quote:Ik vloek ook als een bootwerker, maar ik laat bijvoorbeeld "godverdomme" wel achterwege als er een gelovig persoon in de buurt is. Het kost mij niets en het kwetst de ander niet.
driekwart van de topics in ONZ zijn kuttopicsquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Kuttopics, daar weet ik wel raad mee. Je geloofwaardigheid laat echter te wensen over.
Definieer "kuttopic" volgens jouw model maar eens, zodat je driekwart van alle topics kunt sluiten.
Eens kijken wat je dan over je heen krijgt.
Mijn topics zijn helder geformuleerd, goed onderbouwd en relevant.
Mocht jouw mening anders duiden, ban me dan ( zonder aanwijsbare gronden) en zonder relevantie, en beschuldig me van het gegeven dat ik mensen bewust wil maken van hun aanwezigheid op Fok!. En wees vooral consequent!
Oh sorry, dat stadium ben je al voorbij.
Maar je lult nog steeds, Remlof. Waar ben je bang voor, als je zoveel macht hebt op dit forum?
We'll meet again, do'nt know when, do'nt know where, but I know we'll meet again some sunny day!
Hmm:quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Kuttopics, daar weet ik wel raad mee. Je geloofwaardigheid laat echter te wensen over.
Definieer "kuttopic" volgens jouw model maar eens, zodat je driekwart van alle topics kunt sluiten.
Eens kijken wat je dan over je heen krijgt.
Mijn topics zijn helder geformuleerd, goed onderbouwd en relevant.
Dit topic was noch helder geformuleerd, noch goed onderbouwd noch relevant. "Dagboektopics" noemen we dit soort ook wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:08 schreef Ratelslak het volgende:
Tyl Uilenspiegel Godfried Hoofdman terrring en wat dies meer zij!
Begin ik net ergens te werken, spreek ik de bedrijfshomo aan, puur uit beleefdheid.
Komtie met zijn relaas over voetveeg zijn van het bedrijf, dattie op cursus wil gaan
maar dat hij zich daarover moet verantwoorden tegenover de directie en nog meer bla.
Daar zit ik toch niet op te wachten? Uit je onvrede maar tegenover iemand die het wat kan schelen.
Ik begin net. Laat me.
Of moet ik daar aan wennen, is dat gebruikelijk?
Afgezien van het feit dat ik niet kan bannen is een kuttopic openen geen reden tot een ban. Dit wordt pas zo als je er veel opent en/of al gewaarschuwd bent daar mee te stoppen.quote:Mocht jouw mening anders duiden, ban me dan ( zonder aanwijsbare gronden) en zonder relevantie, en beschuldig me van het gegeven dat ik mensen bewust wil maken van hun aanwezigheid op Fok!. En wees vooral consequent!
Oh sorry, dat stadium ben je al voorbij.
Maar je lult nog steeds, Remlof. Waar ben je bang voor, als je zoveel macht hebt op dit forum?
We'll meet again, do'nt know when, do'nt know where, but I know we'll meet again some sunny day!
Je hebt gelijk.quote:Dit topic was noch helder geformuleerd, noch goed onderbouwd noch relevant. "Dagboektopics" noemen we dit soort ook wel.
Ik kreeg net een berichtje door van Bordewijk, of enorme eikels als jij voortaan niet meer zijn zinnen willen bevuilen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:35 schreef Ratelslak het volgende:
Remlof,
het staat niet voor niets in ONZ.
[..]
Je hebt gelijk.
Nou, dan excuseer ik me voor het openen van een kuttopic.
Ik heb zelf al aangegeven dat ik sommige topics niet de moeite waard vind.
Ik moet mijn publiek nog een beetje leren kennen he.
Ik zal voortaan mijn best doen een zinnige bijdrage te leveren.
Alleen moet je voortaan je eerste "noch" weglaten. Taalkundig foutje des tijds.
"Dagboektopics" vind ik mooi gevonden.
Ik heb overigens het idee dat ik je ken. Heb je op een basisschool in Zwijndrecht gezeten?
En heb je daar enige sexuele prikkels ontvangen die je omgeving niet begreep,
om maar ontopic te blijven?
Het is enkelvoud, maar het blijft een eikel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
staat er geen fout in je sig? volkeren gaan ten onder volgens mij
jah noh. daar wordt de fout nix anders van . een volk gaat ten onderquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Het is enkelvoud, maar het blijft een eikel.
Da's goed nieuws, literair medium!quote:Ik kreeg net een berichtje door van Bordewijk, of enorme eikels als jij voortaan niet meer zijn zinnen willen bevuilen.
Hij bedankt je alvast.
heb je m zelf aangemaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, literair medium!
Het is een eer om van Bordewijk te horen, (van z'n zus niet , trouwens).
Berichtjes doorgeven is voor Bordewijk te min, dus je lult. Hij deed alles recht in man's gezicht.
Dennis Moore is m'n blote billen- kop maat!
Kijk maar op z'n Hyves, ik ben zijn enige vriend!
Ik weet niet wat Bordewijk allemaal recht in je gezicht gedaan en/of gespoten heeft, maar hij heeft gewoon liever niet dat je zijn naam steeds ijdel gebruikt. Of woorden in het algemeen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, literair medium!
Het is een eer om van Bordewijk te horen, (van z'n zus niet , trouwens).
Berichtjes doorgeven is voor Bordewijk te min, dus je lult. Hij deed alles recht in man's gezicht.
Dennis Moore is m'n blote billen- kop maat!
Kijk maar op z'n Hyves, ik ben zijn enige vriend!
Zucht.quote:staat er geen fout in je sig? volkeren gaan ten onder volgens mij
Dit is echt de slechtste troll die ik in vier jaar Fok! ben tegengekomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Zucht.
Leest "Bint". (Dit is gebiedende wijs, dus correct.)
Dat ik woorden in het algemeen niet gebruik?quote:Ik weet niet wat Bordewijk allemaal recht in je gezicht gedaan en/of gespoten heeft, maar hij heeft gewoon liever niet dat je zijn naam steeds ijdel gebruikt. Of woorden in het algemeen.
Was je jezelf maar tegengekomen!quote:Dit is echt de slechtste troll die ik in vier jaar Fok! ben tegengekomen.
1. Bij gebiedende wijs enkelvoud nooit +t (wat jij probeerde)quote:
Een achterhaalde schrijfstijl. Daar wenst hij niet mee in verband gebracht te worden.quote:Serieus. Ik versta niet meer wat Bordewijk me doorgeeft omdat hij zo hard huilt.
Van wie bent jij* een kloon?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:38 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Een achterhaalde schrijfstijl. Daar wenst hij niet mee in verband gebracht te worden.
Wat ik probeerde? "Leest" komt van "Leest u allen". Meervoud. Uit een tijd dat '" u"
een normale aanspreekvorm was. Enkelvoud en meervoud. Heb je "Bint" gelezen?
En jij? Ben je een kloon van "Ik probeer mensen te overbluffen met mijn kennis terwijl iedereen kan zien dat ik een taalkundig leeghoofd ben dat liever offtopic reageert ?"quote:Sai
vindt je een kutwijf.
Zie PIquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
En jij? Ben je een kloon van "Ik probeer mensen te overbluffen met mijn kennis terwijl iedereen kan zien dat ik een taalkundig leeghoofd ben dat liever offtopic reageert ?"
Zie je aars, schijtlijster.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |