Doel je op een specifiek topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Ratelslak het volgende:
Het schept misschien verwarring, maar het is naar mijn mening geen reden tot het sluiten van
topics.
Ja ik snap de OP wel maar weet niet wat het topic voor nut heeft. Alsof iemand nog niet wist dat homo of flikker als scheldwoord gebruikt word.quote:
Nee...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef Maxzter het volgende:
volgens mij is er een verschil tussen HOMO, homo en Gay
wat homo zijn of ermee schelden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
Neemt niet weg dat het onprettig is.
Dus een homo die mannelijk is is geen gay?quote:
gayquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus een homo die mannelijk is is geen gay?.
Precies. Het houdt de negatieve lading aan homo(seksualiteit) in stand op deze manier. En dat is niet fijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
Neemt niet weg dat het onprettig is.
Ja, uiteraard.quote:Doel je op een specifiek topic?
uiteraard wel maar niet andersom als je gay tegen iemand zegt omdat hij een verwijfde man is je hem een verwijfde man vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus een homo die mannelijk is is geen gay?.
Voor hetero's is het niet leuk homo genoemd te worden, als je als homo homo genoemt word is het toch zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Het houdt de negatieve lading aan homo(seksualiteit) in stand op deze manier. En dat is niet fijn
Flikkerquote:
Het gaat niet om de betekenis van het woord, maar de bedoeling ermee. De bedoeling is om iemand te kwetsen, ongeacht waarmee je het doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor hetero's is het niet leuk homo genoemd te worden, als je als homo homo genoemt word is het toch zo.
Maar dat betekent niet dat degene die dat zegt niet de intentie had om te kwetsen door de persoon "homo" te noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor hetero's is het niet leuk homo genoemd te worden, als je als homo homo genoemt word is het toch zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |