Ja, lekkere knul he? +5 dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:59 schreef Ratelslak het volgende:
Jahaa, gewaardeerde user, maar wat vind je nou van het onderwerp?
Ja. Ben net bezig aan een Merlotje, Chili 2006quote:
#carequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Maar reageer even ontopic, anders wordt echt
de poort dichtgegooid, zoals bij het Land van Ooit om 21:00 uur.
Ja, pff, dat deed ik al op pagina 1.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Ratelslak het volgende:
Ja. Ben net bezig aan een Merlotje, Chili 2006. Maar reageer even ontopic, anders wordt echt
de poort dichtgegooid, zoals bij het Land van Ooit om 21:00 uur.
Heb jij betere topics geopend dan, en zijn ze nog steeds open?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:19 schreef DennisMoore het volgende:
Verder was het natuurlijk gewoon een kuttopic van je, maar dat zei ik al.
Natuurlijk, moet je even door mijn posthistorie bladeren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Ratelslak het volgende:
Heb jij betere topics geopend dan, en zijn ze nog steeds open?
Waar? Of kom je alleen in mijn topic baggeren?
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Of kom je alleen in mijn topic baggeren?
Kijk, ik ging net door met reageren, postgeschiedenis bekijken op DennisMorecock, krig ik meteen dit postje van jou er achteraan.quote:
Nou okeej, mijn respect heb je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Natuurlijk, moet je even door mijn posthistorie bladeren.
Het bárst ervan.
Ehh...Nee?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Kijk, ik ging net door met reageren, postgeschiedenis bekijken op DennisMorecock, krig ik meteen dit postje van jou er achteraan.
Wat ben je, z'n reetkever? Pleur een end op, idioot. een mening vormen kunnen Dennis en ik zonder jouw hulp ook wel, kloondebagger. Opzouten dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |