vergeet negerzoenen niet he!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef hardromacore het volgende:
Blablabla ik snap je..
Zelfde geld voor ''mongool''
Ik leer het mezelf allemaal af..
Ik dacht dat je het al doorhad, maar vanaf het moment dat je dit topic opende gaat het over niets anders dan jouw totale falen ook maar íets zinnigs te zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:54 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Zie je aars, schijtlijster.
En als je nog meer te vertellen hebt, open je er maar een topic over.
Dit gaat over iets anders.
Jaag hem niet weg! Verdomme! Het werd net leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef Buschetta het volgende:
Flame war![]()
popcorn tijd....
Stelletje homo's neem een hotelkamer ofzo Sai en ratelslak.
Livin' on the edge.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vergeet negerzoenen niet he!
Ik in de winkel van de week
Keihard: Waar zijn die NEGERZOENEN OOK ALWEEERRRRRR?
exprexs
Ja, maar waar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef Buschetta het volgende:
Flame war![]()
popcorn tijd....
Stelletje homo's neem een hotelkamer ofzo Sai en ratelslak.
Ja! Toch weer ontopic, hulde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Jaag hem niet weg! Verdomme! Het werd net leuk!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Ja, maar waar?
Zie mijn topic in ALG. Of hoe het mag heten.
Probeer je onkunde niet weg te poetsen door mij te beledigen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al doorhad, maar vanaf het moment dat je dit topic opende gaat het over niets anders dan jouw totale falen ook maar íets zinnigs te zeggen.
Toen je dit schreef hè. Dacht je toen bij jezelf iets van 'wow, ik ben echt super gevat en grappig'? Of zat je de hele tijd huilend te typen terwijl je overwoog jezelf op te hangen aan de ceintuur van je badjas?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:05 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Ja! Toch weer ontopic, hulde.
Je wil me niet weg laten jagen.
Is dat:
a. Omdat je ons niet samen als homo's betiteld wil laten zien;
b. Omdat je niet zeker weet of je homosexueel bent;
c. Omdat het woord homo voor jou wellicht niet hetzelfde betekent als voor mij;
d; Omdet je net een tray glijmiddel hebt besteld bij Albert in de hoop dat ik nog in je absurde homo- versierpraat trap.
Ja! Echt een goed hotel!quote:Hier bijvoorbeeld.
Weet ik niet , ik heb geen badjas, homo!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Sai het volgende:
[..]
Toen je dit schreef hè. Dacht je toen bij jezelf iets van 'wow, ik ben echt super gevat en grappig'? Of zat je de hele tijd huilend te typen terwijl je overwoog jezelf op te hangen aan de ceintuur van je badjas?
Omdat het heerlijk in de mond ligt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord kanker dan?
Nee. Ik vind het ook wel tijd voor een slotje.quote:
Jouw mening.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Ratelslak het volgende:
"Vijf punten aftrek voor Dennismooredrich! "
En wat nou?
Jahaa, gewaardeerde user, maar wat vind je nou van het onderwerp?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|