Ja, m aar als ik er niet de homo's mee beledig maar degene die ik homo noem, waarom zou je dan zeiken? Zelfde met kanker, mensen stressen te veel om woorden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het gaat niet om de betekenis van het woord, maar de bedoeling ermee. De bedoeling is om iemand te kwetsen, ongeacht waarmee je het doet.
Goed opgeletquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het gaat niet om de betekenis van het woord, maar de bedoeling ermee. De bedoeling is om iemand te kwetsen, ongeacht waarmee je het doet.
het gaat er denk ik meer om wat ermee bedoeld word, of wat de intentie van zo'n opmerking isquote:
Heb echt geen idee. Heb niks tegen homo's maar dat is gewoon zo. Gaan jullie toch hetero als scheldwoord gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat degene die dat zegt niet de intentie had om te kwetsen door de persoon "homo" te noemen.
Waarom zou je je als hetero eigenlijk gekwetst voelen als iemand je homo noemt? Het is dan wel niet zo, maar het is toch niets denigrerends?
Wat is er zo stoer aan het woord kanker? Besef je wel hoe ernstige ziekte dit is? Ik snap die lui ook niet van "kanker gaaf" "kanker sigaret" etc. En of ik ze derop aanspreek, ongeacht de consequentiesquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, m aar als ik er niet de homo's mee beledig maar degene die ik homo noem, waarom zou je dan zeiken? Zelfde met kanker, mensen stressen te veel om woorden.
Sticks and stones
die negerzoenen moesten heul niet van naam veranderen, t was gewoon een reclamestunt. nou kan ik nooit meer mn tanden in zo'n dikke negerin zetten maar blijft het bij zoenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net zoals dat negerzoenen van naam moest veranderen, je ken zeiekn en je ken zeiken. Tis niet goed voor je bloeddruk om aan alles aanstoot te nemen.
Maar als je weet dat je anderen ermee voor hun hoofd kunt stoten, ben je dan niet gewoon egoistisch en onverschillig als je er niet mee stopt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb echt geen idee. Heb niks tegen homo's maar dat is gewoon zo. Gaan jullie toch hetero als scheldwoord gebruiken..
Net zoals dat negerzoenen van naam moest veranderen, je ken zeiekn en je ken zeiken. Tis niet goed voor je bloeddruk om aan alles aanstoot te nemen.
Waarom denkt iedereen dat het om stoer doen gaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is er zo stoer aan het woord kanker? Besef je wel hoe ernstige ziekte dit is? Ik snap die lui ook niet van "kanker gaaf" "kanker sigaret" etc. En of ik ze derop aanspreek, ongeacht de consequenties![]()
Waarom gebruik je het woord kanker dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat het om stoer doen gaat?. Dat moet eens ophouden, bij alles waar mensen wat over te zeiken hebben: je bent niet stoer hoor
drugs, vloeken, gata niet om stoer doen ofzo..
Je topic is niet op slot omdat je het woord "homo" gebruikte maar omdat het een kuttopic was. Niet zo miepen dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
ik heb ooit m'n excuses aangeboden aan jou.
Wat ik nog steeds meen. Ik heb nu eenmaal een opvliegende persoonlijkheid.
Ik ben nu eenmaal een Dordtenaar.
Maar dat mijn topic wordt gesloten omdat ik iemand een "bedrijfshomo'"
noem vind ik te ver gaan. Ik discrimineer niet. In geen enkele vorm.
Ik kan het met iedereen vinden, ongeacht nationaliteit of geaardheid.
Het sluiten van mijn topic vond ik een te groot vertoon van machtsmisbruik.
Naar mijn mening ben ik niet te ver gegaan, Remlof.
Maar als dat policy is dan pas ik me wel aan.
Laat het me maar weten.
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ja ik werk hier net, homo!
Gewoon een kut-topic. Waarmee ik overigens de kut niet negatief wil benaderen.
Helemaal mee eens. Net als negers die gaan zeiken over het woord neger. De negers waar ik mee omga vinden het helemaal niet erg uit mijn mond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Ratelslak het volgende:
Maar wanneer kwets je daar iemand nee?
Zelfs homo's delen mijn mening.
En die zitten er niet mee, net zoals ik.
Ik ken genoeg homosexuelen, man of vrouw, die het mij op een gegeven moment
verteld hebben. Het zijn mijn vrienden. En wele sexuele geaardheid ze hebben, al dan niet na bepaalde tijd verworven, het blijven mijn vrienden. Dat neemt niet weg dat de term "homo" meerdere betekenissen heeft gekregen in de loop der tijd. Ook voor hen. dat zeggen ZI J.
En als ik nou verkleed als een vrouw ga?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen goedgevormde vrouwen, sorry.
Rassist!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
Nee, ik doe alleen goedgevormde vrouwen, sorry.
Waarom niet? Het komt gewoon lekker je mond uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord kanker dan?
Dan ben je er nog steeds geenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
En als ik nou verkleed als een vrouw ga?
Kuttopics, daar weet ik wel raad mee. Je geloofwaardigheid laat echter te wensen over.quote:Je topic is niet op slot omdat je het woord "homo" gebruikte maar omdat het een kuttopic was. Niet zo miepen dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |