Volgens mij ligt het aan de gastheren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Ligt het nu aan het draaien van WB dat niemand danst?![]()
Dat is het meisje dat Jaap donderdag aan de telefoon heeft toegezegd werkelijk van alles met hem te willen doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom is dat meisje in het groen boos?
Ik vind je keuze heel verstandig, de meisjes die er nu zitten willen ook geen van allen sex naar mijn mening (met Dennis mss), maar het is gewoon niets waard om het te doen..quote:
Geen seconde gedacht dat Jaap het werkelijk serieus zou nemen... en dat deed hij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat Jaap donderdag aan de telefoon heeft toegezegd werkelijk van alles met hem te willen doen.
Nu krabbelt ze terug, en werd ze daarop aangesproken door Jaap.
Kan jij de cos naar 1819 veranderen? Thanksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef schatje het volgende:
De Febo is kennelijk ook niet blij.
Die vervolgens naar de FEBO worden geroepen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de gastheren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
Het zijn echt party animals die Dennis en Jaap. Jaap zal wel balen dat Huub er niet bij is. Hieruit blijkt wederom, dat Huub de gangmaker is.
deels waar, ze heeft de helft van het gesprek laten doen door een vriendin, Jaap voelt zich verraden aangezien hij nu dus een beetje er bij is gelaptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat Jaap donderdag aan de telefoon heeft toegezegd werkelijk van alles met hem te willen doen.
Nu krabbelt ze terug, en werd ze daarop aangesproken door Jaap.
en de feestmutsen zitten er alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dit vraagt echt om balonnen en slingers.![]()
Die moesten naar achteren komen. Aangezien het feestje niet echt op gang wil komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de meiden nou alleen zonder Dennis of Jaap er bij?
Ze werden naar achter geroepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de meiden nou alleen zonder Dennis of Jaap er bij?
De FEBO zou er goed aan doen eens beter na te denken voordat ze zo'n tot mislukken gedoemd scenario erin gooien. Niveautje niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef schatje het volgende:
De Febo is kennelijk ook niet blij.
Populariteit is heel belangrijk voor Jaap... als Huub Jaap kan wijsmaken dat Dennis slecht voor z'n imago ligt ie er binnen drie weken uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
Het zijn echt party animals die Dennis en Jaap. Jaap zal wel balen dat Huub er niet bij is. Hieruit blijkt wederom, dat Huub de gangmaker is.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
Geef ze paddo's te eten, daar knap je wel van op heb ik gehoord..
![]()
En ook de Beauty der groothoofden!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef robert2006 het volgende:
amanda is echt de beauty tussen al die groupies
koekhappen is altijd wel lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Villalux het volgende:
om 10.30 koek happen voor sponser Peijnenburg, onder leiding van Natasia, OP TIEN...
En daarna mogen ze voor vertrek nog een snoepzakje uitzoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
En wat gaan ze zometeen doen?? Koekhappen en stoelendans?
Amanda is ook wereldvreemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:06 schreef robert2006 het volgende:
dit zijn wel een aantal wereldvreemde meiden geloof ik
22:15 zakdoekje leggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
Tja... Huub is er niet bij hè...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Die moesten naar achteren komen. Aangezien het feestje niet echt op gang wil komen.
Pim Pam Pet , of als het aan WB ligt, Sudoku.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
En dat zegt een Amanda fanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:06 schreef robert2006 het volgende:
dit zijn wel een aantal wereldvreemde meiden geloof ik
jaap boos? op wie is lafbek boos?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:09 schreef rene90 het volgende:
dennis vind dat er geen sfeer hangt.....
en jaap is boos..
ja, prinses amanda, weer een amanda-believer erbijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit hier met gekromde tenen te kijken naar dit pijnlijke feestje. DIe meiden hebben nog nooit sushi gegeten..ze kijken paniekerig naar elkaar hoe het moet. Zelfs Amanda is van koninklijke afkomst vergeleken bij deze breezahs.
Dennis moet toch wat, om zijn nietpresteren te maskeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
Zegt Jaap nou dat hij zin heeft om Huub te terroriseren? Dat zou een mooie boel zijn, dat Huub moet boeten voor hun eigen bleue houding.
walgelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Wel eigenaardig dat het nu ineens Huubs schuld is.
Jaap en Dennis nemen zelf geen enkel initiatief.
Wat een gebrek aan zelfinzicht ook. Ja, Huub zou het 'feestje' wel kunnen dragen, maar ze moeten ook inzien dat ze het zelf niet kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit ook echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het idee dat Dennis leeft van de aandacht op anderen vestigen. En hij zei nog wel dat hij hield van onrust stoken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennis moet toch wat, om zijn nietpresteren te maskeren.
Jaloers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Warom loopt Amanda weer te bléren?
Heel erg ja, zoiets zou Brian nooit voor haar doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef riri het volgende:
Wat een jaloers mens die amanda......
hij doet niets anders dan zijn saaiheid maskeren....nog een paar dagen en die is gevloerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennis moet toch wat, om zijn nietpresteren te maskeren.
Oeps, dan staat het ineens in je ATquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef NY_Giant het volgende:
Wat een fiasco dit. (Eerste post in DGK)
0,0 pijnlijk, moet je je maar niet voor zoiets opgevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is zo genant dat feestje..geweldig gewoon..maar het is zo pijnlijk om te zien..
Welkom! En goede analyse van het feestje --> meer posten dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef NY_Giant het volgende:
Wat een fiasco dit. (Eerste post in DGK)
dus natas is niet de enige die bescherming van achter heeft, wat wordt er hier dan geschreeuwd dat huub altijd door achter wordt gepaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat hij alleen Lieke heeft voor backup.
Huub: "Ik heb een andere backup, dat weet je toch. Ik ben hier drie keer terug gekomen"
Master van Huub, ik geniet met volle teugen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
en Jaap ging twijfelen over z'n huwelijk over dit??
Hoe dan ook, Huub is de slimste van vanavond. Wat een afgang..
Ik volg de streams sinds kort, dus vandaar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeps, dan staat het ineens in je AT
Whahahaahhahaha, ik ga echt kapot hier!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dik feest met Japio ........ Die twee hebben morgen de hele dag praat achter de kassa !
[afbeelding]
veeg me opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Whahahaahhahaha, ik ga echt kapot hier!
Ik vind het pijnlijk hoe Dennis en Jaap dit aanpakken. Praat met die meiden vraag wat ze doen, giet ze vol, maak ze aan het lachen, geef ze een rondleiding en ze komen wel losquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
0,0 pijnlijk, moet je je maar niet voor zoiets opgeven
Alle regel veranderingen zijn juist geweest om Huub erin te houden. Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus natas is niet de enige die bescherming van achter heeft, wat wordt er hier dan geschreeuwd dat huub altijd door achter wordt gepakt
Dáárom is Jaap ook kwaad op Huub. Die had de stemming er zo in gekregen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is zo genant dat feestje..geweldig gewoon..maar het is zo pijnlijk om te zien..
Kom jij er langzaam ook achter? Jaap is gewoon eigenlijk maar sporadisch leuk en dus sporadisch goed voor het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft maar één maniertje, lijkt het wel: zijn King Jaap trukje.
Ja maar dan letterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Meganog het volgende:
En deze Dennis moet een 'playboy' voorstellen...?
Huub heeft zelf Jou op je pikje getrapt.. all in de gamequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
O god... nu gaat Brian een social talk houden.![]()
Wat een saaie avond. Jaap: flikker alsjeblieft die tafel om van die tyfysgast die jou erin heeft geluisd.![]()
begrijp ik, maar hier wordt zo vaak gejammerd dat huub kontinue door achter onterecht wordt gepaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle regel veranderingen zijn juist geweest om Huub erin te houden. Lijkt me duidelijk.
Ik zie niets, maar dankzij jullie posts is het net of ik bij dat pijnlijke excuus voor een party ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het pijnlijk hoe Dennis en Jaap dit aanpakken. Praat met die meiden vraag wat ze doen, giet ze vol, maak ze aan het lachen, geef ze een rondleiding en ze komen wel los
Zelfvertrouwen wordt wel vaker aangezien voor arrogantie..Huub heeft veel zelfkennis..hij kent zijn nare én goede kanten en komt voor beide openlijk uit...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
Huub vindt dat de groupie dag een gangmaker mist.
Dat is waar, maar hij zegt het op zo'n zelfingenomen toontje...
en met zijn allen over jaap en dennis heenkotsenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En vervolgens de tent verbouwen, ala Japio.
![]()
![]()
Inderdaad...ze zijn niet knap genoef voor onze DIMI, maar DIMI flirt gewoon een beetje en geeft zo'n meid een goed gevoel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Zul je zien, Dimitri played er zometeen gewoon eentje (alhoewel, denk dat hij ze niet knap genoeg vindt)
Nee hoor, die doet wel wat iedereen wel had verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef NY_Giant het volgende:
Dennis valt ook behoorlijk door de mand...
En dat uit jou mond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle regel veranderingen zijn juist geweest om Huub erin te houden. Lijkt me duidelijk.
Aiquote:
Najah, ik ben bang dat dimitri bang is voor negatieve reacties van de buitenwereld achterafquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Inderdaad...ze zijn niet knap genoef voor onze DIMI, maar DIMI flirt gewoon een beetje en geeft zo'n meid een goed gevoel.
En daarom is HUUB zo populair..hij weet het wanneer hij een klootzak is. Je merkt het bij dit feestje --> Huub is de gangmaker, hij levert tv.. Jaap gaat finaal op zijn smoel vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen wordt wel vaker aangezien voor arrogantie..Huub heeft veel zelfkennis..hij kent zijn nare én goede kanten en komt voor beide openlijk uit...![]()
yep....de grootste lacher van de eeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Meganog het volgende:
En deze Dennis moet een 'playboy' voorstellen...?
Eenschquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En daarom is HUUB zo populair..hij weet het wanneer hij een klootzak is. Je merkt het bij dit feestje --> Huub is de gangmaker, hij levert tv.. Jaap gaat finaal op zijn smoel vanavond.
Typisch dat mensen die met zoveel bravoure daar binnenkomen, zoals een Eric (wie?) en een Dennis, zo snel door de mand vallen als niksige, lege persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Nee hoor, die doet wel wat iedereen wel had verwacht.
Dennis is echt geen toevoeging en geen nieuwe persoonlijkheid.
hoe kom je er nou bij dat amanda jaloers isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef grazygirl het volgende:
die amanda is zo jaloers dat ze jaap op loopt te stoken om het feestje van huub en lieke te verstieren, wat zielig zeg
Dat gaat ook wel gebeuren hoor. Opdracht Febo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
Amanda wil dat Jaap alle groupies meeneemt naar het kantoor voor terror op Huub.
quote:
De sukkels die zich hier voor aanmelden was nihiel..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat mensen die met zoveel bravoure daar binnenkomen, zoals een Eric (wie?) en een Dennis, zo snel door de mand vallen als niksige, lege persoonlijkheden.
Je zou denken dat je daar met een screening wel doorheen prikt.
De kift maakt mensen zo lelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef grazygirl het volgende:
die amanda is zo jaloers dat ze jaap op loopt te stoken om het feestje van huub en lieke te verstieren, wat zielig zeg
Ik snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat mensen die met zoveel bravoure daar binnenkomen, zoals een Eric (wie?) en een Dennis, zo snel door de mand vallen als niksige, lege persoonlijkheden.
Je zou denken dat je daar met een screening wel doorheen prikt.
Ze hebben de breezahtest doorstaan bij de FEBO.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Zijn die meisjes eigenlijk allemaal wel al minimaal 18???
Amanda kent geen jaloers.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe kom je er nou bij dat amanda jaloers is
uiyeraard pas na het hoofdgerechtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren hoor. Opdracht Febo.
Het is toch wel vermakelijk om te zien. Het gaat echt heel erg naturel.quote:
Hij sloeg haar romantisch in het gezuug, spuugde ook nog een paar keer in haar gezicht, noemt haar een puta en nam haar anaal en daarna vaginaal wat slecht voor haar ph was:Dquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kift maakt mensen zo lelijk.
Tja Amanda, zoiets romantisch - al dan niet in het kader van het spel- zou jouw vriendje Brian nu eenmaal nooit of te nimmer voor je doen. Lullig.
Hoezo dat? Huub is de jongen die kijkers trekt en scoort enorm hoog in de poll. Logisch dat de redactie alles zal doen om hem te behouden. Niet voor niets is de fysiek geweld regel enorm soepel geworden. Huub was altijd al het grootste risico om fysiek geweld te gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren hoor. Opdracht Febo.
Nou die zien er volgens mij wat "netter" uit.... deze meiden hebben volgens mij hun haar al een week niet gewassen ofzo... ze hebben allemaal vette koppies...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef DaanDobber het volgende:
Wat een verlegen hockey sloeries dit
Ik kan ook niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef Zora01 het volgende:
ik kan gewoon niet luisteren naar jaap en dennis.. krijg gewoon plaatsvervangende schaamte.. wat een vertoning dit![]()
Mee gaan feesten??? Waar is het feest dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef CoT het volgende:
Hoop dat Huub en Lieke mee gaan feesten straks
Nou! Want de Huub-streams zijn me toch spannend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Hiermee bewijst Huub maar weer eens, dat zonder hem de kooi niet is wat hij nu is.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:25 schreef basicsaint het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien.
De jongens die willen dansen en de meisjes blijven op de bank zitten.
Dit zijn eerder de rugby dames van het 5de team. Of de juniores van de kogelstootvereniging.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef DaanDobber het volgende:
Wat een verlegen hockey sloeries dit
Ze worden netje thuis gebrachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef JohnFoK het volgende:
wat een kinderfeestje!!!
Dank je BSOL, mooie caps.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen commentaar ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfff nou zeg. Jaap en Dennis zijn vreselijk sullig, maar eerlijk is eerlijk: heel veel eer valt er ook niet te behalen bij deze mutsen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dit zijn eerder de rugby dames van het 5de team. Of de juniores van de kogelstootvereniging.
koekhappen en stoeldansen is wel leuk, wordt denk ik wel lachen met dikke jaapquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef JohnFoK het volgende:
wat een kinderfeestje!!!
Amanda vindt hem wel leuk. Ze heeft een teringhekel aan Lieke. Ze heeft meerdere malen gezegd dat Huub een vriendje is. Ze kent hem ook buiten de kooi, ze heeft een band met hem. Als ze ruzie met hem heeft dan schelden ze elkaar verrot maar dat is ook zo weer goed. Letterlijke woorden van Amanda die ik meerdere malen heb gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda kent geen jaloers.
Ze mag Huub gewoon niet zo.
Wie wel?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef riri het volgende:
huub heeft een mega zet gedaan door dit zo te laten lopen...die dennis en jaap vallen compleet door de mand....en amanda heeft ook laten zien hoe ze echt in elkaar zit...een super jaloerse chick die niets anders wil dan alleen maar zelf alle aandacht....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Soho het volgende:
Doe die meiden nog maar een paar malibu-cola's.
Idd. er moet nog meer drank in, wil dit feestje nog eindigen in het Zwembad!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Soho het volgende:
Doe die meiden nog maar een paar malibu-cola's.
dus dimitri werkt voor lieke en huubquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
H en L tegen Dimitri... jij kan Brian wel hebben, al is Brian wel sterk...
Wij zorgen er wel voor dat Brian wat verzwakt is voor die spar
Nou dansen de meiden ( nou ja, dansen, een beetje op de plaats huppen) en zitten Dennis en jaap op de bank...hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, dit begint erop te lijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
toch?
Als het echt groupies waren, zouden er nu toch al zeker een paar op een Amanda-manier bezig moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff nou zeg. Jaap en Dennis zijn vreselijk sullig, maar eerlijk is eerlijk: heel veel eer valt er ook niet te behalen bij deze mutsen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef webextreme.nl het volgende:
[afbeelding]
waar ze nu alleen voor staan
Logisch; dennis is vergeten te vragen hoe lang ze zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Dennis en Japio zitten op de bank en de breezahsletjes moeten dansen. Wat een vertoning.
met een treurig vioolmuziekje voorzie ik leuke beelden. Jaap die ze wil gebruiken en volspuiten, Dennis de playboy kunnen nog niet eens wat breezahs aan de praat houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hieruit in vredesnaam leuke beelden voor in de uitzending willen halen...
Die had al met minstens 3 wat speeksel uitgewisseld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Sug4r het volgende:
Ik vraag me af of Huub meer uit deze mutsen zou kunnen halen![]()
Huubke heeft dit toch niet gearrangeerd. Ik kan mij het goed voorstellen dat hij hier op dit moment even geen zin in heeft met zijn gebroken vingertjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef riri het volgende:
huub heeft een mega zet gedaan door dit zo te laten lopen...die dennis en jaap vallen compleet door de mand....en amanda heeft ook laten zien hoe ze echt in elkaar zit...een super jaloerse chick die niets anders wil dan alleen maar zelf alle aandacht....
Jah mooie meid is dat..volgens mij lopen er een paar onder de 18 rond..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef JohnFoK het volgende:
Die met dat gestreepte truitje is t0g echt de knapsteee.
De grootste muurbloem is Dennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
Dit kun je toch terecht 'muurbloempjes' noemen?
[afbeelding]
Kunnen ze toch niet als treurig verkopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
met een treurig vioolmuziekje voorzie ik leuke beelden. Jaap die ze wil gebruiken en volspuiten, Dennis de playboy kunnen nog niet eens wat breezahs aan de praat houden.
Dadelijk gaan ze met elkaar naar het toilet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef rene90 het volgende:
er zijn 6 meisjes nodig om jaap van alle kanten te sandwich-en:D
Teaser.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Amanda laat even zien hoe een groupie zich dient te gedragen
instinctquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Born 2 BEquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ja, hoor. Hij had die meiden eerst op hun gemak gesteld..beetje slijmen, wat complimentjes, drankje aan bieden, hapje en nog een drankje..en dan met alle drie zijn groupies gaan dansen..én hij had van te voren de ruimte leuk laten inrichten..(volgend mij had Huub al dagen geleden het plan om zijn groupies af te zeggen, vanaf het moment dat hem duidelijk werd dat Jaap hem had laten vallen backup)..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Sug4r het volgende:
Ik vraag me af of Huub meer uit deze mutsen zou kunnen halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |