Jaloers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Warom loopt Amanda weer te bléren?
Heel erg ja, zoiets zou Brian nooit voor haar doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef riri het volgende:
Wat een jaloers mens die amanda......
hij doet niets anders dan zijn saaiheid maskeren....nog een paar dagen en die is gevloerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennis moet toch wat, om zijn nietpresteren te maskeren.
Oeps, dan staat het ineens in je ATquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef NY_Giant het volgende:
Wat een fiasco dit. (Eerste post in DGK)
0,0 pijnlijk, moet je je maar niet voor zoiets opgevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is zo genant dat feestje..geweldig gewoon..maar het is zo pijnlijk om te zien..
Welkom! En goede analyse van het feestje --> meer posten dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef NY_Giant het volgende:
Wat een fiasco dit. (Eerste post in DGK)
dus natas is niet de enige die bescherming van achter heeft, wat wordt er hier dan geschreeuwd dat huub altijd door achter wordt gepaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat hij alleen Lieke heeft voor backup.
Huub: "Ik heb een andere backup, dat weet je toch. Ik ben hier drie keer terug gekomen"
Master van Huub, ik geniet met volle teugen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
en Jaap ging twijfelen over z'n huwelijk over dit??
Hoe dan ook, Huub is de slimste van vanavond. Wat een afgang..
Ik volg de streams sinds kort, dus vandaar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeps, dan staat het ineens in je AT
Whahahaahhahaha, ik ga echt kapot hier!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dik feest met Japio ........ Die twee hebben morgen de hele dag praat achter de kassa !
[afbeelding]
veeg me opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Whahahaahhahaha, ik ga echt kapot hier!
Ik vind het pijnlijk hoe Dennis en Jaap dit aanpakken. Praat met die meiden vraag wat ze doen, giet ze vol, maak ze aan het lachen, geef ze een rondleiding en ze komen wel losquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
0,0 pijnlijk, moet je je maar niet voor zoiets opgeven
Alle regel veranderingen zijn juist geweest om Huub erin te houden. Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus natas is niet de enige die bescherming van achter heeft, wat wordt er hier dan geschreeuwd dat huub altijd door achter wordt gepakt
Dáárom is Jaap ook kwaad op Huub. Die had de stemming er zo in gekregen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is zo genant dat feestje..geweldig gewoon..maar het is zo pijnlijk om te zien..
Kom jij er langzaam ook achter? Jaap is gewoon eigenlijk maar sporadisch leuk en dus sporadisch goed voor het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft maar één maniertje, lijkt het wel: zijn King Jaap trukje.
Ja maar dan letterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Meganog het volgende:
En deze Dennis moet een 'playboy' voorstellen...?
Huub heeft zelf Jou op je pikje getrapt.. all in de gamequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
O god... nu gaat Brian een social talk houden.![]()
Wat een saaie avond. Jaap: flikker alsjeblieft die tafel om van die tyfysgast die jou erin heeft geluisd.![]()
begrijp ik, maar hier wordt zo vaak gejammerd dat huub kontinue door achter onterecht wordt gepaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle regel veranderingen zijn juist geweest om Huub erin te houden. Lijkt me duidelijk.
Ik zie niets, maar dankzij jullie posts is het net of ik bij dat pijnlijke excuus voor een party ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het pijnlijk hoe Dennis en Jaap dit aanpakken. Praat met die meiden vraag wat ze doen, giet ze vol, maak ze aan het lachen, geef ze een rondleiding en ze komen wel los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |