Volgens mij ligt het aan de gastheren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Ligt het nu aan het draaien van WB dat niemand danst?![]()
Dat is het meisje dat Jaap donderdag aan de telefoon heeft toegezegd werkelijk van alles met hem te willen doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom is dat meisje in het groen boos?
Ik vind je keuze heel verstandig, de meisjes die er nu zitten willen ook geen van allen sex naar mijn mening (met Dennis mss), maar het is gewoon niets waard om het te doen..quote:
Geen seconde gedacht dat Jaap het werkelijk serieus zou nemen... en dat deed hij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat Jaap donderdag aan de telefoon heeft toegezegd werkelijk van alles met hem te willen doen.
Nu krabbelt ze terug, en werd ze daarop aangesproken door Jaap.
Kan jij de cos naar 1819 veranderen? Thanksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef schatje het volgende:
De Febo is kennelijk ook niet blij.
Die vervolgens naar de FEBO worden geroepen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de gastheren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
Het zijn echt party animals die Dennis en Jaap. Jaap zal wel balen dat Huub er niet bij is. Hieruit blijkt wederom, dat Huub de gangmaker is.
deels waar, ze heeft de helft van het gesprek laten doen door een vriendin, Jaap voelt zich verraden aangezien hij nu dus een beetje er bij is gelaptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat Jaap donderdag aan de telefoon heeft toegezegd werkelijk van alles met hem te willen doen.
Nu krabbelt ze terug, en werd ze daarop aangesproken door Jaap.
en de feestmutsen zitten er alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dit vraagt echt om balonnen en slingers.![]()
Die moesten naar achteren komen. Aangezien het feestje niet echt op gang wil komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de meiden nou alleen zonder Dennis of Jaap er bij?
Ze werden naar achter geroepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de meiden nou alleen zonder Dennis of Jaap er bij?
De FEBO zou er goed aan doen eens beter na te denken voordat ze zo'n tot mislukken gedoemd scenario erin gooien. Niveautje niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef schatje het volgende:
De Febo is kennelijk ook niet blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |