En een vriend van Dendiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dimitri is de butler................niets gemist![]()
ja misschien gaat Jaap nog wel even aan de kleren trekken van die meiden!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaf zojuist een knipoogje (stream 1).
Dennis kan maar beter op bed gaan liggen, zich ziek melden. Evelien Dennis trekt het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
Jaap praat met de groupies en Dennis loopt beetje zielig rond met een glas in zijn hand.
ja, ben daar dol op, weet je tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef riri het volgende:
[..]
Kijk jij altijd het liefst naar cheep stuff?
Uit je posting blijkt van wel.....het liefst kijk je dus naar fluttoneelstukjes
preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
dit wordt een feestje voor groep 8 en mama brengt chips
kunnen we iedereen gewoon zijn eigen voorkeur laten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef riri het volgende:
[..]
Kijk jij altijd het liefst naar cheep stuff?
Uit je posting blijkt van wel.....het liefst kijk je dus naar fluttoneelstukjes
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef toneelhaak1 het volgende:
met moeder Tas wordt het nog een echt kinderpartijtje straks gaat ze hoedjes en serpetines uitdelen en komt binnen met de taart. Misschien is ezeltje prikje wel wat om de tijd te doden
Kijken naar de jongens aan de overkantquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Vol verwachting op wat er komen gaat.
Zal erg lastig worden maar doe me bestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
[..]
kunnen we iedereen gewoon zijn eigen voorkeur laten?
om zijn passieve gedrag zonder huub?quote:
Precies, het hoort bij het spel van Huub. Hij meent er dus geen ene moer van, maar heeft wel succes want er wordt vollop ingetrapt hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat dat betreft werkt huub echt hard, hij is 24-uur per dag bezig met image-building en vraag eigenlijk altijd af wat de streamers denken. heel slim
lekkere muziekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
RAT, ROT OP MET DIE TAKKEHERRIE!!!
nou eerlijk gezegd vind ik hem nu erg boringquote:
Zo grappigquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Kijken naar de jongens aan de overkant
Waren leggings verplicht of so?
EN terecht... Beetje teasen, maar ik denk dat hij het zo echt doetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef patist het volgende:
jaap wilt er al 1 wegsturen
Ik herken haar stem (ja, ze heeft indruk gemaakt).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
Het meisje naast Jaap was dus 'zo wild aan de telefoon'. Ze heet Debbie.
[afbeelding]
mijn oma trapt er ook in, ze is echt dol op huub.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, het hoort bij het spel van Huub. Hij meent er dus geen ene moer van, maar heeft wel succes want er wordt vollop ingetrapt hier.
Wanneer hij Lieke niet meer nodig heeft, trapt hij haar snoeihard de villa uit.
Ik hoop dat Lieke zo slim is om dat in te zien.
Hahahhaa, prachtig ditquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap zit de "goldstrike meid" nu te betichten van liegen?![]()
Ik kijk naar Herman met z'n vis.quote:
en hoe noemen we die links in dat groene jurkje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
voor als je wilt praten over een specifiek meisje, gebruik het nummer:)
Alles goed? Wat heb je gedronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Die ene groupie van Jaap lijkt op Linda Cardellini...
[afbeelding]
Idd, genietenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahhaa, prachtig dit, dat die dame zo dom is
![]()
dreadlock?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en hoe noemen we die links in dat groene jurkje?![]()
Had ze zich opgegeven voor de groupie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mijn oma trapt er ook in, ze is echt dol op huub.
ze heeft verteld dat een aantal vriendinnen van haar niet wisten wat bisexualiteit was, dus DGK doet ook aan sexuele voorlichting
huub heeft denk ik een heleboel oudere fans
90 procent zit stream 1 en 2 te kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef eeff het volgende:
Wat een vertoning dat dinertje van Huub en Lieke..
Speltechnisch mooiiii etentje zeg maar![]()
Die foto is echt terreur!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaaaa....
Nee ik ben helemaal niet mediageil echt niet, ik ben er net
[afbeelding]
nr 6 dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef SiRojK het volgende:
Die met dat groene jurkje is echt fucking pissed nu!
Dan had ze beter naar de streams kunnen kijken..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef SiRojK het volgende:
Die met dat groene jurkje is echt fucking pissed nu!
Ik voel mij als een vis op het droge....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kijk naar Herman met z'n vis.![]()
Even gauw de streams uit maar doe ze gelijk weer uit. Zo'n feest kan ik niet aanzien. Het doet me zo denken aan de leegheid van mijn bestaan. Oh Jaap krijgt woorden met z'n groupie. Aaargh...nu wordt het moeilijk.
ze doet me ook denken aan Meadow in the Sopranosquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Die ene groupie van Jaap lijkt op Linda Cardellini...
[afbeelding]
zooo heeft echt lang geduurd voordat ik er volledig uit was of ik dit zou gaan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
http://joygirl1.hyves.nl/ waar is de groupie dan? Of heeft Jaap die niet uitgenodigd?
nee, zou denk ik niet mogen van mijn opa, maar ze is zelf zo gek als een deur, ze zou het wel willenquote:
Als dat gebeurt val ik van mijn stoelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef petraa het volgende:
Die griet barst zo in janken uit.
Yep, a real player.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Dennis hangt nog meer dan de groupies. Echt een trieste aanblik, die inspiratieloze figuurtjes bij elkaar.
[afbeelding]
jaap ging even duidelijk benadrukken dat ze fout is geweest en heeft lopen liegen etc...lees paar berichten boven jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom is dat meisje in het groen boos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |