Toen keek ik nog niet zo fanatiek.quote:
Mss is het makkelijker als je meldt wanneer hij dat niet doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Het wordt vervelend, maar Dennis loopt nog steeds met zijn handen in zijn zakken.
Ik heb alleen gestreamd op de avond van zijn binnenkomst, maar afgaande op de caps en de COS-stories heb ik toch sterk de indruk dat we hier met de opvolger van Nathanael te maken hebben.quote:
Hij heeft een beperkt repertoire aan lichaamstaal, kunnen we onderhand wel stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Het wordt vervelend, maar Dennis loopt nog steeds met zijn handen in zijn zakken.
Het wordt niet vervelend, het is vervelend dat hij maar met zijn handen in zijn zakken loopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Dat is met ál die stelletjes zo, die we gezien hebben in BB / DGK. Het is zoooooquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de Huub/Lieke gesprekken![]()
eventjes, maar het is tot op heden niet echt romantisch. ga elders kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Er is volgens mij echt niemand die de streams van Huub en Lieke volgt.
Dat klinkt echt zo romantisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is echt niet te beroerd om nogmaals te zeggen dan hij Lieke weggooid bij het oud vuil als het om DGK te winnen.
Lieke zegt dat ook te doen
Romantischquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is echt niet te beroerd om nogmaals te zeggen dan hij Lieke weggooid bij het oud vuil als het om DGK te winnen.
Lieke zegt dat ook te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |