Ahzo, veel daglicht is zo fijn. Anders heb je altijd maar dat kunstlicht van lampenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef Nirak het volgende:
Die ruimte van 3 m2 is een ruimte waar de cv ketel staat en de wasmachine en droger
Beneden is de woning idd heerlijk ruim en veel daglicht binnen (schuifpui)
Speciaal voor jou aangepastquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef valek het volgende:
Sorry, maar bij de 1ste zin ben ik al gestopt met lezen. Waarom gebruiken jullie vrouwen nu ALTIJD het woordje JE. Mijn Huisje, mijn vriendje, mijn autootje etc etc.
Verder, veel s6 met je huiS.
![]()
Gezien de indeling, en de plaats van de deuren is daarin ook weinig mogelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Ziet er leuk uit, maar die gang boven is wel erg groot... misschien paar wandjes verzetten?
Verder geen tuin of balkon?
Nog even geduld, we hebben nog geen foto's, maar als we vrijdag de sleutel krijgen dan hebben we ze welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
ik neem aan dat er wel foto's te zien zijn geweest, maar dat ik weer eens te laat inschakel.![]()
Hoe dan ook, dit topic staat nu in myAT
Natuurlijk mogen jullie zondag komen slopen:) Graag zelfs!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:11 schreef PiperMaru het volgende:
Jullie hebben een topic![]()
Ik ben heeeeeeeel benieuwd!!
Mogen we zondag wat komen slopen?
Maar we hebben er zin inquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:53 schreef becky27 het volgende:
ppppfff jeumig wat een werk....tenminste ik neem aan dat je alle kamers wel wilt aanpakken qua behang en verf
maarre.......gefeliciteerd!
Die lijkt mij echt in 20 jaar niet schoongemaakt.quote:
We hebben met de hypotheekverstrekker eea kunnen regelen mbt overbrugging van de twee hypotheken. Dit is voor 1 jaar geregeld maximaal. Maar binnen die tijd is de woning vast wel verkocht. Haast hebben we er niet mee, want we willen dit rustig afmaken.quote:
Tofquote:Op zondag 1 juli 2007 00:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
We hebben met de hypotheekverstrekker eea kunnen regelen mbt overbrugging van de twee hypotheken. Dit is voor 1 jaar geregeld maximaal. Maar binnen die tijd is de woning vast wel verkocht. Haast hebben we er niet mee, want we willen dit rustig afmaken.
De kamers zijn eigenlijk 8M2. De plattegrond klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
Zou je die ene rechtsboven slaapkamer niet helemaal naar beneden door kunnen trekken om er een grotere slaapkamer van de maken?![]()
Ja, geen idee, maar dat zal een optie kunnen zijn voor 'later'. 2 van 6m2 is wel wat klein opzich.
Ja, waar bemoei ik me ook mee.
Leuk huis verder!
Je PM inbox is niet beschikbaar... (ik wilde je een pm sturen waar het staat) Maar het is in ieder geval niet in limburg, net wat minder zuidelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 09:08 schreef baniekje het volgende:
Leuk huis. Het lijkt een beetje op het huis waar wij gaan wonen... als de centjes kloppen![]()
De wijk komt ook een beetje bekend voor.![]()
Staat jullie huis in het meest zuidelijke deel van het land?
Veel succes met klussen en zo!
In april hebben we die uitgezocht, 1 mei definitief besteld en 3 weken geleden belden ze dat ie binnen wasquote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef becky27 het volgende:
ha ha pluggen, ik heb er ook ontzettend veel uitgehaald, maar er ook weer een zootje voor teruggeplaatst.
maar jullie schieten op zeg. En de badkamer al binnen, hadden jullie die lang van te voren besteld?
Let's hope so. Ik ben zo blij dat ik morgen weer mag werkenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:54 schreef PiperMaru het volgende:
Weer goed bezig geweest vandaag ladiesMoet een fijn gevoel zijn dat alles klaar is voor de aannemer. Vanaf nu is het elke dag leuk thuiskomen: wat heeft de aannemer vandaag allemaal gedaan terwijl wij op ons werk waren?
Natuurlijk kan datquote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
Schiet flink op dames. Tegen de tijd dat jullie klaar zijn daar en genoeg oefening gehad hebben wil ik jullie graag inhuren, kan dat?
Zien!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef Nirak het volgende:
Vanmorgen is de tegelzetter begonnen met de tegelvloeri n de woonkamer, het is nu half 11 en er zitten al 4 rijen compleet in
ze zijn heel erg donker grijs, bijna zwart.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef maedel het volgende:
wat voor een kleur zijn die vloertegels?
En waarom heb je voor vloertegels gekozen?![]()
* maedel is er geen fan van, maar dat maakt niet uit.
Dankjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het![]()
Gefeli trouwens
Ok, valide argumentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
ze zijn heel erg donker grijs, bijna zwart.
waarom? omdat we 2 katten en een hond hebben, en dan kun je lekker nat je vloer dwijlen/schrobben.
Nu hebben we een laminaatvloer, maar dat kun je niet zomaar schrobben of heel nat dwijlen, en met een hond is dat soms wel nodig![]()
Dan zien we je zo wel fietsenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Wauw, dat gaat best snel!
Nu moet ik wel door de buurt gaan fietsen, want dat kan niet anders dan opvallen!
dankjequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef funkyskunkie het volgende:
Ziet er allemaal heel leuk uit hoor![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat![]()
Ja...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan zien we je zo wel fietsen
Op zich zijn er best veel nummers 22 in de wijk hoor
Ik had nooit gedacht dat ik het nog ooit zou zeggen, maar het is ECHT mooi hoor...quote:
Helaas zijn ze niet meer leverbaar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef naaa het volgende:
Mag ik jullie vragen waar die groene tegels vandaan komen en wat de naam van de fabrikant/model is??
Zijn iig erg mooi![]()
Sorry, maar we mogen er niet in... want de tegelvloer ligt nu echt overalquote:
Ja, dat was echt een van de voorwaardenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja...
O wacht mijn vriendje is er niet vanavond, dus moet ik thuisblijven bij de kindjes...
Twordt echt JULLIE huisje he? Das fijn.
Wij hebben jullie straat anders allang gelokaliseerd hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan zien we je zo wel fietsen
Op zich zijn er best veel nummers 22 in de wijk hoor
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij hebben jullie straat anders allang gelokaliseerd hoor
Maar goed, ik date dan ook een Eindhoven-als-haar-broekzak-kenner![]()
Ikkuh nie! In die buurt durf ik niet te komen hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk
Kom maar op de koffie.
Ieder zn smaak. Ik vind ze werkelijk spuuglelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:30 schreef truttebosje het volgende:
oooh die groene tegels zijn heeeeeel gaaf.
je hebt niet eens handschoenen aanquote:
Dat je zo ongeveer elke veiligheidsmaatregel getroffen hebt, behalve die handschoenen.quote:
Goed bezig jullie 2 (en de rest natuurlijkquote:
Zo eentje met water en ijsblokjes?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Nirak het volgende:
De keuken is geleverd en staat in huis
Nog wel in kartonnen dozen ingepakt, maar hij is er
De badkamer is ineens ver gevorderd! Alle muurtjes zijn geplaatst en het bad ligt ook al in het muurtje
Later foto's, maar nu eerst eten en een amerikaanse koelkast bestellen
Gaaf, die willen wij ookquote:
Hartstikke rvsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, die willen wij ook
Roestvrij staal zeker?
Cool. Ben benieuwd bij welk merk jullie uitkomen. Wel letten op de energy star dinges he? Je wil een zuinigequote:
We zijn er nog niet met de planning... dus niet te vroeg juichen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:51 schreef maedel het volgende:
echt waar, applaus voor de planning hoor!![]()
Het valt me alles mee, die groene tegeltjes. Ik vind het wel durven, maar het ziet er heel frisch uit!
Het is een fijne vent, hij doet zijn werk super goed en luisterd naar wat wij willen. Stuurt dat hier en daar een beetje bij: "weet je wat ook mooi is..". Echtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:02 schreef truttebosje het volgende:
ziet er supermooi uit die groene tegels, en dat keukenblad ook prachtig......en wat een snelle aannemer ja zoef zoef....
Hij paste niet boven het badquote:
En ze hadden geen kleinere?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hij paste niet boven het badDaarom zit ie langs het toilet, eigenlijk had ik dat liever niet. Maar hij er zit vind ik het er wel tof uitzien.
Wowie.
We moeten alles nog verven enzo.. pff daar zie ik wel tegenop. Maar goed, af is af natuurlijk
Konden jullie niet later verhuizen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Faithz het volgende:
Neuh, hij moest zo groot vanwege de ruimte en het raam. Had ook liever kleiner.
Als je verven zo leuk vindt, kun je dan niet eerder komen??
Ligt eraan waar je ze koopt. Vanaf 1000 euro kun je een Revital cabine op internet bestellen. Andere merken ken ik niet maar ik hoorde ooit van iemand die een vrij goedkoop Japans merk had en erg ontevreden was. Mocht je dat op het oog hebben, zoek dan eerst goed uit of dit wel betrouwbaar is. Het is zuur geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef kleine83 het volgende:
hoi,
super mooie badkamer en toilet. mag ik misschien een onbeschofte vraag stellen?? hoe duur was de stoomcabine en waar komt hij vandaan. vind hem super mooi en wij zijn ook nog op zoek
groetjes kleine7
Dat gaan we dit weekend dus doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef Faithz het volgende:
En bedankt voor de reacties allemaal. Ik kan niet wachten totdat we eindelijk de vloer kunnen dweilen beneden en van de badkamer. En dat we de keuken kunnen poetsen.
In ons huis loopt een koker van boven naar beneden waardoor de afvoerbuizen gaan van lucht en water. Uiteindelijk komt de afvoer van lucht op het dak uit. De afvoeren van vuilwater komen in de kruipruimte uit en gaan van daaruit door naar de gemeentelijke riolering.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:46 schreef maedel het volgende:
de afvoer in jullie keuken (van de afzuigkap) gaat die door dat gat naar buiten? Of waar komt dat uit?
Als je naar het eerste plattegrondje kijkt dan komt ie boven het toilet uit, dat is weggewerkt door die koof te maken. Kijk maar eens naar foto's van het toilet. Dan zit tussen toilet en halletje de buis in de muur waar alles op uitkomtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:46 schreef maedel het volgende:
de afvoer in jullie keuken (van de afzuigkap) gaat die door dat gat naar buiten? Of waar komt dat uit?
Nee, wij hebben de afzuigkap echt gewoon midden in het huis bedacht...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:45 schreef Nirak het volgende:
Dat is wel jammer.. want dan heb je denk ik toch wat ruimteverlies?
Kan de afvoer niet aan een zij of achtergevel naar buiten bij jullie?
Ik zou mijn huis graag door een aannemer laten doen maar ik ben ernstig bang voor de kosten die dat met zich mee gaat brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:18 schreef Faithz het volgende:
Echt, als iemand nog een aannemer zoekt, deze is GEWELDIG
Zoals Becky al zegt het is jammer dat de beste man zo ver weg zit. Ik zie hem ook niet naar de regio Hoorn komen om ons huis onder handen te nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef Faithz het volgende:
Als we iets vroegen dan zei ie: "Da komt wel goe meske"
Nou, dit is in de Eindhoven Areaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:03 schreef becky27 het volgende:
oh das dus ergens in Brabant??
ben nog op zoek naar een mannetje voor mijn plafond n de hal en verleggen van de gasleiding in Den Haag......
geen betere raadgever dan je gevoelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef Faithz het volgende:
We hebben er een paar over de vloer gehad maar bij deze man hadden wij het beste gevoel. Hij was wel de duurste met zijn offerte. Maar we hebben er dus ook geen spijt van gehad en aldoor het vertrouwen gehad dat het goed zou komenEn dat is ook gebeurd!
En verder heeft hij nog een aantal dingen waar we later mee kwamen kostenloos gedaan. Hij heeft gezorgd voor het aansluiten van de keuken, extra kraantje voor de koelkast, nieuw kozijn voor de badkamer..
Als we iets vroegen dan zei ie: "Da komt wel goe meske"
Ik heb dus bovenalles het idee dat wij zeker waar voor ons geld gekregen hebben.
Het is een beetje rustig.. weinig tijd gehad afgelopen dagen helaas.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
tijd voor een kickje hier...
wat is de stand van zaken nu?
wat ik bedoelde.. omdat jullie geen vakantie hebben en dus zuinig met je vrije tijd om moet gaan... nou ja. je snapt het wel denk ik...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Faithz het volgende:
We hebben veel tijd gelukkig. Maar plafond is gewoon kutwerk..
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat ik bedoelde.. omdat jullie geen vakantie hebben en dus zuinig met je vrije tijd om moet gaan... nou ja. je snapt het wel denk ik...
maarrrrr, het is weekend, dus je kunt het weer een flinke zet gaan geven.. mits je morgen uitgerust bentquote:
tja... ik heb nog een paar dagen vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Faithz het volgende:
Uuh het hele plafond moet er nog afWe zijn pas halverwege na 2 dagen.
ik heb nog wel een gaatje ergens... stuur maar een pm met het adresquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef Faithz het volgende:
Toevallig, wij zoeken nog een vakantiekracht
hahaha
Heb je al eens louvre deuren geschuuurd??????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Faithz het volgende:
Uuh het hele plafond moet er nog afWe zijn pas halverwege na 2 dagen.
WIj ook toen die pot open kwam. Was toch wel even schrikken, dat dieproze. Maar het is inmiddels mooi dieprood opgedroogd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Rood? Ik zie roze
Breng mij die deuren maar, kom jij komende week het plafond afwassenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:56 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je al eens louvre deuren geschuuurd??????
Nou ik kan je vertellen dat dat erger is dan een plafond afsteken en bij stucken.
3 uurtjes op een deur!!! Jullie hoeven nog maar een dag.
Dan bijsmeren met Knauf, mooi glad schuren en het komt allemaal goed.
Maar eerst zorgen dat het echt alemaal strak uitziet en dan pas schilderen.
De vloertegels van de benedenverdieping hebben we bij de Boo in Eindhoven gehaald, maar deze tegel is bij meerdere tegelhandelaren te koop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef kleine83 het volgende:
hoi,
mag ik ook nog even vragen waar jullie de tegels hebben gehaald?? bij een bouwmarkt of bij een tegelbedrijf??
groetjes kleine83
Ja, super fijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Natuurlijk is ie erbij!
Twordt al echt jullie huisje he!
Heh... het lijkt veel smaller. Ben benieuwd naar foto's van ingericht (hoe ziet een pottenslaapkamer eruit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Faithz het volgende:
Whahaha makkelijk! We wonen niet in Amerika he
Deze kamer is 3,50 bij 4,50. Ons bed is 1,60 bij 2m.
Zal zo ook foto's plaatsen als we daar klaar mee zijn. Eerst plinten er tegenaan nu.
We gaan nu even de kettingen ophangen en de smbank installerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd naar foto's van ingericht (hoe ziet een pottenslaapkamer eruit?![]()
)
Er stonden twee t's daar, niet eentjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan nu even de kettingen ophangen en de smbank installeren![]()
![]()
marktplaats wil ook weleens helpen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef Faithz het volgende:
WOEHOE
Ik ben weer lekker gedouched en voldaan want onze slaapkamer is af![]()
Het dekmatras moet nog uitzetten enzo
[afbeelding]
De andere kant:
[afbeelding]
Hier komen 2 mooie kasten te staan. Iemand nog tips?
Moet je echt rond de 700/800 per kast neertellen als je geen lelijk gamma pakket wilt?
Maar hij is zeker mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Nirak het volgende:
Dit vind ik een mooie kast, maar hij is zo duur......
[afbeelding]
Het is een papieren lamp en anders overleeft ie het gewoon nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:17 schreef Nirak het volgende:
Er is hier alleen nog discussie over waar de lampen naast heb bed precies moeten staan.. Ik zeg in het midden (zie linker lamp). Maarja... Faithz denkt daar anders over (zie rechter lamp :S) Geen gezicht.. een lamp tegen de muur ...
Pottenslaapkamer, niet potenslaapkamer. Potten doen niet aan kettingen en smquote:
Zodat je er goed bij kan lezen natuurlijk. Komen er geen nachtkastje naast dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:17 schreef Nirak het volgende:
Er is hier alleen nog discussie over waar de lampen naast heb bed precies moeten staan.. Ik zeg in het midden (zie linker lamp). Maarja... Faithz denkt daar anders over (zie rechter lamp :S) Geen gezicht.. een lamp tegen de muur ...
Handig, met dat glas! Weet je zeker dat er geen homo inzitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Nirak het volgende:
Dit vind ik trouwens een goed alternatief
[afbeelding]
Na aperts!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:18 schreef PiperMaru het volgende:
Bekende lamp
Bekend laminaat
Bekend bed
Tof geworden, de slaapkamer!
't Zijn tommies, die trekken nietquote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer trek je erin?
Pas in september waarschijnlijk, er zit nog een vakantie tussen van 2 weken waarin de stucadoor aan de slag gaat.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer trek je erin?
quote:
quote:
Nou, zo schiet het toch al aardig op? ff iets erbij? is de wc nu af? of moeten er nog wat tegels bij want het lijkt zo onafgemaakt in mijn ogen?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Nirak het volgende:
M'n broer en schoonzus zijn vandaag langsgeweest om wat gaatjes te borenMet betonnen muren is zo'n broer met een klopboor toch wel handig!
Dus nu hebben we in de slaapkamer ook privacy (rolgordijnen), en hangt er een mooie mevrouw boven ons bed
[afbeelding]
Verder hebben we vandaag de studeerkamer en al een muur in de woonkamer in de renovatie voorstrijk gezet en de wandcontactdozen uit de muur gehaald in de studeerkamer en de woonkamer. De planning is om morgenavond de rest van de benedenverdieping in de renovatie voorstrijk te zetten (ben benieuwd of dat lukt).
[afbeelding]
Vanavond ook even een foto gemaakt van het toilet beneden, want dat hadden we nog niet laten zien dachten we?
[afbeelding]
Dat was het wel weer voor vandaag
Waarom zet je de plinten voordat de stucadoor bezig gaat? Waarom niet laten stucadoren tot op de grond, en daarna de plinten ervoor zetten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Nirak het volgende:
Vandaag en de afgelopen week hebben we toch weer ons best gedaan om dichter bij het einde te komen:
- alle muren op de benedenverdieping zijn in de renovatie voorstrijk gezet
- boven de keukenkastjes is een koof gemaakt van gipsplaat, deze moet nog wel voorgestreken worden en wordt daarna ook gestukadoord
- alle verwarmingen beneden zijn geschilderd (die in de studeerkamer moet nog wel trouwens), ook de houten platen achter de verwarming zijn netjes geschilderd
- de traptreden zijn van de stalen constructie gehaald zodat we ze kunnen schilderen en zodat de stukadoor de muur erachter beter kan stukadoren
- al het binnenwerk van alle wandcontactdozen zijn losgehaald en ingepakt ivm het stukadoorwerk voor volgende week
De komende week gaan we alvast de plinten tegen de muur aan zetten zodat de stukadoor daar mooi "op" kan stukadoren. En we gaan het plafond proberen verder op te knappen en te stukadoren. Als de stukadoor klaar is vervangen we meteen al het binnenwerk en het afdekwerk van de wandcontactdozen.
Misschien komen er zometeen wat kiekjes, maar het is al donker en we hebben even geen licht beneden..
Ik vond het al zo verdacht stil rond dit topicquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:39 schreef Nirak het volgende:
Toen we gisteren terug kwamen van vakantie was het heerlijk om te zien dat heel de benedenverdieping gestucadoord isFoto's volgen uiteraard
Ja, die naam heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
Je moet vonkenboer hebben voor de stopcontacten
Tommy-power!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, die naam heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic..
Misschien kom ik al een eind als ik weet waar de constante spanning enzo op moet staan? Want ik heb wel zo'n spanningsmetertje (zo'n schroevendraaier met zo'n lampje)
Als ik er dan nog niet uitkom heb ik ook wel een oom die electricien is en volgens mij is mijn broer daar ook wel handig in, maar ik zou het het liefst op eigen kracht doenWant tenslotte leggen lesbiennes zelf de electra in huis aan
ik hoop eind septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:37 schreef PiperMaru het volgende:
Welkom terug van vakantie! Muren zien er strak uit!
Wanneer gaan jullie erin?
Ik zou gewoon je oom langs laten komen met een bos nieuw draad, en overal nieuw draad naar de schakelaars trekken, want dit is gewoon prutswerk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, die naam heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic..
Misschien kom ik al een eind als ik weet waar de constante spanning enzo op moet staan? Want ik heb wel zo'n spanningsmetertje (zo'n schroevendraaier met zo'n lampje)
Als ik er dan nog niet uitkom heb ik ook wel een oom die electricien is en volgens mij is mijn broer daar ook wel handig in, maar ik zou het het liefst op eigen kracht doenWant tenslotte leggen lesbiennes zelf de electra in huis aan
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Nirak het volgende:
Want tenslotte leggen lesbiennes zelf de electra in huis aan
daar had ik niet aan gedacht, zou best wel eens kunnen kloppen dan idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:22 schreef Marsepein het volgende:
Die schakelaars kloppen gewoon, 2 wisselschakelaars ivm een hotel-schakeling
Het is inderdaad een hotelschakeling. Dat vroeg m'n vader dinsdag avond toen we daar zaten, of het dat niet was, want dan was het normaal dat er 3 zwarte draden uit de muur komen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Gurb het volgende:
[..]
daar had ik niet aan gedacht, zou best wel eens kunnen kloppen dan idd.
Dankjequote:Op zaterdag 1 september 2007 08:37 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het mooi!!! Jullie hebben goede smaak!
Bedankt voor de link, ga het even voorbereiden met tekeninen maken enzo om dat atrikel te splitsen naar 3 srtikelen (wissel-, kruis- en hotelschakeling)en te corrigeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:11 schreef Faithz het volgende:
Het is beide: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hotelschakeling en weten toch allemaal wat we bedoelen..
Bedankt voor de tips iedereen.
Ow das wel handig dat je dat gaat doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:46 schreef tnimble het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ga het even voorbereiden met tekeninen maken enzo om dat atrikel te splitsen naar 3 srtikelen (wissel-, kruis- en hotelschakeling)en te corrigeren.
I'm impressed.quote:
gewoon effe een frees halen bij de gamma o.i.d. Gaat best goed (als je het eenmaal door hebtquote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
En ik kijk naar die foto van de tuin en ik denk: die moeten we ook nog helemaal omploegen.. help
Reken maar dat ik daar iets voor ga huren
Spitten met een schop is heerlijk werk.quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
En ik kijk naar die foto van de tuin en ik denk: die moeten we ook nog helemaal omploegen.. help
Reken maar dat ik daar iets voor ga huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |