wat ik bedoelde.. omdat jullie geen vakantie hebben en dus zuinig met je vrije tijd om moet gaan... nou ja. je snapt het wel denk ik...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Faithz het volgende:
We hebben veel tijd gelukkig. Maar plafond is gewoon kutwerk..
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat ik bedoelde.. omdat jullie geen vakantie hebben en dus zuinig met je vrije tijd om moet gaan... nou ja. je snapt het wel denk ik...
maarrrrr, het is weekend, dus je kunt het weer een flinke zet gaan geven.. mits je morgen uitgerust bentquote:
tja... ik heb nog een paar dagen vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Faithz het volgende:
Uuh het hele plafond moet er nog afWe zijn pas halverwege na 2 dagen.
ik heb nog wel een gaatje ergens... stuur maar een pm met het adresquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef Faithz het volgende:
Toevallig, wij zoeken nog een vakantiekracht
hahaha
Heb je al eens louvre deuren geschuuurd??????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Faithz het volgende:
Uuh het hele plafond moet er nog afWe zijn pas halverwege na 2 dagen.
WIj ook toen die pot open kwam. Was toch wel even schrikken, dat dieproze. Maar het is inmiddels mooi dieprood opgedroogd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Rood? Ik zie roze
Breng mij die deuren maar, kom jij komende week het plafond afwassenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:56 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je al eens louvre deuren geschuuurd??????
Nou ik kan je vertellen dat dat erger is dan een plafond afsteken en bij stucken.
3 uurtjes op een deur!!! Jullie hoeven nog maar een dag.
Dan bijsmeren met Knauf, mooi glad schuren en het komt allemaal goed.
Maar eerst zorgen dat het echt alemaal strak uitziet en dan pas schilderen.
De vloertegels van de benedenverdieping hebben we bij de Boo in Eindhoven gehaald, maar deze tegel is bij meerdere tegelhandelaren te koop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef kleine83 het volgende:
hoi,
mag ik ook nog even vragen waar jullie de tegels hebben gehaald?? bij een bouwmarkt of bij een tegelbedrijf??
groetjes kleine83
Ja, super fijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Natuurlijk is ie erbij!
Twordt al echt jullie huisje he!
Heh... het lijkt veel smaller. Ben benieuwd naar foto's van ingericht (hoe ziet een pottenslaapkamer eruit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Faithz het volgende:
Whahaha makkelijk! We wonen niet in Amerika he
Deze kamer is 3,50 bij 4,50. Ons bed is 1,60 bij 2m.
Zal zo ook foto's plaatsen als we daar klaar mee zijn. Eerst plinten er tegenaan nu.
We gaan nu even de kettingen ophangen en de smbank installerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd naar foto's van ingericht (hoe ziet een pottenslaapkamer eruit?![]()
)
Er stonden twee t's daar, niet eentjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan nu even de kettingen ophangen en de smbank installeren![]()
![]()
marktplaats wil ook weleens helpen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef Faithz het volgende:
WOEHOE
Ik ben weer lekker gedouched en voldaan want onze slaapkamer is af![]()
Het dekmatras moet nog uitzetten enzo
[afbeelding]
De andere kant:
[afbeelding]
Hier komen 2 mooie kasten te staan. Iemand nog tips?
Moet je echt rond de 700/800 per kast neertellen als je geen lelijk gamma pakket wilt?
Maar hij is zeker mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Nirak het volgende:
Dit vind ik een mooie kast, maar hij is zo duur......
[afbeelding]
Het is een papieren lamp en anders overleeft ie het gewoon nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:17 schreef Nirak het volgende:
Er is hier alleen nog discussie over waar de lampen naast heb bed precies moeten staan.. Ik zeg in het midden (zie linker lamp). Maarja... Faithz denkt daar anders over (zie rechter lamp :S) Geen gezicht.. een lamp tegen de muur ...
Pottenslaapkamer, niet potenslaapkamer. Potten doen niet aan kettingen en smquote:
Zodat je er goed bij kan lezen natuurlijk. Komen er geen nachtkastje naast dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:17 schreef Nirak het volgende:
Er is hier alleen nog discussie over waar de lampen naast heb bed precies moeten staan.. Ik zeg in het midden (zie linker lamp). Maarja... Faithz denkt daar anders over (zie rechter lamp :S) Geen gezicht.. een lamp tegen de muur ...
Handig, met dat glas! Weet je zeker dat er geen homo inzitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Nirak het volgende:
Dit vind ik trouwens een goed alternatief
[afbeelding]
Na aperts!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:18 schreef PiperMaru het volgende:
Bekende lamp
Bekend laminaat
Bekend bed
Tof geworden, de slaapkamer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |