't Zijn tommies, die trekken nietquote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer trek je erin?
Pas in september waarschijnlijk, er zit nog een vakantie tussen van 2 weken waarin de stucadoor aan de slag gaat.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer trek je erin?
quote:
quote:
Nou, zo schiet het toch al aardig op? ff iets erbij? is de wc nu af? of moeten er nog wat tegels bij want het lijkt zo onafgemaakt in mijn ogen?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Nirak het volgende:
M'n broer en schoonzus zijn vandaag langsgeweest om wat gaatjes te borenMet betonnen muren is zo'n broer met een klopboor toch wel handig!
Dus nu hebben we in de slaapkamer ook privacy (rolgordijnen), en hangt er een mooie mevrouw boven ons bed
[afbeelding]
Verder hebben we vandaag de studeerkamer en al een muur in de woonkamer in de renovatie voorstrijk gezet en de wandcontactdozen uit de muur gehaald in de studeerkamer en de woonkamer. De planning is om morgenavond de rest van de benedenverdieping in de renovatie voorstrijk te zetten (ben benieuwd of dat lukt).
[afbeelding]
Vanavond ook even een foto gemaakt van het toilet beneden, want dat hadden we nog niet laten zien dachten we?
[afbeelding]
Dat was het wel weer voor vandaag
Waarom zet je de plinten voordat de stucadoor bezig gaat? Waarom niet laten stucadoren tot op de grond, en daarna de plinten ervoor zetten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Nirak het volgende:
Vandaag en de afgelopen week hebben we toch weer ons best gedaan om dichter bij het einde te komen:
- alle muren op de benedenverdieping zijn in de renovatie voorstrijk gezet
- boven de keukenkastjes is een koof gemaakt van gipsplaat, deze moet nog wel voorgestreken worden en wordt daarna ook gestukadoord
- alle verwarmingen beneden zijn geschilderd (die in de studeerkamer moet nog wel trouwens), ook de houten platen achter de verwarming zijn netjes geschilderd
- de traptreden zijn van de stalen constructie gehaald zodat we ze kunnen schilderen en zodat de stukadoor de muur erachter beter kan stukadoren
- al het binnenwerk van alle wandcontactdozen zijn losgehaald en ingepakt ivm het stukadoorwerk voor volgende week
De komende week gaan we alvast de plinten tegen de muur aan zetten zodat de stukadoor daar mooi "op" kan stukadoren. En we gaan het plafond proberen verder op te knappen en te stukadoren. Als de stukadoor klaar is vervangen we meteen al het binnenwerk en het afdekwerk van de wandcontactdozen.
Misschien komen er zometeen wat kiekjes, maar het is al donker en we hebben even geen licht beneden..
Ik vond het al zo verdacht stil rond dit topicquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:39 schreef Nirak het volgende:
Toen we gisteren terug kwamen van vakantie was het heerlijk om te zien dat heel de benedenverdieping gestucadoord isFoto's volgen uiteraard
Ja, die naam heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
Je moet vonkenboer hebben voor de stopcontacten
Tommy-power!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, die naam heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic..
Misschien kom ik al een eind als ik weet waar de constante spanning enzo op moet staan? Want ik heb wel zo'n spanningsmetertje (zo'n schroevendraaier met zo'n lampje)
Als ik er dan nog niet uitkom heb ik ook wel een oom die electricien is en volgens mij is mijn broer daar ook wel handig in, maar ik zou het het liefst op eigen kracht doenWant tenslotte leggen lesbiennes zelf de electra in huis aan
ik hoop eind septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:37 schreef PiperMaru het volgende:
Welkom terug van vakantie! Muren zien er strak uit!
Wanneer gaan jullie erin?
Ik zou gewoon je oom langs laten komen met een bos nieuw draad, en overal nieuw draad naar de schakelaars trekken, want dit is gewoon prutswerk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, die naam heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic..
Misschien kom ik al een eind als ik weet waar de constante spanning enzo op moet staan? Want ik heb wel zo'n spanningsmetertje (zo'n schroevendraaier met zo'n lampje)
Als ik er dan nog niet uitkom heb ik ook wel een oom die electricien is en volgens mij is mijn broer daar ook wel handig in, maar ik zou het het liefst op eigen kracht doenWant tenslotte leggen lesbiennes zelf de electra in huis aan
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Nirak het volgende:
Want tenslotte leggen lesbiennes zelf de electra in huis aan
daar had ik niet aan gedacht, zou best wel eens kunnen kloppen dan idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:22 schreef Marsepein het volgende:
Die schakelaars kloppen gewoon, 2 wisselschakelaars ivm een hotel-schakeling
Het is inderdaad een hotelschakeling. Dat vroeg m'n vader dinsdag avond toen we daar zaten, of het dat niet was, want dan was het normaal dat er 3 zwarte draden uit de muur komen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Gurb het volgende:
[..]
daar had ik niet aan gedacht, zou best wel eens kunnen kloppen dan idd.
Dankjequote:Op zaterdag 1 september 2007 08:37 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het mooi!!! Jullie hebben goede smaak!
Bedankt voor de link, ga het even voorbereiden met tekeninen maken enzo om dat atrikel te splitsen naar 3 srtikelen (wissel-, kruis- en hotelschakeling)en te corrigeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:11 schreef Faithz het volgende:
Het is beide: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hotelschakeling en weten toch allemaal wat we bedoelen..
Bedankt voor de tips iedereen.
Ow das wel handig dat je dat gaat doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:46 schreef tnimble het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ga het even voorbereiden met tekeninen maken enzo om dat atrikel te splitsen naar 3 srtikelen (wissel-, kruis- en hotelschakeling)en te corrigeren.
I'm impressed.quote:
gewoon effe een frees halen bij de gamma o.i.d. Gaat best goed (als je het eenmaal door hebtquote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
En ik kijk naar die foto van de tuin en ik denk: die moeten we ook nog helemaal omploegen.. help
Reken maar dat ik daar iets voor ga huren
Spitten met een schop is heerlijk werk.quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
En ik kijk naar die foto van de tuin en ik denk: die moeten we ook nog helemaal omploegen.. help
Reken maar dat ik daar iets voor ga huren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |