dankjequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef funkyskunkie het volgende:
Ziet er allemaal heel leuk uit hoor![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat![]()
Ja...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan zien we je zo wel fietsen
Op zich zijn er best veel nummers 22 in de wijk hoor
Ik had nooit gedacht dat ik het nog ooit zou zeggen, maar het is ECHT mooi hoor...quote:
Helaas zijn ze niet meer leverbaar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef naaa het volgende:
Mag ik jullie vragen waar die groene tegels vandaan komen en wat de naam van de fabrikant/model is??
Zijn iig erg mooi![]()
Sorry, maar we mogen er niet in... want de tegelvloer ligt nu echt overalquote:
Ja, dat was echt een van de voorwaardenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja...
O wacht mijn vriendje is er niet vanavond, dus moet ik thuisblijven bij de kindjes...
Twordt echt JULLIE huisje he? Das fijn.
Wij hebben jullie straat anders allang gelokaliseerd hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan zien we je zo wel fietsen
Op zich zijn er best veel nummers 22 in de wijk hoor
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij hebben jullie straat anders allang gelokaliseerd hoor
Maar goed, ik date dan ook een Eindhoven-als-haar-broekzak-kenner![]()
Ikkuh nie! In die buurt durf ik niet te komen hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk
Kom maar op de koffie.
Ieder zn smaak. Ik vind ze werkelijk spuuglelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:30 schreef truttebosje het volgende:
oooh die groene tegels zijn heeeeeel gaaf.
je hebt niet eens handschoenen aanquote:
Dat je zo ongeveer elke veiligheidsmaatregel getroffen hebt, behalve die handschoenen.quote:
Goed bezig jullie 2 (en de rest natuurlijkquote:
Zo eentje met water en ijsblokjes?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Nirak het volgende:
De keuken is geleverd en staat in huis
Nog wel in kartonnen dozen ingepakt, maar hij is er
De badkamer is ineens ver gevorderd! Alle muurtjes zijn geplaatst en het bad ligt ook al in het muurtje
Later foto's, maar nu eerst eten en een amerikaanse koelkast bestellen
Gaaf, die willen wij ookquote:
Hartstikke rvsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, die willen wij ook
Roestvrij staal zeker?
Cool. Ben benieuwd bij welk merk jullie uitkomen. Wel letten op de energy star dinges he? Je wil een zuinigequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |