We hebben met de hypotheekverstrekker eea kunnen regelen mbt overbrugging van de twee hypotheken. Dit is voor 1 jaar geregeld maximaal. Maar binnen die tijd is de woning vast wel verkocht. Haast hebben we er niet mee, want we willen dit rustig afmaken.quote:
Tofquote:Op zondag 1 juli 2007 00:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
We hebben met de hypotheekverstrekker eea kunnen regelen mbt overbrugging van de twee hypotheken. Dit is voor 1 jaar geregeld maximaal. Maar binnen die tijd is de woning vast wel verkocht. Haast hebben we er niet mee, want we willen dit rustig afmaken.
De kamers zijn eigenlijk 8M2. De plattegrond klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
Zou je die ene rechtsboven slaapkamer niet helemaal naar beneden door kunnen trekken om er een grotere slaapkamer van de maken?![]()
Ja, geen idee, maar dat zal een optie kunnen zijn voor 'later'. 2 van 6m2 is wel wat klein opzich.
Ja, waar bemoei ik me ook mee.
Leuk huis verder!
Je PM inbox is niet beschikbaar... (ik wilde je een pm sturen waar het staat) Maar het is in ieder geval niet in limburg, net wat minder zuidelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 09:08 schreef baniekje het volgende:
Leuk huis. Het lijkt een beetje op het huis waar wij gaan wonen... als de centjes kloppen![]()
De wijk komt ook een beetje bekend voor.![]()
Staat jullie huis in het meest zuidelijke deel van het land?
Veel succes met klussen en zo!
In april hebben we die uitgezocht, 1 mei definitief besteld en 3 weken geleden belden ze dat ie binnen wasquote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef becky27 het volgende:
ha ha pluggen, ik heb er ook ontzettend veel uitgehaald, maar er ook weer een zootje voor teruggeplaatst.
maar jullie schieten op zeg. En de badkamer al binnen, hadden jullie die lang van te voren besteld?
Let's hope so. Ik ben zo blij dat ik morgen weer mag werkenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:54 schreef PiperMaru het volgende:
Weer goed bezig geweest vandaag ladiesMoet een fijn gevoel zijn dat alles klaar is voor de aannemer. Vanaf nu is het elke dag leuk thuiskomen: wat heeft de aannemer vandaag allemaal gedaan terwijl wij op ons werk waren?
Natuurlijk kan datquote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
Schiet flink op dames. Tegen de tijd dat jullie klaar zijn daar en genoeg oefening gehad hebben wil ik jullie graag inhuren, kan dat?
Zien!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef Nirak het volgende:
Vanmorgen is de tegelzetter begonnen met de tegelvloeri n de woonkamer, het is nu half 11 en er zitten al 4 rijen compleet in
ze zijn heel erg donker grijs, bijna zwart.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef maedel het volgende:
wat voor een kleur zijn die vloertegels?
En waarom heb je voor vloertegels gekozen?![]()
* maedel is er geen fan van, maar dat maakt niet uit.
Dankjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het![]()
Gefeli trouwens
Ok, valide argumentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
ze zijn heel erg donker grijs, bijna zwart.
waarom? omdat we 2 katten en een hond hebben, en dan kun je lekker nat je vloer dwijlen/schrobben.
Nu hebben we een laminaatvloer, maar dat kun je niet zomaar schrobben of heel nat dwijlen, en met een hond is dat soms wel nodig![]()
Dan zien we je zo wel fietsenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Wauw, dat gaat best snel!
Nu moet ik wel door de buurt gaan fietsen, want dat kan niet anders dan opvallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |