We zijn er nog niet met de planning... dus niet te vroeg juichen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:51 schreef maedel het volgende:
echt waar, applaus voor de planning hoor!![]()
Het valt me alles mee, die groene tegeltjes. Ik vind het wel durven, maar het ziet er heel frisch uit!
Het is een fijne vent, hij doet zijn werk super goed en luisterd naar wat wij willen. Stuurt dat hier en daar een beetje bij: "weet je wat ook mooi is..". Echtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:02 schreef truttebosje het volgende:
ziet er supermooi uit die groene tegels, en dat keukenblad ook prachtig......en wat een snelle aannemer ja zoef zoef....
Hij paste niet boven het badquote:
En ze hadden geen kleinere?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hij paste niet boven het badDaarom zit ie langs het toilet, eigenlijk had ik dat liever niet. Maar hij er zit vind ik het er wel tof uitzien.
Wowie.
We moeten alles nog verven enzo.. pff daar zie ik wel tegenop. Maar goed, af is af natuurlijk
Konden jullie niet later verhuizen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Faithz het volgende:
Neuh, hij moest zo groot vanwege de ruimte en het raam. Had ook liever kleiner.
Als je verven zo leuk vindt, kun je dan niet eerder komen??
Ligt eraan waar je ze koopt. Vanaf 1000 euro kun je een Revital cabine op internet bestellen. Andere merken ken ik niet maar ik hoorde ooit van iemand die een vrij goedkoop Japans merk had en erg ontevreden was. Mocht je dat op het oog hebben, zoek dan eerst goed uit of dit wel betrouwbaar is. Het is zuur geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef kleine83 het volgende:
hoi,
super mooie badkamer en toilet. mag ik misschien een onbeschofte vraag stellen?? hoe duur was de stoomcabine en waar komt hij vandaan. vind hem super mooi en wij zijn ook nog op zoek
groetjes kleine7
Dat gaan we dit weekend dus doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef Faithz het volgende:
En bedankt voor de reacties allemaal. Ik kan niet wachten totdat we eindelijk de vloer kunnen dweilen beneden en van de badkamer. En dat we de keuken kunnen poetsen.
In ons huis loopt een koker van boven naar beneden waardoor de afvoerbuizen gaan van lucht en water. Uiteindelijk komt de afvoer van lucht op het dak uit. De afvoeren van vuilwater komen in de kruipruimte uit en gaan van daaruit door naar de gemeentelijke riolering.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:46 schreef maedel het volgende:
de afvoer in jullie keuken (van de afzuigkap) gaat die door dat gat naar buiten? Of waar komt dat uit?
Als je naar het eerste plattegrondje kijkt dan komt ie boven het toilet uit, dat is weggewerkt door die koof te maken. Kijk maar eens naar foto's van het toilet. Dan zit tussen toilet en halletje de buis in de muur waar alles op uitkomtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:46 schreef maedel het volgende:
de afvoer in jullie keuken (van de afzuigkap) gaat die door dat gat naar buiten? Of waar komt dat uit?
Nee, wij hebben de afzuigkap echt gewoon midden in het huis bedacht...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:45 schreef Nirak het volgende:
Dat is wel jammer.. want dan heb je denk ik toch wat ruimteverlies?
Kan de afvoer niet aan een zij of achtergevel naar buiten bij jullie?
Ik zou mijn huis graag door een aannemer laten doen maar ik ben ernstig bang voor de kosten die dat met zich mee gaat brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:18 schreef Faithz het volgende:
Echt, als iemand nog een aannemer zoekt, deze is GEWELDIG
Zoals Becky al zegt het is jammer dat de beste man zo ver weg zit. Ik zie hem ook niet naar de regio Hoorn komen om ons huis onder handen te nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef Faithz het volgende:
Als we iets vroegen dan zei ie: "Da komt wel goe meske"
Nou, dit is in de Eindhoven Areaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:03 schreef becky27 het volgende:
oh das dus ergens in Brabant??
ben nog op zoek naar een mannetje voor mijn plafond n de hal en verleggen van de gasleiding in Den Haag......
geen betere raadgever dan je gevoelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef Faithz het volgende:
We hebben er een paar over de vloer gehad maar bij deze man hadden wij het beste gevoel. Hij was wel de duurste met zijn offerte. Maar we hebben er dus ook geen spijt van gehad en aldoor het vertrouwen gehad dat het goed zou komenEn dat is ook gebeurd!
En verder heeft hij nog een aantal dingen waar we later mee kwamen kostenloos gedaan. Hij heeft gezorgd voor het aansluiten van de keuken, extra kraantje voor de koelkast, nieuw kozijn voor de badkamer..
Als we iets vroegen dan zei ie: "Da komt wel goe meske"
Ik heb dus bovenalles het idee dat wij zeker waar voor ons geld gekregen hebben.
Het is een beetje rustig.. weinig tijd gehad afgelopen dagen helaas.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
tijd voor een kickje hier...
wat is de stand van zaken nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |