yeah right...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
M-M, lievie...... [afbeelding] [afbeelding]
ff een tvp
En nu ga ik ECHT leren
ho isquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
M-M, lievie...... [afbeelding] [afbeelding]
ff een tvp
En nu ga ik ECHT leren
was zekers geen verwijt hoor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt wel ik moest m alleen ff zoeken heb m zelfs nog aangepast met 302 erbij
Dankjequote:
quote:
Ik laat niemand in de waan, iedereen weet dat er een vriendin is. Echter boeit dat hier niemand geen ene reet, het is vaak nog spannender om zo'n persoon te 'veroveren' voor een avondje. Dat is een heel ander spel dan in Nederland kan ik je verzekeren, dus ik kan voor mijn eigen bestwil eigenlijk beter liegen, ware dat ik niet zo ben opgevoed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje flirten etc IN de discotheek oke maar daarna ook nog praten over smsjes en anders een dag niet dan is er wel weer een ander etc etcen je laat zeker die vrijgezelle dames ook lekker in de waan dat je vrijgezel bent?
bijna goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
volgens mij hij heeft helemaal geen vriendin, dus ik zie het probleem niet
ik las het wat laatquote:bijna goed
Ik ben er nietquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Frutsel het volgende:
Veroveren voor een avondje?
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? (niet vervelend bedoeld) Zeg je dan aan het eind van :"Ja tis gelukt, je hebt me?" en neemt dan lachend afscheid?
het is geen 1967 meer he, we zitten in 2007, lol maken zonder vreemdgaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
je leert een meid kennen in de disco flirt ermee en dan is het over lijkt me? maar nee je wisselt nrs uit en je gaat dan nog vaker avonden weg met elkaar? ja heel normaal als man met vriendin
voor 1 avond oke maar dan ook nog meer afspreken en wetende dat die goekope hoeren maar 1 doel hebben? ik zou het als vriendin niet toelaten als mijn vent zoiets deedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is geen 1967 meer he, we zitten in 2007, lol maken zonder vreemdgaan![]()
Misschien word die dame wel de liefde van z'n leven! Dan zou je die missen, alleen maar omdat ie al een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
je leert een meid kennen in de disco flirt ermee en dan is het over lijkt me? maar nee je wisselt nrs uit en je gaat dan nog vaker avonden weg met elkaar? ja heel normaal als man met vriendin
als je daar uberhaupt aan denkt als je een relatie hebt heb je geen goede relatie want alsje een goede relatie hebt dan ben je ervan overtuigd dat je hudige vriendin dat is en hoef je je heil niet te zoeken bij die goedkope indonesische hoeren (en hoe kan zo;'n goedkoop type uberhaupt de liefde van je leven zijn? )quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien word die dame wel de liefde van z'n leven! Dan zou je die missen, alleen maar omdat ie al een vriendin heeft.
Ik zou het ook echt niet relaxt vinden. En zelf ook niet doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor 1 avond oke maar dan ook nog meer afspreken en wetende dat die goekope hoeren maar 1 doel hebben? ik zou het als vriendin niet toelaten als mijn vent zoiets deed![]()
![]()
Ik denk trouwens niet dat het om daadwerkelijke hoeren gaat, M_M no offence hoor. Maar als het om 'normale' meiden gaat, maakt dat het voor jou dan minder erg?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je daar uberhaupt aan denkt als je een relatie hebt heb je geen goede relatie want alsje een goede relatie hebt dan ben je ervan overtuigd dat je hudige vriendin dat is en hoef je je heil niet te zoeken bij die goedkope indonesische hoeren (en hoe kan zo;'n goedkoop type uberhaupt de liefde van je leven zijn? )
Je kent haar niet eens. Volgens mij heb je last van een persoonlijk trauma. Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor 1 avond oke maar dan ook nog meer afspreken en wetende dat die goekope hoeren maar 1 doel hebben? ik zou het als vriendin niet toelaten als mijn vent zoiets deed![]()
![]()
Volgens mij zijn die meiden gewoon makkelijk en dat zget Indah ooka ls je daar als blanke binnenkomt heb je ze voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat het om daadwerkelijke hoeren gaat, M_M no offence hoor. Maar als het om 'normale' meiden gaat, maakt dat het voor jou dan minder erg?
helemaal nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens. Volgens mij heb je last van een persoonlijk trauma. Wil je erover praten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die meiden gewoon makkelijk en dat zget Indah ooka ls je daar als blanke binnenkomt heb je ze voor het uitkiezen
de stad inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff waar is jj als je dr nodig hebt
ik kreeg er van jou toch ook maar eentje? en die moest ik nog delen met kuuk ook!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Indonesië? Lenny? Papier? Frits? Eer-Ik? MPG? Houniet??
![]()
hoiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Frutsel het volgende:
ik haat anonieme fokkers in me fotoboek....
lafaards
Yepquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
of van die mensen die niks zeggen en waar je ook niks in hun fotoboek kunt zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Frutsel het volgende:
ik haat anonieme fokkers in me fotoboek....
lafaards
Als ik geld heb ben ik hier weg hoor! Geyle neukseks met vrouwen die ik voor het uitzoeken heb. Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
ja en?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kreeg er van jou toch ook maar eentje? en die moest ik nog delen met kuuk ook!
ik doe wel meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
nah, zo oppervlakkig hoef ik geen vriendin hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien word die dame wel de liefde van z'n leven! Dan zou je die missen, alleen maar omdat ie al een vriendin heeft.
Zoiets ja, zeker qua dat uit elkaar gaan. Handje geven, "tot ziens!", dat is het (meer kan soms ook als je wil , zoals bovenstaande tekst. Echter het hele spelletje dat een vrouw een man voor de avond kan reserveren voor haarzelf is alles wat het is in feite. Andere dames worden - behalve zusjes en goede vriendinnen - netjes op afstand gehouden, dus dat scheelt me bovendien nog eens 10 keer nummer uitwisselen, vertellen waar ik vandaan kom en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Frutsel het volgende:
Veroveren voor een avondje?
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? (niet vervelend bedoeld) Zeg je dan aan het eind van :"Ja tis gelukt, je hebt me?" en neemt dan lachend afscheid?
Het hele sms-sen is er niet op gericht om elkaar steeds op te zoeken. Na 1 keer proberen is het over als dat al gebeurd. Verder ook geen verplichting, en het is voor mij duidelijk oppervlakkig (mooi lichaam, lekker geurtje, mooi kontje en wat dansen) terwijl een relatie hebben toch wel ietsje verder gaat dan dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
fotolurkersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
of van die mensen die niks zeggen en waar je ook niks in hun fotoboek kunt zetten
waaaaat, wow, je lijkt wel een vrouw met zoveel conclusiesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja en?
als teken dat je mij liever vindt , kan je me d'r wel meer geven?
dus als ik jou niet begroet, groet je mij ook niet...?
als ik jou 5 kusjes geef krijg ik er vijf terug?
als ik jou boodschappen niet doe, kook je ook niet voor me?
als ik op msn niets zeg, zeg jij ook niets?
werkt dat zo tegenwoordig![]()
![]()
(spezial alleen voor jou)
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
dat kan ook als je wil dus. Kost je 15 euro's voor 1 dame voor een uurtje of twee. Dit zijn normale tarieven en ze worden je eigenlijk onverbloemd bij de uitgang toegeroepen door de pooiers, en andere omstanders dus daarom weet ik het. Ook ietsje anders dan in Nederland dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik geld heb ben ik hier weg hoor! Geyle neukseks met vrouwen die ik voor het uitzoeken heb. Klinkt niet verkeerd.
Als jij (of ik) nu vrijgezel was... zou je dat d an wel doen? oppikken en meenemen? Verovering geslaagd? Of zijn die dames dan ook alleen maar uit op het 'spelletje' of zitten d'r daar ook wat bij die zeker meer zouden willen? Of allemaal? Kan me voorstellen dat zon dame niet zit te wachten op iemand die haar het hoofd gek maakt, maar bezet blijkt te zijn en met d'r speelt, aan de andere kant zullen er ook 'goedkope' dames bijzitten die wel op die hotelkamer belanden en dus die daar weer tussen zitten, die ook bezet zijn en met mannen dus dat spelletje spelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Als mijn vriendin dat zou doen? Dan zou ik net zo jaloers zijn als zij nu is. Maar kijk, we weten het van elkaar. Geen geheim dus. Wat is er nog beter? Ik kan inderdaad zo'n dame oppikken, meenemen naar een hotelletje, er overheen gaan en dan schijnheilig naar huis gaan, maar dat doe ik niet.
Zoiets ja, zeker qua dat uit elkaar gaan. Handje geven, "tot ziens!", dat is het (meer kan soms ook als je wil , zoals bovenstaande tekst. Echter het hele spelletje dat een vrouw een man voor de avond kan reserveren voor haarzelf is alles wat het is in feite. Andere dames worden - behalve zusjes en goede vriendinnen - netjes op afstand gehouden, dus dat scheelt me bovendien nog eens 10 keer nummer uitwisselen, vertellen waar ik vandaan kom en zo.
ik deed me ook even voor alsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waaaaat, wow, je lijkt wel een vrouw met zoveel conclusies![]()
![]()
![]()
![]()
met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
Ik heb genoeg aan 1 dame, en die wens ik hier in Nederland tegen te komen
ik kan d'r wel wat uitnodigen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
je hebt mij toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker wat haat ik statistiek [afbeelding]
niet iedereen wil meer. Je merkt dat door het gedrag tevoren. Ze kunnen prima aangeven waar je aan mag zitten tijdens het dansen. Overal? Dan mag je vast mee. Alleen wat losjes dansen? Vraag het maar niet, dan heb je ruzie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij (of ik) nu vrijgezel was... zou je dat d an wel doen? oppikken en meenemen? Verovering geslaagd? Of zijn die dames dan ook alleen maar uit op het 'spelletje' of zitten d'r daar ook wat bij die zeker meer zouden willen? Of allemaal? Kan me voorstellen dat zon dame niet zit te wachten op iemand die haar het hoofd gek maakt, maar bezet blijkt te zijn en met d'r speelt, aan de andere kant zullen er ook 'goedkope' dames bijzitten die wel op die hotelkamer belanden en dus die daar weer tussen zitten, die ook bezet zijn en met mannen dus dat spelletje spelen?
Lastig om als vrijgezel dan je keuze te maken
okay..en als zon dame aan jou kenbaar maakt dat je ergens aan mag zitten... maar je bent bezet... zit je d'r dan aan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet iedereen wil meer. Je merkt dat door het gedrag tevoren. Ze kunnen prima aangeven waar je aan mag zitten tijdens het dansen. Overal? Dan mag je vast mee. Alleen wat losjes dansen? Vraag het maar niet, dan heb je ruzie.
ik weet niet of ik het zou doen als vrijgezel nee. Wellicht wel als ik eerlijk ben. Maar dat is dus overduidelijk NIET het geval.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik deed me ook even voor als
af en toe leef ik me in, in jullie zware taakals vrouw![]()
mag nie van JJquote:misschien kan ik je voor een avondje veroveren?![]()
![]()
ik mag ook nietsquote:
stukje van mijn subway broodje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
Jááá. Lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Muck het volgende:
stukje van mijn subway broodje?
Nadat ze eerst tegen je aan heeft staan rijden met dr handen in dr haar enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik mag ook niets![]()
zelfs geen handje schudden nadien en zeggen: was leuk muck, tot ziens, u was de zwakste schakel![]()
![]()
![]()
ik heb lars toch alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik mag ook niets![]()
zelfs geen handje schudden nadien en zeggen: was leuk muck, tot ziens, u was de zwakste schakel![]()
![]()
![]()
een melt met extra kaas en southwest-suasquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nadat ze eerst tegen je aan heeft staan rijden met dr handen in dr haar enzo
jo0lzquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:.
Zo weer een overleg in.
De 3e vandaag.
Hopelijk is die ook op tijd afgelopen.
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
spammert
Denk dat ik het maar schuif naar volgend jaar, snap er echt geen zak van. Misschien had ik toch een keer naar die oersaaie kutcolleges moeten gaan..quote:
Waarom word ik vergeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Muckie!quote:
Zo. In je fobo gekeken... maar ik heb er geen dus je kunt niet bij mij kijken of schrijven...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
of van die mensen die niks zeggen en waar je ook niks in hun fotoboek kunt zetten
Presentquote:
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker wat haat ik statistiek [afbeelding]
klinkt bekendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar schuif naar volgend jaar, snap er echt geen zak van. Misschien had ik toch een keer naar die oersaaie kutcolleges moeten gaan..
Zou dat het zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar schuif naar volgend jaar, snap er echt geen zak van. Misschien had ik toch een keer naar die oersaaie kutcolleges moeten gaan..
awwwwwwwquote:
OAquote:[..]
Muckie!![]()
![]()
maar maar maar, nu weet je hoe een muckie eruit ziet!quote:[..]
Zo. In je fobo gekeken... maar ik heb er geen dus je kunt niet bij mij kijken of schrijven...![]()
[..]
een van de saaiste kutvakken op schoolquote:Ik ook...![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daarom juist... mogen we best tegen elkaar oprijden
En ik zit nog maar met statistiek 1. Volgend jaar statistiek 2 (en 1 dus ook want ik geef het op). Bah.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zou dat het zijn...![]()
Na 7 pogingen heb ik het al gehaald... 3 maanden na m'n "afstuderen"...![]()
Ik ging er van uit dat jij zowiezo al meegingquote:
Ook anoniem ja?quote:Present![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat jij zowiezo al meeging
Hoezo anoniem?quote:[..]
Ook anoniem ja?
Waarom eigenlijk anoniem?
Gelukkig geen vertraging opgelopen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik zit nog maar met statistiek 1. Volgend jaar statistiek 2 (en 1 dus ook want ik geef het op). Bah.
Studievertraging..![]()
Volgens mij is dat vak echt een kwestie van bijhouden
Alleen pratenquote:
quote:
Wat is het nou .... ik heb jou al, maar jij hebt lars al... moeilijk hoorquote:
Doe je goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig geen vertraging opgelopen...
Scriptie verdedigen was al eind mei..
Elk schooljaar loopt officieel t/m 31 augustus.. Op 24-08 tentamen gemaakt, op 25-08 uitslag en gehaald en daardoor officieel binnen 4 jaar afgestudeerd...![]()
Maar het is en blijft een scheitvak...![]()
Jezus wat een afzetters!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Wat is nederland een kutland.
Een bril, van 90 dollar, omgerekend 67,17 euro, moet hier in de winkel 139,00 kosten
Dat ding kost hier godver méér dan het dubbele van de Amerikaanse prijs
Nu maar effe met de douane bellen om te vragen wat het me gaat kosten als ik 'm importeer.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen praten?
[..]
[..]
Wat is het nou .... ik heb jou al, maar jij hebt lars al... moeilijk hoor
Ik ga wel voor M-M![]()
jeujquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
whehe, ik ga 'm wel importeren.
Dan betaal ik 2,9% over 90 dollar, wat neerkomt op 2.61 dollar,
dat omgerekend naar euro is 69,12, en daarover moet ik dan nog 19% belasting betalen, wat neerkomt op een grand total van: 82,25
Go fuck yourselves, nederlandse importeurs!
Bespaar ik me daar even 56,75
Kan je weer een mooi biertje voor kopen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
dat omgerekend naar euro is 69,12, en daarover moet ik dan nog 19% belasting betalen, wat neerkomt op een grand total van: 82,25
quote:
't is toch van de zotte dat je er zoveel meer voor moet betalen in nederland...quote:
quote:
sjampionne pliezquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
3 uur, cup a soup.
*Geeft papierknippert een bakje champilollersoep.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
sjampionne pliez
ja, cultuurverschil is het voor het grootste deel ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:ik vind het maar een rare gang van zaken
succesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik deed me ook even voor als
af en toe leef ik me in, in jullie zware taakals vrouw![]()
misschien kan ik je voor een avondje veroveren?![]()
![]()
(psst Indah, ga ff testen of het hier ook werkt)
-xxxxxxxxxxxx-
Nee vriend, je hebt 56,75 verdiendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Geeft papierknippert een bakje champilollersoep.
ohja, zo heet dat tegenwoordig idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee vriend, je hebt 56,75 verdiend
ja, daar zit ik aan jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay..en als zon dame aan jou kenbaar maakt dat je ergens aan mag zitten... maar je bent bezet... zit je d'r dan aan ?
Wat is overduidelijk NIET het geval? Dat je eerlijk bent?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hè bahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef Frutsel het volgende:
neej, nog 30
welkom terug brandxquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:back for another five minutes in virtual time and space
@ eer: waarop ga je solliciteren?
Wat staat hier???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kga csen ltr
nee, dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kga csen ltr
oohh, nu zie ik het.. Ik ga CS-en, later... CS is dan weer CounterStrike of zoiets vermoed ik.quote:
ah okay, duidelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, daar zit ik aan ja
het is niet het geval dat ik een hotelkamer in duik als ik niet vrijgezel ben. (en nog even zelf nalezen of de zin nog klopt met twee keer niet erin)
het is niet echt solliciteren...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:back for another five minutes in virtual time and space
@ eer: waarop ga je solliciteren?
Ik ga Counter Striken, later.quote:
daar was ik achter inmiddelsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is niet echt solliciteren...
Ik ga daar via het uitzendbureau werken, en ze vroegen of ik even langs kwam voor een gesprekje.
Ik vind het prima
Het is hier om de hoek zo'n beetje, www.indeopslag.nl
Ik moet daar dan de eerste persoon zijn waar klanten contact mee hebben, die boxen gaan verhuren, en wat administratief werk gaan doen
Totaal geen vrijheid meer geloof ik, compleet het tegenovergestelde van wat ik nu doe, maar het lijkt me wel prima opzich
[..]
Ik ga Counter Striken, later.
Dat staat er
Neen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen weer aan het werk?
Inderdaad, ik kots eropquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef BrandX het volgende:fruts!
@ Indah en Eer: bedankt voor de vertaling
@ Eer: klinkt beter dan je baantje nu, dat kwam je je strot uit geloof ik
anyways, mijn vijf minuutjes zijn ruimschoots verstreken, dus ciaooo!!
Kijk zo ↓ hoort het...quote:
quote:
quote:
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef BrandX het volgende:fruts!
@ Indah en Eer: bedankt voor de vertaling
@ Eer: klinkt beter dan je baantje nu, dat kwam je je strot uit geloof ik
anyways, mijn vijf minuutjes zijn ruimschoots verstreken, dus ciaooo!!
Dat had ik niet verwacht, met tijdsverschil enzo hm.quote:
Vraag dat ook even na!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kots erop
Dit lijkt me best aardig, zal wel zien wat het is.
Het verdient in elk geval goed geloof ik.
Speciaal voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef OA het volgende:
Speciaal voor jou!
Ik keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Het was ook voor MPG...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Beetje late reactiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje late reactie
Ik als de mannen daar ook zo zijn.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar moet je heen lievie? Kutweer ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet zo de deur uit en dit weer heb ik niet besteld![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
CoolDan mag je zwoel en zwetend tegen me aan dansen.
Dat wil ik graag uitproberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.![]()
Waar werk je? In Utrecht?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Apotheek (geloof ik) had gebeld voor de pil naar HA (nieuwe) die zei dat het rond 16uur klaar zou liggen (had al eens eerder gebeld en die zei dat ik het dan bij de desbetreffende apo kon afhalen maar nu weet ik t niet meer of ik eerst recept moest halen of meteen de pillen maar goed
en daarna werken.
Tegenwoordig wordt dat toch gelijk doorgefaxt? Of zijn ze alleen hier zo modern?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Apotheek (geloof ik) had gebeld voor de pil naar HA (nieuwe) die zei dat het rond 16uur klaar zou liggen (had al eens eerder gebeld en die zei dat ik het dan bij de desbetreffende apo kon afhalen maar nu weet ik t niet meer of ik eerst recept moest halen of meteen de pillen maar goed
en daarna werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.![]()
Eerst naar Indonesia vliegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wil ik graag uitproberen.![]()
jawel maar op de site stond dat je dan wel het origineel mee moest nemen (en ik heb niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dat toch gelijk doorgefaxt? Of zijn ze alleen hier zo modern?
Hier in Limboland wordt het gelijk doorgefaxt. Zal daar dan toch ook wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en daarna werken.
vraag je wel haar telefoonnummer danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wil ik graag uitproberen.![]()
quote:
Faxen valt ook onder origineel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel maar op de site stond dat je dan wel het origineel mee moest nemen (en ik heb niks) maar de pil is zo "onschuldig" dat dat niet nodig zal zijn denk ik, dus moet goedkomen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in Limboland wordt het gelijk doorgefaxt. Zal daar dan toch ook wel?
Werken
Leren
M-M[afbeelding]
Cool, week 31 heb ik vakantie. Morgen samen ticket halen?quote:
hey, als hij leuk genoeg is, krijgt hij die zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vraag je wel haar telefoonnummer dan
op de site leek het dubbelop te staan, faxen zodat het klaar gelegd kan worden en dan origineel om het mee te krijgenquote:
Uiterst verstandig!!quote:
* indahnesia.com print topic, scheurt post eruit en aan de muur plaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grapje Indah, ik zie er helemaal geen kwaad in wat je doet, vooral omdat je een afspraak hebt
met je vriendin. Buiten dat al zou het niet mijn keuze zijn, (en ik zeg niet dat het mijn keuze niet zou zijn.) gaat het mij niet aan hoe jij daar doet. Geniet van je leven het duurt maar even.
![]()
Eerst nummer en dan schuren, jajaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vraag je wel haar telefoonnummer dan
Laat ik dan nog net geen vakantie hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool, week 31 heb ik vakantie. Morgen samen ticket halen?![]()
1 weekje ja? Lekker ruimquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zeg je maar, neem die wat bij de medicatie ligt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op de site leek het dubbelop te staan, faxen zodat het klaar gelegd kan worden en dan origineel om het mee te krijgen
Neem ook aan dat je me wel een beetje kent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com print topic, scheurt post eruit en aan de muur plakt
Grapje moet kunnen hoor, geen enkel probleem
schuren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst nummer en dan schuren, jaja![]()
lapdance niet noodzakelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem ook aan dat je me wel een beetje kent.Al is het maar ieniemienie
zonder lapdance.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ik dan nog net geen vakantie hebben.![]()
Dan al...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
doedoei lieviequote:
Dan is dit topic allang dichtquote:
Spammertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
hoewel, zo bovenaan de pagina is het nog wel te doen
precies dat dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is dit topic allang dicht![]()
Er zijn mensen die teruglezen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is dit topic allang dicht![]()
dat is helemaal van de gekke.. 7 topics terugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn mensen die teruglezen...![]()
Ik herinner me een geval dat JJ heet...![]()
Reageerde eens op een post van 2 dagen daarvoor, 7 topics terug ofzo... [afbeelding]
Er zijn ook mensen die wel gewoon werken tussendoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Reageerde eens op een post van 2 dagen daarvoor, 7 topics terug ofzo... [afbeelding]
Ik roep maar wat...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is helemaal van de gekke.. 7 topics terug
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel gewoon werken tussendoor.![]()
![]()
dan nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik roep maar wat...
Maar het was iig uit een vorig topic van een vorige dag...![]()
Hehe, ik lees soms vluchtig een topic door als ik 'm mis. Maar ik ga niet meer reageren op iets wat er 'een tijd geleden' gepost is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Een hele enkele keer als er direct een reactie in me opkomt die ik perse móét plaatsen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik lees soms vluchtig een topic door als ik 'm mis. Maar ik ga niet meer reageren op iets wat er 'een tijd geleden' gepost is.
Linkerkant van de rechterdeur!quote:
nou, ik moet daar gewoon administratie doen, en verder hetzelfde als iedereen hier, ik mag legaal fokken tijdens werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vraag dat ook even na!
Wellicht kun je het uitzendbureau uitschakelen (na een afkoopsom) en via hen gaan werken, betalen zij minder dan ze nu doen, en jij verdient wat meer
Collega!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik moet daar gewoon administratie doen, en verder hetzelfde als iedereen hier, ik mag legaal fokken tijdens werk
Ik hoop dat dat bij mijn zomerbaantje ook mogelijk isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik moet daar gewoon administratie doen, en verder hetzelfde als iedereen hier, ik mag legaal fokken tijdens werk
M-M leest terug jaquote:
quote:
best uberquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat bij mijn zomerbaantje ook mogelijk is
ja joh, ik moet daar een beetje rondlopen, beetje internetten, beetje chillen, gaat mij goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat zou het allicht wat dragelijker maken!
Heel wat anders dan bij de kweker hè!
Oja, jij ook smakelijk natuurlijkquote:
De volgende keer maar niet zo aandachtig kijken hoe mijn bloed de buisjes invloeitquote:
Kijken is leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef crossover het volgende:
[..]
De volgende keer maar niet zo aandachtig kijken hoe mijn bloed de buisjes invloeit
Jawel, maar dat bloed prikken bij mezelf was toch wel apart. Ik voelde me nogal licht in mn hoofd daarna en zag bleek. Maar na een paar minuten rust ging het wel weer. Ik weet niet of het iets mentaals of lichamelijks was, weet alleen dat het best fucked up wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijken is leuk [afbeelding] [afbeelding]
Kan je niet tegen bloed, Cross?
Dat is puur lichamelijk. Iedereen zakt in elkaar als je 0.002% van z'n bloed afttapt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel, maar dat bloed prikken bij mezelf was toch wel apart. Ik voelde me nogal licht in mn hoofd daarna en zag bleek. Maar na een paar minuten rust ging het wel weer. Ik weet niet of het iets mentaals of lichamelijks was, weet alleen dat het best fucked up was![]()
Hou me niet voor de gekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is puur lichamelijk. Iedereen zakt in elkaar als je 0.002% van z'n bloed afttapt.
Je hebt gewoon te veel geneukt dit weekend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Hou me niet voor de gek [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is puur lichamelijk. Iedereen zakt in elkaar als je 0.002% van z'n bloed afttapt.
Ja, we wachtten totdat jij terug bent!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef eer-ik het volgende:
goed topic
ah, ok, het feest kan weer beginnen danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, we wachtten totdat jij terug bent!
moet ik hier echt op reageren..???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dude, ik zie geen foto'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
deze ga ik bestellen.
Ik weet alleen nog niet of ik 'm zo:
[afbeelding]
of zo:
[afbeelding]
ga nemen.
Alleen clickable in mijn quote dusquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen clickable in mijn quote dus
Ik vind die bruine wel cool (omdat ik zelf ook een bruine heb)
Ik zou voor de onderste gaan.quote:
idemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou voor de onderste gaan.
Hoewel ik wel erg blij ben met mn huidige bril van 6,95
daar verslijt ik er jaarlijks echt teveel van, omdat ik er gewoon niet zunig op ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou voor de onderste gaan.
Hoewel ik wel erg blij ben met mn huidige bril van 6,95
En dat doe je met deze niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar verslijt ik er jaarlijks echt teveel van, omdat ik er gewoon niet zunig op ben.
Omdat ik daar geen zin meer in heb, en 75 euro gesponsord krijg van m'n parentes, koop ik een dure
Doorgaans kocht ik ook altijd brillen van 5 tot 10 euro, maar daar ga ik bovenop zitten enzo
Dat probleem had ik dus ook, en toen vond ik het tijd voor een dure bril. Eindelijk iets knaps op m'n bek en omdat hij zo duur is, doe je er wel voorzichtig mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar verslijt ik er jaarlijks echt teveel van, omdat ik er gewoon niet zunig op ben.
Omdat ik daar geen zin meer in heb, en 75 euro gesponsord krijg van m'n parentes, koop ik een dure
Doorgaans kocht ik ook altijd brillen van 5 tot 10 euro, maar daar ga ik bovenop zitten enzo
neen, met dure producten maak ik mezelf altijd wijs dat ik er wel voorzichtig mee ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat doe je met deze niet?
Ik zou trouwens voor de bovenste gaan
Ben zelf blij met mn zonnefok op sterkte van de twee-halen-1-door-de-verzekering-laten-betalen-actie van mn opticien
ikke...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb de zonnebril van topgun. wil iemand me aanraken?
Ik heb dat beeld ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
tim, heb jij ook dit beeld zeg maar?
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/3.png[/img]
waarom ben je niet meegegaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
blergh... helemaal geen leuke dames vandaag. Diegene die wel aardig was vroeg na 5 (!) minuten al of ik meeging. Dacht het niet en ben maar naar huis gegaan. Morgen weer een poging
Hehe, geen andere aanbiedingen gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
blergh... helemaal geen leuke dames vandaag. Diegene die wel aardig was vroeg na 5 (!) minuten al of ik meeging. Dacht het niet en ben maar naar huis gegaan. Morgen weer een poging
doe eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet ik hier echt op reageren..???![]()
![]()
ik zou het liefst glazen hebben die bijna 100% spiegelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gele glazen zijn Da Bomb!
Die heb ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst glazen hebben die bijna 100% spiegelen
Dan lijk je net een pooier!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst glazen hebben die bijna 100% spiegelen
jazeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is dat MacBook van je broertje al geïnstalleerd?
waarom wel? Weet je wel wat dat kost?quote:
Neuh, ik was er maar even en er was erg weinig vrouwvolk. De reacties hier zijn leuk om te lezen, maar ik zit in een andere cultuur, dus de meeste reacties kan ik bar weinig mee hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, geen andere aanbiedingen gehad?
En waarom ben je naar huis gegaan jonge? Toch niet vanwege de reacties alhier?
Nee,maar ik heb het voorverhaal gemist, geloofikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom wel? Weet je wel wat dat kost?
Betaalde liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb het voorverhaal gemist, geloofik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is wel goed rustig hier. En dat nog wel om deze tijd!:{
Helpt wel mee daar ik moet leren[afbeelding]
dan weet niemand wat?quote:Opdinsdag 26 juni 2007 21:35schreef vrolijke-frits het volgende:
Misschien moet ik stiekem deze wel volgooien en een nieuwe openen, dan weet niemand het!;)
Netjes!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben er weer!
Ik heb drie hoofdstukken doorgeploegd vandaag, tussen half zes en half acht!
meer dan ik had verwacht! Ben al op een derde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |