Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:12 schreef Th0maszz het volgende:
HELP! ik zoek dit nummer al heel lang, ik zoek de titel en de artiest! Ik heb ook al gekeken op Cant stop, want stop maar doet het niet. Het nummer heb ik nodig voor een feest! HELP ALSJEBLIEFT
Het nummer kan je hier luisteren:
http://media.putfile.com/wieweet
ALVAST BEDANKT!
Toppiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Berkery het volgende:
Sticky
Ik vond net alleen Dmx ft Chingy - Can't Stop...verder dan dat kan ik je niet helpen, vrees ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.
DMX is echt het enige wat ik je met zekerheid kan zeggen.
DESTINATION CALABRIAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een soort trance-achtig nummer waarin een vrouw steeds zoiets zegt als 'destination unknown' met daarbij een echo van die stem.
Wie weet dit?
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
DESTINATION CALABRIA
alex gaudino ft. crystal waters
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek het nummer dat bij Tien onder de filmpjes van de mooiste momenten zat (Ek -21)... Heeft iemand dat toevallig gezien?
Edit: het is een (volgens mij vrij nieuw) dance nummer, en zat onder het filmpje van de hoogtepunten van het EK.
Bovendien zat het vol van crapteksten als:
"you say you love me,
you say you need me
i don't believe it"
+
"Touch me feel me, etc"
Hoevaak is dit nummer wel niet genoemd nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
ik geloof 466456 keerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:31 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nummer wel niet genoemd nu?![]()
Eminem - Bussinessquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek nummer van Eminem, staat op the eminemshow, redelijk achteraan, en in de intro zegtie iets van
'Bitches and Gentlemen' ofzo, iemand?
Delano & Crockett - Missing (Johny Crockett's The Game Is Not Over Mix)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef Drenthe_FR het volgende:
Ik hoorde vandaag op SlamFM een dance nummer dat een mix is op Discovery - Missing
Wie weet van welke DJ dit nummer is dat ik bedoel? Het is een nieuw nummer want je kon stemmen wat je er van vond.
quote:
Super bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Misschien een van deze?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag, zo tussen 17:15 en 17:30 hoorde ik een echt megagoede remix van Rihanna - umbrella op SlamFM, jemig wat was dat mooi.
Weet ik niet, maar deze is wel het beluisteren waardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef TJansman het volgende:
[..]
Welke was het nu? Heel benieuwd hoe je van zo'n nummer een vette remix kan maken...
Danke danke, was dus heelmaal het begin van de cd, maargoed, dankquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Rumboon het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik zowel de titel, artiest als melodie niet meer kan herinneren. Het enige wat ik mij nog kan herinneren is snapshots van de videoclip en dat ik het een vaag, maar toch tof nummer vond. Ik heb een aantal aanwijzingen en hopelijk kan iemand mij op weg helpen:
- Clip/nummer is nooit een grote hit geweest. Ook al werd ie wel op MTV/TMF ge-aired, het zal mij verbazen als ie ooit de top 40 heeft gehaald.
- Clip was af en toe op TV ten tijde van Daft Punk's Da Funk. Dus dat zal zo'n 10 jaar geleden zijn. Het nummer kan ook in die zelfde categorie elektronische muziek ingedeeld worden als ik het mij goed kan herinneren.
- Nu de beschrijving van de snapshots van de clip die nog ergens in mijn hersenen ronddwalen:
Het is nacht in de stad. Je ziet een drukke weg met in het midden van die weg een kale vrouw. De camera zoomt op haar in zodat haar hoofd en torso van voren in beeld worden gebracht. Ondertussen racen de auto's langs haar heen zodat je dit effect krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik het mij goed herinner speelde alles in de clip zich versneld af, terwijl de vrouw zich in normaal tempo voortbewoog. O ja, de vrouw bewoog zich voort op een soort van stop-motion manier. Erg schokkerig (doet me denken aan de klei poppetjes in Tool videoclips).
Verder herinner ik mij een appel waarvan het rottingsproces versneld werd weergegeven en een prullenbak :p
Wie doet een gok?![]()
Oke bedankt ! Bullet-toothquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.
DMX is echt het enige wat ik je met zekerheid kan zeggen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Oke, door de hulp van BlueCurl hier dus een tweetal sampletjes.
http://www.divshare.com/download/1006134-3b1
Het nummer is geknipt uit een set van Lisa Lashes, ergens in 2004 in club Eden op Ibiza. Ik geloof dat deze avond was met Lisa Lashes en A-Star. Het is uitgezonden op een radio station daar.
http://www.divshare.com/download/1006198-ae1
Dit nummer komt uit een set van the Tidy Boys. Ze spelen deze vaker aangezien ik hem in meerdere sets heb gehoord. Deze specifieke set was : Tidy Boys live @ tidy's 10th birthday Magna 10-09-05
Er zit een stukje gebrabbel bij van een mc maar jullie snappen vast wel welke tekst van het nummer is en welke de mc
Het is waarschijnlijk ook nog handig om een kleine vermelding te maken van de stijl.
Deze tracks worden bestempeld als Uk Hardhouse, de laatste tijd beter bekend als Harddance.
In Engeland is dit een van de grootste muziek stromen en in Nederland eigenlijk alleen bekend van HQ.
HQ stages vind je bijvoorbeeld op dancevalley en impulz.
Nou dit was zo'n beetje alle info die ik heb.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 05:01 schreef Rumboon het volgende:
Even als reactie op een op slot gezet topic van mij waarin ik een nummer zocht:
Bartrid bedankt! Het was inderdaad Orbital - The Box!
[..]
Guru Josh - Infinityquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey beste mensen!
Ik zoek nu al geruime tijd een zweverig dance nummer uit begin- midjaren negentig... Het refrein wordt gespeeld door een saxofoon (overbekende melodie), verder wordt er niet in gezongen... Er staat me nog wel vaag iets van de clip bij, in de clip zien we een discotheek waar het refrein ook daadwerkelijk door een saxofoonspeler gespeeld wordt en verder staat die zaal volgens mij vol met partyvolk wat flink staat te spacen op de muziek... Verder weet ik dat er van dit nummer diverse stampremixen zijn gemaakt maar die zoek ik niet! Deze is veel rustiger, melancholischer, trager...
Wie kent hem (nog)???![]()
![]()
Dave Stewart ft. Candy Dulfer - Lily was herequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey beste mensen!
Ik zoek nu al geruime tijd een zweverig dance nummer uit begin- midjaren negentig... Het refrein wordt gespeeld door een saxofoon (overbekende melodie), verder wordt er niet in gezongen... Er staat me nog wel vaag iets van de clip bij, in de clip zien we een discotheek waar het refrein ook daadwerkelijk door een saxofoonspeler gespeeld wordt en verder staat die zaal volgens mij vol met partyvolk wat flink staat te spacen op de muziek... Verder weet ik dat er van dit nummer diverse stampremixen zijn gemaakt maar die zoek ik niet! Deze is veel rustiger, melancholischer, trager...
Wie kent hem (nog)???![]()
![]()
Zelf heeel toevallig gevonden:quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef Gitanki het volgende:
Iemand die toevallig deze kent?
Jordi Lishious draaide 'm op Pinksterpar-t en laatst ook op XFM
lolquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zelf heeel toevallig gevonden:
D. Ramirez & Mark Knight - Colombian Soul
bedankt![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zoek goede gitaar muziek ala dit
http://devrim.xalo.nl/nice.mp3
Dus.quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ha ja was ook eerste dat in me opkwam.. heb ik nog op 7" hahaquote:
Someone?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef Drumpie het volgende:
Die salsa mix van die reclame van Krezip - i would stay
bedankt!
Beef, maar is niet uitgebracht. Aleen special voor de Orange (http://www.orangemusic.nl) reclame.quote:
niet en manier om dat liedje te krijgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:57 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Beef, maar is niet uitgebracht. Aleen special voor de Orange (http://www.orangemusic.nl) reclame.
Nee... is er nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef Drumpie het volgende:
[..]
niet en manier om dat liedje te krijgen?
Niels de Vries - Suenoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoorde gisteren rond 14:15 een nummer op Slam FM. Het was een dance (of trance)nummer, maar ik luister nooit naar die zender dus ik kende het niet, maar het klonk best leuk. Het deed me een beetje denken aan Yeah Yeah van Bodyrox (alleen de muziek dan, het was ook zonder zang). Ik hoorde in de aankondiging dat het van een DJ was die De Vries heette (misschien nog met voornaam)? Maar ik heb geen verstand van DJ's dus ik hoop dat iemand me verder kan helpen![]()
Yes dat was 'em! Thanksquote:
Iemand?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef X-fi het volgende:
Ik zoek dat nummertje uit de film 'step up' die gedraaid wordt uit de laatste showcase.
Dus dat nummertje zonder gezang en die het laatst wordt gedraaid uit de film op het podium.
Axwell ft. Steve Edwards - Watch The Sunrisequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:13 schreef SuperRogier het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/06/video_alfa_spider.php
Het nummer dat er doorheen is gemixt, gelijk vanaf het begin die jingle is wel vrij bekend dacht ik, maar ik weet het ff niet meer..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:20 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Axwell ft. Steve Edwards - Watch The Sunrise![]()
Niemand?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef yeppi het volgende:
wie weet deze??
http://members.lycos.nl/djyeppi/
Oud of nieuw? En de stijl?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek een nummer:
In het nummer wordt de zin "i´ll be running" vaak genoemd, en het is van een band met een donkere gast als leadzanger (denk een britse band)
Als die 'gast' een vrouw is, zou het Skunk Anansie - Tracy's flaw kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek een nummer:
In het nummer wordt de zin "i´ll be running" vaak genoemd, en het is van een band met een donkere gast als leadzanger (denk een britse band)
Deze?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef hallodagg het volgende:
Het betreft een classic rock nummer(wordt redelijk vaak gedraaid bij Arrow Classic Rock) met in het refrein o.a. de tekst ''all that i'm feeling'' (althans zoiets). Dit wordt 2x herhaald, dus ''all that i'm feeling, all that i'm feeling(tevens andere stem). Daarna nog een onverstaanbare tekst. Voor de rest komt ''woke up this morning'' ook voor in een couplet. Ik dacht dat het nummer iets met ''rain'' of ''money'' heette... Alvast bedankt.![]()
shakespear's sister - stay?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef faun het volgende:
Ik zoek een titel en degene die een nummer hebben gezongen zo'n 15 jaar geleden dus rond 1991-1992 en die clip werd toen uitgezonden op tv en daarin zag je twee meiden die voor mijn gevoel ongelofelijk knap waren en die clip daarin overheerste de witte kleur van alles van de huid van de twee en de een had volgens mij zwart haar en de ander blond.
Volgens mij was het wel een beetje dance muziek en het was ook een eendagsvlieg denk ik.
Ik hoop dat iemand mij een aantal opties kan geven wie die twee meiden kunnen zijn.
BVD.
faun.
Me & My - Dub I Dubquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef faun het volgende:
Ik zoek een titel en degene die een nummer hebben gezongen zo'n 15 jaar geleden dus rond 1991-1992 en die clip werd toen uitgezonden op tv en daarin zag je twee meiden die voor mijn gevoel ongelofelijk knap waren en die clip daarin overheerste de witte kleur van alles van de huid van de twee en de een had volgens mij zwart haar en de ander blond.
Volgens mij was het wel een beetje dance muziek en het was ook een eendagsvlieg denk ik.
Ik hoop dat iemand mij een aantal opties kan geven wie die twee meiden kunnen zijn.
BVD.
faun.
...en wat er hier allemaal besproken werd past niet in dit topic, daar zijn andere kanalen voorquote:Hoe goed bedoelt ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
volgens mij een nummertje dat tijdens defqon ook werd gedraaid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:27 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer uit deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=
Het begint bij 0.40
Daar issie weer: Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Mix).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef toma het volgende:
ik zoek:
een nieuw trance nummertje. Het is heel moeilijk te omschrijven maar je hoort heel vaak rrrrrrrraahhh!!! (of iets in die richting). Het nummer werd door 'de Wedstrijden' vaak gedraait tijdens een compilatie van de wedstrijd.
bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar issie weer: Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Mix).
We hadden m eigenlijk in de OP moeten zettenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar issie weer: Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Mix).
Vorige pagina stond hij ook hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef toma het volgende:
[..]
bedankt
sorry heb geen tijd om alle topics door te bladeren
Notch - Nothing No Go Soquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef ER_Online het volgende:
Kent iemand het liedje wat hier op de achtergrond gespeeld wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=4Gdg3xEf0bo&mode=related&search=
aaaargghh kan niemand me helpen aan de naam van de plaat die je nu op mn site hoort?quote:
Bedoel je misschien dit nummertje, daar komt 't ook in voor?!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:08 schreef Boost het volgende:
Van wie is dit liedje nou toch ook weer....
Heb het al de hele dag in mijn hoofd en kan me maar niet bedenken van wie het is...
Who can help me!?!?
Hoor niks hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:28 schreef yeppi het volgende:
[..]
aaaargghh kan niemand me helpen aan de naam van de plaat die je nu op mn site hoort?
echt een supre plaat die ik moet hebben maarja kopen gaat lastig als je de naam niet weet...
plzzz anyone.....???
Bedankt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rond minuut 6 hoor ik Lenny Kravitz - Where Are We Running.
ja weet welke je bedoeld, zeker een vet nummer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet: Het is een frans nummer met rap erin, aantal jaar geleden was hij erg populair, je ziet in de clip beelden van een concert en dat ze op een berg staan
"Gente di mare" maar ik weet ff niet van wie die is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef Apfel. het volgende:
ik zoek de italiaanse versie van "Dit was je leven" van Marco borsato
gevondenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet: Het is een frans nummer met rap erin, aantal jaar geleden was hij erg populair, je ziet in de clip beelden van een concert en dat ze op een berg staan
Zou het dat nr van Rick van Velthuyzen zijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:51 schreef assie het volgende:
Volgens mij gisteren (of woensdag) werd er in de Coen & Sander Show op 3FM over de zomerhit van 2007 gediscusieerd. Vervolgens kwamen ze met een nederlandstalig nummer. Iemand dit gehoord en weet nog welk nummer dit was???
ik dacht dat ie van Björk is. Weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Op mijn werk zijn we al een tijdje op zoek naar een artiest. Afschuwelijk melodramatisch lied, maar niemand kan erop komen, dus nu zijn we gefrustreerd
Het gaat zo:
Looooohooooving you
Is more than just a dream come true....
And everything that I do
Is out of loving you....
Lalalalala lalalala lalalalalalala
doebiedoedoe doe
miewiewiew
Of zoiets
Volgens Google is het van Minnie Ripperton, Utada Hikaru, Julia Fordham, Olivia Newton John of nog wat anderen. Kan niet vinden wie het als allereerste zong. Wie helpt me?
Ja, die. Nou alleen de vraag van wie het origineel isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat ie van Björk is. Weet ik niet zeker.
niet waar
http://www.youtube.com/watch?v=0r1eXHEOSgQ
dit liedje?
Nee, niet die.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Zou het dat nr van Rick van Velthuyzen zijn?
"Oh wat een feest"
Kun je op de site van 536 vinden
Volgens mij is die van Minnie Riperton (volgens google eigenlijk)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, die. Nou alleen de vraag van wie het origineel is
moet je ff geduld hebben de sample is zo'n beetje het hele nummer dus erg groot en duurt dus ff mo te laden.. maar bedankt voor het luisteren iig:)quote:
Ok probeer ik het nog eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:04 schreef yeppi het volgende:
[..]
moet je ff geduld hebben de sample is zo'n beetje het hele nummer dus erg groot en duurt dus ff mo te laden.. maar bedankt voor het luisteren iig:)
Orgineel is gewoon van Minniequote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Op mijn werk zijn we al een tijdje op zoek naar een artiest. Afschuwelijk melodramatisch lied, maar niemand kan erop komen, dus nu zijn we gefrustreerd
Het gaat zo:
Looooohooooving you
Is more than just a dream come true....
And everything that I do
Is out of loving you....
Lalalalala lalalala lalalalalalala
doebiedoedoe doe
miewiewiew
Of zoiets
Volgens Google is het van Minnie Ripperton, Utada Hikaru, Julia Fordham, Olivia Newton John of nog wat anderen. Kan niet vinden wie het als allereerste zong. Wie helpt me?
lichtelijk gokje maar zal me niks verbazen als het 'Again and Again' is van 'The Bird and the Bee'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren rond een uurtje of 3 hoorde ik een nummer op de radio waarin steeds werd gezongen 'turn it again, again and again, again and again'. Het wordt door een vrouw gezongen, vrij hoog, het is een dansbaar nummer. De DJ kondigde het ook af dat het 'turn it again' heette, maar de artiest weet ik niet. Google helpt me niet want ik krijg alleen maar RHP als resultaat.
Wie kan mij helpen?
Bedoel je dat elektronische deuntje met wat 'gefluit' erin?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje uit een reclame van vodafone in dat weiland. Dat liedje wordt ook gebruikt in babel en in 24. (ja dat is zo). (Van die vodafone blox reclame) Wie o Wie kan mij helpen?
deze reclame?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje uit een reclame van vodafone in dat weiland. Dat liedje wordt ook gebruikt in babel en in 24. (ja dat is zo). (Van die vodafone blox reclame) Wie o Wie kan mij helpen?
Daar dacht ik als tweede aan maar dat is niet de Blox reclamequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
deze reclame?
http://www.youtube.com/watch?v=7aEq0PCJmjM
Ja dat muziekje:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
deze reclame?
http://www.youtube.com/watch?v=7aEq0PCJmjM
http://www.youtube.com/watch?v=bG-OpsJ-Qjoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
Hoe heet deze muziekstijl>?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bG-OpsJ-Qjo
Deze dan maar proberen?
Gustavo Santaolalla - Tazarine
knap gitaar solotje, maar ik vind er geen hol aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bG-OpsJ-Qjo
Deze dan maar proberen?
Gustavo Santaolalla - Tazarine
Niet meer info?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef stroopje het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb vandaag een dance nummer gehoord maar het was heel erg kort dat ik de tekst niet hoorde maar volgens mij was het een hele bekende nummer
ik hoorde een manneljke stem en het ging zo ongeveer: ba bababa ba ba bababa ba ......
ik kan het niet uit mijn hoofd zetten enne ik heb zoveel slaap![]()
Misschien deze: Outwork - Electro ??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef stroopje het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb vandaag een dance nummer gehoord maar het was heel erg kort dat ik de tekst niet hoorde maar volgens mij was het een hele bekende nummer
ik hoorde een manneljke stem en het ging zo ongeveer: ba bababa ba ba bababa ba ......
ik kan het niet uit mijn hoofd zetten enne ik heb zoveel slaap![]()
Ik denk dat je Brainbug bedoelt. Ik zoek nog evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tim1981 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik al een paar weken/maanden hoor in de kroeg.
Het is een 'blij' instrumentaal nummer dat begint met trombones en later komen daar ook nog trompetten bij.
Beetje lastig te omschrijven.
Nummer wordt ook gebruikt op 3FM, bij Rabradio, luisteraars kunnen een verzoeknummer aanvragen en bovenstaand nummer is dan op de achtergrond te horen. Wie weet het?
niet iets van de gorillaz ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef jorisovic het volgende:
hallo,
Ik zoek iets raars. Een ouder nummer, denk eind jaren '90. De muziek kan ik natuurlijk niet zingen hier, en t heeft ook weinig tekst. wat ik er van weet is dat er in de clip van die vage aardappelpoppetjes zaten. Die hadden een of andere ondergrondse bunker/studio... die dingen hadden armpjes beentjes... t nummer is echt lekker. stijl is een beetje: hip hop achtig...
alvast dank!
Je bent helemaal geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lichtelijk gokje maar zal me niks verbazen als het 'Again and Again' is van 'The Bird and the Bee'
http://www.myspace.com/thebirdandthebee hier te luisteren
Kan ik je meteen 'Fucking Boyfriend' aanraden
quote:
Gokje op Supermen Lovers - Starlight ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef jorisovic het volgende:
hallo,
Ik zoek iets raars. Een ouder nummer, denk eind jaren '90. De muziek kan ik natuurlijk niet zingen hier, en t heeft ook weinig tekst. wat ik er van weet is dat er in de clip van die vage aardappelpoppetjes zaten. Die hadden een of andere ondergrondse bunker/studio... die dingen hadden armpjes beentjes... t nummer is echt lekker. stijl is een beetje: hip hop achtig...
alvast dank!
Toevallig een clip van een aardappel en een muis die een lied opnemen in een studio en waar uiteindelijk de muis naar een andere planeet gaat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef jorisovic het volgende:
hmm nee denk t niet... t waren echt aardappelen hoe gek t ook klinkt... want de gorillaz zijn tekenfiguren van hun echte lichamen toch??....
[..]
We dachtten iig hetzelfdequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toevallig een clip van een aardappel en een muis die een lied opnemen in een studio en waar uiteindelijk de muis naar een andere planeet gaat?
Supermen Lovers - Starlight
Jaaah dat is hem bedanktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef bonzai-bart het volgende:
Misschien deze: Outwork - Electro ??
quote:
oke bedankt:)quote:
Hero - Toen Ik Je Zag, je heb hem ook van Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef corsomaniak het volgende:
Ik hoorde een liedje vanochtend op de radio en ging zo
er ... donder en bliksem
een slag.....
Wie weet wie de artiest is?
How can I help youquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef satecl het volgende:
Ik zoek dat nummer die niet zo oud is, nieuws zelfs. Een jongen zingt zoiets: How can i help you, how can i help you ai ai ai aiiii ofzo.... iemand?
mikaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
How can I help you
How can I help you
How can I help what you think?
Hello my baby hello my baby
Mika-Grace Kelly natuurlijk
Het Horst Wessel-lied is wel een goeie om mee te beginnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek duitse 2dewereldoorlog liederen ... wie weet er een paar?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek duitse 2dewereldoorlog liederen ... wie weet er een paar?
Toch vet? , wil gewoon wat van die liedjes om ff een keertje te luisterenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef X-fi het volgende:
Ik zoek dat nummertje uit de film 'step up' die gedraaid wordt uit de laatste showcase.
Dus dat nummertje zonder gezang en die het laatst wordt gedraaid uit de film op het podium.
Ten eerste is hier het topic niet voor bedoeld, ten tweede:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef MouzurX het volgende:
Toch vet? , wil gewoon wat van die liedjes om ff een keertje te luisteren
Gokje op Nagoom - Blingoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:52 schreef nlboy het volgende:
Gister hoorde in een club een house/club nummer waarbij het MSN geluid werd gebruikt. Klonk er goed, weet iemand hoe dat nummer heet?
Young Joc ft. 3LW - Bout it ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef X-fi het volgende:
En dit is het nummer zeg maar. (http://www.youtube.com/watch?v=hspU2aUMDwY).
Dat zijn ze inderdaad niet. Wil echt alleen de instrumentalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Young Joc ft. 3LW - Bout it ?
Dat is geloof ik niet de instrumental, die is dan waarschijnlijk zonder 3LW maar heb ik me verder niet in verdiept.
Ik heb de instrumental gevonden, instrumental erbij als zoekopdracht doet wonderenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:56 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad niet. Wil echt alleen de instrumentalToch bedankt!
Bedanktquote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb de instrumental gevonden, instrumental erbij als zoekopdracht doet wonderen
Voor het geval je je hem niet kan vinden.. heb ik hem ff geupload
Heel simpel: de naam van de remix weten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
In disco's(beetje van alles een beetje) wordt vaak een hele hoop muziek gedraaid, maar zijn zulke mixen ook op internet te vinden en hoe zou ik moeten zoeken(trefwoorden ed.)?
Juelz Santana - There It Go (The Whistle Song)quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een nummertje, beetje rap/R&B achtig en er komt een hele vage (menselijke) fluit onderdoor. Het enige wat ik kan verstaan is ongeveer "don't stop now" en dan begint het fluiten..
Uitleggen is vrij lastig, maar zo klinkt het in ieder geval
Dat is hem inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Juelz Santana - There It Go (The Whistle Song)
Kon bijna niet missenquote:
Nope, dat is een remix van lingo.quote:
Kom even op MSNquote:Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nope, dat is een remix van lingo.Ik zoek echt het MSN geluidje waarvan een club nummer is van gemaakt.
Reageer via YouTubequote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef Th0maszz het volgende:
Hey mensen!
Ik heb dit nummer voor een remix nodig. Weet iemand hoe dit nummer heet reageer dan ALSJEBLIEFT
De link naar het liedje vind je hier onder :
http://youtube.com/watch?v=VE248b56xdo
Dus nogmaals weet jij het reageer dan ALSJEBLIEFT
Ik kan dat meisje persoonlijk en zei wist het niet. dus nogmaals: WEET I|EMAND HOE DIT NUMMER HEETquote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kom even op MSN![]()
[..]
Reageer via YouTube
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef Th0maszz het volgende:
[..]
Ik kan dat meisje persoonlijk en zei wist het niet. dus nogmaals: WEET I|EMAND HOE DIT NUMMER HEET
http://nl.youtube.com/outbox?to_user=Marisaardbeitje
Lees even dit topic (of voorgaand)quote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet in die nieuwe heineken reclame waarin iedereen slaapt omdat het in de fabriek van heineken iets aan de hand is en dat overal het bier op is, en zodra de fabriek weer gaat draaien wordt iedereen wakker
kan iemand mij vertellen hoe dat liedje heet?
BT - The force of gravity (Tiësto remix)quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Welk nummer van Tiesto is dit in deze ringtone:
http://gallery.mobile9.com/f/22207/
Hij speelt de video niet afquote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef frank07 het volgende:
hoe heet het nr op ongeveer de 5e min van dit ( http://www.submitavid.com/windsurf.php?itemid=365#i ) filmpje ook alweer?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:46 schreef Gitanki het volgende:
[..]
BT - The force of gravity (Tiësto remix)
was het niet 'just to make you feel my love'? Komt me wel bekend voorquote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik zoek een liedje dat net bij het concert voor Diana werd gespeeld door Bryan Ferry. Redelijk rustig nummer en alleen begeleid door de piano. Zo veel liedjes zal hij niet gespeeld hebben, dus ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel.
Ja, dank je welquote:Op maandag 2 juli 2007 00:37 schreef kvd het volgende:
was het niet 'just to make you feel my love'? Komt me wel bekend voor
http://www.youtube.com/watch?v=ERjspXhHBd0
Pff... dat is wel moeilijk hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef poon het volgende:
Het gaat om een club/techno/dance-achtige plaat. Zonder tekst met een steeds terugkerende sample (dat helpt he?) maar niet echt een melodie. Een herkendbaar nummer dat voor de mensen die er verstand van hebben misschien al weer ouwe koek is. Ik heb echt geen idee hoe ik het verder moet omschrijven, maar niet geschoten is altijd mis.
Tuurlijk wel, maar heb je bv. het nummer in je hoofd zitten, dan kun je ook proberen te neuriën (helpt heel vaakquote:Op maandag 2 juli 2007 00:57 schreef poon het volgende:
Hoe omschrijf je uberhaupt een nummer zonder teks. En ook niet echt een melodie. Bovendien kan ik die niet typen. Maar als je een beetje in die scene zit (techno/club) zijn er dan geen populaire platen van de laatste tijd?
Ik gok op Niels de Vries - Sueno of Luke Howard - Hi life (misschien een wilde gok, maar dan weten we tenminste in welke hoek we moeten zoeken)quote:Op maandag 2 juli 2007 01:05 schreef poon het volgende:
Het is dus niet echt een melodie, maar ok here goes. te te te te te te. Waarbij de laatste 4 steeds hoger gaan. Dus 6 korte toontjes die steeds herhaalt worden waarbij de laatste 4 laag, hoger, hoger, hoger gaan. (ik kan me niet voorstellen dat dit iets helpt:)
Dan ga ik voor Dada Life - The Great Fashionista Swindle of Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef poon het volgende:
Dan lijkt hij meer op Sueno, maar dan nog iets instrumentalers denk ik.
Morgen even verder door mijn archieven bladeren, maar we zitten in ieder geval op het goede spoorquote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef poon het volgende:
Het lijkt er opzich wel een beetje op, maar het is iets meer uptempo.
raar bij mij doet ie t primaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij speelt de video niet af, heb je geen sample of iets?
Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastylequote:Op maandag 2 juli 2007 10:36 schreef frank07 het volgende:
[..]
raar bij mij doet ie t prima
maar in de tekst van het nr zit iets van "bom-digi-bom di-dang di-dang digi-digi"
Volgens mij is het nr een cover van Bawitdaba, dat nr vond ik na wat zoekwerk. Maar t nr wat ik eigenlijk zoek is n tikkeltje vrolijkerBeetje met zo'n Sean Paul achtige stem gezongen.
Switch - A Bit Patchy.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef poon het volgende:
Het lijkt er opzich wel een beetje op, maar het is iets meer uptempo.
haaa dankje welquote:Op maandag 2 juli 2007 10:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle
Geen dankquote:
Notorious B.I.G. - Hypnotize mequote:Op maandag 2 juli 2007 12:08 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek de intro tune/theme song van URBNN,
Indien onbekend, hier te bekijken.
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Maeksy het volgende:
ik ben op zoek naar de artiest / titel van een nummer dat recentelijk op mtv / tmf te zien was.
De clip is geanimeerd en er zitten een jongen en een meisje in een bus. In het begin van het nummer fluit de jongen het deuntje en dat blijft ie gedurende het nummer ook doen.
Deuntje: http://video.tinypic.com/player.php?v=6atwwwp
quote:
Klinkt heel goed ja... heb aandachtig geluisterd maar helaas ook geen flauw idee!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:28 schreef yeppi het volgende:
[..]
aaaargghh kan niemand me helpen aan de naam van de plaat die je nu op mn site hoort?
echt een supre plaat die ik moet hebben maarja kopen gaat lastig als je de naam niet weet...
plzzz anyone.....???
mika-grace kellyquote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef dreamandday het volgende:
ik zoek een nummer van de radio tekst zegt iets van why don´t you like me? hele hoge mannenstem wie o wie?
Nope, ook niet. Als ik er ooit achter kom dan vertel ik wel en dan vraag ik of het een beetje fatsoenlijk omschreven is.quote:
Heb hem nog niet gevonden, maar ik heb wel een klein stukje van de radio. klik hierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tim1981 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik al een paar weken/maanden hoor in de kroeg.
Het is een 'blij' instrumentaal nummer dat begint met trombones en later komen daar ook nog trompetten bij.
Beetje lastig te omschrijven.
Nummer wordt ook gebruikt op 3FM, bij Rabradio, luisteraars kunnen een verzoeknummer aanvragen en bovenstaand nummer is dan op de achtergrond te horen. Wie weet het?
Wat een belabberde kwaliteit idd, maar nummer 1 is Booka Shade - Body Language en 2 is The Futureheads - Worry About It Later (Switch Remix)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef koenie84 het volgende:
Ik heb ook 2 nummer waarvan ik de naam niet ken.
ik heb 2 samples opgenomen, niet beste kwaliteti, maar de deuntjes zijn te horen:
clip 1
Clip 2
het duurt soms even voordat je herkent misschien
tnx alvast
Mambayaga Project - Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef tim1981 het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gevonden, maar ik heb wel een klein stukje van de radio. klik hier
Iemand een idee?
Muchos Gracias!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat een belabberde kwaliteit idd, maar nummer 1 is Booka Shade - Body Language en 2 is The Futureheads - Worry About It Later (Switch Remix)
Top, dat is hem. Bedankt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef koenie84 het volgende:
[..]
Mambayaga Project - Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)
kan lastig te vinden zijn, moet je even mailen als je er problemen mee hebt
Another day geloof ik. Ff artiest kwijt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet:
In het refrein komt de zin: Sometimes i tell myself i'm better off without you, en dan hoor je een soort van trompet, vrij bekend nummer
Another day - Buckshot Lefonque ( mooi nummerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet:
In het refrein komt de zin: Sometimes i tell myself i'm better off without you, en dan hoor je een soort van trompet, vrij bekend nummer
Haha toch, het lag op het puntje van mn tong, ik dacht ook al iets met 'buck' . Toen kwam na een poosje die naam in me op maar wist niet zeker of dat nou wel echt bij dat nummer hoorde, ff zoeken maar er kwam geen link uit :-Squote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Ilske het volgende:
[..]
Another day - Buckshot Lefonque ( mooi nummer)
Volgens mij is het toch die van Julie Cruise dan idd, dus toch Twin peaks....twin peaks heeft natuurlijk meerdere nrs als soundtrack...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Die van Twin Peaks is Julie Cruise - Falling
Als dat 'm niet is misschien Berlin - Take my breath away?
Misschien helpt ster.nl dan welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:00 schreef stijn_ het volgende:
ik zoek al tijden een electronisch nummer wat ooit(dat kan al 5+ jaar geleden zijn) gebruikt is in een reclame, geloof van Intel, HP, Samung, of zoiets. Volgens mij zitten er geen drums in. ik weet het, het is vaag, maar meer weet ik niet.
Hehe, laat maar, heb hem zojuist gevonden!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
nope. of ik heb neit goed genoeg gezocht. Dat was de eerste site die ik probeerde
Nou ben ik ook wel benieuwd, mooi nummerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef jlve het volgende:
Nog steeds op zoek naar een nummer. Al eerder gepost, nu meer materiaal, kwaliteit is niet top maar misschien dat iemand hem kent, heb al gezocht op google dmv lyrics maar nog geen resultaat.
Link: http://www.xs4all.nl/~jlve/Onbekend.mp3
Na heel lang zoeken gevonden: Lo Mass Republic - Falling Apartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef jlve het volgende:
Nog steeds op zoek naar een nummer. Al eerder gepost, nu meer materiaal, kwaliteit is niet top maar misschien dat iemand hem kent, heb al gezocht op google dmv lyrics maar nog geen resultaat.
Link: http://www.xs4all.nl/~jlve/Onbekend.mp3
Eindelijk !! Je bent de beste !!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Na heel lang zoeken gevonden: Lo Mass Republic - Falling Apart
Psst psst, ik heb per ongeluk toch geen vaag jumpstyle super TOP40 nummer gepostquote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef kimjansen het volgende:
Hmm, Lunatic etc. doen het niet op deze, heeft iemand een idee van wie dit nummer is?
http://www.totallycrap.co(...)totally_crap_tattoo/
Hier een linkje naar YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=0qVdqQOxFrwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef achterop23 het volgende:
Welk nummer heeft bijna de zelfde opening als TWINKLE van Tori Amos (Boys for Pele).
IS een instrumentaal nummer, dat met bijna dezelfde noten begint
eerst 3 noten kleine pauze daarna 4 noten.
Het wordt steeds bombastischer, steeds meer dynamiek. Ik zat zelf tussen mijn mogwai nummers te zoeken, maar kon mijn hersenspinsel niet vinden...
Wie o wie!!
Geweldig nummer, Cassius - Feelings for Youquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef martjin het volgende:
Hoe heet het liedje waarin een vrouwenstem bijna de hele tijd dit zingt:
"My feelings for you, have always been real" (×1000000000000)
Dankuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Geweldig nummer, Cassius - Feelings for You
Weet je toevallig een (zoekbare) remix met veel verschillende hedendaagse liedjes gemixt.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heel simpel: de naam van de remix weten.
Misschien helpt deze site je: www.discogs.com.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Weet je toevallig een (zoekbare) remix met veel verschillende hedendaagse liedjes gemixt.
Cher - If You Believe?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef rebel6 het volgende:
Hallo. Ik zoek een trance nummer uit de jaren 90.
Een vrouwenstem herhaalt een paar keer.
if you...
believe in...
if you...
believe in...
if you...
believe in...
en dan een stuk hoger gezongen:
looooooooooove!
Meer tekst zit er volgens mij niet in het nummer.
Iemand?
Ik heb het nummer gevonden: David Guetta - Mix Messenger.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:52 schreef nlboy het volgende:
Gister hoorde in een club een house/club nummer waarbij het MSN geluid werd gebruikt. Klonk er goed, weet iemand hoe dat nummer heet?
Probeer eens te zoeken op www.discogs.com en dan enter je The Voice. Dan kom je een aantal uitvoerenden tegen zoals ATFC, Ty Tek, Cleen etc etc etcquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef Sanne1805 het volgende:
blijkt toch The voice te zijn, maar kan hem nog steeds niet vinden, weet de maker niet!
niet zo moelijk te vinden natuurlijk als je zo'n beetje de hele tekst van het hummer al hebtquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:30 schreef emmieslim het volgende:
Heb het nummer al gevonden, chemical brothers met do it again
Blu Cantrell - Hit 'Em Up Stylequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=m9D_CbnRLzI
Weet iemand dit nummer misschien?
Dit soort telefoons moeten ze echt verbiedenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef OSR2007 het volgende:
beste mensen,
ik zoek al 2 weken zeer hard naar een nummer, die ik de laatste 2 weken dus voorbij heb horen komen, in sets van Erick E. In de break komt het melodietje op welke bestaat uit 2x7 toontjes, sampletje wat gebruikt wordt kan ik moeilijk omschrijven, maar klinkt ook vrolijk.
ik heb hier een hele gare telefoon rip, van een stukje waar je het het beste hoort,
met een beetje goed luisteren versta je het wel redelijk,
http://members.ams.chello.nl/n.ekris/record.mp3
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt,
Ik schaam me dood dat ik hem weet, maar het is Zware Jongens vs DJ Daroon - Jodeljumpquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:23 schreef Kriebbel het volgende:
Lekker duidelijk verzoek weer:
Ik zoek een apres ski nummer, met de tekst erin:
"hé ho we moeten naar beneden" "hé ho de piste die is rond" etc etc
Iemand die me kan helpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik schaam me dood dat ik hem weet, maar het isZware Jongens vs DJ Daroon - Jodeljump
> 1: zany - be on your wayquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand welke nummers ze draaien in gate 1 tot 6?
The Necromancer - 6thgate (Jumpstyle_Mix)
Groetjes en bedankt![]()
google zegt: Armin van Buuren - light the sky ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een nummer met de volgende gezongen tekst:
"If you only knew..... just how much the sun needs you"
"You would be suprised......????"
Kan hem niet vinden....quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
google zegt: Armin van Buuren - light the sky ?
Off The Wall (Junior Vasquez Remix) ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zoek de dance achtige remix van Off the wall van michael jackson ... ik dacht dat het wisdom was maar dat lijkt er niet op. hij heet wel 'off the wall'
Mitiska & Jaren - If you only knewquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een nummer met de volgende gezongen tekst:
"If you only knew..... just how much the sun needs you"
"You would be suprised......????"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |