Niet meer info?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef stroopje het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb vandaag een dance nummer gehoord maar het was heel erg kort dat ik de tekst niet hoorde maar volgens mij was het een hele bekende nummer
ik hoorde een manneljke stem en het ging zo ongeveer: ba bababa ba ba bababa ba ......
ik kan het niet uit mijn hoofd zetten enne ik heb zoveel slaap![]()
Misschien deze: Outwork - Electro ??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef stroopje het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb vandaag een dance nummer gehoord maar het was heel erg kort dat ik de tekst niet hoorde maar volgens mij was het een hele bekende nummer
ik hoorde een manneljke stem en het ging zo ongeveer: ba bababa ba ba bababa ba ......
ik kan het niet uit mijn hoofd zetten enne ik heb zoveel slaap![]()
Ik denk dat je Brainbug bedoelt. Ik zoek nog evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tim1981 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik al een paar weken/maanden hoor in de kroeg.
Het is een 'blij' instrumentaal nummer dat begint met trombones en later komen daar ook nog trompetten bij.
Beetje lastig te omschrijven.
Nummer wordt ook gebruikt op 3FM, bij Rabradio, luisteraars kunnen een verzoeknummer aanvragen en bovenstaand nummer is dan op de achtergrond te horen. Wie weet het?
niet iets van de gorillaz ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef jorisovic het volgende:
hallo,
Ik zoek iets raars. Een ouder nummer, denk eind jaren '90. De muziek kan ik natuurlijk niet zingen hier, en t heeft ook weinig tekst. wat ik er van weet is dat er in de clip van die vage aardappelpoppetjes zaten. Die hadden een of andere ondergrondse bunker/studio... die dingen hadden armpjes beentjes... t nummer is echt lekker. stijl is een beetje: hip hop achtig...
alvast dank!
Je bent helemaal geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lichtelijk gokje maar zal me niks verbazen als het 'Again and Again' is van 'The Bird and the Bee'
http://www.myspace.com/thebirdandthebee hier te luisteren
Kan ik je meteen 'Fucking Boyfriend' aanraden
quote:
Gokje op Supermen Lovers - Starlight ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef jorisovic het volgende:
hallo,
Ik zoek iets raars. Een ouder nummer, denk eind jaren '90. De muziek kan ik natuurlijk niet zingen hier, en t heeft ook weinig tekst. wat ik er van weet is dat er in de clip van die vage aardappelpoppetjes zaten. Die hadden een of andere ondergrondse bunker/studio... die dingen hadden armpjes beentjes... t nummer is echt lekker. stijl is een beetje: hip hop achtig...
alvast dank!
Toevallig een clip van een aardappel en een muis die een lied opnemen in een studio en waar uiteindelijk de muis naar een andere planeet gaat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef jorisovic het volgende:
hmm nee denk t niet... t waren echt aardappelen hoe gek t ook klinkt... want de gorillaz zijn tekenfiguren van hun echte lichamen toch??....
[..]
We dachtten iig hetzelfdequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toevallig een clip van een aardappel en een muis die een lied opnemen in een studio en waar uiteindelijk de muis naar een andere planeet gaat?
Supermen Lovers - Starlight
Jaaah dat is hem bedanktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef bonzai-bart het volgende:
Misschien deze: Outwork - Electro ??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |