Neuken met Brian. Ze is die hele Gouden Kooi in gekomen voor die jongen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt zich af wat haar doel is in het huis.
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk ook dat het toeval is. Ik ga echt niet vanuit 070 naar A'dam om stickertjes te plakken, maak zelfs geen stickertjes van m'n icoon.
Ja zou best kunnen, want het was precies hetzelfde icoon. Wel lachen want ik kom er elke dag langs als ik van me werk kom:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.![]()
Nope:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.![]()
En ik maar denken dat ie origineel wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
http://de.wikipedia.org/wiki/Spiegelei
Brian is een wijsgeerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
B: Zit je nu op je 5 maanden dippie
A: Ik voel me hier hartstikke blij, maar ik vraag me af wat doe ik hier.
B: Wil jij alles in gang zetten om hier te winnen
A: Nee
B: Streef je daar naar toe
B: Dan is dat in ieder geval niet je doel.
LOL... die is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
B: Zit je nu op je 5 maanden dippie
A: Ik voel me hier hartstikke blij, maar ik vraag me af wat doe ik hier.
B: Wil jij alles in gang zetten om hier te winnen
B: Streef je daar naar toe
B: Dan is dat in ieder geval niet je doel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
Jaap ten voete uit..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Rudieh het volgende:
Jaap die in zichzelf praat en zingt...veel fascinerender dan Amanda en Brian:
'ik haat jullie allemaaal..lalala..stelletje klootzakken...en ik haat mezelf...lalaa...fucking hell....*BURP*'
http://www.octrooibureau.nl/nl/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt er heel veel op, maar het is een andere. Het 'onzichtbare' kenmerk in deze jpeg is anders.
Dus er zijn ook andere mensen die het icoon promoten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
Haha inderdaad.. ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
hij doet me echt aan cartman denken af en toe die jaap
Het zelfde verhaal met Lieke en Huub naar mijn idee, ze komt in het huis voor Huub en wanneer Huub haar niet meer nodig heeft wordt ze eruit gestemd door hem en hoort ze nooit meer van hem, of hij moet eens bij gebrek aan beter in hoge nood zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Neuken met Brian. Ze is die hele Gouden Kooi in gekomen voor die jongen heb ik het idee.
Ze zag der vriendinnetje (Nena) met hem en dacht, die jongen moet ik hebben.
Gaf zich op en kon gelijk erin. Na 2 dagen neuken voor een paar contact punten, en der DOEl was bereikt..
Nu mag ze lekker door blijven gaan tot Brian haar niet meer nodig heeft en zal ze zoiezo na de Gouden Kooi niks meer van hem horen.
Suikerspinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian gaat draaien als hij buiten komt....![]()
![]()
Nee dat zegt hij verkeerd, hij bedoelt dat hij dan is doorgedraaidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian gaat draaien als hij buiten komt....![]()
![]()
weet bijna zeker van niet...wat tussen hen is gaat dieper dan alleen die gouden kooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het zelfde verhaal met Lieke en Huub naar mijn idee, ze komt in het huis voor Huub en wanneer Huub haar niet meer nodig heeft wordt ze eruit gestemd door hem en hoort ze nooit meer van hem, of hij moet eens bij gebrek aan beter in hoge nood zitten![]()
Dat vraag ik me al maanden af...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat wil Brian bereiken met dit gezever ?
De streamers murw krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft toch geen thuis (meer)??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb het gevoel dat ik alles heb wat ik wil.
B: Dan zit je heel neutraal.
A: Thuis is super en De gouden kooi is super
Zekerheid dat als Natasia weg is zoiezo dekking heeft van Dommesnol.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia - bedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is de rest ?
Nieuwe loverboy tactiek, de intellectueel uithangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gelukkig kan ik switchen kwa streams anders vrees ik het ergste..quote:
jaja ze woonde bij Rogier, daar kan ze nu natuurlijk niet meer terecht. En der moeder kijkt ook al niet naar der om...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Amanda heeft toch geen thuis (meer)??
DGK, dat is haar thuis![]()
Mooie uitspraak..loverboy en intellectueel..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Nieuwe loverboy tactiek, de intellectueel uithangen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef Gigageil het volgende:
Soms bewegen de ogen van Amanda Lieke onafhankelijk van elkaar......is ze echt zo scheel als de nacht![]()
Bionische ogen, heeft ze laten doen toen ze 17 was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef Gigageil het volgende:
Soms bewegen de ogen van Amanda onafhankelijk van elkaar......is ze echt zo scheel als de nacht![]()
Ze is bezeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef Gigageil het volgende:
Soms bewegen de ogen van Amanda onafhankelijk van elkaar......is ze echt zo scheel als de nacht![]()
hij wil kijken of er nog iets verder achter zit dan alleen die gouden kooi.....amanda wil het liefst namelijk haar hele leven gouden kooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat geeft het gesprek een speciale ..................ehhhhhh.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Soho het volgende:
Brian probeert intelligent over te komen bij Amanda en Amanda komt niet verder dan "Ik voel me goed".
Ook in taailand zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Bionische ogen, heeft ze laten doen toen ze 17 was.
Tsja, en wat doet Braindead nu eigenlijk? Ik heb Braindead alleen nog maar zien stoppen met de dingen die hij deed: stoppen met zingen want toondoof, stoppen met vliegen want dreigen met zelfmoord, stoppen met dichten want geen hersens, stoppen met van alles... Het wordt tijd dat hi ook eens met DGK gaat stoppen. Dan kan ik iig weer gaan kijken (als hij Natasja meeneemt, that is).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda wil haar diploma gaan halen (visagie&nagelstyliste), maar ze kan niet zeggen wanneer.
Brian wil data hebben, wanneer ze net als Tas dingen gaat afstrepen.
Brian: je doet maar wat.
Man: hahaha
Oneens, ze kijkt geil en stelt zich van alle kanten open voor Brianaal en hijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is een zeer triest gevalletje...weet niets, denkt niets, doet niets.....etc....zeker in de nabijheid van Brian....![]()
Loverboys willen onderhouden worden door de meisjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Prospera het volgende:
Brian wil Amanda aan het werk hebben met opleidingen en niet dat ze alles voor zich laat regelen.
Dat is toekomstplanning; hij heeft niet de draagkracht om haar te onderhouden.
aa[afbeelding]
Hij gaat voor de eindstreep en na de kooi iets doen met draaien, rappen en het criminele circuit in (thais boksen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tsja, en wat doet Braindead nu eigenlijk? Ik heb Braindead alleen nog maar zien stoppen met de dingen die hij deed: stoppen met zingen want toondoof, stoppen met vliegen want dreigen met zelfmoord, stoppen met dichten want geen hersens, stoppen met van alles... Het wordt tijd dat hi ook eens met DGK gaat stoppen. Dan kan ik iig weer gaan kijken (als hij Natasja meeneemt, that is).
Toch kwaliteiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oneens, ze kijkt geil en stelt zich van alle kanten open voor Brianaal en hijgt
Daar zit je dan met je HBO...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaat voor de eindstreep en na de kooi iets doen met draaien, rappen en het criminele circuit in (thais boksen).
Dan moet je eens luisteren naar dat glijende,zalvende,vieze stemmetje van Brian....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Even een hele andere vraag. Ben ik de enige, die een hekel heeft aan de stem van Dennis?
Als ik zijn stem hoor, krijg ik koude rillingen over mijn rug.
Ik heb hem eigenlijk nog niet echt goed bezig gezien, maar ik denk, dat ik niet van die jongen ga houden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou Brainless dat slappe gelul nou zelf ook geloven?
Wow, dat is wel een een enorme carieresprong voor een man die de baas was over alle internationale correspondentie en megacontracten van Unilever! (quote van Brrraindead, ik zou het zelf niet kunnen verzinnen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaat voor de eindstreep en na de kooi iets doen met draaien, rappen en het criminele circuit in (thais boksen).
Dat papiertje was ook vervalstquote:
Ja, die zet ik al bij voorbaat op mute. Die stem ken ik in al zijn facetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan moet je eens luisteren naar dat glijende,zalvende,vieze stemmetje van Brian....![]()
Shit!!! Zei hij dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian heeft topdoelen, het sudokuboekje moet vol. Het is een doel en het is meetbaar. Hij kan het verkopen op Marktplaats eventueel.
Ik hoop ook dat ik ooit eens het punt bereik waarop ik voor mezelf zulke hoogstaande doelen kan stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat papiertje was ook vervalst![]()
Brian zijn doel is het Sudoku boekje verscheuren, of op marktplaats zetten.
Schjerp opgemerktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, die zet ik al bij voorbaat op mute. Die stem ken ik in al zijn facetten.
Ook die glijdende sssss als hij quasie intellligent wil doen/zijn. Brrrrrrr.
Van die gozer word ik sowieso kotsmisselijk. Ik hoop echt, dat hij die Kooi NIET gaat winnen.
Hij had wel 20 boeken in de kooi! Nu nog maar 6, de rest is weggestuurd. 6 in 9 maanden lijkt me nogal magertjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Brian over het boek wat hij leest: "Ik lees er mee."![]()
Staat hij ff voor lul als hij op Marktplaats zet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
19 Jaar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
Het gaat nu over boeken lezen, iets wat Brian wil gaan doen
Amanda denkt na over boeken lezen:
[afbeelding]
Dit is top humor:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
Als je Brian en Amanda nu zo hoort...wat is Jaap dan een verademing.....gewoon humor....
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
Plan van aanpak = ICT term volgens Brian.
Hahahahahaha..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:56 schreef Soho het volgende:
Brian heeft eindelijk Amanda's einddoel gevonden.
Brian: Dan is jouw einddoel als je hier niet meer gelukkig bent.
Amanda: Ja! Dat dacht ik al! Dan is dat 'm!
In een lekkere ranzige herpesbult, ik hoop dat ze Brian oraal bevredigt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hebben jullie het al gezien? A'Delletje haar hersens zijn naar haar onderlip gezakt.
Dat denk ik ook, het blijft tenslotte mister projectie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Gigageil het volgende:
Brian loopt ook te denken om weg te gaan, alleen hij spiegelt het over op Amanda......![]()
Bedoel je dat haar onderlip steeds verder naar buiten en beneden gaat hangen, of die dikke bult die erop zit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hebben jullie het al gezien? A'Delletje haar hersens zijn naar haar onderlip gezakt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Brian heeft de zanglessen afgekapt omdat hij geen zanger wil worden.
Bah, wat een misselijk mens ben je als je zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Of staan er ciliconen tot uitbarsten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mag hopen dat het in die bult zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Bedoel je dat haar onderlip steeds verder naar buiten en beneden gaat hangen, of die dikke bult die erop zit?
Dan zul je mijn uitspraken ook wel misselijk vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Bah, wat een misselijk mens ben je als je zulke uitspraken doet.
Hij heeft zelf een keer toegegeven dat hij diploma's vervalstequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Bah, wat een misselijk mens ben je als je zulke uitspraken doet.
Igv Amanda, zou je die herseninhoud kwijt kunnen in een vingertopje. Dan moet je alleen wel voorzichtig zijn, dat je dat topje niet breekt. Maar Amanda kan daar gelukkig heel hard om lachen, dus ook dat zou geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in die bult zit.
Meer hersenen heeft ze toch niet?
Inderdaad, ik heb het hem ook horen zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij heeft zelf een keer toegegeven dat hij diploma's vervalste![]()
Als je op je bovenlip knaagt, dan krijg je zo'n bobbel, kijk maar es naar die foto in de MBquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in die bult zit.
Meer hersenen heeft ze toch niet?
Stimmt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ach, als hij geld toe geeft, wil ik het wel overnemen van hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Heb ik het nu echt goed teruggelezen dat Brian zijn volle sudoku boekje op internet(marktplaats) te koop wilt zetten?
Wat denkt die Antiliaan nu zelf?!!!
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Heb ik het nu echt goed teruggelezen dat Brian zijn volle sudoku boekje op internet(marktplaats) te koop wilt zetten?
Dat was geloof ik meer een wilde fantasie; hij wil het morgen wel ritueel verbranden met Amanda, maar het nut daarvan zie ik ook niet inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Wat denkt die Antiliaan nu zelf?!!!
Brian heeft ooit in DGK zitten opscheppen dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.
Is het afgunst of wil je per se dat alles aan Brian fout is? Waarom willen mensen een ander zo zwart zien?
einde van het intellect.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was geloof ik meer een wilde fantasie; hij wil het morgen wel ritueel verbranden met Amanda, maar het nut daarvan zie ik ook niet in![]()
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt met zijn uitspraken, zijn akties en de demonstratie van zijn vermeende talenten. Helemaal subjectief, dat weet ik ook wel, maar zo zie ik het, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.
Is het afgunst of wil je per se dat alles aan Brian fout is? Waarom willen mensen een ander zo zwart zien?
Eigenlijk vind ik niemand daar leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou ik hou ze niet allemaal bij, maar volgens mij schamper je gewoon wat over Brian en dat is je goed recht. Het stoort me als mensen zo betweterig allerlei vermeende feiten gaan produceren en zeker als ze mensen zomaar beschuldigen van fraude terwijl het duidelijke nonsens is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zul je mijn uitspraken ook wel misselijk vinden.
OMGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian heeft topdoelen, het sudokuboekje moet vol. Het is een doel en het is meetbaar. Hij kan het verkopen op Marktplaats eventueel.
Dr. Phil ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef webextreme.nl het volgende:
waar kijkt jaap naar? pokeren maar waar..
Heb je dat als werknemer van 10 persoonlijk grondig gecontroleerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGDat verzin je toch niet?!
Wie stuurt hem een Sudoku boekje van de Genius serie?? (alleen 5 en 6 sterren Sudoku's)
En dan ff de antwoorden er achteruit halen graag![]()
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou ik hou ze niet allemaal bij, maar volgens mij schamper je gewoon wat over Brian en dat is je goed recht. Het stoort me als mensen zo betweterig allerlei vermeende feiten gaan produceren en zeker als ze mensen zomaar beschuldigen van fraude terwijl het duidelijke nonsens is.
je bedoeld de ster van Amanda?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.
Je komt over het algemeen een stuk slimmer over dan vanavond. Gedronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb je dat als werknemer van 10 persoonlijk grondig gecontroleerd?
Is helemaal niet nodig, hij is arrogant genoeg om te denken dat hij 5 en 6 sterren Sudoku's wel aankanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.
Puzzelen met Amanda of zo.quote:
Laat gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.
Vertel de samenvatting dan maar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit zo deze zeven pagina's eens door te lezen en ik kom tot de volgende conclusie "Wat kunnen vrouwen toch ontiegelijk zeiken zeg". Oeffff........wat een volk dat vrouwvolk......
Als je users aanvalt, betweterig doet en dingen pertinent stelt, kun je toch gewoon antwoord geven....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je komt over het algemeen een stuk slimmer over dan vanavond. Gedronken?
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig, hij is arrogant genoeg om te denken dat hij 5 en 6 sterren Sudoku's wel aankan
Wat kunnen sommige mannen toch slecht tellen, dit topic zit tot op heden pas op 4 pagina's..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit zo deze zeven pagina's eens door te lezen en ik kom tot de volgende conclusie "Wat kunnen vrouwen toch ontiegelijk zeiken zeg". Oeffff........wat een volk dat vrouwvolk......
Gelukkig hebben we Jaap achter de pcquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
En nou die rat dat onnozele mokkeltje weer gaat neukenhou ik het voor gezien.
Ik groet u geachte medefokkers.![]()
Trusten jochie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
uurtje factuurtje!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !
Doet ze alleen maar om Brian te pleasen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Na zoveel weken/maanden is er 1 ding dat me nog steeds enorm verbaasd .... en dat is dat Huub nog altijd denkt dat Amanda wel okee is en er zelfs nog steeds aan denkt haar naam op zijn lichaam te laten tattoeren. Amanda doet af en toe wel aardig tegen Huub, maar ze kotst hem overduidelijk enorm uit. Ze gunt hem geen enkele stemming en zeikt tegenover anderen Huub altijd enorm af. Is die jongen echt zo blind dan??
Ik hou der gewoon fan, stom he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Egocentrische mensen zien nooit zo goed wat anderen denken, ze zijn meer met zichzelf bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Na zoveel weken/maanden is er 1 ding dat me nog steeds enorm verbaasd .... en dat is dat Huub nog altijd denkt dat Amanda wel okee is en er zelfs nog steeds aan denkt haar naam op zijn lichaam te laten tattoeren. Amanda doet af en toe wel aardig tegen Huub, maar ze kotst hem overduidelijk enorm uit. Ze gunt hem geen enkele stemming en zeikt tegenover anderen Huub altijd enorm af. Is die jongen echt zo blind dan??
Als ze ooit 1 enkele keer wel toehapt, heeft hij Brian te pakken. Ik ga er niet van uit dat Huub zo dom is, dat hij iets anders verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Welterusten, Ruudquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat moet wel snel, je noemde het zelf al, "uurtje factuurtje! " .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef agter het volgende:
brian krijgt `kreeg heel kort een handjob, want amanda vindt het benouwd onder de dekens.
Dat heeft hij helemaal niet. Hij heeft ooit gezegd dat hij handig was met sites en photoshop etc. Vervolgens heeft hij Brianiaans gezegd dat hij 'alles weet en ook diploma's gemaakt' etc. De conclusie dat hij diploma's vervalst heeft is des streamers geweest. Vermoedelijk bedoelde hij niet meer dan dat hij daar diploma's voor had. Hij drukt zich nu eenmaal ongelukkig uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.
Schiet ook niet op hoor, ik stuur mijzelf wekelijks rekeningen, rijk wordt ik er niet van......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet wel snel, je noemde het zelf al, "uurtje factuurtje! " .....
En dan val jij een user zo persoonlijk scherp aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet. Hij heeft ooit gezegd dat hij handig was met sites en photoshop etc. Vervolgens heeft hij Brianiaans gezegd dat hij 'alles weet en ook diploma's gemaakt' etc. De conclusie dat hij diploma's vervalst heeft is des streamers geweest. Vermoedelijk bedoelde hij niet meer dan dat hij daar diploma's voor had. Hij drukt zich nu eenmaal ongelukkig uit.
Waarop? Moet ik gaan betogen dat ik geen werknemer bij Tien ben? Come on, je kan beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je users aanvalt, betweterig doet en dingen pertinent stelt, kun je toch gewoon antwoord geven....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef agter het volgende:
amanda vindt huub wel leuk, dat zei ze net tegen brian.
brian vroeg toen "ben je verliefd", nee, dat is ze niet.
Maar ik denk inderdaad dat ze vooral brian pleased door niet te veel met huub om te gaan.
het is niet voor niets dat brian er voor zorgt dat aman niet te veel drinkt.
dan komen haar 'ware' instincten naar boven.
Die user stelt dat Brian zijn HBO diploma vervalst heeft en dat is in de echte wereld gewoon laster. Gezien het feit dat daar geen enkele grond voor is (behalve een foute interpretatie van een streamer over een ander onderwerp) en het feit dat het in een minuut te checken valt lijkt het me niet raar dat ik dat 'misselijk' noem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:33 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan val jij een user zo persoonlijk scherp aan?
FEBO stuurtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Vroeg Brian net in alle serieusheid aan Amanda of ze verliefd was op Huub? Hoezo dat dan? Das ook nieuw..
Omdat ze daarvoor zei dat ze soms best wel medelijden met Huub had.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Vroeg Brian net in alle serieusheid aan Amanda of ze verliefd was op Huub? Hoezo dat dan? Das ook nieuw..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze daarvoor zei dat ze soms best wel medelijden met Huub had.
Yip, en Brian natuurlijk de compassie niet begreep.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze daarvoor zei dat ze soms best wel medelijden met Huub had.
Iemand een misselijk mens noemen is toch heel wat anders dan een stukje misselijk noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die user stelt dat Brian zijn HBO diploma vervalst heeft en dat is in de echte wereld gewoon laster. Gezien het feit dat daar geen enkele grond voor is (behalve een foute interpretatie van een streamer over een ander onderwerp) en het feit dat het in een minuut te checken valt lijkt het me niet raar dat ik dat 'misselijk' noem.
Maar het kan aan mij liggen. Misschien is het bon ton geworden om vreemden zomaar te beschuldigen van fraude. De mores in DGK hebben allang grip op de verslaggevers.
Bezitterigheid en afgunstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, en Brian natuurlijk de compassie niet begreep.
De vraag hoe je dingen zo pertinent kunt stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waarop? Moet ik gaan betogen dat ik geen werknemer bij Tien ben? Come on, je kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |