Schjerp opgemerktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, die zet ik al bij voorbaat op mute. Die stem ken ik in al zijn facetten.
Ook die glijdende sssss als hij quasie intellligent wil doen/zijn. Brrrrrrr.
Van die gozer word ik sowieso kotsmisselijk. Ik hoop echt, dat hij die Kooi NIET gaat winnen.
Hij had wel 20 boeken in de kooi! Nu nog maar 6, de rest is weggestuurd. 6 in 9 maanden lijkt me nogal magertjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Brian over het boek wat hij leest: "Ik lees er mee."![]()
Staat hij ff voor lul als hij op Marktplaats zet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat papiertje was ook vervalst![]()
Brian zijn doel is het Sudoku boekje verscheuren, of op marktplaats zetten.
19 Jaar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
Het gaat nu over boeken lezen, iets wat Brian wil gaan doen
Amanda denkt na over boeken lezen:
[afbeelding]
Dit is top humor:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
Als je Brian en Amanda nu zo hoort...wat is Jaap dan een verademing.....gewoon humor....
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
Plan van aanpak = ICT term volgens Brian.
Hahahahahaha..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:56 schreef Soho het volgende:
Brian heeft eindelijk Amanda's einddoel gevonden.
Brian: Dan is jouw einddoel als je hier niet meer gelukkig bent.
Amanda: Ja! Dat dacht ik al! Dan is dat 'm!
In een lekkere ranzige herpesbult, ik hoop dat ze Brian oraal bevredigt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hebben jullie het al gezien? A'Delletje haar hersens zijn naar haar onderlip gezakt.
Dat denk ik ook, het blijft tenslotte mister projectie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Gigageil het volgende:
Brian loopt ook te denken om weg te gaan, alleen hij spiegelt het over op Amanda......![]()
Bedoel je dat haar onderlip steeds verder naar buiten en beneden gaat hangen, of die dikke bult die erop zit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hebben jullie het al gezien? A'Delletje haar hersens zijn naar haar onderlip gezakt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Brian heeft de zanglessen afgekapt omdat hij geen zanger wil worden.
Bah, wat een misselijk mens ben je als je zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat papiertje was ook vervalst![]()
Brian zijn doel is het Sudoku boekje verscheuren, of op marktplaats zetten.
Of staan er ciliconen tot uitbarsten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mag hopen dat het in die bult zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Bedoel je dat haar onderlip steeds verder naar buiten en beneden gaat hangen, of die dikke bult die erop zit?
Dan zul je mijn uitspraken ook wel misselijk vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Bah, wat een misselijk mens ben je als je zulke uitspraken doet.
Hij heeft zelf een keer toegegeven dat hij diploma's vervalstequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Bah, wat een misselijk mens ben je als je zulke uitspraken doet.
Igv Amanda, zou je die herseninhoud kwijt kunnen in een vingertopje. Dan moet je alleen wel voorzichtig zijn, dat je dat topje niet breekt. Maar Amanda kan daar gelukkig heel hard om lachen, dus ook dat zou geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in die bult zit.
Meer hersenen heeft ze toch niet?
Inderdaad, ik heb het hem ook horen zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij heeft zelf een keer toegegeven dat hij diploma's vervalste![]()
Als je op je bovenlip knaagt, dan krijg je zo'n bobbel, kijk maar es naar die foto in de MBquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in die bult zit.
Meer hersenen heeft ze toch niet?
Stimmt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ach, als hij geld toe geeft, wil ik het wel overnemen van hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Heb ik het nu echt goed teruggelezen dat Brian zijn volle sudoku boekje op internet(marktplaats) te koop wilt zetten?
Wat denkt die Antiliaan nu zelf?!!!
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Heb ik het nu echt goed teruggelezen dat Brian zijn volle sudoku boekje op internet(marktplaats) te koop wilt zetten?
Dat was geloof ik meer een wilde fantasie; hij wil het morgen wel ritueel verbranden met Amanda, maar het nut daarvan zie ik ook niet inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Wat denkt die Antiliaan nu zelf?!!!
Brian heeft ooit in DGK zitten opscheppen dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.
Is het afgunst of wil je per se dat alles aan Brian fout is? Waarom willen mensen een ander zo zwart zien?
einde van het intellect.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was geloof ik meer een wilde fantasie; hij wil het morgen wel ritueel verbranden met Amanda, maar het nut daarvan zie ik ook niet in![]()
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt met zijn uitspraken, zijn akties en de demonstratie van zijn vermeende talenten. Helemaal subjectief, dat weet ik ook wel, maar zo zie ik het, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.
Is het afgunst of wil je per se dat alles aan Brian fout is? Waarom willen mensen een ander zo zwart zien?
Eigenlijk vind ik niemand daar leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou ik hou ze niet allemaal bij, maar volgens mij schamper je gewoon wat over Brian en dat is je goed recht. Het stoort me als mensen zo betweterig allerlei vermeende feiten gaan produceren en zeker als ze mensen zomaar beschuldigen van fraude terwijl het duidelijke nonsens is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zul je mijn uitspraken ook wel misselijk vinden.
OMGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian heeft topdoelen, het sudokuboekje moet vol. Het is een doel en het is meetbaar. Hij kan het verkopen op Marktplaats eventueel.
Dr. Phil ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef webextreme.nl het volgende:
waar kijkt jaap naar? pokeren maar waar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |