Neuken met Brian. Ze is die hele Gouden Kooi in gekomen voor die jongen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt zich af wat haar doel is in het huis.
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk ook dat het toeval is. Ik ga echt niet vanuit 070 naar A'dam om stickertjes te plakken, maak zelfs geen stickertjes van m'n icoon.
Ja zou best kunnen, want het was precies hetzelfde icoon. Wel lachen want ik kom er elke dag langs als ik van me werk kom:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.![]()
Nope:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.![]()
En ik maar denken dat ie origineel wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
http://de.wikipedia.org/wiki/Spiegelei
Brian is een wijsgeerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
B: Zit je nu op je 5 maanden dippie
A: Ik voel me hier hartstikke blij, maar ik vraag me af wat doe ik hier.
B: Wil jij alles in gang zetten om hier te winnen
A: Nee
B: Streef je daar naar toe
B: Dan is dat in ieder geval niet je doel.
LOL... die is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
B: Zit je nu op je 5 maanden dippie
A: Ik voel me hier hartstikke blij, maar ik vraag me af wat doe ik hier.
B: Wil jij alles in gang zetten om hier te winnen
B: Streef je daar naar toe
B: Dan is dat in ieder geval niet je doel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
Jaap ten voete uit..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Rudieh het volgende:
Jaap die in zichzelf praat en zingt...veel fascinerender dan Amanda en Brian:
'ik haat jullie allemaaal..lalala..stelletje klootzakken...en ik haat mezelf...lalaa...fucking hell....*BURP*'
http://www.octrooibureau.nl/nl/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt er heel veel op, maar het is een andere. Het 'onzichtbare' kenmerk in deze jpeg is anders.
Dus er zijn ook andere mensen die het icoon promoten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
Haha inderdaad.. ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
hij doet me echt aan cartman denken af en toe die jaap
Het zelfde verhaal met Lieke en Huub naar mijn idee, ze komt in het huis voor Huub en wanneer Huub haar niet meer nodig heeft wordt ze eruit gestemd door hem en hoort ze nooit meer van hem, of hij moet eens bij gebrek aan beter in hoge nood zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Neuken met Brian. Ze is die hele Gouden Kooi in gekomen voor die jongen heb ik het idee.
Ze zag der vriendinnetje (Nena) met hem en dacht, die jongen moet ik hebben.
Gaf zich op en kon gelijk erin. Na 2 dagen neuken voor een paar contact punten, en der DOEl was bereikt..
Nu mag ze lekker door blijven gaan tot Brian haar niet meer nodig heeft en zal ze zoiezo na de Gouden Kooi niks meer van hem horen.
Suikerspinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian gaat draaien als hij buiten komt....![]()
![]()
Nee dat zegt hij verkeerd, hij bedoelt dat hij dan is doorgedraaidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian gaat draaien als hij buiten komt....![]()
![]()
weet bijna zeker van niet...wat tussen hen is gaat dieper dan alleen die gouden kooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het zelfde verhaal met Lieke en Huub naar mijn idee, ze komt in het huis voor Huub en wanneer Huub haar niet meer nodig heeft wordt ze eruit gestemd door hem en hoort ze nooit meer van hem, of hij moet eens bij gebrek aan beter in hoge nood zitten![]()
Dat vraag ik me al maanden af...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat wil Brian bereiken met dit gezever ?
De streamers murw krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft toch geen thuis (meer)??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb het gevoel dat ik alles heb wat ik wil.
B: Dan zit je heel neutraal.
A: Thuis is super en De gouden kooi is super
Zekerheid dat als Natasia weg is zoiezo dekking heeft van Dommesnol.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia - bedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is de rest ?
Nieuwe loverboy tactiek, de intellectueel uithangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gelukkig kan ik switchen kwa streams anders vrees ik het ergste..quote:
jaja ze woonde bij Rogier, daar kan ze nu natuurlijk niet meer terecht. En der moeder kijkt ook al niet naar der om...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Amanda heeft toch geen thuis (meer)??
DGK, dat is haar thuis![]()
Mooie uitspraak..loverboy en intellectueel..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Nieuwe loverboy tactiek, de intellectueel uithangen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef Gigageil het volgende:
Soms bewegen de ogen van Amanda Lieke onafhankelijk van elkaar......is ze echt zo scheel als de nacht![]()
Bionische ogen, heeft ze laten doen toen ze 17 was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef Gigageil het volgende:
Soms bewegen de ogen van Amanda onafhankelijk van elkaar......is ze echt zo scheel als de nacht![]()
Ze is bezeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef Gigageil het volgende:
Soms bewegen de ogen van Amanda onafhankelijk van elkaar......is ze echt zo scheel als de nacht![]()
hij wil kijken of er nog iets verder achter zit dan alleen die gouden kooi.....amanda wil het liefst namelijk haar hele leven gouden kooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat geeft het gesprek een speciale ..................ehhhhhh.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Soho het volgende:
Brian probeert intelligent over te komen bij Amanda en Amanda komt niet verder dan "Ik voel me goed".
Ook in taailand zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Bionische ogen, heeft ze laten doen toen ze 17 was.
Tsja, en wat doet Braindead nu eigenlijk? Ik heb Braindead alleen nog maar zien stoppen met de dingen die hij deed: stoppen met zingen want toondoof, stoppen met vliegen want dreigen met zelfmoord, stoppen met dichten want geen hersens, stoppen met van alles... Het wordt tijd dat hi ook eens met DGK gaat stoppen. Dan kan ik iig weer gaan kijken (als hij Natasja meeneemt, that is).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda wil haar diploma gaan halen (visagie&nagelstyliste), maar ze kan niet zeggen wanneer.
Brian wil data hebben, wanneer ze net als Tas dingen gaat afstrepen.
Brian: je doet maar wat.
Man: hahaha
Oneens, ze kijkt geil en stelt zich van alle kanten open voor Brianaal en hijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is een zeer triest gevalletje...weet niets, denkt niets, doet niets.....etc....zeker in de nabijheid van Brian....![]()
Loverboys willen onderhouden worden door de meisjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Prospera het volgende:
Brian wil Amanda aan het werk hebben met opleidingen en niet dat ze alles voor zich laat regelen.
Dat is toekomstplanning; hij heeft niet de draagkracht om haar te onderhouden.
aa[afbeelding]
Hij gaat voor de eindstreep en na de kooi iets doen met draaien, rappen en het criminele circuit in (thais boksen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tsja, en wat doet Braindead nu eigenlijk? Ik heb Braindead alleen nog maar zien stoppen met de dingen die hij deed: stoppen met zingen want toondoof, stoppen met vliegen want dreigen met zelfmoord, stoppen met dichten want geen hersens, stoppen met van alles... Het wordt tijd dat hi ook eens met DGK gaat stoppen. Dan kan ik iig weer gaan kijken (als hij Natasja meeneemt, that is).
Toch kwaliteiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oneens, ze kijkt geil en stelt zich van alle kanten open voor Brianaal en hijgt
Daar zit je dan met je HBO...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaat voor de eindstreep en na de kooi iets doen met draaien, rappen en het criminele circuit in (thais boksen).
Dan moet je eens luisteren naar dat glijende,zalvende,vieze stemmetje van Brian....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Even een hele andere vraag. Ben ik de enige, die een hekel heeft aan de stem van Dennis?
Als ik zijn stem hoor, krijg ik koude rillingen over mijn rug.
Ik heb hem eigenlijk nog niet echt goed bezig gezien, maar ik denk, dat ik niet van die jongen ga houden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou Brainless dat slappe gelul nou zelf ook geloven?
Wow, dat is wel een een enorme carieresprong voor een man die de baas was over alle internationale correspondentie en megacontracten van Unilever! (quote van Brrraindead, ik zou het zelf niet kunnen verzinnen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaat voor de eindstreep en na de kooi iets doen met draaien, rappen en het criminele circuit in (thais boksen).
Dat papiertje was ook vervalstquote:
Ja, die zet ik al bij voorbaat op mute. Die stem ken ik in al zijn facetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan moet je eens luisteren naar dat glijende,zalvende,vieze stemmetje van Brian....![]()
Shit!!! Zei hij dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian heeft topdoelen, het sudokuboekje moet vol. Het is een doel en het is meetbaar. Hij kan het verkopen op Marktplaats eventueel.
Ik hoop ook dat ik ooit eens het punt bereik waarop ik voor mezelf zulke hoogstaande doelen kan stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat papiertje was ook vervalst![]()
Brian zijn doel is het Sudoku boekje verscheuren, of op marktplaats zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |