Neuken met Brian. Ze is die hele Gouden Kooi in gekomen voor die jongen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt zich af wat haar doel is in het huis.
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk ook dat het toeval is. Ik ga echt niet vanuit 070 naar A'dam om stickertjes te plakken, maak zelfs geen stickertjes van m'n icoon.
Ja zou best kunnen, want het was precies hetzelfde icoon. Wel lachen want ik kom er elke dag langs als ik van me werk kom:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.![]()
Nope:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een fan die jou wil promoten in 020.![]()
En ik maar denken dat ie origineel wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
http://de.wikipedia.org/wiki/Spiegelei
Brian is een wijsgeerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
B: Zit je nu op je 5 maanden dippie
A: Ik voel me hier hartstikke blij, maar ik vraag me af wat doe ik hier.
B: Wil jij alles in gang zetten om hier te winnen
A: Nee
B: Streef je daar naar toe
B: Dan is dat in ieder geval niet je doel.
LOL... die is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
B: Zit je nu op je 5 maanden dippie
A: Ik voel me hier hartstikke blij, maar ik vraag me af wat doe ik hier.
B: Wil jij alles in gang zetten om hier te winnen
B: Streef je daar naar toe
B: Dan is dat in ieder geval niet je doel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
Jaap ten voete uit..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Rudieh het volgende:
Jaap die in zichzelf praat en zingt...veel fascinerender dan Amanda en Brian:
'ik haat jullie allemaaal..lalala..stelletje klootzakken...en ik haat mezelf...lalaa...fucking hell....*BURP*'
http://www.octrooibureau.nl/nl/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt er heel veel op, maar het is een andere. Het 'onzichtbare' kenmerk in deze jpeg is anders.
Dus er zijn ook andere mensen die het icoon promoten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope:
Haha inderdaad.. ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
hij doet me echt aan cartman denken af en toe die jaap
Het zelfde verhaal met Lieke en Huub naar mijn idee, ze komt in het huis voor Huub en wanneer Huub haar niet meer nodig heeft wordt ze eruit gestemd door hem en hoort ze nooit meer van hem, of hij moet eens bij gebrek aan beter in hoge nood zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Neuken met Brian. Ze is die hele Gouden Kooi in gekomen voor die jongen heb ik het idee.
Ze zag der vriendinnetje (Nena) met hem en dacht, die jongen moet ik hebben.
Gaf zich op en kon gelijk erin. Na 2 dagen neuken voor een paar contact punten, en der DOEl was bereikt..
Nu mag ze lekker door blijven gaan tot Brian haar niet meer nodig heeft en zal ze zoiezo na de Gouden Kooi niks meer van hem horen.
Suikerspinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian gaat draaien als hij buiten komt....![]()
![]()
Nee dat zegt hij verkeerd, hij bedoelt dat hij dan is doorgedraaidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian gaat draaien als hij buiten komt....![]()
![]()
weet bijna zeker van niet...wat tussen hen is gaat dieper dan alleen die gouden kooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het zelfde verhaal met Lieke en Huub naar mijn idee, ze komt in het huis voor Huub en wanneer Huub haar niet meer nodig heeft wordt ze eruit gestemd door hem en hoort ze nooit meer van hem, of hij moet eens bij gebrek aan beter in hoge nood zitten![]()
Dat vraag ik me al maanden af...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat wil Brian bereiken met dit gezever ?
De streamers murw krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat wil Brian bereiken met dit gezever ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |