Heb je dat als werknemer van 10 persoonlijk grondig gecontroleerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.
Is het afgunst of wil je per se dat alles aan Brian fout is? Waarom willen mensen een ander zo zwart zien?
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGDat verzin je toch niet?!
Wie stuurt hem een Sudoku boekje van de Genius serie?? (alleen 5 en 6 sterren Sudoku's)
En dan ff de antwoorden er achteruit halen graag![]()
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou ik hou ze niet allemaal bij, maar volgens mij schamper je gewoon wat over Brian en dat is je goed recht. Het stoort me als mensen zo betweterig allerlei vermeende feiten gaan produceren en zeker als ze mensen zomaar beschuldigen van fraude terwijl het duidelijke nonsens is.
je bedoeld de ster van Amanda?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.
Je komt over het algemeen een stuk slimmer over dan vanavond. Gedronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb je dat als werknemer van 10 persoonlijk grondig gecontroleerd?
Is helemaal niet nodig, hij is arrogant genoeg om te denken dat hij 5 en 6 sterren Sudoku's wel aankanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.
Puzzelen met Amanda of zo.quote:
Laat gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.
Vertel de samenvatting dan maar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit zo deze zeven pagina's eens door te lezen en ik kom tot de volgende conclusie "Wat kunnen vrouwen toch ontiegelijk zeiken zeg". Oeffff........wat een volk dat vrouwvolk......
Als je users aanvalt, betweterig doet en dingen pertinent stelt, kun je toch gewoon antwoord geven....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je komt over het algemeen een stuk slimmer over dan vanavond. Gedronken?
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig, hij is arrogant genoeg om te denken dat hij 5 en 6 sterren Sudoku's wel aankan
Wat kunnen sommige mannen toch slecht tellen, dit topic zit tot op heden pas op 4 pagina's..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit zo deze zeven pagina's eens door te lezen en ik kom tot de volgende conclusie "Wat kunnen vrouwen toch ontiegelijk zeiken zeg". Oeffff........wat een volk dat vrouwvolk......
Gelukkig hebben we Jaap achter de pcquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
En nou die rat dat onnozele mokkeltje weer gaat neukenhou ik het voor gezien.
Ik groet u geachte medefokkers.![]()
Trusten jochie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
En nou die rat dat onnozele mokkeltje weer gaat neukenhou ik het voor gezien.
Ik groet u geachte medefokkers.![]()
uurtje factuurtje!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !
Doet ze alleen maar om Brian te pleasen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Na zoveel weken/maanden is er 1 ding dat me nog steeds enorm verbaasd .... en dat is dat Huub nog altijd denkt dat Amanda wel okee is en er zelfs nog steeds aan denkt haar naam op zijn lichaam te laten tattoeren. Amanda doet af en toe wel aardig tegen Huub, maar ze kotst hem overduidelijk enorm uit. Ze gunt hem geen enkele stemming en zeikt tegenover anderen Huub altijd enorm af. Is die jongen echt zo blind dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |