Heb je dat als werknemer van 10 persoonlijk grondig gecontroleerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit diploma heeft hij gewoon gehaald. Keurig HBO diploma en gemakkelijk te checken dat hij dat correct behaald heeft.
Is het afgunst of wil je per se dat alles aan Brian fout is? Waarom willen mensen een ander zo zwart zien?
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGDat verzin je toch niet?!
Wie stuurt hem een Sudoku boekje van de Genius serie?? (alleen 5 en 6 sterren Sudoku's)
En dan ff de antwoorden er achteruit halen graag![]()
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou ik hou ze niet allemaal bij, maar volgens mij schamper je gewoon wat over Brian en dat is je goed recht. Het stoort me als mensen zo betweterig allerlei vermeende feiten gaan produceren en zeker als ze mensen zomaar beschuldigen van fraude terwijl het duidelijke nonsens is.
je bedoeld de ster van Amanda?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.
Je komt over het algemeen een stuk slimmer over dan vanavond. Gedronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb je dat als werknemer van 10 persoonlijk grondig gecontroleerd?
Is helemaal niet nodig, hij is arrogant genoeg om te denken dat hij 5 en 6 sterren Sudoku's wel aankanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
en dan dat er op de voorkant maar 1 ster zichtbaar is. met opschrift: beginners.
Puzzelen met Amanda of zo.quote:
Laat gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.
Vertel de samenvatting dan maar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit zo deze zeven pagina's eens door te lezen en ik kom tot de volgende conclusie "Wat kunnen vrouwen toch ontiegelijk zeiken zeg". Oeffff........wat een volk dat vrouwvolk......
Als je users aanvalt, betweterig doet en dingen pertinent stelt, kun je toch gewoon antwoord geven....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je komt over het algemeen een stuk slimmer over dan vanavond. Gedronken?
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig, hij is arrogant genoeg om te denken dat hij 5 en 6 sterren Sudoku's wel aankan
Wat kunnen sommige mannen toch slecht tellen, dit topic zit tot op heden pas op 4 pagina's..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit zo deze zeven pagina's eens door te lezen en ik kom tot de volgende conclusie "Wat kunnen vrouwen toch ontiegelijk zeiken zeg". Oeffff........wat een volk dat vrouwvolk......
Gelukkig hebben we Jaap achter de pcquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
En nou die rat dat onnozele mokkeltje weer gaat neukenhou ik het voor gezien.
Ik groet u geachte medefokkers.![]()
Trusten jochie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
uurtje factuurtje!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
5 Sudoku's van 1 ster is toch 5 sterren - Zo reken je dat uit in ICT !
Doet ze alleen maar om Brian te pleasen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Na zoveel weken/maanden is er 1 ding dat me nog steeds enorm verbaasd .... en dat is dat Huub nog altijd denkt dat Amanda wel okee is en er zelfs nog steeds aan denkt haar naam op zijn lichaam te laten tattoeren. Amanda doet af en toe wel aardig tegen Huub, maar ze kotst hem overduidelijk enorm uit. Ze gunt hem geen enkele stemming en zeikt tegenover anderen Huub altijd enorm af. Is die jongen echt zo blind dan??
Ik hou der gewoon fan, stom he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Egocentrische mensen zien nooit zo goed wat anderen denken, ze zijn meer met zichzelf bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Na zoveel weken/maanden is er 1 ding dat me nog steeds enorm verbaasd .... en dat is dat Huub nog altijd denkt dat Amanda wel okee is en er zelfs nog steeds aan denkt haar naam op zijn lichaam te laten tattoeren. Amanda doet af en toe wel aardig tegen Huub, maar ze kotst hem overduidelijk enorm uit. Ze gunt hem geen enkele stemming en zeikt tegenover anderen Huub altijd enorm af. Is die jongen echt zo blind dan??
Als ze ooit 1 enkele keer wel toehapt, heeft hij Brian te pakken. Ik ga er niet van uit dat Huub zo dom is, dat hij iets anders verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Welterusten, Ruudquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat moet wel snel, je noemde het zelf al, "uurtje factuurtje! " .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef agter het volgende:
brian krijgt `kreeg heel kort een handjob, want amanda vindt het benouwd onder de dekens.
Dat heeft hij helemaal niet. Hij heeft ooit gezegd dat hij handig was met sites en photoshop etc. Vervolgens heeft hij Brianiaans gezegd dat hij 'alles weet en ook diploma's gemaakt' etc. De conclusie dat hij diploma's vervalst heeft is des streamers geweest. Vermoedelijk bedoelde hij niet meer dan dat hij daar diploma's voor had. Hij drukt zich nu eenmaal ongelukkig uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian heeft (een tijd geleden alweer) zelf verteld dat hij geld verdiende met het vervalsen van diploma's. De beschuldiging heeft hij toen over zichzelf uitgesproken.
Schiet ook niet op hoor, ik stuur mijzelf wekelijks rekeningen, rijk wordt ik er niet van......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet wel snel, je noemde het zelf al, "uurtje factuurtje! " .....
En dan val jij een user zo persoonlijk scherp aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet. Hij heeft ooit gezegd dat hij handig was met sites en photoshop etc. Vervolgens heeft hij Brianiaans gezegd dat hij 'alles weet en ook diploma's gemaakt' etc. De conclusie dat hij diploma's vervalst heeft is des streamers geweest. Vermoedelijk bedoelde hij niet meer dan dat hij daar diploma's voor had. Hij drukt zich nu eenmaal ongelukkig uit.
Waarop? Moet ik gaan betogen dat ik geen werknemer bij Tien ben? Come on, je kan beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je users aanvalt, betweterig doet en dingen pertinent stelt, kun je toch gewoon antwoord geven....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:30 schreef agter het volgende:
amanda vindt huub wel leuk, dat zei ze net tegen brian.
brian vroeg toen "ben je verliefd", nee, dat is ze niet.
Maar ik denk inderdaad dat ze vooral brian pleased door niet te veel met huub om te gaan.
het is niet voor niets dat brian er voor zorgt dat aman niet te veel drinkt.
dan komen haar 'ware' instincten naar boven.
Die user stelt dat Brian zijn HBO diploma vervalst heeft en dat is in de echte wereld gewoon laster. Gezien het feit dat daar geen enkele grond voor is (behalve een foute interpretatie van een streamer over een ander onderwerp) en het feit dat het in een minuut te checken valt lijkt het me niet raar dat ik dat 'misselijk' noem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:33 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan val jij een user zo persoonlijk scherp aan?
FEBO stuurtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Vroeg Brian net in alle serieusheid aan Amanda of ze verliefd was op Huub? Hoezo dat dan? Das ook nieuw..
Omdat ze daarvoor zei dat ze soms best wel medelijden met Huub had.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Vroeg Brian net in alle serieusheid aan Amanda of ze verliefd was op Huub? Hoezo dat dan? Das ook nieuw..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze daarvoor zei dat ze soms best wel medelijden met Huub had.
Yip, en Brian natuurlijk de compassie niet begreep.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze daarvoor zei dat ze soms best wel medelijden met Huub had.
Iemand een misselijk mens noemen is toch heel wat anders dan een stukje misselijk noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die user stelt dat Brian zijn HBO diploma vervalst heeft en dat is in de echte wereld gewoon laster. Gezien het feit dat daar geen enkele grond voor is (behalve een foute interpretatie van een streamer over een ander onderwerp) en het feit dat het in een minuut te checken valt lijkt het me niet raar dat ik dat 'misselijk' noem.
Maar het kan aan mij liggen. Misschien is het bon ton geworden om vreemden zomaar te beschuldigen van fraude. De mores in DGK hebben allang grip op de verslaggevers.
Bezitterigheid en afgunstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, en Brian natuurlijk de compassie niet begreep.
De vraag hoe je dingen zo pertinent kunt stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waarop? Moet ik gaan betogen dat ik geen werknemer bij Tien ben? Come on, je kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |