Boeiend, het is aardig leesmateriaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Jajong het volgende:
Och gus, weer een megalomaan topic van kasta waarin hij tracht te bewijzen hoeveel hij van vrouwen weet. Probeer je nou óns, of jezelf te overtuigen?
Hij heeft ook een nieuwe proeftuin gevonden om zijn bevindingen op te testen (paiq.nl). Ik ben benieuwd naar de restquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Jajong het volgende:
Och gus, weer een megalomaan topic van kasta waarin hij tracht te bewijzen hoeveel hij van vrouwen weet. Probeer je nou óns, of jezelf te overtuigen?
Boehoehquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Jajong het volgende:
Hmmmz, pak toch maar even de thermoskan MUUSquote:
Ja maar jij maakt ze wild fathank!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef fathank het volgende:
Vrouwen zijn per definitie labiel, en alles ondertussen maar afschuiven op de hormonen
Mannen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmz, pak toch maar even de thermoskan MUUS.
Kreeg net een telefoontje en blijf de komende daagjes even bij een vriendin plakken.
Zodra ik bij haar ben zal ik tussen het welkom en America's Next Topmodel (12 schitterende voorbeeldjes van categorie 1.) nog even categorie 2 proberen te typen
.
Ehm, een trilogie is drie delen hoor Viev.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ah, een toekomstige trilogie in zes delen van Kasta..*lurkt*
Dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heb je een woordje teveel in deze zin opgenomen. Ik ben zo vrij geweest 'm even aan te passenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mannen.
Categorie 1: De man die alle belangrijke dingen laat vallen zodra er wat te neuken valt..
Jeetje heren, wat maakt het nou uit? Ga zitten en lees de reacties van alle vrouwen die hard gillen dat kasta waarschijnlijk misbruikt is in zijn jeugd en dat hij daarom zo bot en kortzichtig is. Zij zijn zo niet! Zo reageren zij nooit! Hoe verzint hij het! Hoe bot!quote:
Misschien kun je alvast ff een voorzetje geven.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Ienepien het volgende:
teeveepee
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar categorie twee...
Nou categorie 3 bestaat uit zeikwijven die te veel in de OPZIJ zitten te lezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien kun je alvast ff een voorzetje geven.![]()
Joh....quote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ehm, een trilogie is drie delen hoor Viev.![]()
nu we toch in hokjes praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef Ienepien het volgende:
ik moet ook niet eten en fokken tegelijk....![]()
![]()
Ja maar ik moet ongesteld worden, dan werkt dat toch allemaal net even minder soepel, hequote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
nu we toch in hokjes praten.
jullie kunnen toch alles tegelijk?
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef MUUS het volgende:
Categorie 1: De man die alle belangrijke dingen laat vallen zodra er wat te neuken valt.
Jéétje Kasta, alwéér?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:37 schreef kastanova het volgende:
“Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus”?
Dikke poep, vrouwen zijn eigenlijk onwijs simpel te categoriseren.
Maar gezien de tig "Boehoe, ik begrijp vrouwen niet" topics, leek het me een ludiek idee om dit alles toch ook maar even vast te leggen op de digitale snelweg.
jaar?quote:- Ga je dat weekend WEL weg met je vrienden (heeft zij direct weer ruimte voor zichzelf . ) dan ben je het komende half haar echt grof de lul.
waarom komt type 3 voor type 2?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
Zo, fliereflaaie, vrouwencategorietje draaien:
Nummer 3; De miskende vrouw.
Dagboek van een Kastanova?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kastanova Kroonenberg, wanneer verschijnt je eerste boek?![]()
Wees niet bezorgd. Het ligt niet aan de drank. Kasta moet nummer twee nog schrijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:09 schreef erodome het volgende:
Of ik heb al genoeg aan 1 glas alcoholhoudende drank, of ik zie nummer 2 echt niet....
Pffffffiiiiieeeeeeeeuwwwwww, dat valt dan nog weer mee, was al bang dat 1 wctje al niet meer zou kunnen, normaal zit mijn max rond de 2quote:Op maandag 25 juni 2007 22:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wees niet bezorgd. Het ligt niet aan de drank. Kasta moet nummer twee nog schrijven.
Dat werkt altijd wel goed om de wereld beter te leren begrijpen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:37 schreef kastanova het volgende:
En aangezien ik over een verbluffend bekrompen hokjesgeest beschik is het vrij simpel en begrijpelijk uit te leggen.
Ik heb Yvonne daadwerkelijk eens ontmoet en het mens past behoorlijk binnen categorie 3.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kastanova Kroonenberg, wanneer verschijnt je eerste boek?![]()
Noem je studie eensquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sterkte.
Het lijkt me best vermoeiend om ons dames "zo" te zien.
![]()
Klinkt logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Vivi het volgende:
Oftewel: Vrouwen komen van Venus, en mannen zijn gewoon de lul
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Type 1 is die misscutie.
Type 2, ben jij dat Xennia?
Tis gewoon vermoeiend om er zo mee bezig te zijn. T lezen is al erg genoegquote:
Oké, maar die misscutie is goed hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typje.
Overigens zijn alle omschrijvingen niet persoonsgebonden, maar voornamelijk gebaseerd op ervaringen met zo'n beetje alle vrouwen die waar ik in m'n leventje tegenaan gelopen ben; ook niet-exen dus.
en die categorie is niet met woorden te omschrijven?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typje.
Je bent als vrouwzijnde een kuthoer . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, dropjes, schatjes, easy on the TVP's. Probeer desnoods een korte ontopic zin uit te persen, iets over vrouwen en kuthoeren ofzo, maar laat dat lamme ge-tvp achterwege.
Kennelijk. Dat wordt morgen dan . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
De beschrijving van type 2 is te introvert om zichzelf te tonen?
Goftedomme.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kastanova het volgende:
Also, also.
Zwaar weekendje weg gehad en moet er morgen weer om 7:00 uit én ik moet de hond nog uitlaten, dus categorie 2 laat even op zich wachten vrees ik...
Maar morgen rond een uur of 18:00 moet ie wel klaar zijn.
Geweldig toch, niet dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:41 schreef Litso het volgende:
Ik wou dat ik zulke mensenkennis had als kasta
Tellen is soms nog best moeilijk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar blijven de andere twee?
Klopt... Ik zie trouwens nu pas je nickquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet goed gekeken.
Maar mis er nog een.
Dat is zo sexy, I'm screwed!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
Dan zal ze ineens dagelijks in maatpak rondlopen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Vivi het volgende:
Oftewel: Vrouwen komen van Venus, en mannen zijn gewoon de lul
Heb jij dat ook al... 1 probleem: mijn vriendin is niet introvert, dus de benaming lijkt niet helemaal on the ball...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef PeeJay1980 het volgende:
Dat zou dan een treffende gelijkenis van (onder andere) mijn vriendin moeten zijn, aangezien ze niet in type 1 & 3 past.
Ah geweldig, notabene een mod die een dergelijke post plaatst...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Nosh het volgende:
Hokjes omschrijven kan iedere brugklasser, er een nieuw licht op werpen is een ander verhaal.
Luie zak, schrijf nou maar. Ik had de popcorn al gepakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah geweldig, notabene een mod die een dergelijke post plaatst...
Komt goed uit, het was een zware werkdag, dus Nosh zal me het werk uit hand nemen en de laatste categorie omschrijven.
Ik lees het morgen wel knul!
Nou nee, notabene een mod die een dergelijke dooddoener post, moet het ook maar even waarmaken dan...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Luie zak, schrijf nou maar. Ik had de popcorn al gepakt.
Doe niet zo op je tenen getrapt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, notabene een mod die een dergelijke dooddoener post, moet het ook maar even waarmaken dan...
Zodra hij zijn verhaaltje heeft gepost kijk ik alsnog wel of ik eveneens een stukkie typ.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, notabene een mod die een dergelijke dooddoener post, moet het ook maar even waarmaken dan...
Zodra hij zijn verhaaltje heeft gepost kijk ik alsnog wel of ik eveneens een stukkie typ.
Je vergeet in categorie 1 de gouden kettinkjes met hun naam erop en hun naam die eindigt op een lange klank (Deborah) of ezelgebalk (Patricia)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
-flauw gelul-
Het fragiele ego der mannen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah geweldig, notabene een mod die een dergelijke post plaatst...
Komt goed uit, het was een zware werkdag, dus Nosh zal me het werk uit hand nemen en de laatste categorie omschrijven.
Ik lees het morgen wel knul!
Zeg, waarom is er geen mannelijke versie van dit topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het fragiele ego der mannen..
Mannen passen wat dat betreft allemaal in hetzelfde hokje
Omdat mannen graag in hokjes denken omdat dat hun wereld overzichtelijker maakt. Zelf heb ik daar minder behoefte aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, waarom is er geen mannelijke versie van dit topic?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kastanova het volgende:
Also, also.
Zwaar weekendje weg gehad en moet er morgen weer om 7:00 uit én ik moet de hond nog uitlaten, dus categorie 2 laat even op zich wachten vrees ik...
Maar morgen rond een uur of 18:00 moet ie wel klaar zijn.
omdat we hier toch gewoon genoeg aan hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
verpest het nou niet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Xeanor het volgende:
De psychologie der R&P blokjesdenktopics:
Iedereen leest de eerste 2 hokjes, en kan er weinig mensen uit hun omgeving in zetten. Dus denken ze: "dan moeten de overige dus in het laatste hokje passen, nou ben ik daar wel nieuwsgierig naar!"
Jazeker, ze zullen ook niet in dat derde hokje passen. Het posten van het derde hokje is de doodschop aan deze thread, want dan kom je erachter dat er allemaal geen fuck van klopt, aangezien je nauwelijks ook maar iemand in een van de hokjes kan stoppen, waardoor je echt doorhebt dat er iets mist. Als je het 3e hokje onbekend laat, kun je daar al je "spares" in duwen.
En jouw hokje is al beschreven, blijkt meteen uit jouw eerste zin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef Xennia het volgende:
Het fragiele ego der mannen..
Mannen passen wat dat betreft allemaal in hetzelfde hokje
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Daar stond eerst 'de omschrijving van jouw persoonlijkheid' maar toen bedacht ik me dat dat voor de vrouwen uit hokje 1 waarschijnlijk te lang zou zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
Nou nee, dat had ik immers reeds benoemd...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Xeanor het volgende:
"Ik herken haar niet in hokje 1 of hokje 2... dan is ze vast wel hokje 3 whatever dat mag zijn!" in plaats van "Bleh, wat een bull, zij past niet eens in een van de 3 hokjes, er moeten meer hokjes zijn! Deze thread sucked!"
En tot nu toe is de stand qua herkenbaarheidspost en "Dan moet de mijne wel in het laatste hokje passen" post 50-50, dus ik kan alleen nog maar mijn goddelijke gelijk krijgenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:37 schreef kastanova het volgende:
Even vooraf voordat men (lees: De vrouwen) daar weer over gaan miepen; já, er is enige nuance en een overlap mogelijk, maar die is te verwaarlozen dus gewoon je bek houden en gaan strijken ofzo.
Dat dus:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Nah dames, waar blijft jullie antwoord, ook mannen passen prima in hokjes toch![]()
ahum..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef Xennia het volgende:
Omdat mannen graag in hokjes denken omdat dat hun wereld overzichtelijker maakt. Zelf heb ik daar minder behoefte aan![]()
Ik gok eerder op 'emotioneel geblokkeerd'quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik mis het hokje gefrustreerde stumper voor Kasta. Kasta is ook net een wijf met zijn hokjesgezeik.![]()
Ik heb het vermoeden dat die twee samenhangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gok eerder op 'emotioneel geblokkeerd'
Gekke kasta, de 'A' en 'B' zijn er al uit, dus doe die 'C' nu ook maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat die bluffende lamlul van een Nosh is teruggekrabbeld.
Denk eerder dat jouw probleem is dat je en jezelf en vrouwen niet begrijpt en daar je frustratie door is ontstaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:44 schreef brooklynzoo het volgende:
ik ken eigenlijk alleen de "Barende Vrouw"![]()
Daarnaast moet ik de eerste vrouw die zichzelf begrijpt (introspectie) of wil begrijpen (discipline) nog tegenkomen.
Dus dit topic is tamelijk zinloos.
"kasta zegt dat je stom bent. Ga!"quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:57 schreef Pharell het volgende:
heeeeeel herkenbaar![]()
geniaal omschreven. zou t mn vriendin moeten laten lezen en haar dan zo de deur wijzen
Ik heb het woord introspectie vrijwel uitgevonden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef jaoka het volgende:
[..]
Denk eerder dat jouw probleem is dat je en jezelf en vrouwen niet begrijpt en daar je frustratie door is ontstaan.
Verder vind ik het wel een grappig topic, ben benieuwd naar de volgende aflevering![]()
Goed van je!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik heb het woord introspectie vrijwel uitgevonden.
Dat weten we.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Tenslotte kan ik redelijk gefrustreerd raken.
Hier gaat het helemaal om, Kastanova kent geen leuke interessante, intelligente, mooie vrouwen, dus maakt hij deze hokjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:59 schreef OldJeller het volgende:
Kasta, er missen nog enkele hokjes.
Een interessante, intelligente, leuke, mooie vrouw past al niet in hokje 1 & 3. In hokje 2, introvert, überhaupt ook niet.
Je topic gaat over oppervlakkige [1 & 3], sociaal gelimiteerde [2], (uiteindelijk blijkend:) saaie [1, 2 & 3] vrouwen.
The only thing that comes to my mind reading this topic is: I've had better.
Donder toch op. Je gaat al zo heerlijk selectief om met posts quoten dat je deze ook wel had kunnen negeren. Schrijven, biatch. Ik wil vermaakt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sssst, Dr. Kip. De bochten zijn kort en krap op het forum, dan kunnen we deze er ook nog wel bij hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuke analyse met psychologie van de koude grond
Zegt dat iets over Kasta, over Fok-vrouwen of over vrouwen in het algemeen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hier gaat het helemaal om, Kastanova kent geen leuke interessante, intelligente, mooie vrouwen, dus maakt hij deze hokjes.
Ik zal op mn 80ste wel eens een boek over vrouwen schrijven als ik de psychotherapie in voldoende mate beheers en talloze vrouwen heb behandeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sssst, Dr. Kip. De bochten zijn kort en krap op het forum, dan kunnen we deze er ook nog wel bij hebben.
En uiteraard heb ik alleen op internet een grote bek, want in real life ben ik een bol en lelijk doetje die samenwoont met een kenau die me het hele huis doorslaat waarna ik ga strijken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef Remzz het volgende:
Hier gaat het helemaal om, Kastanova kent geen leuke interessante, intelligente, mooie vrouwen, dus maakt hij deze hokjes.
Ja maar, size-doesn't-matter..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
En uiteraard heb ik alleen op internet een grote bek, want in real life ben ik een bol en lelijk doetje die samenwoont met een kenau die me het hele huis doorslaat waarna ik ga strijken.
Zo, hebben we alle cliché's direct weer even behandeld.
Oh wacht, uiteraard heb ik ook een klein piemeltje.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef elcastel het volgende:
Effe inlezen hoor.
Nee zo extreem ben je niet, je bent middelmatig. Dat is het erge.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
En uiteraard heb ik alleen op internet een grote bek, want in real life ben ik een bol en lelijk doetje die samenwoont met een kenau die me het hele huis doorslaat waarna ik ga strijken.
Zo, hebben we alle cliché's direct weer even behandeld.
Oh wacht, uiteraard heb ik ook een klein piemeltje.
Maar goed dat ik tijd teveel heb. Topic is gehalveerd, met reden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo dropjes, ik kijk even of ik die 150 tvp's nog weg ga halen, maar na deze post mag het sowieso wel afgelopen zijn met die dingen. Bookmark maar, kan je het later nog makkelijker terugvinden ook.
Een glimlach hier.quote:
Ow, ik lag kromquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef kastanova het volgende:
Vervolgens gaat het filmpje haar gehele bedrijfsnetwerk over, giechelt tijdens bedrijfsmeetings iedere aanwezige man als ze woorden als "Stijgende lijn", "Natte vingerwerk" en "De poot stijf houden" in haar mond neemt en komt ze, net als de vrouw uit categorie 2, overspannen thuis te zitten.
Daar beseft ze dat haar carriere deze klap nooit meer te boven komt, haar man een suffe bokkelul is en ze haar kinderen met hun kutviool- en -pianogejangel uit de grond van haar hart is gaan haten.
En over deze inkopper moest ik dus weer hardop lachen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Xennia het volgende:
Daar sta je dan, met je vormloze lichaam
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar sta je dan, met je vormloze lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |