Wees niet bezorgd. Het ligt niet aan de drank. Kasta moet nummer twee nog schrijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:09 schreef erodome het volgende:
Of ik heb al genoeg aan 1 glas alcoholhoudende drank, of ik zie nummer 2 echt niet....
Pffffffiiiiieeeeeeeeuwwwwww, dat valt dan nog weer mee, was al bang dat 1 wctje al niet meer zou kunnen, normaal zit mijn max rond de 2quote:Op maandag 25 juni 2007 22:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wees niet bezorgd. Het ligt niet aan de drank. Kasta moet nummer twee nog schrijven.
Dat werkt altijd wel goed om de wereld beter te leren begrijpen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:37 schreef kastanova het volgende:
En aangezien ik over een verbluffend bekrompen hokjesgeest beschik is het vrij simpel en begrijpelijk uit te leggen.
Ik heb Yvonne daadwerkelijk eens ontmoet en het mens past behoorlijk binnen categorie 3.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kastanova Kroonenberg, wanneer verschijnt je eerste boek?![]()
Noem je studie eensquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sterkte.
Het lijkt me best vermoeiend om ons dames "zo" te zien.
![]()
Klinkt logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Vivi het volgende:
Oftewel: Vrouwen komen van Venus, en mannen zijn gewoon de lul
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Type 1 is die misscutie.
Type 2, ben jij dat Xennia?
Tis gewoon vermoeiend om er zo mee bezig te zijn. T lezen is al erg genoegquote:
Oké, maar die misscutie is goed hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typje.
Overigens zijn alle omschrijvingen niet persoonsgebonden, maar voornamelijk gebaseerd op ervaringen met zo'n beetje alle vrouwen die waar ik in m'n leventje tegenaan gelopen ben; ook niet-exen dus.
en die categorie is niet met woorden te omschrijven?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typje.
Je bent als vrouwzijnde een kuthoer . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, dropjes, schatjes, easy on the TVP's. Probeer desnoods een korte ontopic zin uit te persen, iets over vrouwen en kuthoeren ofzo, maar laat dat lamme ge-tvp achterwege.
Kennelijk. Dat wordt morgen dan . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
De beschrijving van type 2 is te introvert om zichzelf te tonen?
Goftedomme.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kastanova het volgende:
Also, also.
Zwaar weekendje weg gehad en moet er morgen weer om 7:00 uit én ik moet de hond nog uitlaten, dus categorie 2 laat even op zich wachten vrees ik...
Maar morgen rond een uur of 18:00 moet ie wel klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |