Wees niet bezorgd. Het ligt niet aan de drank. Kasta moet nummer twee nog schrijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:09 schreef erodome het volgende:
Of ik heb al genoeg aan 1 glas alcoholhoudende drank, of ik zie nummer 2 echt niet....
Pffffffiiiiieeeeeeeeuwwwwww, dat valt dan nog weer mee, was al bang dat 1 wctje al niet meer zou kunnen, normaal zit mijn max rond de 2quote:Op maandag 25 juni 2007 22:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wees niet bezorgd. Het ligt niet aan de drank. Kasta moet nummer twee nog schrijven.
Dat werkt altijd wel goed om de wereld beter te leren begrijpen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:37 schreef kastanova het volgende:
En aangezien ik over een verbluffend bekrompen hokjesgeest beschik is het vrij simpel en begrijpelijk uit te leggen.
Ik heb Yvonne daadwerkelijk eens ontmoet en het mens past behoorlijk binnen categorie 3.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kastanova Kroonenberg, wanneer verschijnt je eerste boek?![]()
Noem je studie eensquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sterkte.
Het lijkt me best vermoeiend om ons dames "zo" te zien.
![]()
Klinkt logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Vivi het volgende:
Oftewel: Vrouwen komen van Venus, en mannen zijn gewoon de lul
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Type 1 is die misscutie.
Type 2, ben jij dat Xennia?
Tis gewoon vermoeiend om er zo mee bezig te zijn. T lezen is al erg genoegquote:
Oké, maar die misscutie is goed hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typje.
Overigens zijn alle omschrijvingen niet persoonsgebonden, maar voornamelijk gebaseerd op ervaringen met zo'n beetje alle vrouwen die waar ik in m'n leventje tegenaan gelopen ben; ook niet-exen dus.
en die categorie is niet met woorden te omschrijven?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:
Nah nee, Xennia valt (naar alle waarschijnlijkheid in jullie ogen) vreemd genoeg meer onder het introverte typje.
Je bent als vrouwzijnde een kuthoer . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, dropjes, schatjes, easy on the TVP's. Probeer desnoods een korte ontopic zin uit te persen, iets over vrouwen en kuthoeren ofzo, maar laat dat lamme ge-tvp achterwege.
Kennelijk. Dat wordt morgen dan . . .quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
De beschrijving van type 2 is te introvert om zichzelf te tonen?
Goftedomme.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kastanova het volgende:
Also, also.
Zwaar weekendje weg gehad en moet er morgen weer om 7:00 uit én ik moet de hond nog uitlaten, dus categorie 2 laat even op zich wachten vrees ik...
Maar morgen rond een uur of 18:00 moet ie wel klaar zijn.
Geweldig toch, niet dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:41 schreef Litso het volgende:
Ik wou dat ik zulke mensenkennis had als kasta
Tellen is soms nog best moeilijk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar blijven de andere twee?
Klopt... Ik zie trouwens nu pas je nickquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet goed gekeken.
Maar mis er nog een.
Dat is zo sexy, I'm screwed!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
Dan zal ze ineens dagelijks in maatpak rondlopen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Vivi het volgende:
Oftewel: Vrouwen komen van Venus, en mannen zijn gewoon de lul
Heb jij dat ook al... 1 probleem: mijn vriendin is niet introvert, dus de benaming lijkt niet helemaal on the ball...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef PeeJay1980 het volgende:
Dat zou dan een treffende gelijkenis van (onder andere) mijn vriendin moeten zijn, aangezien ze niet in type 1 & 3 past.
Ah geweldig, notabene een mod die een dergelijke post plaatst...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Nosh het volgende:
Hokjes omschrijven kan iedere brugklasser, er een nieuw licht op werpen is een ander verhaal.
Luie zak, schrijf nou maar. Ik had de popcorn al gepakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah geweldig, notabene een mod die een dergelijke post plaatst...
Komt goed uit, het was een zware werkdag, dus Nosh zal me het werk uit hand nemen en de laatste categorie omschrijven.
Ik lees het morgen wel knul!
Nou nee, notabene een mod die een dergelijke dooddoener post, moet het ook maar even waarmaken dan...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Luie zak, schrijf nou maar. Ik had de popcorn al gepakt.
Doe niet zo op je tenen getrapt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, notabene een mod die een dergelijke dooddoener post, moet het ook maar even waarmaken dan...
Zodra hij zijn verhaaltje heeft gepost kijk ik alsnog wel of ik eveneens een stukkie typ.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, notabene een mod die een dergelijke dooddoener post, moet het ook maar even waarmaken dan...
Zodra hij zijn verhaaltje heeft gepost kijk ik alsnog wel of ik eveneens een stukkie typ.
Je vergeet in categorie 1 de gouden kettinkjes met hun naam erop en hun naam die eindigt op een lange klank (Deborah) of ezelgebalk (Patricia)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:52 schreef kastanova het volgende:
-flauw gelul-
Het fragiele ego der mannen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah geweldig, notabene een mod die een dergelijke post plaatst...
Komt goed uit, het was een zware werkdag, dus Nosh zal me het werk uit hand nemen en de laatste categorie omschrijven.
Ik lees het morgen wel knul!
Zeg, waarom is er geen mannelijke versie van dit topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het fragiele ego der mannen..
Mannen passen wat dat betreft allemaal in hetzelfde hokje
Omdat mannen graag in hokjes denken omdat dat hun wereld overzichtelijker maakt. Zelf heb ik daar minder behoefte aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, waarom is er geen mannelijke versie van dit topic?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kastanova het volgende:
Also, also.
Zwaar weekendje weg gehad en moet er morgen weer om 7:00 uit én ik moet de hond nog uitlaten, dus categorie 2 laat even op zich wachten vrees ik...
Maar morgen rond een uur of 18:00 moet ie wel klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |