quote:"" is the title track on
1975 album
. The song's lyrics encompass writer
feelings of alienation from other people and himself, as well as disillusionment with music. Like most of the album, it partly refers to former
member
and his fall from reality. However, unlike the
suite,
is universal: it is directed at anyone who is missing a special person from their life.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wish You Were Here van Pink Floyd?
Staat zelfs nog op die ene z'n broek zie ik netquote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef schaap001 het volgende:
Megadeth!
Owja, en hun logo op z'n andere pijp: zie ik ook nu pas!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Staat zelfs nog op die ene z'n broek zie ik net![]()
Ja, er staat wel meer op hun shirts en broeken, daarom dacht ik juiste dat ze het niet warenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Staat zelfs nog op die ene z'n broek zie ik net![]()
Je richt je inderdaad op het gezicht van de band. Hij draagt alleen meestal een iets andere outfit.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef Knoei het volgende:
die grote gast komt mij echtonwijs bekend voor =(
stiekem Boston? dacht het niet hoor maar zou kunnen
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:09 schreef bartrid het volgende:
Die Messiah Marcolin is er makkelijk uit te halen inderdaad
quote:The self-described "power ambient" duoformed in the mid-'90s and is headed up by guitarists Stephen O'Malley and Greg Anderson. These two are both experienced players in the doom metal underground, having been involved in numerous bands in addition to running the noted doom label Southern Lord.
Ik dacht eerst aan Ackercocke maar die zijn ietsjes jonger...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... maar ik dacht misschien in hun beste Reservoir Dogs imitatie wellicht niet... maar nee, hoor
die herken je wel!
Mjah, en met z'n 4-en... Maar Candlemass is van mijn generatie, zegmaar...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Ackercocke maar die zijn ietsjes jonger...
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Mjah, en met z'n 4-en... Maar Candlemass is van mijn generatie, zegmaar...![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef ranja het volgende:
Falling van Julee Cruise
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Teen gebroken. Echt lastig![]()
Na 1 dag ben ik die krukken al beu![]()
Ik loop thuis altijd blootvoets. Ik bleef met m'n teen ergens achter haken terwijl m'n voet doorliep. M'n teen stond in één keer in een andere hoek, bengelde wat los. Beetje teruggeduwd, ik hoorde 'krak' en daarna mocht ik naar de dokterquote:
Ouch...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik loop thuis altijd blootvoets. Ik bleef met m'n teen ergens achter haken terwijl m'n voet doorliep. M'n teen stond in één keer in een andere hoek, bengelde wat los. Beetje teruggeduwd, ik hoorde 'krak' en daarna mocht ik naar de dokter![]()
Auw.....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik loop thuis altijd blootvoets. Ik bleef met m'n teen ergens achter haken terwijl m'n voet doorliep. M'n teen stond in één keer in een andere hoek, bengelde wat los. Beetje teruggeduwd, ik hoorde 'krak' en daarna mocht ik naar de dokter![]()
Oei da's lastig.... Kijk maar uit... straks heb je geen poot meer om op te staanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Niet fijn, krukken. Ik heb vorig jaar 3 maanden op krukken rondgehopst omdat ik m'n enkel gebroken had. Lastig als je 4 trappen op of af moet.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
meer soft-pop eigenlijk.quote:
Dat is uit The Partyquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Gambolputty het volgende:
Is dat uit "The Party"?
Belsen +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:28 schreef belsen het volgende:Prince - Party man The Kinks - Party line The Beatles - I don't wanna spoil the party Lesley Gore - It's my party Blur - Death of a party
Opgezocht, zegt me nietsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:37 schreef belsen het volgende:
Welke band bracht na het succesvolle Gotham! het teleurstellende Stealing of a nation uit (met daarop de single Party crashers)?
Om vorig jaar weer terug te slaan met Enemies like this.
GP +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef Gambolputty het volgende:
R.E.M. - Radio Song
Selecter - On my radio
Queen - Radio Gaga
Dolly Dots - Radio
Buggles - Video killed the radio stars
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef bukgeit het volgende:
It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)?
Als het iets van AC/DC was, had ik het wel geweten: Stiff Upper Lipquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef Gambolputty het volgende:
Welk R.E.M.-nummer liet Jan-Jaap van der Wal horen in zijn theatherprogramma BSUR?
Was afgelopen weekend op tv
Moet je dan toch eens luisteren, Gambol, 't moet je denk wel aanspreken.quote:
Goede gokquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:15 schreef schaap001 het volgende:
Maar laat ik eens een serieuze gok doen: Man On The Moon (vanwege Andy Kaufman)?
Omdat dat nummer over de amerikaanse komiek Andy Kaufman gaat: tsja, wilde, maar kennelijk logische gok!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
luka bloom ?
engels, frans, duits mag ook. zolang het maar in de titel verwerkt zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nederlandse liedjes?
prima.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:51 schreef schaap001 het volgende:
Queen - I Want To Break Free
Queen - Breakthru
Limp Bizkit - Break Stuff
Judas Prest - Breaking The Law
Tracy Ullman - Breakaway
Foo Fighters - Breakout
Guns n' Roses - Breakdown
Jerry lee Lewis - Breakup
Die postte drie tracks. Heeft ze later aangevuld. Ik kan niet controleren wanneer hij ze heeft aangevuld. Dat is het risico van editten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dank je: maar volgens mij was n0r me nog voor?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
Thin Lizzy - Thunder and Lightning?
Mijn poging:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef Litpho het volgende:
Noem tien weer-gerelateerde bandnamen.
Ik wist gewoon niks beters te verzinnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:12 schreef Litpho het volgende:
Op het gevaar af bigshadow tegen het zere been te schoppen, Shining en Sky Larkin zijn natuurlijk niet echt weersgerelateerd op zich.
ranja +1
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:15 schreef ranja het volgende:
je kunt momenteel beter bigshadow tegen het zere been schoppen dan captain redbeard
en waarom zijn die in het nieuws?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:00 schreef bukgeit het volgende:
Oh wacht, is het Nemesea?
helemaal juist.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef bukgeit het volgende:
Zij zijn de eerste Nederlandse band (wereldwijd is er geloof ik nog één) die zoveel SellaBand-aandelen hebben verkocht dat ze een album konden opnemen.
Black Sabbath +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sick Of It All
Boy Hits Car
The Wounded
Ill Nino
Cancerbats
Sickboy
37 Stabwoundz
Black & Blue
Pain
House Of Pain
Je bent maar een dag te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:48 schreef schaap001 het volgende:
Ik meen dat Chris Isaak vandaag jarig is: DUS ze zijn vandaag alle 3 jarig?
Volgens mij draaide Giel Beelen vanochtend Wicked Game en zei erbij dat Isaak vandaag jarig is. Kan ook zijn dat ' ie zei ' gisteren': luister meestal niet al té aandachtig naar 3FM. Om het zo maar eens uit drukken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Hee, jij hebt gelijk. Wel vandaag, niet gisteren!
Geen Cliff: foto is trouwens uit 1971, dus dit heerschap ziet er tegenwoordig ook wel een beetje anders uit...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt op Cliff Richard, maar die ziet er anno nu jonger uit.
Vocalist. Solo. Af en toe een musicalrol. Af en toe een filmrol. Eén knoeperd van hit in Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
in welk genre moeten we zoeken?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Murray Head
Die heeft nooit hoogtijdagen gekendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef bukgeit het volgende:
Frank Stallone?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef bartrid het volgende:
staying alive?
quote:
quote:Heb ik helemaal gemist...
thanx!quote:Gefeliciteerd!
Welk nummer?quote:The sign went up one rainy morning
Just a couple of hours after dawn
Mrs Hadley peaked out through her curtains
Wondering what was going on
The neighbours said over coffee cups
That nice young couple is breaking up
And in the living room the linen and the crystals
Sit all packed and set to go
I tell myself once more i won`t be here this spring
To see my roses grow
And all the things you tried to fix
The roof still leaks the door still sticks
Ik vond het wel lekker rustig, eik.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:03 schreef Litpho het volgende:
Lucifer - House for sale?
Dan vergeet je Snuitje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:14 schreef Litpho het volgende:
Ik moest nog even denken, want zo goed ken ik de tekst niet, maar het is de enige muzikale uitspatting van Hennie Huisman die ik me zo kan herinneren.
[afbeelding]
Wie is dit?
Ja, dat is echt per ongelukquote:
Nee. Alhoewel die wel met de gezochte persoon en zijn band heeft gewerkt.quote:Is dat die van The Lightning Seeds.
Die dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef ranja het volgende:
Ian McCullough?
Knars +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef knars het volgende:
King Diamond zingt over "them"
Ik heb ze toen ook gezien en zo slecht vond ik het niet, maar dat kwam misschien omdat ik helemaal vooraan stond en goed zicht op mevrouw haar leren broek had (mijn toenmalige vriendinnetje was nogal fan...)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef knars het volgende:
De Cardigans waren er zeker weten in 2000 en die waren toen ver-schrik-ke-lijk klote. Ah, Lowlands '99 en '00 waren allebei top
Tegenwoordig met Clientinnetje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cardigans was zeker weten 1999 en dit zijn The Clientele
Leugenaar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef Z het volgende:
Mijn god, dat lijstje had ik ook kunnen verzinnen.
Hele lievelijk kamerpop met klassieke inslag uit Seattle Colombia Missouri, bij toeval ontdekt en wekte mijn interesse omdat het de roepnaam van mijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Z het volgende:
Ik bedoel dat ik veuls te ingewikkeld aan het denken was. Ellie come home ken ik niet overigens.
Wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef bartrid het volgende:
En dan iedereen gewoon Ellen ten Damme niet noemen. Snobs
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef bukgeit het volgende:
Elle Bandita?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef bukgeit het volgende:
Ten Damme?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef bukgeit het volgende:
Geen halve lijstjes, gewoon all the way.
Was dat die 'vaste' groep muzikanten die op diverse albums van verschillende Motown-artiesten hun bijdrage leverden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: waar kennen we The Wonders van?
helaasquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hmm, en van
This Picture
This Will Destroy You
This Is Your Captain Speaking
???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Berkery het volgende:
Van That thing you do. Met Tom Hanks
quote:'s multimillion-selling ballad "
" has been voted the most irritating song of all time.
Despite reaching number one in 11 countries and making the singer a star around the world, the track polled more votes than "Axel F" by Crazy Frog.
Other tracks in the top 10 included "Mmm Bop" by Hanson, "Mr. Blobby" by Mr. Blobby, and "The Birdie Song" by the Tweets.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef MadMaster het volgende:
'You're Beautiful' van James Blunt?
This Heat - Deceit. Geweldig post punk/industrial album. Lots of metal banging.quote:
Oftewel de grondleggers van:quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef bukgeit het volgende:
Tina en Chris
Als je die namen weet te noemen bij die foto, dan neem ik aan dat je 'wat' ook wel weet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef bukgeit het volgende:
O, je vraagt wat?. De core van Tom Tom Club, de helft van Talking Heads en twee-derde The Heads.
En ze schijnen vrienden te zijn gebleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Herman Brood in Villa Felderhof?
Nu zeker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:45 schreef bukgeit het volgende:
En ze schijnen vrienden te zijn gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |