Ik vond het wel lekker rustig, eik.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:03 schreef Litpho het volgende:
Lucifer - House for sale?
Dan vergeet je Snuitje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:14 schreef Litpho het volgende:
Ik moest nog even denken, want zo goed ken ik de tekst niet, maar het is de enige muzikale uitspatting van Hennie Huisman die ik me zo kan herinneren.
[afbeelding]
Wie is dit?
Ja, dat is echt per ongelukquote:
Nee. Alhoewel die wel met de gezochte persoon en zijn band heeft gewerkt.quote:Is dat die van The Lightning Seeds.
Die dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef ranja het volgende:
Ian McCullough?
Knars +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef knars het volgende:
King Diamond zingt over "them"
Ik heb ze toen ook gezien en zo slecht vond ik het niet, maar dat kwam misschien omdat ik helemaal vooraan stond en goed zicht op mevrouw haar leren broek had (mijn toenmalige vriendinnetje was nogal fan...)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef knars het volgende:
De Cardigans waren er zeker weten in 2000 en die waren toen ver-schrik-ke-lijk klote. Ah, Lowlands '99 en '00 waren allebei top
Tegenwoordig met Clientinnetje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cardigans was zeker weten 1999 en dit zijn The Clientele
Leugenaar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef Z het volgende:
Mijn god, dat lijstje had ik ook kunnen verzinnen.
Hele lievelijk kamerpop met klassieke inslag uit Seattle Colombia Missouri, bij toeval ontdekt en wekte mijn interesse omdat het de roepnaam van mijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Z het volgende:
Ik bedoel dat ik veuls te ingewikkeld aan het denken was. Ellie come home ken ik niet overigens.
Wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef bartrid het volgende:
En dan iedereen gewoon Ellen ten Damme niet noemen. Snobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |