Ja, er staat wel meer op hun shirts en broeken, daarom dacht ik juiste dat ze het niet warenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Staat zelfs nog op die ene z'n broek zie ik net![]()
Je richt je inderdaad op het gezicht van de band. Hij draagt alleen meestal een iets andere outfit.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef Knoei het volgende:
die grote gast komt mij echtonwijs bekend voor =(
stiekem Boston? dacht het niet hoor maar zou kunnen
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:09 schreef bartrid het volgende:
Die Messiah Marcolin is er makkelijk uit te halen inderdaad
quote:The self-described "power ambient" duoformed in the mid-'90s and is headed up by guitarists Stephen O'Malley and Greg Anderson. These two are both experienced players in the doom metal underground, having been involved in numerous bands in addition to running the noted doom label Southern Lord.
Ik dacht eerst aan Ackercocke maar die zijn ietsjes jonger...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... maar ik dacht misschien in hun beste Reservoir Dogs imitatie wellicht niet... maar nee, hoor
die herken je wel!
Mjah, en met z'n 4-en... Maar Candlemass is van mijn generatie, zegmaar...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Ackercocke maar die zijn ietsjes jonger...
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Mjah, en met z'n 4-en... Maar Candlemass is van mijn generatie, zegmaar...![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef ranja het volgende:
Falling van Julee Cruise
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Teen gebroken. Echt lastig![]()
Na 1 dag ben ik die krukken al beu![]()
Ik loop thuis altijd blootvoets. Ik bleef met m'n teen ergens achter haken terwijl m'n voet doorliep. M'n teen stond in één keer in een andere hoek, bengelde wat los. Beetje teruggeduwd, ik hoorde 'krak' en daarna mocht ik naar de dokterquote:
Ouch...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik loop thuis altijd blootvoets. Ik bleef met m'n teen ergens achter haken terwijl m'n voet doorliep. M'n teen stond in één keer in een andere hoek, bengelde wat los. Beetje teruggeduwd, ik hoorde 'krak' en daarna mocht ik naar de dokter![]()
Auw.....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik loop thuis altijd blootvoets. Ik bleef met m'n teen ergens achter haken terwijl m'n voet doorliep. M'n teen stond in één keer in een andere hoek, bengelde wat los. Beetje teruggeduwd, ik hoorde 'krak' en daarna mocht ik naar de dokter![]()
Oei da's lastig.... Kijk maar uit... straks heb je geen poot meer om op te staanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Niet fijn, krukken. Ik heb vorig jaar 3 maanden op krukken rondgehopst omdat ik m'n enkel gebroken had. Lastig als je 4 trappen op of af moet.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |