quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hoorde was Amanda die zei dat ze een leuk nieuw liedje had geleerd.. ze leek het te gaan zingen. Reden genoeg voor een streamlock![]()
Dat is niks nieuws. Het was al heel lang duidelijk dat het van achter gescript werd. Maar het begint nu steeds duidelijker te worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over![]()
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierquote:
Wat ik vannacht zag was dat Dennis heel sneaky bezig was. Stiekum ff mee duwen en zo. Was buitenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over![]()
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Dat is allemaal al lang bekend, maar dat is ook niet bijzonder aangezien het meer een soap is.. Maar dit ligt er gewoon TE dik bovenop, dan is het niet meer leuk... In de uitzendingen knippen ze dat wel weer aan elkaar, iemand doet naar tegen Jaap, terror van Jaap op anderen, ze overbelichten gewoon een actie van HLquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
En Dennis is weg!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat is het opeens opvallend stil in de kapsalon![]()
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.
Je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen;
Heeft niks te maken met tegen of voor wie je bent.... omdat ik zogenaamd pro Huub ben, betekent het niet dat ik alles maar goed vind wat ie doet, zoals de meeste hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierWanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus
Maar ik zal d'r maar over ophouden
wie waren er in gesprek en waarover?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ning het volgende:
Streamlock
En daarom is dit ook zo heerlijk.. Eigenlijk zou Dennis hem geen terror moeten gunnen, want Huub krijgt zo een 'ik heb em toch teruggepakt gevoel'... Alhoewel, 2 gebroken vingersquote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je tegen Huub bent, want iedereen heeft zijn voorkeur. Ik ben niet voor Huub en ook niet tegen Huub, maar ik vind het niveau van het programma gewoon te laag worden. En dat komt voornamelijk door het groepje BAN de taal die daar uitkomt is werkelijk niet normaal. Huub kan daar ook een handje van maar dit is echt te erg. En als er wat in de richting van BAN gebeurt komt er streamlock, zodat wij niet kunnen zien hoe daar iemand doordraait als er wat richting Huub gebeurt dan blijven de camera's draaien, zodat vooral iedereen kan zien hoe verkeerd Huub bezig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierWanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus
Maar ik zal d'r maar over ophouden
Wie kan er wel tegen verliezen ?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zijn meningen van anderen, daar kan ik verder niets over zeggen. Ik zou niet weten waarom Huub bang moet zijn voor Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
S6 werkelijk laag niveau was het, zeker qua taalgebruik.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd!
Even teruglezen dan maar.
Wees blij dat er geen filmpje is van vanochtend.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb al twee dagen nauwelijks wat gezien en ben daar ook niet rouwig om volgens mij. Dat filmpje van afgelopen nacht is wel een nieuw dieptepunt.
Ze zijn bang dat er teveel streamers gaan afhaken.quote:
Gebroken vinger, dus?quote:Ivar is in de Villla! Tijd voor de pianoles dus. Hopelijk zorgt zijn komst voor een beetje rust op deze stormachtige ochtend. “Wij hebben zo’n lekkere ochtend!”, verwelkomt Natasia de pianoleraar. “Ik moet je mededelen dat Huub geen piano kan spelen!”, lacht ze. “We hebben geen idee hoe het komt”, gaat de diva vrolijk verder, die zich weinig druk lijkt te maken om de gebroken vinger. “Het was een schwalbe!”, lacht Brian. Maar dan wel één die in het ziekenhuis is behandeld…
Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen filmpje is van vanochtend.
Huub is nu naar het ziekenhuis of de vinger gebroken is moet nog blijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebroken vinger, dus?
Dit loopt toch wel alle denkbare spuigaten uit.
Snap ook werkelijk niet dat dit wordt toegelaten door de FEbo. Trouwens scan op het filmpje van vannacht, hoor je na 6.49 Dennis tegen Natas zeggen dat het van achter moest die duw. Natas waarschuwde hem an het kost je geld.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.
Dit was het beschaafde deel van de discussie.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef petraa het volgende:
09:51 - "Welkom, k*thoer!"
Ook aan de ontbijttafel is het één en al gezelligheid. Lieke krijgt de wind van voren van Brian en Natasia. “We hebben hier al vaker hoeren over de vloer gehad. Welkom, k*thoer!”, roept Brian. “Jij bent een blijvende hoer. En nu is je vriendje gewond. Wat zielig voor je!”, lacht Natasia. “Huub piept helemaal niet. Ik laat jou toch ook met rust als jij aan de medicijnen bent!”, kaatst Lieke terug. “Hoeren en wodka, lalalala!”, zingt Amanda lachend. “Laat dat vriendje van je ook z’n kop even ingipsen!”, adviseert de diva dan nog. “K*tjoch!”, roept Amanda tegen de Hilversumse. “Ik voel me hier al helemaal thuis!”, roept Dennis boven de rest uit wanneer hij aanschuift. Nou, welkom in dat geval...
bron 10
Klopt daar staan ze helemaal niet bij stil.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef riri het volgende:
Amanda....was dus een geweldige avond
dat huub met twee gebroken vingers zit vindt ze blijkbaar ook geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
de realiteitszin is totaal verdwenen...als die straks de normale wereld weer instappen snappen ze blijkbaar niet dat mensen onthouden hoe ze zich gedragen hebbn in dat huis
Het was gebroken was vannacht al duidelijk bij de huisartsenpostquote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub is nu naar het ziekenhuis of de vinger gebroken is moet nog blijken.
Hij is er vannacht wel mee naar een huisarts geweest geloof ik?
zelfs als ik het alleen maar lees dan krijg ik al een wegtrekker. Het laatste stukje vanmorgen kreeg ik mee, maar heb het snel uitgezet. Het wordt tijd voor vakantie geloof ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.
Precies.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit was het beschaafde deel van de discussie.
Bullshit argument, dat was Jaap vs Lieke, moet Huub zich helemaal niet mee bemoeien, maar het was wel grappig om te zien dat hij bang is... Jaap deed iets tegen Lieke, Huub kijkt hem boos aan, Jaap loopt er naartoe, geeft één duwtje tegen Huub en H doet niets terugquote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
Ja, daar zijn ze blij om hoor.. en dat hij nu ook geen piano meer kan spelen is ook zo leukquote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef riri het volgende:
dat huub met twee gebroken vingers zit vindt ze blijkbaar ook geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was al in het ziekenhuis vannacht, maar de rontgenafdeling was gesloten. Het is duidelijk dat het is gebroken, maar moesten nog foto's gemaakt worden om te kijken waar het precies gebroken isquote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Het was gebroken was vannacht al duidelijk bij de huisartsenpost
Talitha! Dit is geen omgeving voor een net meisje...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd!
Even teruglezen dan maar.
daar raakt de hele ban-fanclub van in de warquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Huub staat een mega boete boven het hoofd als hij iets doet.. dus die kijkt nu wel uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bullshit argument, dat was Jaap vs Lieke, moet Huub zich helemaal niet mee bemoeien, maar het was wel grappig om te zien dat hij bang is... Jaap deed iets tegen Lieke, Huub kijkt hem boos aan, Jaap loopt er naartoe, geeft één duwtje tegen Huub en H doet niets terug
Jaap ging veels te ver. En bullshit dat vind jijquote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bullshit argument, dat was Jaap vs Lieke, moet Huub zich helemaal niet mee bemoeien, maar het was wel grappig om te zien dat hij bang is... Jaap deed iets tegen Lieke, Huub kijkt hem boos aan, Jaap loopt er naartoe, geeft één duwtje tegen Huub en H doet niets terug
Ze (TIEN) stoppen pas als Huub met een gebroken nek de poort uit word gedragen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebroken vinger, dus?
Dit loopt toch wel alle denkbare spuigaten uit.
Huub is er niet de persoon naar om iemand de schuld te geven, dus hij heeft gezegd dat hij zijn vinger heeft gebroken tijdens de val. De andere vinger zei hij wel van dat het van de week was gebeurd met Brian.quote:
daar kan de buurvrouw toch al over meepraten.Toen wisten we nog niet hoe erg natas was.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef DrsH het volgende:
Stel je voor dat zo'n Natasja je buurvrouw is, je kunt er zeker van zijn dat zij in de normale samenleving qua gedrag niet veel afwijkt van haar huidige gedrag.
Sterker nog het zijn beesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef riri het volgende:
Ze voelen zich Ster!!!!
Jaap,Natasia,Amanda,Brian en Dennis...ze gedroegen zich als beesten
Zo leek het anders niet, gezien zijn gezichtsuitdrukking op dat momentquote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub staat een mega boete boven het hoofd als hij iets doet.. dus die kijkt nu wel uit.
Hij is niet bang voor Jaap maar voor de boetes.
Ziekenhuis is ook gerechtigd een aanklacht in te dienen, of ze het doen is een tweede, speculeren echter is wel lolligquote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is er niet de persoon naar om iemand de schuld te geven, dus hij heeft gezegd dat hij zijn vinger heeft gebroken tijdens de val. De andere vinger zei hij wel van dat het van de week was gebeurd met Brian.
Is er dan al eens iets van de buren vernomen??????????????????quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef 2live het volgende:
[..]
daar kan de buurvrouw toch al over meepraten.Toen wisten we nog niet hoe erg natas was.
En het video-bewijs staat op youtube . Kunnen ze op het politiebureau fijn bekijkenquote:
Klopt en zelfs dan vraag ik me af of er nog wat aan gedaan wordt.. Of het nu de oorzaak van beide partijen is, dit soort dingen gaan te ver.. Ze moeten gewoon 100 euro boete leggen op elk scheldwoord dat ze naar een ander roepen, dan is dat schelden tenminste snel afgelopen.. Daarnaast moet de fysiek geweld regel nog verder worden aangescherpt.. Aanraken = fysiek geweld, PUNT.. Dan moeten ze elkaar maar een beetje ontlopenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze (TIEN) stoppen pas als Huub met een gebroken nek de poort uit word gedragen.
In een kist.
Huub baalde van de boete die hij heeft gehad. Hij zei letterlijk ik zit hier dus nu al die dagen voor niets in het huis. Huub gaat werkelijk niets meer doen, omdat hij niet nog meer boetes op zijn konto wil hebben. Dus daarom deed Huub niets, plus hij loopt al sinds het gevecht met Brian, met een vinger waar hij mega veel last van heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo leek het anders niet, gezien zijn gezichtsuitdrukking op dat moment
Het jammere is ook dat door Natasia en amanda elke poging tot een normale discussie onmogelijk wort gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk hierin ben ik het nu helemaal met je eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt en zelfs dan vraag ik me af of er nog wat aan gedaan wordt.. Of het nu de oorzaak van beide partijen is, dit soort dingen gaan te ver.. Ze moeten gewoon 100 euro boete leggen op elk scheldwoord dat ze naar een ander roepen, dan is dat schelden tenminste snel afgelopen.. Daarnaast moet de fysiek geweld regel nog verder worden aangescherpt.. Aanraken = fysiek geweld, PUNT.. Dan moeten ze elkaar maar een beetje ontlopen
En Dennis is nu ook een ton kwijt, na vannacht? Lijkt me meer dan logisch tenminste.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub baalde van de boete die hij heeft gehad. Hij zei letterlijk ik zit hier dus nu al die dagen voor niets in het huis. Huub gaat werkelijk niets meer doen, omdat hij niet nog meer boetes op zijn konto wil hebben. Dus daarom deed Huub niets, plus hij loopt al sinds het gevecht met Brian, met een vinger waar hij mega veel last van heeft.
Ik weet het allemaal niet, enige wat ik wel weet is dat ik niet meer kijk zolang het op deze manier moet gaan.... echt niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt en zelfs dan vraag ik me af of er nog wat aan gedaan wordt.. Of het nu de oorzaak van beide partijen is, dit soort dingen gaan te ver.. Ze moeten gewoon 100 euro boete leggen op elk scheldwoord dat ze naar een ander roepen, dan is dat schelden tenminste snel afgelopen.. Daarnaast moet de fysiek geweld regel nog verder worden aangescherpt.. Aanraken = fysiek geweld, PUNT.. Dan moeten ze elkaar maar een beetje ontlopen
Daar had het helemaal niet mee te maken...huub verloor maar toonde zich een goed verliezer...ging veel meer hoe jaap zich gedroeg en begon te schelden...tegen mensen die zijn maatjes zijn...zoiets zou ik ook niet pikkenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nog niet dus!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Dennis is nu ook een ton kwijt, na vannacht? Lijkt me meer dan logisch tenminste.
Dat klopt, maar dat neemt die gezichtsuidrukking nog niet weg, hij keek echt bang! Daarnaast, Huub staat even later wel met Dennis te trekken en te doen, dus die boete daar is hij niet direct heel erg bang voor...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
Huub baalde van de boete die hij heeft gehad. Hij zei letterlijk ik zit hier dus nu al die dagen voor niets in het huis. Huub gaat werkelijk niets meer doen, omdat hij niet nog meer boetes op zijn konto wil hebben. Dus daarom deed Huub niets, plus hij loopt al sinds het gevecht met Brian, met een vinger waar hij mega veel last van heeft.
Dat Lieke zelfs op de vlucht moet voor Jaap die haar steeds aanraakt is te zot voor woorden.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
Aanraken = fysiek geweld, PUNT.. Dan moeten ze elkaar maar een beetje ontlopen
Dan zal die brief nog wel komen. Vanavond ofzo.quote:
In Polen bedoel je?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als die trieste faggot-para-crimineel van een Brian dit was overkomen was hij allang in een ambulance met gierende sirenes en politiebegeleiding naar het ziekenhuis gebracht.
Overigens is die zelfde vrouwenmepper annex mamakuttenlikkertje nu weer erg stijlvol bezig tegen Lieke.
Geweldige jongen, die Brian. Op Bonaire zullen ze wel errug trots op hem zijn.
Ik ben bang van niet, vooral omdat hij in het filmpje zei, het moest van achter.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal die brief nog wel komen. Vanavond ofzo.
Jaap is een infaniele kneus met een ernstig psychisch beeld. Een langdurig verblijf in een inrichting samen met die natas lijkt mij een prima optiequote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef easysatellite het volgende:
jaap is de eindbaas!!
Waarschijnlijk komt er helemaal niks. Zoiets zei Huub toen hij terug kwam van achter gisternacht.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal die brief nog wel komen. Vanavond ofzo.
Ik weet niet hoor...maar ben zelf ook bang dat dit behoorlijk fout gaat binnen de kortste tijd....er komt een moment dat iemand met de brancard afgevoerd word en in een lijkenkist het huis uit gedragen worden behoort zeker tot de mogelijkhedenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze (TIEN) stoppen pas als Huub met een gebroken nek de poort uit word gedragen.
In een kist.
Ze moeten elkaar maar weer op de ouderwetse manier pakken, elkaars spullen vies maken of de hele dag naast iemand gaan lopen, telkens gaan roepen naar iemand, proberen elkaars vriendin af te pakken, whatever, die gaat te ver aangezien de bewoners de emmer al te vol hebben, er is direct reactie met trekken en duwen wat niet meer leuk isquote:Op maandag 25 juni 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Lieke zelfs op de vlucht moet voor Jaap die haar steeds aanraakt is te zot voor woorden.
Dan ben je als programmamaker echt enorm verkeerd bezig als je dat toestaat. De kooi zakt steeds verder weg.
Volgens mij is het toch echt wel sexuele intimidatie als een vent van bijna 200 kilo de jurk van een meisje van 1.65 uit probeert uit te trekkenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Lieke zelfs op de vlucht moet voor Jaap die haar steeds aanraakt is te zot voor woorden.
Dan ben je als programmamaker echt enorm verkeerd bezig als je dat toestaat. De kooi zakt steeds verder weg.
snap het volkomen...denk ik dat ik af ga haken als dit zo door gaat....vind het te vies om naar te kijken vaak...zo ordinair die mensenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Pfff.... Amanda en Natasia nu. Streams uit dus. Alle streams zijn weer om te
Dit was het wel weer voor vandaag wat mij betreft.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, blijven schreeuwen en herhalen, verder komt het niet. En als het BAN groepje met elkaar praat, gaat het 85% over hoe slecht die anderen zijn. Afgeven op uiterlijk is favoriet imo.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef farceman het volgende:
[..]
Het jammere is ook dat door Natasia en amanda elke poging tot een normale discussie onmogelijk wort gemaakt.
Ze zijn gewoon te dom en kunnen alleen schreeuwen en schelden.
Bart zei maanden geleden al tegen domme mensen kun je niet op......
Het zorgt er wel voor dat heel evel kijkers afhaken.
Dat oerdom constant kuthoer schreeuwen kan ff tv opleveren (Als ze het al mogen uitzenden)
Dan levert ze helemaal geen tv meer op.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
Amanda is gestopt met drinken zegt ze tegen Tilly.
Ik zal je nog eens wat vertellen, mijn streams zijn er uit zichzelf mee opgehouden, krijg ze niet meer aan de praat (gebeurt wel vaker, na reboot doen ze het vast wel weer, maartochquote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Dan hoor jij meer dan ik. Hij zegt wel: "Ik mocht duwen". Dat is het.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, vooral omdat hij in het filmpje zei, het moest van achter.
Volgens mij is een groot deel van de kijkers van het afgelopen half jaar dat ik keek (vanaf januari ofzo) al weer afgehaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Hier hetzelfde verhaal. Familie volgt enkel de tv-uitzendingen, en roepen regelmatig dat Brian "best een aardige sympathieke kerel is"quote:Op maandag 25 juni 2007 11:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij is een groot deel van de kijkers van het afgelopen half jaar dat ik keek (vanaf januari ofzo) al weer afgehaakt.
mijn broertje kijkt de tv uitzendingen, maar heb hem al meermalen duidelijk moeten maken dat je dan alleen ziet wat ze willen dat je ziet.
zo vond hij Brian wel een geschikte kerel.![]()
het is gescriptquote:Op maandag 25 juni 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoor jij meer dan ik. Hij zegt wel: "Ik mocht duwen". Dat is het.
Maar ik heb besloten ook maar niet meer op de 'script' opmerkingen van fokkers in te gaan. Ik bedoel, mooi lullig script voor Huub dan, dat het dat 2 ton heeft gekost. Kom op jongens, laat dat script gelul nou toch zitten.
Helemaal 100% mee eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef farscapevr6 het volgende:
ik denk er hard over na om niet meer te verlengen volgende week,
tis echt niet normall, ben van een ruzie niet vies maar t is de laatste tijd alleen maar schreeuwen en harder schreeuwen.
het is geen gouden kooi meer waar normale mensen öpgeleid" worden tot millionair maar letterlijk een trailertrashkooi geworden.
ik wil mindgames zien en niet constant de boxen uit moeten draaien omdat t geluid weer op mach 10 gaat door t geschreeuw van die simpele figuren.
kijk t deze week aan en dan is t over voor mijwaai:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt wel sexuele intimidatie als een vent van bijna 200 kilo de jurk van een meisje van 1.65 uit probeert uit te trekken
Oke misschien geen script, maar blijft raar dat zo gauw er terror plannen op Brian zijn, ze niet doorgaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoor jij meer dan ik. Hij zegt wel: "Ik mocht duwen". Dat is het.
Maar ik heb besloten ook maar niet meer op de 'script' opmerkingen van fokkers in te gaan. Ik bedoel, mooi lullig script voor Huub dan, dat het dat 2 ton heeft gekost. Kom op jongens, laat dat script gelul nou toch zitten.
Dat bedoel ik.quote:
Dat laatste moet haast wel ja. Dat kán niet anders.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt: Ik ben GESTRUIKELD.
Palma: Je moest je val toch breken?????
Er mag dus niks gezegd worden.![]()
Nee.. er is wéér niets aan de hand!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt: Ik ben GESTRUIKELD.
Palma: Je moest je val toch breken?????
Er mag dus niks gezegd worden.![]()
Dat kwam omdat Brian aanbood Cora een uur op zijn kosten uit te nodigen. Dat was voor Jaap voldoende.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke misschien geen script, maar blijft raar dat zo gauw er terror plannen op Brian zijn, ze niet doorgaan.
hence, doorgestoken kaartquote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke misschien geen script, maar blijft raar dat zo gauw er terror plannen op Brian zijn, ze niet doorgaan.
Wakker wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef the_undertaker het volgende:
Ik neem aan dat Dennis nu kan vertrekken nu Huub zijn vinger heeft gebroken
"Het waren 3 fantastische dagen"![]()
![]()
Het enige dat Huub te doen heeft in de kooi is voor hem nu dus ook voorbij. Denk dat het einde van Huub inzicht is, want dat gaat hij nooit volhouden, hij verveelt zich nu al wezenloos.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. er is wéér niets aan de hand!!
Echt zo balen voor Huub dat hij nu ook geen piano meer kan spelen.. en de rest van de bewoners lijkt het allemaal erg grappig te vinden.. gatver!!
ik moet er niet aan denken dat jaap lieke gaat beffenquote:
Als het weer om die trap gaat ? of vanacht(daar kan ik niet over oordelen) maar die trapincident was beide heren te verwijten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. er is wéér niets aan de hand!!
Echt zo balen voor Huub dat hij nu ook geen piano meer kan spelen.. en de rest van de bewoners lijkt het allemaal erg grappig te vinden.. gatver!!
Ja ik weet ook wel dat dat niet zal gebeuren. De redactie wordt niet voor niets bedreigd door de criminele achterBANquote:
Gaat niet alleen omdat moment, zijn wel meer momenten geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Brian aanbood Cora een uur op zijn kosten uit te nodigen. Dat was voor Jaap voldoende.
Ik geef het op.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Brian aanbood Cora een uur op zijn kosten uit te nodigen. Dat was voor Jaap voldoende.
Kan je beter ook doen ja, hij is namelijk de enige hier , en in NL, die denkt dat alles echt is zonder script.quote:
IK heb nu al kotsneigingen bij die gozerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef scanman01 het volgende:
Regie, is die Dennis nu het meest interessante in de villa? lijkt me niet toch???
Doe dat maar, want denk nou eens na. Denk je ECHT dat de redactie tegen Jaap gaat zeggen dat terror tegen brian verboden is? Kom op zeg, als je gewoon helder nadenkt weet je zelf toch ook dat dat nergens op slaat.quote:
same herequote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb nu al kotsneigingen bij die gozer![]()
![]()
Echt niet meer normaal he.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef koejoeloek het volgende:
Ik vind die ruzies nog tot daar aan toe, al die klote streamlocks word ik strontziek van, voor mij volgende maand ook geen streams meer.
niet doen B je hebt nog een heel leven voor jequote:
Je loopt achter, dat was een gebroken pink.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef maril het volgende:
[..]
Als het weer om die trap gaat ? of vanacht(daar kan ik niet over oordelen) maar die trapincident was beide heren te verwijten.
Nee hoor, hier is er nog 1quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan je beter ook doen ja, hij is namelijk de enige hier , en in NL, die denkt dat alles echt is zonder script.
Van mij mag Jaap zijn gang gaan! Als Lieke haar gespierde dijen dan maar als notenkraker inzet, zodat Jaaps herseninhoud van de muren moet worden geschraapt!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat jaap lieke gaat beffen... hoewel dat wel weer kijkcijfers oplevert
![]()
![]()
![]()
Ik heb op de 2e dag al gezegd dat ze rekening met hem moesten gaan houden, het is een kouwe kikker en een creep.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb nu al kotsneigingen bij die gozer![]()
![]()
we zijn het er toch wel over eens dat er duidelijk gestuurd wordt... tochquote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe dat maar, want denk nou eens na. Denk je ECHT dat de redactie tegen Jaap gaat zeggen dat terror tegen brian verboden is? Kom op zeg, als je gewoon helder nadenkt weet je zelf toch ook dat dat nergens op slaat.
Ik weet het zelfs wel zeker dat er geen script is en heb dat al met heel veel voorbeelden duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan je beter ook doen ja, hij is namelijk de enige hier , en in NL, die denkt dat alles echt is zonder script.
Dat lijkt me duidelijk. Er moet wel tv gemaakt worden. Niemand zit weer op een BB te wachten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we zijn het er toch wel over eens dat er duidelijk gestuurd wordt... toch![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik heb geen meningen van andere nodig om de mijne te vormen, maar bedankt voor het geweldige idee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Loop lekker mee met de kreten van fokkers dat 'het echt niet anders kan'.
jaap was niet blij met de nieuwe look and feel van Jan d B...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap zijn gang gaan! Als Lieke haar gespierde dijen dan maar als notenkraker inzet, zodat Jaaps herseninhoud van de muren moet worden geschraapt!!!
Ik zou er potdome zelf gearguteert van raken!![]()
ook zomaar ineens (na bij de FEBO te zijn geweest) en naar ik begrepen heb op "kosten van Eric"quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis gaf hem een rotzet, zodat hij achterover over de poef viel. In een vreemde hoek.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er precies gebeurd dat Huub z`n vingers heeft gebroken?
brian gooide hem van de trap, en toen kon hij ze pink nie meer bewegen was gekneust of gebroken, maar hij wou nog n dagje afwachten tot hij naar de dokter ging (hij dacht dat t vanzelf over ging) en gister duwde dennis hem waardoor hij viel en waarschijnlijk is zn pink toen helemaal gebroken en zn ringvinger gekneust ofso? moet nog blijken.. hij is nu naar t ziekenhuisquote:Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er precies gebeurd dat Huub z`n vingers heeft gebroken?
Jij maakt er een semantische kwestie van. Dat is geen zuiver discussieren. Maar goed, noem het dan geen script maar iets anders. De gebeurtenissen veranderen er niet door. En die bieden voldoende aanleiding om over inmenging van de redactie/productie/regie te spreken. Ongewenste inmenging wat mij betreft.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs wel zeker dat er geen script is en heb dat al met heel veel voorbeelden duidelijk gemaakt.
Wél wordt er de bewoners duidelijk gemaakt dat ze in een tv programma zitten en er dus wel dingen moeten gebeuren. De rest moeten ze allemaal zelf bedenken. Als er een scipt is, is het een duur script voor Huub en brian (heeft ze twee ton gekost) en was het een SAAI script voor Sylvia. En zo kan ik nog wel 1000 voorbeelden noemen. maar geloof gewoon echt wat je geloven wilt. Loop lekker mee met de kreten van fokkers dat 'het echt niet anders kan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |