same herequote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb nu al kotsneigingen bij die gozer![]()
![]()
Echt niet meer normaal he.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef koejoeloek het volgende:
Ik vind die ruzies nog tot daar aan toe, al die klote streamlocks word ik strontziek van, voor mij volgende maand ook geen streams meer.
niet doen B je hebt nog een heel leven voor jequote:
Je loopt achter, dat was een gebroken pink.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef maril het volgende:
[..]
Als het weer om die trap gaat ? of vanacht(daar kan ik niet over oordelen) maar die trapincident was beide heren te verwijten.
Nee hoor, hier is er nog 1quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan je beter ook doen ja, hij is namelijk de enige hier , en in NL, die denkt dat alles echt is zonder script.
Van mij mag Jaap zijn gang gaan! Als Lieke haar gespierde dijen dan maar als notenkraker inzet, zodat Jaaps herseninhoud van de muren moet worden geschraapt!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat jaap lieke gaat beffen... hoewel dat wel weer kijkcijfers oplevert
![]()
![]()
![]()
Ik heb op de 2e dag al gezegd dat ze rekening met hem moesten gaan houden, het is een kouwe kikker en een creep.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb nu al kotsneigingen bij die gozer![]()
![]()
we zijn het er toch wel over eens dat er duidelijk gestuurd wordt... tochquote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe dat maar, want denk nou eens na. Denk je ECHT dat de redactie tegen Jaap gaat zeggen dat terror tegen brian verboden is? Kom op zeg, als je gewoon helder nadenkt weet je zelf toch ook dat dat nergens op slaat.
Ik weet het zelfs wel zeker dat er geen script is en heb dat al met heel veel voorbeelden duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan je beter ook doen ja, hij is namelijk de enige hier , en in NL, die denkt dat alles echt is zonder script.
Dat lijkt me duidelijk. Er moet wel tv gemaakt worden. Niemand zit weer op een BB te wachten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we zijn het er toch wel over eens dat er duidelijk gestuurd wordt... toch![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik heb geen meningen van andere nodig om de mijne te vormen, maar bedankt voor het geweldige idee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Loop lekker mee met de kreten van fokkers dat 'het echt niet anders kan'.
jaap was niet blij met de nieuwe look and feel van Jan d B...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap zijn gang gaan! Als Lieke haar gespierde dijen dan maar als notenkraker inzet, zodat Jaaps herseninhoud van de muren moet worden geschraapt!!!
Ik zou er potdome zelf gearguteert van raken!![]()
ook zomaar ineens (na bij de FEBO te zijn geweest) en naar ik begrepen heb op "kosten van Eric"quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Brian aanbood Cora een uur op zijn kosten uit te nodigen. Dat was voor Jaap voldoende.
Dennis gaf hem een rotzet, zodat hij achterover over de poef viel. In een vreemde hoek.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er precies gebeurd dat Huub z`n vingers heeft gebroken?
brian gooide hem van de trap, en toen kon hij ze pink nie meer bewegen was gekneust of gebroken, maar hij wou nog n dagje afwachten tot hij naar de dokter ging (hij dacht dat t vanzelf over ging) en gister duwde dennis hem waardoor hij viel en waarschijnlijk is zn pink toen helemaal gebroken en zn ringvinger gekneust ofso? moet nog blijken.. hij is nu naar t ziekenhuisquote:Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef Mika25 het volgende:
Wat is er precies gebeurd dat Huub z`n vingers heeft gebroken?
Jij maakt er een semantische kwestie van. Dat is geen zuiver discussieren. Maar goed, noem het dan geen script maar iets anders. De gebeurtenissen veranderen er niet door. En die bieden voldoende aanleiding om over inmenging van de redactie/productie/regie te spreken. Ongewenste inmenging wat mij betreft.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs wel zeker dat er geen script is en heb dat al met heel veel voorbeelden duidelijk gemaakt.
Wél wordt er de bewoners duidelijk gemaakt dat ze in een tv programma zitten en er dus wel dingen moeten gebeuren. De rest moeten ze allemaal zelf bedenken. Als er een scipt is, is het een duur script voor Huub en brian (heeft ze twee ton gekost) en was het een SAAI script voor Sylvia. En zo kan ik nog wel 1000 voorbeelden noemen. maar geloof gewoon echt wat je geloven wilt. Loop lekker mee met de kreten van fokkers dat 'het echt niet anders kan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |