abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:20:25 #201
130054 demins
We weten niks
pi_50814086
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd!

Even teruglezen dan maar.
Talitha! Dit is geen omgeving voor een net meisje...

Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50814095
Ze voelen zich Ster!!!!
Ik zou me diep schamen als ik me zo zou gedragen....vond het verschrikkelijk wat ik gisteren moest aanschouwen...het was bij het ordinaire af...Jaap,Natasia,Amanda,Brian en Dennis...ze gedroegen zich als beesten
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 25 juni 2007 @ 11:20:49 #203
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50814102
Stel je voor dat zo'n Natasja je buurvrouw is, je kunt er zeker van zijn dat zij in de normale samenleving qua gedrag niet veel afwijkt van haar huidige gedrag.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  maandag 25 juni 2007 @ 11:21:00 #204
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50814111
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
daar raakt de hele ban-fanclub van in de war ... overigens vind ik dat mensen dit hele zooitje te serieus nemen
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_50814115
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Bullshit argument, dat was Jaap vs Lieke, moet Huub zich helemaal niet mee bemoeien, maar het was wel grappig om te zien dat hij bang is... Jaap deed iets tegen Lieke, Huub kijkt hem boos aan, Jaap loopt er naartoe, geeft één duwtje tegen Huub en H doet niets terug
Huub staat een mega boete boven het hoofd als hij iets doet.. dus die kijkt nu wel uit.
Hij is niet bang voor Jaap maar voor de boetes.
pi_50814117
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Bullshit argument, dat was Jaap vs Lieke, moet Huub zich helemaal niet mee bemoeien, maar het was wel grappig om te zien dat hij bang is... Jaap deed iets tegen Lieke, Huub kijkt hem boos aan, Jaap loopt er naartoe, geeft één duwtje tegen Huub en H doet niets terug
Jaap ging veels te ver. En bullshit dat vind jij
pi_50814123
Allemaal gescript die ruzie's
Net zoals ik gister al zei, Jaap zei gister al tegen Dennis dat die moest wachten ergens mee, omdat het bezoek er was, en het beter zou zijn voor tv
  maandag 25 juni 2007 @ 11:21:32 #208
175331 Liess
Liess.nl
pi_50814127
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gebroken vinger, dus?
Dit loopt toch wel alle denkbare spuigaten uit.
Ze (TIEN) stoppen pas als Huub met een gebroken nek de poort uit word gedragen.

In een kist.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50814134
vervelend dat ik geen filmpjes kan kijken door tekortkomingen van mijn pc:P
pi_50814136
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef yvonne het volgende:
Gebroken vingers, zat voor een aanklacht
Huub is er niet de persoon naar om iemand de schuld te geven, dus hij heeft gezegd dat hij zijn vinger heeft gebroken tijdens de val. De andere vinger zei hij wel van dat het van de week was gebeurd met Brian.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50814139
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef DrsH het volgende:
Stel je voor dat zo'n Natasja je buurvrouw is, je kunt er zeker van zijn dat zij in de normale samenleving qua gedrag niet veel afwijkt van haar huidige gedrag.
daar kan de buurvrouw toch al over meepraten.Toen wisten we nog niet hoe erg natas was.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 25 juni 2007 @ 11:22:24 #212
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50814156
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef riri het volgende:
Ze voelen zich Ster!!!!
Jaap,Natasia,Amanda,Brian en Dennis...ze gedroegen zich als beesten
Sterker nog het zijn beesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_50814169
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub staat een mega boete boven het hoofd als hij iets doet.. dus die kijkt nu wel uit.
Hij is niet bang voor Jaap maar voor de boetes.
Zo leek het anders niet, gezien zijn gezichtsuitdrukking op dat moment
  Admin maandag 25 juni 2007 @ 11:23:11 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50814190
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef petraa het volgende:

[..]

Huub is er niet de persoon naar om iemand de schuld te geven, dus hij heeft gezegd dat hij zijn vinger heeft gebroken tijdens de val. De andere vinger zei hij wel van dat het van de week was gebeurd met Brian.
Ziekenhuis is ook gerechtigd een aanklacht in te dienen, of ze het doen is een tweede, speculeren echter is wel lollig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:23:43 #215
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50814207
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef 2live het volgende:

[..]

daar kan de buurvrouw toch al over meepraten.Toen wisten we nog niet hoe erg natas was.
Is er dan al eens iets van de buren vernomen??????????????????
pi_50814210
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef yvonne het volgende:
Gebroken vingers, zat voor een aanklacht
En het video-bewijs staat op youtube . Kunnen ze op het politiebureau fijn bekijken

en als zij geen aanklacht indienen , doen wij het toch
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_50814231
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Liess het volgende:

[..]

Ze (TIEN) stoppen pas als Huub met een gebroken nek de poort uit word gedragen.

In een kist.
Klopt en zelfs dan vraag ik me af of er nog wat aan gedaan wordt.. Of het nu de oorzaak van beide partijen is, dit soort dingen gaan te ver.. Ze moeten gewoon 100 euro boete leggen op elk scheldwoord dat ze naar een ander roepen, dan is dat schelden tenminste snel afgelopen.. Daarnaast moet de fysiek geweld regel nog verder worden aangescherpt.. Aanraken = fysiek geweld, PUNT.. Dan moeten ze elkaar maar een beetje ontlopen
pi_50814233
jaap is de eindbaas!!
pi_50814243
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Zo leek het anders niet, gezien zijn gezichtsuitdrukking op dat moment
Huub baalde van de boete die hij heeft gehad. Hij zei letterlijk ik zit hier dus nu al die dagen voor niets in het huis. Huub gaat werkelijk niets meer doen, omdat hij niet nog meer boetes op zijn konto wil hebben. Dus daarom deed Huub niets, plus hij loopt al sinds het gevecht met Brian, met een vinger waar hij mega veel last van heeft.
pi_50814254
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.
Het jammere is ook dat door Natasia en amanda elke poging tot een normale discussie onmogelijk wort gemaakt.
Ze zijn gewoon te dom en kunnen alleen schreeuwen en schelden.
Bart zei maanden geleden al tegen domme mensen kun je niet op......

Het zorgt er wel voor dat heel evel kijkers afhaken.
Dat oerdom constant kuthoer schreeuwen kan ff tv opleveren (Als ze het al mogen uitzenden)
pi_50814268
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Klopt en zelfs dan vraag ik me af of er nog wat aan gedaan wordt.. Of het nu de oorzaak van beide partijen is, dit soort dingen gaan te ver.. Ze moeten gewoon 100 euro boete leggen op elk scheldwoord dat ze naar een ander roepen, dan is dat schelden tenminste snel afgelopen.. Daarnaast moet de fysiek geweld regel nog verder worden aangescherpt.. Aanraken = fysiek geweld, PUNT.. Dan moeten ze elkaar maar een beetje ontlopen
Kijk hierin ben ik het nu helemaal met je eens.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:25:33 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50814278
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef petraa het volgende:

[..]

Huub baalde van de boete die hij heeft gehad. Hij zei letterlijk ik zit hier dus nu al die dagen voor niets in het huis. Huub gaat werkelijk niets meer doen, omdat hij niet nog meer boetes op zijn konto wil hebben. Dus daarom deed Huub niets, plus hij loopt al sinds het gevecht met Brian, met een vinger waar hij mega veel last van heeft.
En Dennis is nu ook een ton kwijt, na vannacht? Lijkt me meer dan logisch tenminste.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 25 juni 2007 @ 11:26:07 #223
175331 Liess
Liess.nl
pi_50814297
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal niet, enige wat ik wel weet is dat ik niet meer kijk zolang het op deze manier moet gaan.... echt niet.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50814305
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.
Daar had het helemaal niet mee te maken...huub verloor maar toonde zich een goed verliezer...ging veel meer hoe jaap zich gedroeg en begon te schelden...tegen mensen die zijn maatjes zijn...zoiets zou ik ook niet pikken
Jaap lokte het uit en één ding weet ik zeker...diep van binnen schaamt die zich...huub heeft ook gezegd gisteren dat hij vandaag gaat praten met jaap
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50814310
Amanda is gestopt(Moest van brian natuurlijk)met drinken..mwaaah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')