idd en het brian adres euvel al helemaal vergeten, die dennis ik weet niet waarom maar ik haat m nu al, niet dat ik pro huub ben ben anti huub maar die dennis zuigt zo hard die stem die kop gatverdamme.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
Jaap twijfelde eerst nog wel een beetje aan Huub, maar na het bezoek van Huub's vader was hij helemaal om en wist hij wat hij aan Huub had. Dat heeft hij toen ook meerdere malen uitgesproken.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap twijfelde eerst nog wel een beetje aan Huub, maar na het bezoek van Huub's vader was hij helemaal om en wist hij wat hij aan Huub had. Dat heeft hij toen ook meerdere malen uitgesproken.
Ook de gesprekken met Huub werden steeds vertrouwlijker.
Dan komt Dennis binnen en is hij ineens wég van Dennis en is Huub niks meer (???)
1 vrouw dekking, of 2 mannen, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.
Ja in filmpjes topic.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef fladdie het volgende:
hoi allemaal weten jullie of er een filmpje is gemaakt van die ruzie vannacht
http://www.youtube.com/watch?v=9l45Oms8Ykgquote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef fladdie het volgende:
hoi allemaal weten jullie of er een filmpje is gemaakt van die ruzie vannacht
Weet ik niet, als Jaap dat op deze manier doet, waar moet Huub dan ooit het vertrouwen vandaan halen dat die twee hem er wel in zullen houden? Ik denk dat dit averechts werkt, hij zal alleen maar harder met Lieke samen bonden. Logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.
Amandaquote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef DrsH het volgende:
Jaap loopt maar te schermen met zijn sexuele frustraties de stakker. Groupies wil hij niets mee want die zijn alleen maar mediageil dus een prostituee neuken en daarna opzouten volgens Jaap. A: Dat zal Cora nooit toestaan;
B: Jaap mag wel oppassen dat hij geen hartaanval krijgt voor het moment supreme;
C: Ik kan mij niet voorstellen dat er 1 groupie is die met dat zwijn naar bed wil ;
D: Jaap heeft alle reden om niet alleen sexueel gefrustreerd te zijn het is volgens mij een brok frustratie;
E: Jaap mag wel oppassen dat Cora hem niet voortijdig dumpt, want elke zichzelf respecterende vrouw heeft geen enkel argument om iets met deze man te beginnen, het is in mijn optiek een geboren looser
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Weet ik niet, als Jaap dat op deze manier doet, waar moet Huub dan ooit het vertrouwen vandaan halen dat die twee hem er wel in zullen houden? Ik denk dat dit averechts werkt, hij zal alleen maar harder met Lieke samen bonden. Logisch.
Ik zat ook al te denken, wie zegt nu wat!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda
Brian
Cora
Dellie
Eric, maar die is toch al het huis uit?
En pas toen besefte ik dat het multiple choice was.
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
Die wil je niet zien en volgens mij heeft niemand die opgenomen ook op VOL zeiden ze van ik weiger dat op te nemen. Het was echt te asociaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef easysatellite het volgende:
zijn er beelden van t bashen van lieke vanochtend?
Ja, en dat heeft Jaap ook uitgelegd omdat Brian hem daarvoor er uit gestemt had.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Helemaal niets. Maar ik denk niet dat je dat Jaap als persoon kunt aanrekenen, maar dat dit geheel op het conto van de FEBO mag worden bijgeschreven. Dat ze hiermee het hele programma (nog verder) neerhalen is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Ja, dat hebben we gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
Toen was hij boos.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
Zwak ????quote:Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
Omdat bijvoorbeeld Huub meteen super agressief gaat doen , puur omdat hij baalt dat hij vet verloren heeft.quote:
Gelukkig maar, het werd me al iets te heftig.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ning het volgende:
Streamlock
Ja dat was het echtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Huub meteen super agressief gaat doen , puur omdat hij baalt dat hij vet verloren heeft.
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Het was een reactie op het omgooien van Huub zijn glas door Jaap. Hij pakt alleen het fototoestel af.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Huub meteen super agressief gaat doen , puur omdat hij baalt dat hij vet verloren heeft.
Was ook minnetjes, maar weet je nog wat Natas en Brian toen zeiden het is niet mijn stylo, met zijn allen tegen 1 en wat doen ze nu dus al 2 dagen ??? Tegen Lieke. Huub laten ze nog met rust, maar het is allemaal tegen Lieke gericht.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:53 schreef maril het volgende:
Lieke en Huub kunnen er zelf ook wat van , dat bashen naar Erik vond ik ook minnetje, trouwens al dat bebash vind ik minnetjes, en Huub en die Dennis zijn van dezlfde soort, zelfs hun stem.
Om nou te zeggen dat dat al twee dagen zo gaat is ook overdreven, ze hebben nu de eerste 12 uur oid er opzittenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Was ook minnetjes, maar weet je nog wat Natas en Brian toen zeiden het is niet mijn stylo, met zijn allen tegen 1 en wat doen ze nu dus al 2 dagen ??? Tegen Lieke. Huub laten ze nog met rust, maar het is allemaal tegen Lieke gericht.
En Dennis roept wat tegen Huub en dan heeft Huub ook het recht om Dennis aan te vliegen? Terwijl Dennis alleen maar wat zei?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Het was een reactie op het omgooien van Huub zijn glas door Jaap. Hij pakt alleen het fototoestel af.
Jah, Lieke houdt zich er niet aan, ze zou de bloedende maagd spelen!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:55 schreef petraa het volgende:
Streamlock ??? Moet het nieuwe script besproken worden ?
Dennis zat aan Lieke en ach laat ook maar....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En Dennis roept wat tegen Huub en dan heeft Huub ook het recht om Dennis aan te vliegen? Terwijl Dennis alleen maar wat zei?
Lieke heeft Huub nog.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Was ook minnetjes, maar weet je nog wat Natas en Brian toen zeiden het is niet mijn stylo, met zijn allen tegen 1 en wat doen ze nu dus al 2 dagen ??? Tegen Lieke. Huub laten ze nog met rust, maar het is allemaal tegen Lieke gericht.
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjesquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Ik heb me streams uit, en ik ga absoluut volgende maand geen streams meer kijken, dit is te walgelijk voor woorden. Brian wordt constant uit de wind gehouden. Kijk maar vorige week met dat gedoe met het adres naar Cora en op Huub en Lieke mag worden los gegaan sorry hoor, maar dit gaat te ver. Het spel is voor mij nu voorbij, je hoorde Dennis vannacht zeggen het moest van achter en dat ging over het duwen van Huub. Dan nog zeggen dat er niets gescript is, het is script is al klaar tot het eind Brian moet winnen.![]()
Haal die bril eens van je kopquote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Erik had Natasquote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Lieke heeft Huub nog.
Erik had niemand.
Het laatste wat ik hoorde was Amanda die zei dat ze een leuk nieuw liedje had geleerd.. ze leek het te gaan zingen. Reden genoeg voor een streamlockquote:
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet overquote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En Dennis roept wat tegen Huub en dan heeft Huub ook het recht om Dennis aan te vliegen? Terwijl Dennis alleen maar wat zei?
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hoorde was Amanda die zei dat ze een leuk nieuw liedje had geleerd.. ze leek het te gaan zingen. Reden genoeg voor een streamlock![]()
Dat is niks nieuws. Het was al heel lang duidelijk dat het van achter gescript werd. Maar het begint nu steeds duidelijker te worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over![]()
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierquote:
Wat ik vannacht zag was dat Dennis heel sneaky bezig was. Stiekum ff mee duwen en zo. Was buitenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over![]()
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Dat is allemaal al lang bekend, maar dat is ook niet bijzonder aangezien het meer een soap is.. Maar dit ligt er gewoon TE dik bovenop, dan is het niet meer leuk... In de uitzendingen knippen ze dat wel weer aan elkaar, iemand doet naar tegen Jaap, terror van Jaap op anderen, ze overbelichten gewoon een actie van HLquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
En Dennis is weg!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat is het opeens opvallend stil in de kapsalon![]()
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.
Je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen;
Heeft niks te maken met tegen of voor wie je bent.... omdat ik zogenaamd pro Huub ben, betekent het niet dat ik alles maar goed vind wat ie doet, zoals de meeste hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierWanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus
Maar ik zal d'r maar over ophouden
wie waren er in gesprek en waarover?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ning het volgende:
Streamlock
En daarom is dit ook zo heerlijk.. Eigenlijk zou Dennis hem geen terror moeten gunnen, want Huub krijgt zo een 'ik heb em toch teruggepakt gevoel'... Alhoewel, 2 gebroken vingersquote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je tegen Huub bent, want iedereen heeft zijn voorkeur. Ik ben niet voor Huub en ook niet tegen Huub, maar ik vind het niveau van het programma gewoon te laag worden. En dat komt voornamelijk door het groepje BAN de taal die daar uitkomt is werkelijk niet normaal. Huub kan daar ook een handje van maar dit is echt te erg. En als er wat in de richting van BAN gebeurt komt er streamlock, zodat wij niet kunnen zien hoe daar iemand doordraait als er wat richting Huub gebeurt dan blijven de camera's draaien, zodat vooral iedereen kan zien hoe verkeerd Huub bezig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierWanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus
Maar ik zal d'r maar over ophouden
Wie kan er wel tegen verliezen ?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zijn meningen van anderen, daar kan ik verder niets over zeggen. Ik zou niet weten waarom Huub bang moet zijn voor Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
S6 werkelijk laag niveau was het, zeker qua taalgebruik.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd!
Even teruglezen dan maar.
Wees blij dat er geen filmpje is van vanochtend.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb al twee dagen nauwelijks wat gezien en ben daar ook niet rouwig om volgens mij. Dat filmpje van afgelopen nacht is wel een nieuw dieptepunt.
Ze zijn bang dat er teveel streamers gaan afhaken.quote:
Gebroken vinger, dus?quote:Ivar is in de Villla! Tijd voor de pianoles dus. Hopelijk zorgt zijn komst voor een beetje rust op deze stormachtige ochtend. “Wij hebben zo’n lekkere ochtend!”, verwelkomt Natasia de pianoleraar. “Ik moet je mededelen dat Huub geen piano kan spelen!”, lacht ze. “We hebben geen idee hoe het komt”, gaat de diva vrolijk verder, die zich weinig druk lijkt te maken om de gebroken vinger. “Het was een schwalbe!”, lacht Brian. Maar dan wel één die in het ziekenhuis is behandeld…
Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen filmpje is van vanochtend.
Huub is nu naar het ziekenhuis of de vinger gebroken is moet nog blijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebroken vinger, dus?
Dit loopt toch wel alle denkbare spuigaten uit.
Snap ook werkelijk niet dat dit wordt toegelaten door de FEbo. Trouwens scan op het filmpje van vannacht, hoor je na 6.49 Dennis tegen Natas zeggen dat het van achter moest die duw. Natas waarschuwde hem an het kost je geld.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.
Dit was het beschaafde deel van de discussie.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef petraa het volgende:
09:51 - "Welkom, k*thoer!"
Ook aan de ontbijttafel is het één en al gezelligheid. Lieke krijgt de wind van voren van Brian en Natasia. “We hebben hier al vaker hoeren over de vloer gehad. Welkom, k*thoer!”, roept Brian. “Jij bent een blijvende hoer. En nu is je vriendje gewond. Wat zielig voor je!”, lacht Natasia. “Huub piept helemaal niet. Ik laat jou toch ook met rust als jij aan de medicijnen bent!”, kaatst Lieke terug. “Hoeren en wodka, lalalala!”, zingt Amanda lachend. “Laat dat vriendje van je ook z’n kop even ingipsen!”, adviseert de diva dan nog. “K*tjoch!”, roept Amanda tegen de Hilversumse. “Ik voel me hier al helemaal thuis!”, roept Dennis boven de rest uit wanneer hij aanschuift. Nou, welkom in dat geval...
bron 10
Klopt daar staan ze helemaal niet bij stil.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef riri het volgende:
Amanda....was dus een geweldige avond
dat huub met twee gebroken vingers zit vindt ze blijkbaar ook geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
de realiteitszin is totaal verdwenen...als die straks de normale wereld weer instappen snappen ze blijkbaar niet dat mensen onthouden hoe ze zich gedragen hebbn in dat huis
Het was gebroken was vannacht al duidelijk bij de huisartsenpostquote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub is nu naar het ziekenhuis of de vinger gebroken is moet nog blijken.
Hij is er vannacht wel mee naar een huisarts geweest geloof ik?
zelfs als ik het alleen maar lees dan krijg ik al een wegtrekker. Het laatste stukje vanmorgen kreeg ik mee, maar heb het snel uitgezet. Het wordt tijd voor vakantie geloof ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen ja. Wat een niveau. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt je in dgk toch steeds weer verrast.
Precies.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit was het beschaafde deel van de discussie.
Bullshit argument, dat was Jaap vs Lieke, moet Huub zich helemaal niet mee bemoeien, maar het was wel grappig om te zien dat hij bang is... Jaap deed iets tegen Lieke, Huub kijkt hem boos aan, Jaap loopt er naartoe, geeft één duwtje tegen Huub en H doet niets terugquote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
Ja, daar zijn ze blij om hoor.. en dat hij nu ook geen piano meer kan spelen is ook zo leukquote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef riri het volgende:
dat huub met twee gebroken vingers zit vindt ze blijkbaar ook geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was al in het ziekenhuis vannacht, maar de rontgenafdeling was gesloten. Het is duidelijk dat het is gebroken, maar moesten nog foto's gemaakt worden om te kijken waar het precies gebroken isquote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Het was gebroken was vannacht al duidelijk bij de huisartsenpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |