abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50812696
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
idd en het brian adres euvel al helemaal vergeten, die dennis ik weet niet waarom maar ik haat m nu al, niet dat ik pro huub ben ben anti huub maar die dennis zuigt zo hard die stem die kop gatverdamme.

Ja je mapje dennis je fucking SCRIPT ligt te wachten
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_50812697
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
Jaap twijfelde eerst nog wel een beetje aan Huub, maar na het bezoek van Huub's vader was hij helemaal om en wist hij wat hij aan Huub had. Dat heeft hij toen ook meerdere malen uitgesproken.
Ook de gesprekken met Huub werden steeds vertrouwlijker.
Dan komt Dennis binnen en is hij ineens wég van Dennis en is Huub niks meer (???)
pi_50812788
Jaap moet natuurlijk ook wel oppassen.. Zoals de laatste stemming toen hij ineens Brian koos (Rotterdam stemming).. Toen vond hij dat volgens mij wel echt interessant om Brian te kiezen, niet omdat hij dat spelletje speelde, MAAR hij kon dat niet blijven doen, want dan zou HL hem verstoten, dus hij zat in een lastige positie waarbij Huub alle 'belangrijke' dingen opeist van de rest...
pi_50812791
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Clank het volgende:

[..]

Jaap twijfelde eerst nog wel een beetje aan Huub, maar na het bezoek van Huub's vader was hij helemaal om en wist hij wat hij aan Huub had. Dat heeft hij toen ook meerdere malen uitgesproken.
Ook de gesprekken met Huub werden steeds vertrouwlijker.
Dan komt Dennis binnen en is hij ineens wég van Dennis en is Huub niks meer (???)
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.
pi_50812857
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.
1 vrouw dekking, of 2 mannen, lijkt me duidelijk
  maandag 25 juni 2007 @ 10:40:07 #106
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_50812906
hoi allemaal weten jullie of er een filmpje is gemaakt van die ruzie vannacht
pi_50812972
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef fladdie het volgende:
Ja in filmpjes topic.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50813007
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef fladdie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9l45Oms8Ykg
  maandag 25 juni 2007 @ 10:43:42 #109
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_50813011
ok bedankt ga even kijken
  maandag 25 juni 2007 @ 10:44:32 #110
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50813041
Jaap loopt maar te schermen met zijn sexuele frustraties de stakker. Groupies wil hij niets mee want die zijn alleen maar mediageil dus een prostituee neuken en daarna opzouten volgens Jaap. A: Dat zal Cora nooit toestaan;
B: Jaap mag wel oppassen dat hij geen hartaanval krijgt voor het moment supreme;
C: Ik kan mij niet voorstellen dat er 1 groupie is die met dat zwijn naar bed wil ;
D: Jaap heeft alle reden om niet alleen sexueel gefrustreerd te zijn het is volgens mij een brok frustratie;
E: Jaap mag wel oppassen dat Cora hem niet voortijdig dumpt, want elke zichzelf respecterende vrouw heeft geen enkel argument om iets met deze man te beginnen, het is in mijn optiek een geboren looser
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_50813053
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Weet ik niet, als Jaap dat op deze manier doet, waar moet Huub dan ooit het vertrouwen vandaan halen dat die twee hem er wel in zullen houden? Ik denk dat dit averechts werkt, hij zal alleen maar harder met Lieke samen bonden. Logisch.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:46:48 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50813103
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef DrsH het volgende:
Jaap loopt maar te schermen met zijn sexuele frustraties de stakker. Groupies wil hij niets mee want die zijn alleen maar mediageil dus een prostituee neuken en daarna opzouten volgens Jaap. A: Dat zal Cora nooit toestaan;
B: Jaap mag wel oppassen dat hij geen hartaanval krijgt voor het moment supreme;
C: Ik kan mij niet voorstellen dat er 1 groupie is die met dat zwijn naar bed wil ;
D: Jaap heeft alle reden om niet alleen sexueel gefrustreerd te zijn het is volgens mij een brok frustratie;
E: Jaap mag wel oppassen dat Cora hem niet voortijdig dumpt, want elke zichzelf respecterende vrouw heeft geen enkel argument om iets met deze man te beginnen, het is in mijn optiek een geboren looser
Amanda
Brian
Cora
Dellie
Eric, maar die is toch al het huis uit?

En pas toen besefte ik dat het multiple choice was .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50813123
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Weet ik niet, als Jaap dat op deze manier doet, waar moet Huub dan ooit het vertrouwen vandaan halen dat die twee hem er wel in zullen houden? Ik denk dat dit averechts werkt, hij zal alleen maar harder met Lieke samen bonden. Logisch.
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
pi_50813125
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Amanda
Brian
Cora
Dellie
Eric, maar die is toch al het huis uit?

En pas toen besefte ik dat het multiple choice was .
Ik zat ook al te denken, wie zegt nu wat!!!
pi_50813138
zijn er beelden van t bashen van lieke vanochtend?
pi_50813146
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
pi_50813167
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef easysatellite het volgende:
zijn er beelden van t bashen van lieke vanochtend?
Die wil je niet zien en volgens mij heeft niemand die opgenomen ook op VOL zeiden ze van ik weiger dat op te nemen. Het was echt te asociaal.
pi_50813168
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:

[..]

Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Ja, en dat heeft Jaap ook uitgelegd omdat Brian hem daarvoor er uit gestemt had.
pi_50813170
Heeft Dennis niets beters te doen dan te kijken hoe Jaap zijn haar gewassen wordt
pi_50813177
Als Jaap met zijn ogen knippert moet Dennis er al om lachen
  maandag 25 juni 2007 @ 10:49:53 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50813178
quote:
Helemaal niets. Maar ik denk niet dat je dat Jaap als persoon kunt aanrekenen, maar dat dit geheel op het conto van de FEBO mag worden bijgeschreven. Dat ze hiermee het hele programma (nog verder) neerhalen is een bijkomstigheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50813179
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
pi_50813192
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we gezien Das natuurlijk onzin, 'n woord is alleen 'n woord als het je blijft uit komen. Als Huub zich bij Jaap en Dennis voegt is hij voor het eerst écht kwetsbaar. Hij heeft nu honderd procent zekerheid van Lieke, aangezien zij van niemand anders dekking krijgt. Maar Jaap en Dennis zouden eventueel zonder Huub ook verder kunnen gaan. Als Dennis echt 'n hekel krijgt aan Huub, waar blijft Jaap dan? Die zal met Dennis mee moeten gaan, ligt Huub er uit.
pi_50813194
quote:

[..]

Toen was hij boos.
Cora heeft gezegd dat het afgelopen moest zijn. Het bleek allemaal ook nogal mee te vallen.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50813206
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
Omdat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')