idd en het brian adres euvel al helemaal vergeten, die dennis ik weet niet waarom maar ik haat m nu al, niet dat ik pro huub ben ben anti huub maar die dennis zuigt zo hard die stem die kop gatverdamme.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
Jaap twijfelde eerst nog wel een beetje aan Huub, maar na het bezoek van Huub's vader was hij helemaal om en wist hij wat hij aan Huub had. Dat heeft hij toen ook meerdere malen uitgesproken.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap twijfelde eerst nog wel een beetje aan Huub, maar na het bezoek van Huub's vader was hij helemaal om en wist hij wat hij aan Huub had. Dat heeft hij toen ook meerdere malen uitgesproken.
Ook de gesprekken met Huub werden steeds vertrouwlijker.
Dan komt Dennis binnen en is hij ineens wég van Dennis en is Huub niks meer (???)
1 vrouw dekking, of 2 mannen, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.
Ja in filmpjes topic.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef fladdie het volgende:
hoi allemaal weten jullie of er een filmpje is gemaakt van die ruzie vannacht
http://www.youtube.com/watch?v=9l45Oms8Ykgquote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef fladdie het volgende:
hoi allemaal weten jullie of er een filmpje is gemaakt van die ruzie vannacht
Weet ik niet, als Jaap dat op deze manier doet, waar moet Huub dan ooit het vertrouwen vandaan halen dat die twee hem er wel in zullen houden? Ik denk dat dit averechts werkt, hij zal alleen maar harder met Lieke samen bonden. Logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij wil dat Lieke weg gaat, en dus doet hij het zo. Jaap krijgt toch wel back-up van Dennis en als Huub voor de keuze komt staan Lieke d'r uit en Huub bij Dennis & jaap denk ik dat Huub dat nog zal doen ook.
Amandaquote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef DrsH het volgende:
Jaap loopt maar te schermen met zijn sexuele frustraties de stakker. Groupies wil hij niets mee want die zijn alleen maar mediageil dus een prostituee neuken en daarna opzouten volgens Jaap. A: Dat zal Cora nooit toestaan;
B: Jaap mag wel oppassen dat hij geen hartaanval krijgt voor het moment supreme;
C: Ik kan mij niet voorstellen dat er 1 groupie is die met dat zwijn naar bed wil ;
D: Jaap heeft alle reden om niet alleen sexueel gefrustreerd te zijn het is volgens mij een brok frustratie;
E: Jaap mag wel oppassen dat Cora hem niet voortijdig dumpt, want elke zichzelf respecterende vrouw heeft geen enkel argument om iets met deze man te beginnen, het is in mijn optiek een geboren looser
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Weet ik niet, als Jaap dat op deze manier doet, waar moet Huub dan ooit het vertrouwen vandaan halen dat die twee hem er wel in zullen houden? Ik denk dat dit averechts werkt, hij zal alleen maar harder met Lieke samen bonden. Logisch.
Ik zat ook al te denken, wie zegt nu wat!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda
Brian
Cora
Dellie
Eric, maar die is toch al het huis uit?
En pas toen besefte ik dat het multiple choice was.
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
Die wil je niet zien en volgens mij heeft niemand die opgenomen ook op VOL zeiden ze van ik weiger dat op te nemen. Het was echt te asociaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef easysatellite het volgende:
zijn er beelden van t bashen van lieke vanochtend?
Ja, en dat heeft Jaap ook uitgelegd omdat Brian hem daarvoor er uit gestemt had.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Helemaal niets. Maar ik denk niet dat je dat Jaap als persoon kunt aanrekenen, maar dat dit geheel op het conto van de FEBO mag worden bijgeschreven. Dat ze hiermee het hele programma (nog verder) neerhalen is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Ja, dat hebben we gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
Toen was hij boos.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |