Dat was een paar weken terug bij de vijver ook al toen ze met zijn 4en op haar inhakte. En nu weer. Het enige wat ze kunnen is qua niveua steeds dieper zinken.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
Ik vind Lieke ook heel sterk op dit moment.
Ik vind Lieke nog steeds een leuke speler....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
Ik vind Lieke ook heel sterk op dit moment.
Jaap zegt dat Huub Dennis weg wil hebben.. Jaap wil dat niet en de anderen ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef Meganog het volgende:
Er wordt op Jaap ingepraat door Natasia en Brian. Die kapt het weer snel af.
Dit is toch niet normaal. De schoonmaaksters zijn ook tegen huub.,quote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef Clank het volgende:
Palma roept alvast de hulp in van de andere miljonairs voor de terror van Huub als hij terug is uit het ziekenhuis.
Het is niet normaal en onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal. De schoonmaaksters zijn ook tegen huub.,
[knip]
Sowieso, ik vond het al laag, maar ook wel leuk... maar idd alles mag op Huub en Lieke, en op ban mag niks.... Huub heeft zn rib al een gebroken/kneust, en nu weer 2 vingers... hoe ver moet het gaan? Moet ie dood neervallen zodat Tien een goeie smoes heeft om hem eruit te zetten???quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Ik heb me streams uit, en ik ga absoluut volgende maand geen streams meer kijken, dit is te walgelijk voor woorden. Brian wordt constant uit de wind gehouden. Kijk maar vorige week met dat gedoe met het adres naar Cora en op Huub en Lieke mag worden los gegaan sorry hoor, maar dit gaat te ver. Het spel is voor mij nu voorbij, je hoorde Dennis vannacht zeggen het moest van achter en dat ging over het duwen van Huub. Dan nog zeggen dat er niets gescript is, het is script is al klaar tot het eind Brian moet winnen.![]()
wat een kutwijf, die strijd is niet eerlijk meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef Clank het volgende:
Palma roept alvast de hulp in van de andere miljonairs voor de terror van Huub als hij terug is uit het ziekenhuis.
natas wordt namelijk beloond in spulletjes, als ze 10x kuthoer en zaad roept dan krijgt ze weer een kadootje.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:09 schreef grazygirl het volgende:
N: ik heb nieuwe ogeschaduwtjes gekregen van patries (met dat nep lieve stemmetje)![]()
Hij zou natuurlijk kunnen overwegen om er wat minder agressief erin te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Sowieso, ik vond het al laag, maar ook wel leuk... maar idd alles mag op Huub en Lieke, en op ban mag niks.... Huub heeft zn rib al een gebroken/kneust, en nu weer 2 vingers... hoe ver moet het gaan? Moet ie dood neervallen zodat Tien een goeie smoes heeft om hem eruit te zetten???
Voor mij is het over.
Iig tot dit veranderd.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk kunnen overwegen om er wat minder agressief erin te gaan.
ikke zeker niet ik ben nog steeds pro huubquote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef Pavement het volgende:
lara croft lara croft wat een kudt stem heeft die dennis kudt kakkert.
Ik was alleen nog voor jaap maar die zuigt, is het nu iedereen vs huub en lieke ?
Het zou heel goed kunnen dat die combinatie heel erg gestuurd is vanuit achterquote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Yodarius het volgende:
ik vrees ook voor jaap, hij maakt zijn keuze maybe te snel?
idd, allemaal in fucking scene gezet het kan niet anders, als je het nu niet zou merken was het nog wel leuk maar het ligt er allemaal zo dik boven opquote:Op maandag 25 juni 2007 10:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat die combinatie heel erg gestuurd is vanuit achter
Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat die combinatie heel erg gestuurd is vanuit achter
Dat hij dit zo snel doet is inderdaad niet logisch. Kan me aan de andere kant wel voorstellen dat dit een goede mogelijkheid voor Jaap is voor een goede dekking. Die krijgt hij wel van Dennis.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal niet logisch dat Jaap in dit stadium al voor Dennis kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |