quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hoorde was Amanda die zei dat ze een leuk nieuw liedje had geleerd.. ze leek het te gaan zingen. Reden genoeg voor een streamlock![]()
Dat is niks nieuws. Het was al heel lang duidelijk dat het van achter gescript werd. Maar het begint nu steeds duidelijker te worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over![]()
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierquote:
Wat ik vannacht zag was dat Dennis heel sneaky bezig was. Stiekum ff mee duwen en zo. Was buitenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over![]()
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Dat is allemaal al lang bekend, maar dat is ook niet bijzonder aangezien het meer een soap is.. Maar dit ligt er gewoon TE dik bovenop, dan is het niet meer leuk... In de uitzendingen knippen ze dat wel weer aan elkaar, iemand doet naar tegen Jaap, terror van Jaap op anderen, ze overbelichten gewoon een actie van HLquote:Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
En Dennis is weg!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat is het opeens opvallend stil in de kapsalon![]()
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.
Je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen;
Heeft niks te maken met tegen of voor wie je bent.... omdat ik zogenaamd pro Huub ben, betekent het niet dat ik alles maar goed vind wat ie doet, zoals de meeste hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierWanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus
Maar ik zal d'r maar over ophouden
wie waren er in gesprek en waarover?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ning het volgende:
Streamlock
En daarom is dit ook zo heerlijk.. Eigenlijk zou Dennis hem geen terror moeten gunnen, want Huub krijgt zo een 'ik heb em toch teruggepakt gevoel'... Alhoewel, 2 gebroken vingersquote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je tegen Huub bent, want iedereen heeft zijn voorkeur. Ik ben niet voor Huub en ook niet tegen Huub, maar ik vind het niveau van het programma gewoon te laag worden. En dat komt voornamelijk door het groepje BAN de taal die daar uitkomt is werkelijk niet normaal. Huub kan daar ook een handje van maar dit is echt te erg. En als er wat in de richting van BAN gebeurt komt er streamlock, zodat wij niet kunnen zien hoe daar iemand doordraait als er wat richting Huub gebeurt dan blijven de camera's draaien, zodat vooral iedereen kan zien hoe verkeerd Huub bezig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hierWanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus
Maar ik zal d'r maar over ophouden
Wie kan er wel tegen verliezen ?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zijn meningen van anderen, daar kan ik verder niets over zeggen. Ik zou niet weten waarom Huub bang moet zijn voor Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
S6 werkelijk laag niveau was het, zeker qua taalgebruik.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd!
Even teruglezen dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |