abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 10:58:31 #151
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_50813431
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef Clank het volgende:

[..]

Het laatste wat ik hoorde was Amanda die zei dat ze een leuk nieuw liedje had geleerd.. ze leek het te gaan zingen. Reden genoeg voor een streamlock
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_50813465
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
Dat is niks nieuws. Het was al heel lang duidelijk dat het van achter gescript werd. Maar het begint nu steeds duidelijker te worden.
pi_50813467
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.
Je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen;
Fuck Henk en Ingrid
pi_50813469
Jaap kijkt niet blij
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50813476
Wat is het opeens opvallend stil in de kapsalon
pi_50813490
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef Liess het volgende:

[..]

Haal die bril eens van je kop
Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hier Wanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus Maar ik zal d'r maar over ophouden
pi_50813493
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk heeft hij daar niet het recht toe. Maar daar had je het net niet over
Daar reageerde hij imo ook over the top.
Wat ik vannacht zag was dat Dennis heel sneaky bezig was. Stiekum ff mee duwen en zo. Was buiten
pi_50813497
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:57 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik ga ook niet verlengen. Mn vriendje kent iemand die op de redactie heeft gewerkt. Diegene mag niets zeggen (dikke boete met 5 nullen), maar wist wel te vertellen dat t allemaal doorgestoken kaart is na een paar biertjes
Dat is allemaal al lang bekend, maar dat is ook niet bijzonder aangezien het meer een soap is.. Maar dit ligt er gewoon TE dik bovenop, dan is het niet meer leuk... In de uitzendingen knippen ze dat wel weer aan elkaar, iemand doet naar tegen Jaap, terror van Jaap op anderen, ze overbelichten gewoon een actie van HL
pi_50813498
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat is het opeens opvallend stil in de kapsalon
En Dennis is weg!
pi_50813515
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Huub was al opgefokt omdat Dennis het pokertoernooi had gewonnen.
Je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen;
Ja dat zag je ook wel aan hem. Hij kan niet zo goed tegen verliezen.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:02:21 #161
175331 Liess
Liess.nl
pi_50813531
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Agja , die opmerkingen ben ik tegenwoordig wel gewend hier Wanneer je tegen Huub bent dan... Dit dus Maar ik zal d'r maar over ophouden
Heeft niks te maken met tegen of voor wie je bent.... omdat ik zogenaamd pro Huub ben, betekent het niet dat ik alles maar goed vind wat ie doet, zoals de meeste hier.
Maar wat jij zegt is gewoon bullshit.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50813534
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ning het volgende:
Streamlock
wie waren er in gesprek en waarover?
pi_50813562
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

En daarom is dit ook zo heerlijk.. Eigenlijk zou Dennis hem geen terror moeten gunnen, want Huub krijgt zo een 'ik heb em toch teruggepakt gevoel'... Alhoewel, 2 gebroken vingers
  maandag 25 juni 2007 @ 11:03:44 #164
130054 demins
We weten niks
pi_50813576
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis constateren dat het kind mishandeld is!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50813577
quote:

[..]

Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:03:53 #166
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50813583
Ach ja deze mensen wisten stuk voor stuk waar ze aan begonnen dus dat is voor mij geen probleem. Wel een probleem is het gedrag van een drietal primitievelingen waar de meest gore taal uitkomt en bedreigingen worden geuit.

Natasja: een kampermillieu is er nog netjes bij, daarbij komt deze Diva ziet er niet uit;
Brian: een paranoide Antilliaan die constant gedrogeerd moet worden omdat hij anders met een gefileerde Natasja over het terrein gaat lopen;
Dellie: een zielig kindvrouwtje die zelfs de ZMLK niet heeft af weten te ronden.

Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_50813604
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat je tegen Huub bent, want iedereen heeft zijn voorkeur. Ik ben niet voor Huub en ook niet tegen Huub, maar ik vind het niveau van het programma gewoon te laag worden. En dat komt voornamelijk door het groepje BAN de taal die daar uitkomt is werkelijk niet normaal. Huub kan daar ook een handje van maar dit is echt te erg. En als er wat in de richting van BAN gebeurt komt er streamlock, zodat wij niet kunnen zien hoe daar iemand doordraait als er wat richting Huub gebeurt dan blijven de camera's draaien, zodat vooral iedereen kan zien hoe verkeerd Huub bezig is.
pi_50813633
quote:

[..]

Wie kan er wel tegen verliezen ?
pi_50813652
*uit lurk-modus*
Zo, even de cossen vanaf een uurtje of 01:30 doorgeworsteld. Het was weer treurigheid troef. Wat mij vooral opvalt (zelfs na al die tijd nog), is de taal die een 'volwassen' vrouw als Nasty uitkraamt. En dan zegt ze dat ze voor d'r kindjes in de kooi niet met een kerel gaat rommelen...nou, volgens mij is het voor die kinderen veel schadelijker als ze dit gedrag van hun moeder zien. Echt te triest voor woorden...

En ik vind dat bashen wel prima, want dat hoort een beetje bij het spel, maar de manier waarop is echt zielig. Telkens het oudste beroep van de wereld erbij halen. Verzin eens iets nieuws!
Nee een verlenging van mijn abo zit er als het zo blijft niet in...
pi_50813654
Wat is er allemaal gebeurd!

Even teruglezen dan maar.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_50813662
N: Dennis vertel eens hoe gaat het met jou
D: Naar omstandigheden redelijk tot goed
GHAGAHAHAHHAH GAHHAHAHAHAHA
pi_50813666
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Ning het volgende:

[..]

Dat Jaap vannacht buiten tegen Lieke begon zeiden er hier een aantal. Jezus Huub is bang voor Jaap. Of hij komt niet voor Lieke op. Daarna gaat het Huub te ver bemoeit zich ermee, en dan zou nu de oorzaak zijn dat hij heeft verloren.
Dat zijn meningen van anderen, daar kan ik verder niets over zeggen. Ik zou niet weten waarom Huub bang moet zijn voor Jaap.
pi_50813688
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd!

Even teruglezen dan maar.
S6 werkelijk laag niveau was het, zeker qua taalgebruik.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:08:00 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50813705
Dat er serieus nog mensen zijn die naar dit programma (kunnen) kijken ,
Als je inschakeld zie je niets meer een aantal randdebielen die van een kermis in Tsjernobyl lijken weggeplukt die een potje door elkaar heen aan het gillen zijn, en ja, ze zijn allemaal even erg imo

De Gouden Zooi
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50813797
Ik vind die BAND groep zo verschrikkelijk ordinair...het is om onpasselijk van te worden...iemand die zo de dag begint als Natasia met dat verrot schelden van een ander is het niet waard om moeder te zijn...heb vreselijk veel medelijden met die kinderen van haar....en Dennis
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')