Helemaal niets. Maar ik denk niet dat je dat Jaap als persoon kunt aanrekenen, maar dat dit geheel op het conto van de FEBO mag worden bijgeschreven. Dat ze hiermee het hele programma (nog verder) neerhalen is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Ja, dat hebben we gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mm kweet niet. Er komt iniedergeval een moment dat Jaap tegen Huub zegt: OF jij en Lieke en ik en Dennis OF Lieke d'r uit en jij komt bij ons en je hebt dekking, een woord is een woord bij Jaap.
Toen was hij boos.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Herinner jij zijn woorden nog van vorige week, vanaf nu totale terror op Brian ??? Wat is zijn woord waard dan ?
Omdat?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
Zwak ????quote:Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zie nu die ruzie van gisteren maar wat zijn Huub & Lieke ZWAK :|
Omdat bijvoorbeeld Huub meteen super agressief gaat doen , puur omdat hij baalt dat hij vet verloren heeft.quote:
Gelukkig maar, het werd me al iets te heftig.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ning het volgende:
Streamlock
Ja dat was het echtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Huub meteen super agressief gaat doen , puur omdat hij baalt dat hij vet verloren heeft.
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Het was een reactie op het omgooien van Huub zijn glas door Jaap. Hij pakt alleen het fototoestel af.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Huub meteen super agressief gaat doen , puur omdat hij baalt dat hij vet verloren heeft.
Was ook minnetjes, maar weet je nog wat Natas en Brian toen zeiden het is niet mijn stylo, met zijn allen tegen 1 en wat doen ze nu dus al 2 dagen ??? Tegen Lieke. Huub laten ze nog met rust, maar het is allemaal tegen Lieke gericht.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:53 schreef maril het volgende:
Lieke en Huub kunnen er zelf ook wat van , dat bashen naar Erik vond ik ook minnetje, trouwens al dat bebash vind ik minnetjes, en Huub en die Dennis zijn van dezlfde soort, zelfs hun stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |