quote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 24 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 153 Houniet
031. 093 JortK
036. 085 Paaskonijn
044. 076 BrandX
049. 071 Papierversnipperaar
051. 070 Lenny_Leonard
124. 043 crossover
133. 042 MPG
141. 040 cablegunmaster
171. 033 Memento-Mori
Hoe istie JJ ?quote:
Zuiplap!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Boh jongens. Ik ben helemaal blauw.
Alle spullen van JD zijn over.
Zuiplap?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:12 schreef OA het volgende:
Zuiplap!![]()
Ik heb het net gelezen in jullie topic!![]()
Whehe.. das begrijp ik ook welquote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuiplap?. We hebben verhuisd. Menig kastrandje en ander zwaar materieel heeft mijn armen toegetakeld.
Mogge!quote:
Ahh oké. Ik moet zeggen dat ik Internet niet mis trouwens, thuis.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:20 schreef OA het volgende:
Whehe.. das begrijp ik ook wel![]()
Ik ken de verhuisperikelen...
Mogguh Kuuksquote:Op maandag 25 juni 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh oké. Ik moet zeggen dat ik Internet niet mis trouwens, thuis.
Hey OAquote:
Wat mis je nou helemaal....quote:Op maandag 25 juni 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh oké. Ik moet zeggen dat ik Internet niet mis trouwens, thuis.
Roddels van hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:26 schreef OA het volgende:
Wat mis je nou helemaal....
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:36 schreef Chrispeter het volgende:
Koffie topicHeerlijk spul is het ook, alleen jammer dat het 'op straat' altijd zo duur is.
Vast geen zuivere koffiequote:Op maandag 25 juni 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Op straat? Wat voor koffie koop jij?
Nee, denk het ook nietquote:
huh....quote:Op maandag 25 juni 2007 08:36 schreef Chrispeter het volgende:
Koffie topicHeerlijk spul is het ook, alleen jammer dat het 'op straat' altijd zo duur is.
Yep, maar je moet hem zelf komen halen.quote:
mogguhquote:Op maandag 25 juni 2007 08:36 schreef Chrispeter het volgende:
Húú. Niet liev.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Yep, maar je moet hem zelf komen halen.
De gemiddelde hoer valt misschien wel mee? Géén idee.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
mogguh![]()
wat is er tegenwoordig niet duur "op straat"
Néé. Gewoon, uit een bed.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
van de 'straat' ?
vind nog wel goedkoop, hier op het station betaal je voor een groot cappuccino bijna 2,-...quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef Chrispeter het volgende:
Nouja, 'koffie op straat' is een beetje een verzamelterm voor alle koffie die je buitensdeurs koopt. Uiteraard geldt dit niet voor de supermarkt enzo. Ik zal wel krenterig zijn maar 1,-/1,50 vind ik toch wel wat aan de prijzige kant.
Geen idee... nooit geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De gemiddelde hoer valt misschien wel mee? Géén idee.
quote:
ik vind 1,00-1,50 nog wel meevallen idd...quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef Chrispeter het volgende:
Nouja, 'koffie op straat' is een beetje een verzamelterm voor alle koffie die je buitensdeurs koopt. Uiteraard geldt dit niet voor de supermarkt enzo. Ik zal wel krenterig zijn maar 1,-/1,50 vind ik toch wel wat aan de prijzige kant.
Uit m'n eigen bed vind ik een beter plan.quote:
Wil je dr een sloop omheen en zo ja, welke kleur?quote:
Ja, paars!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wil je dr een sloop omheen en zo ja, welke kleur?
Bekend. Heb ik ook gedaan in Milaan en Udine.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:50 schreef Chrispeter het volgende:
Nouja, moet wel bekennen dat toen ik in Rome was, ik kosten nog moeite had gespaard wanneer het op koffie aankwam. Maar goed, dan mag je jezelf ook wel verwennen![]()
ja maar kijk...dan heb je het over ECHTE koffie he...quote:Op maandag 25 juni 2007 08:50 schreef Chrispeter het volgende:
Nouja, moet wel bekennen dat toen ik in Rome was, ik kosten nog moeite had gespaard wanneer het op koffie aankwam. Maar goed, dan mag je jezelf ook wel verwennen![]()
Van die kleine bekersquote:Op maandag 25 juni 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind 1,00-1,50 nog wel meevallen idd...![]()
hangt ook van de groottes van de beker af... maar ja.. ik denk niet dat ik in Enschede e.o bijna nergens een kop koffie voor minder dan 1,50 kan krijgen
quote:
je vroeg wie het in de aanbieding hadquote:Op maandag 25 juni 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uit m'n eigen bed vind ik een beter plan.
Die ligt op mijn bed (2x)!quote:
Morge Frutsquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
begint dat gespank nu al?![]()
en hey, je was er zelf bij
Papierquote:
Mogge!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Papier
Kut ik moet me weer scherenzo'n hekel aan
Papercut op z'n engels, Cross.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
PapierKut ik moet me weer scheren
zo'n hekel aan
stoer...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge! [afbeelding]
Heb ik gisteren na 5 dagen ook weer eens gedaan.....![]()
woon jij op de 'straat' dan en betaal ik daar '1,00-1,50' voor?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ook van die kleine bekers en heb tot nu toe geen klachten gehoord...![]()
ja, is de twee-wekelijkse scheerbeurt weer aan de orde ja?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Kut ik moet me weer scherenzo'n hekel aan
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
woon jij op de 'straat' dan en betaal ik daar '1,00-1,50' voor?
verklaar je nader schat....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
Vanavond wordt het een latertje.
maar natuurlijk...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Koenz0r het volgende:
Mag ik hier ook melden als nieuwkomeling in dit topic dat ik zo eens een lekker kopje zwarte koffie naarachter ga slaan?
Inclusief peuk?
Het is niet stoer bedoeld hoor..quote:
zo te zien was ik daar ook niet op uitquote:
quote:
Welkomquote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Koenz0r het volgende:
Mag ik hier ook melden als nieuwkomeling in dit topic dat ik zo eens een lekker kopje zwarte koffie naarachter ga slaan?
Inclusief peuk?
Eeej Jortquote:
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.quote:
Het meest hatelijke werk vind ik persoonlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even mijn urenstaat van de laatste maand invullen
ach ja..nog maar een paar weekjes genieten van mijn peuken...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje peuken in je koffie doen...![]()
![]()
daarom wordt het een latertje?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even mijn urenstaat van de laatste maand invullen
Omertaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.
modn....rsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
Mods die misbruik maken van hun privilèges.....![]()
![]()
![]()
Vet Cool Gaaf...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.
Proberen te verzinnen waar je de uren waarop je gefokt hebt moet gaan boeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Het meest hatelijke werk vind ik persoonlijk
Diablo IIquote:
online gamenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooh wel toevallig Omerta krijgt ook een schop
Ik heb me ingeschreven ooit maar nog nooit gespeeldquote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...![]()
wrom schrijf je je dan in...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven ooit maar nog nooit gespeeld
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansiequote:
Ph, hoe ver ben je eigenlijk met je reis organiseren?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansie
Ik kan er gewoon niet vanaf komen. Misschien in augustus, blizzard ent. gaat een nieuw spel aankondigen, misschien deel 3
Mijn sociale leven, waar is hij?
sorry, ik heb geen F5 vinger zoals jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge! [afbeelding]
Heb ik gisteren na 5 dagen ook weer eens gedaan.....![]()
Nee liever nietquote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Papercut op z'n engels, Cross.![]()
Nee ik doe het de laatste tijd veel vaker sinds ik een vriendin hebquote:Op maandag 25 juni 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, is de twee-wekelijkse scheerbeurt weer aan de orde ja?
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?
Nee, ik heb m'n broertje al aangeraakt...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?
deel 3?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansie
Ik kan er gewoon niet vanaf komen. Misschien in augustus, blizzard ent. gaat een nieuw spel aankondigen, misschien deel 3
Mijn sociale leven, waar is hij?
Niet want hij is spelletjes aan het spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ph, hoe ver ben je eigenlijk met je reis organiseren?![]()
levert anders zeker commentaar op?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik doe het de laatste tijd veel vaker sinds ik een vriendin heb![]()
Viezerikquote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n broertje al aangeraakt...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sorry, ik heb geen F5 vinger zoals jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]op dit moment werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en af en toe fokken
)
* JortK kan het ook niet maken om ongeschoren bij zn vriendin aan te komenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
levert anders zeker commentaar op?
* Frutsel mompelt iets van:"goh herkenbaar"
Geen peuken in mijn koffie!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
*legt alvast een voorraadje met versgezette koffie klaar, en wat plakjes cake! (En nee, niet die gortdroge bejaardenhuiscake)
* Koenz0r gooit een pakje peuken in de groep.
* Frutsel kopt de peuken door naar JJ, maar gaat vast genieten van de verse koffie en cakequote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
*legt alvast een voorraadje met versgezette koffie klaar, en wat plakjes cake! (En nee, niet die gortdroge bejaardenhuiscake)
dit wordt dus uitdelen he, dat snap je..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
Goed zo JortK...en zo hoort het ook...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK kan het ook niet maken om ongeschoren bij zn vriendin aan te komen
Ik heb gewoon z'n schouder aangeraakt, middels een schouderklopje...quote:
Die vrouwen moeten niet zo zeuren...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK kan het ook niet maken om ongeschoren bij zn vriendin aan te komen[/me]
Koffie ende cake:quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
[me= Koenz0r gooit een pakje peuken in de groep.
Oh dat niet hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
levert anders zeker commentaar op?
* Frutsel mompelt iets van:"goh herkenbaar"
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat niet hoorMaar ik vind gewoon dat ik er een beetje fatsoenlijk uit moet zien, een stoppelbaard hoort daar niet bij
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goed zo JortK...en zo hoort het ook...![]()
![]()
hint hint hint...![]()
![]()
En dat weet je nu alquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als het goed is ben ik over een maand peuk-vrij..![]()
Ja voor me werk is het inderdaad ook niet zo netjesquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat niet hoorMaar ik vind gewoon dat ik er een beetje fatsoenlijk uit moet zien, een stoppelbaard hoort daar niet bij
quote:
yep...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:39 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat weet je nu al
[..]
Ja voor me werk is het inderdaad ook niet zo netjes
[..]
same here...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Koenz0r het volgende:
Hier zit ik dan. Terwijl ik mijn ongeschoren baardje friemel en af en toe een hijs van mijn peuk neem om het vervolgens te blussen met een heerlijk kopje koffie.
Wat een leven.
Peuken zijn vrijblijvendquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon z'n schouder aangeraakt, middels een schouderklopje...![]()
[..]
Die vrouwen moeten niet zo zeuren...![]()
[..]
Koffie ende cake:![]()
Peuken:![]()
![]()
Ik doe precies hetzelfdequote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Koenz0r het volgende:
Hier zit ik dan. Terwijl ik mijn ongeschoren baardje friemel en af en toe een hijs van mijn peuk neem om het vervolgens te blussen met een heerlijk kopje koffie.
Wat een leven.
Toch wel gewoon zwart he die koffiequote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Koenz0r het volgende:
Wat een leven.
Ow, dus voordat je een vriendin had, vond je dat je d'r niet fatsoenlijk uit hoefde te zienquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Die sig van jou...quote:
koffie met melk..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nee......met melk en suiker aub...
![]()
![]()
![]()
En een lekker muziekje op gezet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
same here...![]()
![]()
maar dan zonder baard he...![]()
![]()
tis hier niet zonnig...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:44 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
En een lekker muziekje op gezet.
Even een blik naar buiten geworpen, grote witte wolken met af en toe een heldere blauwe lucht. Toch best zonnig.
En dan natuurlijk de "bonus" voor als het je zou lukken ^^quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.....als ik op vakantie ga moet ik een hele boel uurtjes in het vliegtuig zitten en ik dacht dat dat een mooie gelegenheid zou zijn om te stoppen...
![]()
![]()
Zat hier met een kopje koffie en een peukje wederom hersenloos te fokken.. En dat leek mij het ultieme moment om ook maar eens een post hierin te slingerénquote:Op maandag 25 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koenzor en stargater, nooit hier gezien
Dudequote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dus voordat je een vriendin had, vond je dat je d'r niet fatsoenlijk uit hoefde te zien![]()
![]()
Ja ja, ze leest zeker mee CrossValt me tegen van je
Zeg gewoon de waarheid
oeh...vertel vertel vertel...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan natuurlijk de "bonus" voor als het je zou lukken ^^
**binnenpretje heeft**
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
Anyway, ik ga ff iets inleveren op school en daarna ws de stad in
bye!
Nijmegen niet dus...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Hier in ede breekt af en toe lekker het zonnetje door!![]()
doedoei crossie...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
Zuip ze!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
Klopt, ben hier sinds gister voor het eerst. Als rasechte koffiejunk is het toch beschamend dat ik dit topic nooit eerder heb ontdektquote:Op maandag 25 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koenzor en stargater, nooit hier gezien
OMFG...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, ben hier sinds gister voor het eerst. Als rasechte koffiejunk is het toch beschamend dat ik dit topic nooit eerder heb ontdekt
ben je er nou nog cross...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je usericon
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef MPG het volgende:
De koffie-stats voor vandaag:
[..]
Rustig dagje wel
OA, dat is een gevalletje Mosterd-Maaltijd. Gezien mijn patent wens ik aanspraak te maken op het kopje koffie dat jij me nu verschuldigd bentquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je usericon
LEKKER DING...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
OA, dat is een gevalletje Mosterd-Maaltijd. Gezien mijn patent wens ik aanspraak te maken op het kopje koffie dat jij me nu verschuldigd bent
Nou... ik begrijp het wel grootendeels!quote:
zij scheert zich ook?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude
Voordat ik een vriendin had maakte me het nog allemaal niet uit als ik het een dag vergat. Nu is het een 'verplichting' omdat zij er ook moeite voor mij doet
AJAX!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Zat hier met een kopje koffie en een peukje wederom hersenloos te fokken.. En dat leek mij het ultieme moment om ook maar eens een post hierin te slingerén
stad in?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
Aan de schandpaalquote:Op maandag 25 juni 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....schaam je idd diep...
![]()
![]()
Te makkelijk Frutsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zij scheert zich ook?![]()
(in het gezicht?
)
Schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja...leuk...ook goedemorgen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
stad in?
EHV?
Ken je E-Hoog? (op de TU campus)![]()
Mazzooolquote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
--> VBLquote:
Ja, ook een goedemorgen!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
stad in?
EHV?
Ken je E-Hoog? (op de TU campus)![]()
Jamaar jamaar.. ik mag niet meer openlijk flirten met andere meisjes van M-Mquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind deze minder aanstekelijk dan die AFC Ajax van Stargazerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je usericon
Whehe... dezelfde reactie, incl. smilie!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...leuk...ook goedemorgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen OA, waar blijft mijn koffie, patent-inbreuk-makerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
--> VBL![]()
[..]
Ja, ook een goedemorgen! [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat ik dan steeds moet selecteren om te kijken wat jullie zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zit wel heel erg onder de plak lieverd...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.. ik mag niet meer openlijk flirten met andere meisjes van M-M![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind deze minder aanstekelijk dan die AFC Ajax van Stargazer
yep...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe... dezelfde reactie, incl. smilie!!![]()
GMTA.. toch?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm is er nu toch niet..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.. ik mag niet meer openlijk flirten met andere meisjes van M-M![]()
![]()
ikweetsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zit wel heel erg onder de plak lieverd...![]()
![]()
* alstu...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemorgen OA, waar blijft mijn koffie, patent-inbreuk-maker[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef JortK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
wat een freak, ik zeg dumpen!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar die leest altijd alle posts door volgens mij
Dat DENK jijquote:
Whehe....quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Gekke Limbo.. onder den plak zitten bij iemand, zonder diegene te kennen... [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ik diegene niet kenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Gekke Limbo.. onder den plak zitten bij iemand, zonder diegene te kennen... [afbeelding]
Hoezo? Het valt allemaal nog best mee hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had je toch hoger ingeschat...![]()
normaal beginnen we hier met GOEDEMORGEN allemaalquote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had je toch hoger ingeschat...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
huh...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal beginnen we hier met GOEDEMORGEN allemaal
-gaan dan pas teruglezen
-gaan daarna pas commentaar geven
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohh!!!..en ook nog stiekem msn-en....![]()
vast welquote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......is dit wel voor mij bedoeld..????
quote:
Volgens mij is "ze" vanavond "gruwelijk nat"quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk voor mijquote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..ja..owkey....wat bedoel je met "nat" ....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is "ze" vanavond "gruwelijk nat"
Ben ik altijd toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk voor mij
Goedemorgen allemaalwat zikjn jullie vandaag lekker positief over mij zeg
Ja, ze moeten ons weer hebben vanmorgen lieviequote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk voor mij
uhquote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..ja..owkey....wat bedoel je met "nat" ....![]()
ah ok...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk voor mij
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze moeten ons weer hebben vanmorgen lievie
geeft niet,niets van aantrekken, ik blijf je lekker toch liev vinden
kuchquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah ok...![]()
van mijn kant nog niks negatiefs over je hoor...![]()
krijg je daar nou een harde plassert van... van je fipooooquote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moohoooh de fipo1~!`1!
had ik al, odol jeweettogquote:Op maandag 25 juni 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
krijg je daar nou een harde plassert van... van je fipoooo?
quote:
stop dan met werkenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:03 schreef OA het volgende:
Het gaat wel heel erg hard zeg....![]()
Zelfs zo hard dat de werkende KSC'er het allemaal niet bijbeent....![]()
??quote:
MPG >quote:
"dan wast ze em eerst ff lekker, doet een condoom om, zuigt er ff aan en vraagt dan of ik onder of boven wil"quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is "ze" vanavond "gruwelijk nat"
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
't is een volhouder maar lenny houdt braaf de handjes boven de dekensquote:
je bent niet zo vlug he....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
't is een volhouder maar lenny houdt braaf de handjes boven de dekens
kan ook niet anders met jullie tempo![]()
weet je hoe vroeg het is! Het is al een hele prestatie dat ik hier voor 10 uur ben. Ben maar eens een keer trots op me.quote:
lieverd..ik BEN trots op je....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet je hoe vroeg het is! Het is al een hele prestatie dat ik hier voor 10 uur ben. Ben maar eens een keer trots op me.![]()
quote:
whehequote:
Whehe.. alst rustiger was had je vies gedaan zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
't is een volhouder maar lenny houdt braaf de handjes boven de dekens
kan ook niet anders met jullie tempo![]()
jatoch! ga nu even uit bed, eten.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd..ik BEN trots op je.......jeweetstoch...????
![]()
![]()
euh nee, voor MMquote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet iedereen heeft een internetneukpartner.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
whehe
[afbeelding]
![]()
[..]
Whehe.. alst rustiger was had je vies gedaan zeker[afbeelding]
Goedemorgen MPGquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
whehequote:Op maandag 25 juni 2007 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet iedereen heeft een internetneukpartner. [afbeelding]
Je moet mijn lievie wel hebben hequote:
Goedemorgen btwquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
krijg je daar nou een harde plassert van... van je fipoooo?
jij hebt niet een een gewone neukpartner...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet iedereen heeft een internetneukpartner. [afbeelding]
Vanwaar dequote:
ik heb d'r al heul langquote:Op maandag 25 juni 2007 10:09 schreef MPG het volgende:
Je moet mijn lievie wel hebben he [afbeelding]
[..]
Goedemorgen btw
Mijn fout, ik quote de verkeerde... hihiquote:
idd tis dat jij het bent maar andersquote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb d'r al heul lang![]()
![]()
![]()
![]()
En ze weet wie ut zegt![]()
Foutje... was iets te quick met de FQRquote:Op maandag 25 juni 2007 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar de?.
Die heb had ik overigens nog nooit gebruikt...![]()
Whehequote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb d'r al heul lang![]()
![]()
![]()
![]()
En ze weet wie ut zegt![]()
hier dus ook...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef JortK het volgende:
Het wordt in één keer donker hier niet normaal
kusje?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
[..]
idd tis dat jij het bent maar anders![]()
ga je weg?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier dus ook.....wordt leuk zo in de stad...
![]()
Het is hier overwegend bewolkt, maar ik zie wel degelijk blauwe stukken tussen de wolken!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier dus ook.....wordt leuk zo in de stad...
![]()
en nu ga jij er eentje leggen zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |