Whehe... dezelfde reactie, incl. smilie!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...leuk...ook goedemorgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen OA, waar blijft mijn koffie, patent-inbreuk-makerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
--> VBL![]()
[..]
Ja, ook een goedemorgen! [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat ik dan steeds moet selecteren om te kijken wat jullie zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zit wel heel erg onder de plak lieverd...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.. ik mag niet meer openlijk flirten met andere meisjes van M-M![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind deze minder aanstekelijk dan die AFC Ajax van Stargazer
yep...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe... dezelfde reactie, incl. smilie!!![]()
GMTA.. toch?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm is er nu toch niet..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.. ik mag niet meer openlijk flirten met andere meisjes van M-M![]()
![]()
ikweetsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zit wel heel erg onder de plak lieverd...![]()
![]()
* alstu...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemorgen OA, waar blijft mijn koffie, patent-inbreuk-maker[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:54 schreef JortK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
wat een freak, ik zeg dumpen!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar die leest altijd alle posts door volgens mij
Dat DENK jijquote:
Whehe....quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Gekke Limbo.. onder den plak zitten bij iemand, zonder diegene te kennen... [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ik diegene niet kenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Gekke Limbo.. onder den plak zitten bij iemand, zonder diegene te kennen... [afbeelding]
Hoezo? Het valt allemaal nog best mee hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had je toch hoger ingeschat...![]()
normaal beginnen we hier met GOEDEMORGEN allemaalquote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had je toch hoger ingeschat...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
huh...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal beginnen we hier met GOEDEMORGEN allemaal
-gaan dan pas teruglezen
-gaan daarna pas commentaar geven
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohh!!!..en ook nog stiekem msn-en....![]()
vast welquote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......is dit wel voor mij bedoeld..????
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is "ze" vanavond "gruwelijk nat"quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk voor mijquote:Op maandag 25 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......is dit wel voor mij bedoeld..????
eeuuuhh..ja..owkey....wat bedoel je met "nat" ....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is "ze" vanavond "gruwelijk nat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |