ach ja..nog maar een paar weekjes genieten van mijn peuken...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje peuken in je koffie doen...![]()
![]()
daarom wordt het een latertje?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even mijn urenstaat van de laatste maand invullen
Omertaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.
modn....rsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
Mods die misbruik maken van hun privilèges.....![]()
![]()
![]()
Vet Cool Gaaf...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.
Proberen te verzinnen waar je de uren waarop je gefokt hebt moet gaan boeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Het meest hatelijke werk vind ik persoonlijk
Diablo IIquote:
online gamenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooh wel toevallig Omerta krijgt ook een schop
Ik heb me ingeschreven ooit maar nog nooit gespeeldquote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...![]()
wrom schrijf je je dan in...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven ooit maar nog nooit gespeeld
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansiequote:
Ph, hoe ver ben je eigenlijk met je reis organiseren?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansie
Ik kan er gewoon niet vanaf komen. Misschien in augustus, blizzard ent. gaat een nieuw spel aankondigen, misschien deel 3
Mijn sociale leven, waar is hij?
sorry, ik heb geen F5 vinger zoals jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge! [afbeelding]
Heb ik gisteren na 5 dagen ook weer eens gedaan.....![]()
Nee liever nietquote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Papercut op z'n engels, Cross.![]()
Nee ik doe het de laatste tijd veel vaker sinds ik een vriendin hebquote:Op maandag 25 juni 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, is de twee-wekelijkse scheerbeurt weer aan de orde ja?
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?
Nee, ik heb m'n broertje al aangeraakt...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?
deel 3?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansie
Ik kan er gewoon niet vanaf komen. Misschien in augustus, blizzard ent. gaat een nieuw spel aankondigen, misschien deel 3
Mijn sociale leven, waar is hij?
Niet want hij is spelletjes aan het spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ph, hoe ver ben je eigenlijk met je reis organiseren?![]()
levert anders zeker commentaar op?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik doe het de laatste tijd veel vaker sinds ik een vriendin heb![]()
Viezerikquote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n broertje al aangeraakt...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sorry, ik heb geen F5 vinger zoals jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]op dit moment werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en af en toe fokken
)
* JortK kan het ook niet maken om ongeschoren bij zn vriendin aan te komenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
levert anders zeker commentaar op?
* Frutsel mompelt iets van:"goh herkenbaar"
Geen peuken in mijn koffie!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
*legt alvast een voorraadje met versgezette koffie klaar, en wat plakjes cake! (En nee, niet die gortdroge bejaardenhuiscake)
* Koenz0r gooit een pakje peuken in de groep.
* Frutsel kopt de peuken door naar JJ, maar gaat vast genieten van de verse koffie en cakequote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
*legt alvast een voorraadje met versgezette koffie klaar, en wat plakjes cake! (En nee, niet die gortdroge bejaardenhuiscake)
dit wordt dus uitdelen he, dat snap je..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
Goed zo JortK...en zo hoort het ook...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK kan het ook niet maken om ongeschoren bij zn vriendin aan te komen
Ik heb gewoon z'n schouder aangeraakt, middels een schouderklopje...quote:
Die vrouwen moeten niet zo zeuren...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK kan het ook niet maken om ongeschoren bij zn vriendin aan te komen[/me]
Koffie ende cake:quote:Op maandag 25 juni 2007 09:33 schreef Koenz0r het volgende:
[me= Koenz0r gooit een pakje peuken in de groep.
Oh dat niet hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
levert anders zeker commentaar op?
* Frutsel mompelt iets van:"goh herkenbaar"
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat niet hoorMaar ik vind gewoon dat ik er een beetje fatsoenlijk uit moet zien, een stoppelbaard hoort daar niet bij
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goed zo JortK...en zo hoort het ook...![]()
![]()
hint hint hint...![]()
![]()
En dat weet je nu alquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als het goed is ben ik over een maand peuk-vrij..![]()
Ja voor me werk is het inderdaad ook niet zo netjesquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat niet hoorMaar ik vind gewoon dat ik er een beetje fatsoenlijk uit moet zien, een stoppelbaard hoort daar niet bij
quote:
yep...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:39 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat weet je nu al
[..]
Ja voor me werk is het inderdaad ook niet zo netjes
[..]
same here...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Koenz0r het volgende:
Hier zit ik dan. Terwijl ik mijn ongeschoren baardje friemel en af en toe een hijs van mijn peuk neem om het vervolgens te blussen met een heerlijk kopje koffie.
Wat een leven.
Peuken zijn vrijblijvendquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon z'n schouder aangeraakt, middels een schouderklopje...![]()
[..]
Die vrouwen moeten niet zo zeuren...![]()
[..]
Koffie ende cake:![]()
Peuken:![]()
![]()
Ik doe precies hetzelfdequote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Koenz0r het volgende:
Hier zit ik dan. Terwijl ik mijn ongeschoren baardje friemel en af en toe een hijs van mijn peuk neem om het vervolgens te blussen met een heerlijk kopje koffie.
Wat een leven.
Toch wel gewoon zwart he die koffiequote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Koenz0r het volgende:
Wat een leven.
Ow, dus voordat je een vriendin had, vond je dat je d'r niet fatsoenlijk uit hoefde te zienquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Die sig van jou...quote:
koffie met melk..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nee......met melk en suiker aub...
![]()
![]()
![]()
En een lekker muziekje op gezet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
same here...![]()
![]()
maar dan zonder baard he...![]()
![]()
tis hier niet zonnig...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:44 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
En een lekker muziekje op gezet.
Even een blik naar buiten geworpen, grote witte wolken met af en toe een heldere blauwe lucht. Toch best zonnig.
En dan natuurlijk de "bonus" voor als het je zou lukken ^^quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.....als ik op vakantie ga moet ik een hele boel uurtjes in het vliegtuig zitten en ik dacht dat dat een mooie gelegenheid zou zijn om te stoppen...
![]()
![]()
Zat hier met een kopje koffie en een peukje wederom hersenloos te fokken.. En dat leek mij het ultieme moment om ook maar eens een post hierin te slingerénquote:Op maandag 25 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koenzor en stargater, nooit hier gezien
Dudequote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dus voordat je een vriendin had, vond je dat je d'r niet fatsoenlijk uit hoefde te zien![]()
![]()
Ja ja, ze leest zeker mee CrossValt me tegen van je
Zeg gewoon de waarheid
oeh...vertel vertel vertel...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan natuurlijk de "bonus" voor als het je zou lukken ^^
**binnenpretje heeft**
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
Anyway, ik ga ff iets inleveren op school en daarna ws de stad in
bye!
Nijmegen niet dus...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Hier in ede breekt af en toe lekker het zonnetje door!![]()
doedoei crossie...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
Zuip ze!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
Klopt, ben hier sinds gister voor het eerst. Als rasechte koffiejunk is het toch beschamend dat ik dit topic nooit eerder heb ontdektquote:Op maandag 25 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koenzor en stargater, nooit hier gezien
OMFG...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, ben hier sinds gister voor het eerst. Als rasechte koffiejunk is het toch beschamend dat ik dit topic nooit eerder heb ontdekt
ben je er nou nog cross...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je usericon
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef MPG het volgende:
De koffie-stats voor vandaag:
[..]
Rustig dagje wel
OA, dat is een gevalletje Mosterd-Maaltijd. Gezien mijn patent wens ik aanspraak te maken op het kopje koffie dat jij me nu verschuldigd bentquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je usericon
LEKKER DING...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
OA, dat is een gevalletje Mosterd-Maaltijd. Gezien mijn patent wens ik aanspraak te maken op het kopje koffie dat jij me nu verschuldigd bent
Nou... ik begrijp het wel grootendeels!quote:
zij scheert zich ook?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude
Voordat ik een vriendin had maakte me het nog allemaal niet uit als ik het een dag vergat. Nu is het een 'verplichting' omdat zij er ook moeite voor mij doet
AJAX!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Zat hier met een kopje koffie en een peukje wederom hersenloos te fokken.. En dat leek mij het ultieme moment om ook maar eens een post hierin te slingerén
stad in?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
Aan de schandpaalquote:Op maandag 25 juni 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....schaam je idd diep...
![]()
![]()
Te makkelijk Frutsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zij scheert zich ook?![]()
(in het gezicht?
)
Schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja...leuk...ook goedemorgen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
stad in?
EHV?
Ken je E-Hoog? (op de TU campus)![]()
Mazzooolquote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
bye!
--> VBLquote:
Ja, ook een goedemorgen!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
stad in?
EHV?
Ken je E-Hoog? (op de TU campus)![]()
Jamaar jamaar.. ik mag niet meer openlijk flirten met andere meisjes van M-Mquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind deze minder aanstekelijk dan die AFC Ajax van Stargazerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je usericon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |