Absoluut, dat waardeer ik echt in haar, zij zakt niet tot het niveau van die andere tokkies.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof ze nog backup voor iemand anders wil zijn. Je kan van Lieke zeggen wat ze wil, misschien irritant enzo, ik vind haar nog echt het minst 'aso' hoor, daar in dat huis. En Huub vind ik gewoon leukDus zij met z'n tweeen zijn gewoon sterk.
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ok, das waar, maar Huub en Lieke maken het er ook wel naar, met hun bazige gedrag.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
En dan is Nena de villa uitgezet om een schopje tegen Brian z'n been...
Dat schopje waarvan Bart zei: Slecht afgeweerd Brian...
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat schopje van Nena waardoor zij uit DGK moest..
Dat is niks vergeleken met wat er nu allemaal mag![]()
Laat ze eens een discussie aangaan, dat kuthoersmijten word ik echt doodziek van. En dan die giegelende meelopers erbij.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.
Maar het blijft een laffe bedoening.
en het gedrag van de personen die je nu hoort spreken vind je normaal?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ok, das waar, maar Huub en Lieke maken het er ook wel naar, met hun bazige gedrag.
Wacht maar, Dennis gaat echt nog naar BAN. Dan mag Jaap Huub's voeten kussen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef petraa het volgende:
Brian is echt walgelijk nu en die Dennis ook
eric vergeten?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.
Maar het blijft een laffe bedoening.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wacht maar, Dennis gaat echt nog naar BAN. Dan mag Jaap Huub's voeten kussen.
Daar ben ik het mee eens.... verder is ze moeilijk te doorgronden.... maar ze blijft redelijk rustig in al haar clashes en dat vind ik echt een pluspunt.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof ze nog backup voor iemand anders wil zijn. Je kan van Lieke zeggen wat ze wil, misschien irritant enzo, ik vind haar nog echt het minst 'aso' hoor, daar in dat huis. En Huub vind ik gewoon leukDus zij met z'n tweeen zijn gewoon sterk.
Wat een heerlijk wijfquote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg altijd wie het laatst lacht lacht het best go lieke...kill them all.
om dezelfde reden als bij eric: lieke exitquote:Op maandag 25 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had in elk geval nog een 'reden'. Jaap begon out of the blue met kuthoer te smijten.
Nope, dat was ook lafquote:
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had in elk geval nog een 'reden'. Jaap begon out of the blue met kuthoer te smijten.
Jij gebruikt ook alles tegen Huub en Lieke...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bah, wat een vies remspoor.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...![]()
agree !quote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
Als dit Brian Of Hoertasia was overkomen, had achter allang gebeld, of een streamlock erop gegooit.. Walgelijk dit!
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
Een remspoor in Lieke's bed blijhkt nu een hot item te zijn... het wachten is op de febo tot die iedereen naar bed stuurt...
Brian is echt een held!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: Is het gelukt jongens.
Brian: Kuthoer.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.
Dat is waarschijnlijk zwaar overdreven, net als die 'gebroken' rib toenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
Ook zo schaamteloos dat ze niet eens nadenken over het feit dat er dus gewoon een vinger gebroken is vanavond.
Maar Amanda`s kut stinkt niet naar een dode rat.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Gek dat brian lieke de hele tijd kuthoer noemt terwijl die zelf de grootste hoer vd villa heeft
Brandvlek van gisterquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Die is heel slimgevonden, grappig en intelligent.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: Is het gelukt jongens.
Brian: Kuthoer.
Hij wilde liever dat iemand anders het voor hem zou doenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef akveor het volgende:
De eerste woorden van Brian toen die terug de villa in kwam tegen Lieke: Kuthoer.
Omdat Brian en Natasia niet gek mogen worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef farceman het volgende:
Waarom zien we niet eens een keer een ruzie tussne Brian en Amanda?
Altijd weer Huub en lieke....boring tv en te voorspelbaar
jammer, maar leuk dat je toch een poosje hebt meegepost.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:38 schreef riri het volgende:
[..]
en het gedrag van de personen die je nu hoort spreken vind je normaal?
En wil je daar nog naar kijken?
Ik niet....schaamteloze mensen
Well duh, what else. Alsof je met je anus over je dekbed ligt te schurenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
En lekker handig dat ze zelf niet met het bed hoeven te slepen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:43 schreef webextreme.nl het volgende:
Wat zijn die lui doelloos bezig, maakt het voor lieke en huub veel intiemer samen zonder herrie
Dat was ook niet out of the blue. Lieke dacht Jaap de les te kunnen lezen door hem te vertellen dat hij niet beneden mocht plassen maar dat hij dat op zijn eigen toilet moest doen. Gasten moesten een schoon toilet hebben vond ze. Tja, kijk naar haar bedjequote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...![]()
Dat zal nog wel even durenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt Huub weer?
Nee, naar 10 dode rattenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Amanda`s kut stinkt niet naar een dode rat.
Ik hoorde net iemand op zielige toon zeggen "Oh, hij heeft zijn pinkie gebroken, zijn pinkie".quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
Ook zo schaamteloos dat ze niet eens nadenken over het feit dat er dus gewoon een vinger gebroken is vanavond.
Nee naar een dooie Mammoetquote:Op maandag 25 juni 2007 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Amanda`s kut stinkt niet naar een dode rat.
Geen uitzonderlijk gedrag toch voor iemand die na 9 maanden aan een spel gaat deelnemen en er ook met de hoofdprijs vandoor wil gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 02:35 schreef BarryK het volgende:
Dennis likt zich ook lekker in...
huub, lieke ging ook same met ban eric terroriseren, betekend dat dat huub bij ban hoorde?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef Donnie29 het volgende:
Dus is Dennis gecast, om gewoon te zorgen dat Ban nog meer macht krijgt, dit maakt het spel dus totaal oneerlijk.
Juist, net alsof zijn pik niet onder de stront zat nadat ie zich anaal vergreep aan Amanda. Verdomme en nu wil ik een teiltje...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
Brrr durft over poep te spreken??
Oei oei, iets met stenen gooien, en een glazen huisje![]()
Zegt diegene die Dennis na 3 dagen helemaal de man vindt.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huub, lieke ging ook same met ban eric terroriseren, betekend dat dat huub bij ban hoorde?
wat kortzichtig volk hiero
Ze moeten naar bedquote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Erg typisch als er terror tegen brian is moet iedereen stipt om 02.30 naar bed en wordt hij beschermd nu is het tegen Lieke en Huub en blijkt er opeens geen bedtijd meer te zijn?!!!
Rara.........
Inderdaad, zij sluit mensen in haar hartje, zo is zijquote:Op maandag 25 juni 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
En Natasja vindt het altijd zoooooooooo erg, mensen proberen kapot te maken en met zn allen tegen 1. Zo is zij gewoon niet, ze is een gevoelsmens.
Helemaal eensquote:Op maandag 25 juni 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
En Natasja vindt het altijd zoooooooooo erg, mensen proberen kapot te maken en met zn allen tegen 1. Zo is zij gewoon niet, ze is een gevoelsmens.
Het is gewoon een brandvlek van gister.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist, net alsof zijn pik niet onder de stront zat nadat ie zich anaal vergreep aan Amanda. Verdomme en nu wil ik een teiltje...![]()
Omdat wij morgen evt weer moeten werken..quote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
Waarom moet iedereen om 3 uur naar bed?
Half drie is normale bedtijdquote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
Waarom moet iedereen om 3 uur naar bed?
Ik begin hem ook al beter te vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zegt diegene die Dennis na 3 dagen helemaal de man vindt.![]()
Het is inderdaad knap dat die 5 losers ook mij weer naar Huub en Lieke toedrijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:48 schreef mazaru het volgende:
Ik kan hier niet meer tegen
Ik ben weer pro Huub!
En ik gooi dat gegil uit
![]()
Jaap is meer dan top. Hij weet precies wat hij doet in die slangenkuil en hij doet het goed. Jullie vergeten allemaal dat 99 van de 100 keer het Huub is die aggressie uitlokt en als eerste andere mensen aan begint te raken.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:44 schreef Donnie29 het volgende:
Ik hoop ook wel dat Cora straks de bruiloft af zegt, want Jaap vind ik op deze manier ook geen zak meer aan.
ikneemjoumaarnietserieusquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is meer dan top. Hij weet precies wat hij doet in die slangenkuil en hij doet het goed. Jullie vergeten allemaal dat 99 van de 100 keer het Huub is die aggressie uitlokt en als eerste andere mensen aan begint te raken.
Tegen haar zou hij het ook wel willen zeggen maar hij blijft eerst nog even gebruik van haar maken en wacht nog even tot het spel is afgelopenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Gek dat brian lieke de hele tijd kuthoer noemt terwijl die zelf de grootste hoer vd villa heeft
En dat is dus het SPEL! Aanraken is prima, als iemand daarvan uit zn plaat gaat, mooi meegenomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is meer dan top. Hij weet precies wat hij doet in die slangenkuil en hij doet het goed. Jullie vergeten allemaal dat 99 van de 100 keer het Huub is die aggressie uitlokt en als eerste andere mensen aan begint te raken.
Zeker ook omdat een geweldige avond weer wreed afgekapt wordt door de Feboquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik begin me te realiseren dat ik er niets meer aan vind.
echt die 2 zijn echt heel errug B en N....belachelijk en nietszeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef petraa het volgende:
B: Je lelijke kut kan je beneden nog even wassen en danoprotten naar kantoor.
N: Kanonne Slieko, ik heb nog nooit zo ranzig bed meegemaakt.
Jaap vindt het allemaal niet zo leuk volgens mij.
Agreequote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Lieke is nog normaal. De rest is weinig meer dan een hoopje kots.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een walgelijk volk ....... ik snap niet dat Lieke die Brainless niet eens even
in zijn gezicht spuugt. Wat een kneuzen en wat haat ik die losers.
Jammer dat ze nog steeds beschermnd worden door de Febo.
Te ordinair voor woorden....quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
echt die 2 zijn echt heel errug B en N....belachelijk en nietszeggen
Naar Lieke kunnen ze mij niet drijven, elke keer dat ontzettend moraliserende toontje. Huub mag een toontje lager zingen maar staat bij mij ver boven BAN. Jaap is gewoon leukquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is inderdaad knap dat die 5 losers ook mij weer naar Huub en Lieke toedrijven.![]()
Tja, het is wel Lieke die Jaap tot twee keer toe op z'n hoofd sloeg, het begin van escalatie.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Lieke is nog normaal. De rest is weinig meer dan een hoopje kots.
Sloeg overdrijf je niet een beetjequote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het is wel Lieke die Jaap tot twee keer toe op z'n hoofd sloeg, het begin van escalatie.
Ze krijgt luizen van het bed.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een heerlijke haast surrealistische sfeer in de villa.
En wat een platvloersheid.
Iedere keer als je denkt dat het niet erger kan....
Nu begint Natasia weer.![]()
Nu praten over dat ze blijft zitten, als ze wegloopt is ze weer een loser.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Respect voor lieke....hoor brian nou..echt brian..hoop hoop soo....maar hou het netjes..
Weet je nog wat bart zei bij carlo en irene helemaal in het begin: we gaan bedrijven opstarten enzo...ze hebben NIKS behalve een slechte naam!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb 10 minuten streams gezien vandaag. De streams staan nu 5 minuten aan en ik ben het al weer heel erg zat. Maar weer uit dus. Jammer dat het zo ver weg zakt de laatste tijd. DGK begon veelbelovend....
Dennis doet ook gruwelijk kansloos meequote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef BarryK het volgende:
Jaap huichelt nu ook erop los...
Van BAN wist ik dat ze super kansloos waren, Dennis zit er nog maar net... en Jaap is echt een laffe huichelaar.
Jaap, grote man, durf nou eerst maar wat bij Brian die je Cora'tje wou laten lastigvallen... mietje.. en nu huichelachtig meelachen .. ffs
Dat kan wat mij betreft het programma nog redden, maar dat gaat helaas niet gebeuren denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Taurus het volgende:
Ik wil weer zo'n kaartenactieVoor Lieke dan.. Of voor Huub en Lieke
De rest in het huis wordt gek als Huub constant 1e blijft in die PoPo. En als Lieke er nu opeens die hard achteraan gaat en tweede wordt. Lijkt me 'n prachtig moment.
Inderdaad. Jaap en Huub vechten om de leiderspositie, en Dennis probeert een plek in de pikorde te krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De positie worden opnieuw bevochten tussen Jaap en Huub en Dennis. De rest loopt alleen maar mee en is niet interessant.
Maar hoelang kan een beetje beschaafd mens dit volhouden?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wat mij betreft het programma nog redden, maar dat gaat helaas niet gebeuren denk ik.
Walgelijkheid is troef de laatste tijd en vooral Lieke moet het ontgelden. Lieke kan het gelukkig makkelijk hebben, maar het blijft walgelijk om naar te kijken.
Ja het niveau is bedroefend laag aan t worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb 10 minuten streams gezien vandaag. De streams staan nu 5 minuten aan en ik ben het al weer heel erg zat. Maar weer uit dus. Jammer dat het zo ver weg zakt de laatste tijd. DGK begon veelbelovend....
Zeker nu, zou ik meteen 10 kaarten opsturen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Taurus het volgende:
De rest in het huis wordt gek als Huub constant 1e blijft in die PoPo. En als Lieke er nu opeens die hard achteraan gaat en tweede wordt. Lijkt me 'n prachtig moment.
Lachen he!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:55 schreef BrainView het volgende:
Geweldig hoe lieke finaal de grond ingeboord word
Dit verdient ze!!
Oow wat geniet ik
Scheinhelig nepwijf !! hehe
Ja, dat lijkt me een goeiequote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Taurus het volgende:
Brian en Del wassen zich nooit na anale sex, dat is pas smerig!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
Wat een niveau... Dat stomme gezeik over een laken. Met zijn allllllluh..........BAH
Just curious. Ben je eigenlijk voor of tegen Lieke?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kan niemand aan.
Zo hebben ze Eric ook weggekregen.
Alleen in dit geval voel ik geen medeleven.
Lieke is keihard.
Ja en Amanda gaat de geschiedenis in als integere vrouw met klassequote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat de geschiedenis in als de vrouw die zich liet neuken voor backup.
Net als dat Natasia de geschiedenis ingaat als de vrouw die haar kinderen in de steek liet.
En Amanda als de slet die in haar kont werd geneukt voor back-up maar het niet eens doorhad!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat de geschiedenis in als de vrouw die zich liet neuken voor backup.
Net als dat Natasia de geschiedenis ingaat als de vrouw die haar kinderen in de steek liet.
Tjeu zei ze datquote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef petraa het volgende:
N: Ik weet zeker dat die lul van Huub dood is en als hij niet dood was, dan is hij dood gegaan op het moment dat hij hem in Lieke d'r stinkende kut stak.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Amanda als de slet die in haar kont werd geneukt voor back-up maar het niet eens doorhad!![]()
En de lidl is te min voor voor Amanda... (zucht) wil dat rund wel es over tien jaar zienquote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef petraa het volgende:
B; Lieke staat in de supermarkt op de onderste lagen planken. Zo goedkoop is.
N: Lieke d'r moeder was zo ongelukkig met haar, dat toen ze geboren werd dat ze haar te vondeling heeft gelegd en er nog geld voor heeft gekregne.
Dus Dennis heeft het niet eens gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Twee gebroken vingers door het handgemeen met Brian afgelopen week...
Het niveau is te smerig voor woorden.
wie heeft dat gedaan?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Gaat er nog iemand sorry zeggen voor die gebroken vingers?
Sorry.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Gaat er nog iemand sorry zeggen voor die gebroken vingers?
nou met een verbandje verbind je geen gebroken vingers dus die discussie kan heel snel uit de weg geholpen worden..quote:Op maandag 25 juni 2007 02:59 schreef Donnie29 het volgende:
2 gebroken vingers?
Een door het handgemeen met Brian van de week en één door Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Het niveau is te smerig voor woorden.
Ik heb nu net 10 minuten de stream gezien, maar het peil is wat mij betreft te ver gezakt. Dit is idd te genant voor woorden. Stream kijken is leuk, sensatie is leuk, maar het lijkt nu nergens meer op.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben DGK zat. Laat het programma maar stoppen binnenkort. Het begint echt enorm genant te worden. ik kijk disndag wel eens weer ofzo...
Gespalktquote:Op maandag 25 juni 2007 02:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou met een verbandje verbind je geen gebroken vingers dus die discussie kan heel snel uit de weg geholpen worden..
Volgens mij waren ze gespalkt hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 02:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou met een verbandje verbind je geen gebroken vingers dus die discussie kan heel snel uit de weg geholpen worden..
En nu 2 door Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Hallo, Lieke slaat Jaap op zijn kop en Huub vliegt als een dolle op Dennis af. Wie begint er nu aggressief te zijn? Velen hebben hier wel boter op het hoofd naar mijn smaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zeker nu, zou ik meteen 10 kaarten opsturen.
Ik vind het niet normaal, dat er botten worden genbroken en de reacties daarop van de medebewonders. Daarbij, vind ik Lieke niet direct heel sympathiek, maar heb ik onderhand wel een enorme bewondering voor haar incasseringsvermogen en zelfbeheersing. Lieke laat zich werkelijk niet verleiden tot dergelijk tokkiegedrag, Lieke is de enige in dat huis met stijl en klasse.
Jammer dat je de hele avond niet mee hebt gemaakt ... want eigenlijk was dit een top avond... dee kaarten lijken geschud.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb nu net 10 minuten de stream gezien, maar het peil is wat mij betreft te ver gezakt. Dit is idd te genant voor woorden. Stream kijken is leuk, sensatie is leuk, maar het lijkt nu nergens meer op.
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, Lieke slaat Jaap op zijn kop en Huub vliegt als een dolle op Dennis af. Wie begint er nu aggressief te zijn? Velen hebben hier wel boter op het hoofd naar mijn smaak.
Zal wel een spalkje tussen die twee vingers zitten om de zaak te fixeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
morgen in het gipsquote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah maar dan nog niet gebroken hoor...das beetje 2de wereldoorlog..
Ben het helemaal met je eens. Is er geen ander leuk programma waar we kunnen streamen?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb nu net 10 minuten de stream gezien, maar het peil is wat mij betreft te ver gezakt. Dit is idd te genant voor woorden. Stream kijken is leuk, sensatie is leuk, maar het lijkt nu nergens meer op.
eh... Lieke steelt een camera en slaat Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, dat er botten worden genbroken en de reacties daarop van de medebewonders. Daarbij, vind ik Lieke niet direct heel sympathiek, maar heb ik onderhand wel een enorme bewondering voor haar incasseringsvermogen en zelfbeheersing. Lieke laat zich werkelijk niet verleiden tot dergelijk tokkiegedrag, Lieke is de enige in dat huis met stijl en klasse.
Maak je excuses is ff joh!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat morgen het gips in.
Huub geeft aan dat er geen boetes komen, het valt onder 'een beetje duwen en trekken'.
Ik vind wel dat Huub dit erg sportief opvat, valt me van hem mee.![]()
Jaap scheldt Lieke uit voor kuthoer? En dan pakt Lieke zn camera even weg....... nou nou Lieke, wat onbeschaafd.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:02 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... Lieke steelt een camera en slaat Jaap.
Klasse
Volgens mij sloeg ze niet hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Klasse
Was het van die ruzie met Brian of was het een eigen onhandigheid van Huub?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:02 schreef Donnie29 het volgende:
Wat is Brian opeens stil zeg..
Mensen met stijl en klasse komen niet eens door de voorselectiequote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Steelt een camera... Ze wilde een sorry horen. Dat is op zich niet te veel gevraagd als ze is uitgescholden, niet waar? Sorry hoor, maar dat is echt 'n flutargument, die gestolen camera. Dat redt 't natuurlijk nooit bij alle gemolde dingen en in vijvers gegooide andere troep wat de rest van de bewoners heeft aangericht. En dan nog, dat vind ik niet asociaal als in fysiek of gescheld.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Klasse
de laatste tijd niet meer neequote:Op maandag 25 juni 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen met stijl en klasse komen niet eens door de voorselectie![]()
Misschien is het Huub's eigen schuld toen ie Brian weer eens bestormde... en was het gewoon een ongelukje...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
Het is wel tekenend dat de asootjes ineens allemaal stil zijn.
En nog niemand heeft ook maar sorry gezegd voor die vingers.
Lieke welquote:Op maandag 25 juni 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen met stijl en klasse komen niet eens door de voorselectie![]()
You lucky bastard zou ik zeggen...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jezus wat erg dit! Ik heb een half uur geleden voor het eerst de streams te zien gekregen na betaling voor een maand en dan krijg je dit tenenkrommend eschouwspel te zien.
WAT EEN ASO'S
...maar? Klim in me maar... ? Wat wordt hem niet in dank afgenomen?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:07 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt tegen Dennis : "luister dit wordt je door heel veel mensen niet in dank afgenomen, niet alleen door mij niet, ik bedoel klim in me .. ik vind het allemaal best..."
Ik wacht op de eerste nek. Die val van de trap scheelde niet veel. Er vallen nog es serieus gewonden daar..quote:Op maandag 25 juni 2007 03:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ga ook maar is slapen denk ik zo...dromen over welke regels er morgen weer gebroken morgen worden...zijn het nog meer vingers die breken, of is het natasia die breekt. wat zal de nieuwe morgen brengen. Ik hoop op wat sancties.
Ehm....ze stuurt Jaap als een klein kind naar z'n eigen toilet. Ik zou dat ook niet pikken. Lieke denkt daar wel erg veel te kunnen "rulen" keer op keer. Dat moet je dus niet bij Jaap doen!!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Steelt een camera... Ze wilde een sorry horen. Dat is op zich niet te veel gevraagd als ze is uitgescholden, niet waar? Sorry hoor, maar dat is echt 'n flutargument, die gestolen camera. Dat redt 't natuurlijk nooit bij alle gemolde dingen en in vijvers gegooide andere troep wat de rest van de bewoners heeft aangericht. En dan nog, dat vind ik niet asociaal als in fysiek of gescheld.
Dan pas hij wel tussen dat zooitje wat er al zatquote:Op maandag 25 juni 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
Conclusie voor mij: Dennis is al zwaar door de mand gevallen, ook weer geen greintje beschaving te bekennen.
Dat hij meteen fysiek werd, met als resultaat waarschijnlijk gebroken vingers van Huub.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
...maar? Klim in me maar... ? Wat wordt hem niet in dank afgenomen?![]()
Wel je hoeft niet te kijken... en om nu te gaan zeiken over 4 euro?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom heb ik meteen voor een maand genomen? Heb er nu al spijt van
Daar was een gegronde reden voorquote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm....ze stuurt Jaap als een klein kind naar z'n eigen toilet. Ik zou dat ook niet pikken. Lieke denkt daar wel erg veel te kunnen "rulen" keer op keer. Dat moet je dus niet bij Jaap doen!!
Ik hoop dat Natasia haar neus breekt, want dan is haar gezicht niet meer te zienquote:Op maandag 25 juni 2007 03:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ga ook maar is slapen denk ik zo...dromen over welke regels er morgen weer gebroken morgen worden...zijn het nog meer vingers die breken, of is het natasia die breekt. wat zal de nieuwe morgen brengen. Ik hoop op wat sancties.
Nena ook wel, vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ilona en Nicolaas hadden wel stijl en klasse
Nee, dan ben je inderdaad 'n kuthoer.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm....ze stuurt Jaap als een klein kind naar z'n eigen toilet. Ik zou dat ook niet pikken. Lieke denkt daar wel erg veel te kunnen "rulen" keer op keer. Dat moet je dus niet bij Jaap doen!!
Omdat hij een ontzettende teringzooi van de wc maakt, zegt ze dat hij naar zijn eigen toilet moet gaan. Respons: KUTHOER!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zolang Natasia en Brian in de villa zitten (en ik denk dat dit ook voor Dennis gaat gelden), betaal ik sowieso geen stuiver aan streams. Pas als deze mensen weg zijn, ga ik betalen voor streams. Maar voor dit soort asociale taferelen, ga ik werkelijk geen stuiver uitgeven.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom heb ik meteen voor een maand genomen? Heb er nu al spijt van
Wie zou die boete moeten krijgen volgens hem?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:09 schreef petraa het volgende:
Brian is woest dat er nu geen boete wordt uitgedeeld, want er zijn 2 vingers gebroken. Klojo die ene vinger was van de week al gebroken, door jou.
Amanda vindt het heel zwak en vraagt zich af hoe ze dit naar de kijkers kunnen verklaren.
Dat vrees ik dus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste nek. Die val van de trap scheelde niet veel. Er vallen nog es serieus gewonden daar..![]()
Lieke heeft helemaal geen stijl en klasse, ze is mediageil en blijft koste wat kost in die villa zitten, ze laat zich vernederen door Hupert en door de bewoners...alles om maar met haar lelijke harses op tv te kunnen blijvenquote:
En plukt weer es aan haar stroquote:Op maandag 25 juni 2007 03:09 schreef petraa het volgende:
Brian is woest dat er nu geen boete wordt uitgedeeld, want er zijn 2 vingers gebroken. Klojo die ene vinger was van de week al gebroken, door jou.
Amanda vindt het heel zwak en vraagt zich af hoe ze dit naar de kijkers kunnen verklaren.
En toch kan ze veel hebben.... ze laat zich niet gek maken...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke heeft helemaal geen stijl en klasse, ze is mediageil en blijft koste wat kost in die villa zitten, ze laat zich vernederen door Hupert en door de bewoners...alles om maar met haar lelijke harses op tv te kunnen blijven
welkom, uw eerste indruk is correct...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jezus wat erg dit! Ik heb een half uur geleden voor het eerst de streams te zien gekregen na betaling voor een maand en dan krijg je dit tenenkrommend eschouwspel te zien.
WAT EEN ASO'S
Ik zeik niet over die focking 4 euro en ik hou van sensatie, maar dit kleuterachtige gescheld tegen Lieke heb ik niet van genoten moet ik zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel je hoeft niet te kijken... en om nu te gaan zeiken over 4 euro?![]()
Lieke wil niet aan dit niveau meedoen, en dat doet ze dus ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Taurus het volgende:
Go Lieke.. En go huubDe enige twee normale mensen hoor ik nu praten, echt. En dat is geen roze bril op. Ik hoor nu een gesprek wat de anderen nooit in die bewoordingen kunnen voeren.
ze hebbe nu koekje van eigen deeg wat ze bij eric dede toenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Taurus het volgende:
Go Lieke.. En go huubDe enige twee normale mensen hoor ik nu praten, echt. En dat is geen roze bril op. Ik hoor nu een gesprek wat de anderen nooit in die bewoordingen kunnen voeren.
Ja dat zei ik, koste wat kost, zelfrespect nulquote:Op maandag 25 juni 2007 03:11 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch kan ze veel hebben.... ze laat zich niet gek maken...
Het zou ook best veel over je zeggen als je er wel van genoot.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zeik niet over die focking 4 euro en ik hou van sensatie, maar dit kleuterachtige gescheld tegen Lieke heb ik niet van genoten moet ik zeggen
huhquote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Taurus het volgende:
? Kan mij 't schelen, ik vind 't gewoon 'n goed gesprekquote:Op maandag 25 juni 2007 03:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ze hebbe nu koekje van eigen deeg wat ze bij eric dede toen
Vernederen? Ik denk dat als zij er niet op in gaat, en laat zien dat ze erboven staat dat de rest eerder hunzelf vernedert. Medigeil, ach ja. Wie niet? Heeft verder niet echt iets met stijl of klasse te maken vind ik. Huub, ach ja...ik vind dat ze allebei wel wat doen. Het zal vast ook niet makkelijk zijn een relatie daar. En uiterlijk heeft er al helemaal niks mee te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke heeft helemaal geen stijl en klasse, ze is mediageil en blijft koste wat kost in die villa zitten, ze laat zich vernederen door Hupert en door de bewoners...alles om maar met haar lelijke harses op tv te kunnen blijven
Hou toch, dit had geen enkele reden. Niet eens speltechnisch, dit was gewoon gruwelijk asociaal gedrag.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Natasia, Amanda en Huub niet zo hoogdravend zijn. Je doet echter Dennis en zeker Jaap goed te kort. Ik lees ook nogal wat selectieve verontwaardiging als het over Huub en Lieke gaat. Niet vaak heb ik dat kunnen lezen toen Jaap onderheving was aan de ergste scheldwoorden die je maar kunt bedenken en wat hem verder overkwam daar in die villa.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Taurus het volgende:
is goed ieder zn mening maar wat jij zegt dat t normale mensen zijn is nie zo iedereen doet dingen die abnormaal zijn, niemand in dat huis is of kan normaal doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
? Kan mij 't schelen, ik vind 't gewoon 'n goed gesprek![]()
En toch was dat heel anders. Huub komt binnen en ze houden hun mond verder tegen Lieke. Echt te walgelijk voor woordenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Natuurlijk welquote:Op maandag 25 juni 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch, dit had geen enkele reden. Niet eens speltechnisch, dit was gewoon gruwelijk asociaal gedrag.
Dan mag van jou dus dat koekje van eigen deeg ook terecht komen bij Brian, Natasja, Jaap, Amanda en Dennis neem ik aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Toen was de verontwaardiging ook groot hier, evenals bij de acties tegen Eric.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Natasia, Amanda en Huub niet zo hoogdravend zijn. Je doet echter Dennis en zeker Jaap goed te kort. Ik lees ook nogal wat selectieve verontwaardiging als het over Huub en Lieke gaat. Niet vaak heb ik dat kunnen lezen toen Jaap onderheving was aan de ergste scheldwoorden die je maar kunt bedenken en wat hem verder overkwam daar in die villa.
lieke ook als huub haar daartoe aanspoortquote:Op maandag 25 juni 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wil niet aan dit niveau meedoen, en dat doet ze dus ook niet.
Ik hoor anderen altijd blaten dat dingen beneden hun niveau zijn, maar die hobbelen er rustig in mee.
Het zegt veel over de machtspositie van Huub.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:16 schreef Ning het volgende:
[..]
En toch was dat heel anders. Huub komt binnen en ze houden hun mond verder tegen Lieke. Echt te walgelijk voor woorden
vin t geweldig, als je hier niet van houd, zou ik maar stoppen met kijken, na 1 jaar word het allemaal nog erger, want ookal is t zo nie bedoeld, mensen word weggepest,. wegstemmen lukt bijna niet meer sinds iedereen dekking of dubbele dekking heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Stoken tussen Jaap en Lieke... en het schijnt nog te werken ook
En ik vergeet niet wat Huub en Jaap die verpleegkundige (Erics date) hebben aangedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen was de verontwaardiging ook groot hier, evenals bij de acties tegen Eric.
Preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt veel over de machtspositie van Huub.
En Huub deed bij binnenkomst ook precies het goede: zichzelf opstellen als sportieve verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |