Absoluut, dat waardeer ik echt in haar, zij zakt niet tot het niveau van die andere tokkies.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof ze nog backup voor iemand anders wil zijn. Je kan van Lieke zeggen wat ze wil, misschien irritant enzo, ik vind haar nog echt het minst 'aso' hoor, daar in dat huis. En Huub vind ik gewoon leukDus zij met z'n tweeen zijn gewoon sterk.
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ok, das waar, maar Huub en Lieke maken het er ook wel naar, met hun bazige gedrag.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
En dan is Nena de villa uitgezet om een schopje tegen Brian z'n been...
Dat schopje waarvan Bart zei: Slecht afgeweerd Brian...
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat schopje van Nena waardoor zij uit DGK moest..
Dat is niks vergeleken met wat er nu allemaal mag![]()
Laat ze eens een discussie aangaan, dat kuthoersmijten word ik echt doodziek van. En dan die giegelende meelopers erbij.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.
Maar het blijft een laffe bedoening.
en het gedrag van de personen die je nu hoort spreken vind je normaal?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ok, das waar, maar Huub en Lieke maken het er ook wel naar, met hun bazige gedrag.
Wacht maar, Dennis gaat echt nog naar BAN. Dan mag Jaap Huub's voeten kussen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef petraa het volgende:
Brian is echt walgelijk nu en die Dennis ook
eric vergeten?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.
Maar het blijft een laffe bedoening.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wacht maar, Dennis gaat echt nog naar BAN. Dan mag Jaap Huub's voeten kussen.
Daar ben ik het mee eens.... verder is ze moeilijk te doorgronden.... maar ze blijft redelijk rustig in al haar clashes en dat vind ik echt een pluspunt.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof ze nog backup voor iemand anders wil zijn. Je kan van Lieke zeggen wat ze wil, misschien irritant enzo, ik vind haar nog echt het minst 'aso' hoor, daar in dat huis. En Huub vind ik gewoon leukDus zij met z'n tweeen zijn gewoon sterk.
Wat een heerlijk wijfquote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg altijd wie het laatst lacht lacht het best go lieke...kill them all.
om dezelfde reden als bij eric: lieke exitquote:Op maandag 25 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had in elk geval nog een 'reden'. Jaap begon out of the blue met kuthoer te smijten.
Nope, dat was ook lafquote:
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had in elk geval nog een 'reden'. Jaap begon out of the blue met kuthoer te smijten.
Jij gebruikt ook alles tegen Huub en Lieke...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bah, wat een vies remspoor.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...![]()
agree !quote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
Als dit Brian Of Hoertasia was overkomen, had achter allang gebeld, of een streamlock erop gegooit.. Walgelijk dit!
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
Een remspoor in Lieke's bed blijhkt nu een hot item te zijn... het wachten is op de febo tot die iedereen naar bed stuurt...
Brian is echt een held!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: Is het gelukt jongens.
Brian: Kuthoer.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.
Dat is waarschijnlijk zwaar overdreven, net als die 'gebroken' rib toenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
Ook zo schaamteloos dat ze niet eens nadenken over het feit dat er dus gewoon een vinger gebroken is vanavond.
Maar Amanda`s kut stinkt niet naar een dode rat.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Gek dat brian lieke de hele tijd kuthoer noemt terwijl die zelf de grootste hoer vd villa heeft
Brandvlek van gisterquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Die is heel slimgevonden, grappig en intelligent.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: Is het gelukt jongens.
Brian: Kuthoer.
Hij wilde liever dat iemand anders het voor hem zou doenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef akveor het volgende:
De eerste woorden van Brian toen die terug de villa in kwam tegen Lieke: Kuthoer.
Omdat Brian en Natasia niet gek mogen worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef farceman het volgende:
Waarom zien we niet eens een keer een ruzie tussne Brian en Amanda?
Altijd weer Huub en lieke....boring tv en te voorspelbaar
jammer, maar leuk dat je toch een poosje hebt meegepost.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:38 schreef riri het volgende:
[..]
en het gedrag van de personen die je nu hoort spreken vind je normaal?
En wil je daar nog naar kijken?
Ik niet....schaamteloze mensen
Well duh, what else. Alsof je met je anus over je dekbed ligt te schurenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
En lekker handig dat ze zelf niet met het bed hoeven te slepen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:43 schreef webextreme.nl het volgende:
Wat zijn die lui doelloos bezig, maakt het voor lieke en huub veel intiemer samen zonder herrie
Dat was ook niet out of the blue. Lieke dacht Jaap de les te kunnen lezen door hem te vertellen dat hij niet beneden mocht plassen maar dat hij dat op zijn eigen toilet moest doen. Gasten moesten een schoon toilet hebben vond ze. Tja, kijk naar haar bedjequote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...![]()
Dat zal nog wel even durenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt Huub weer?
Nee, naar 10 dode rattenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Amanda`s kut stinkt niet naar een dode rat.
Ik hoorde net iemand op zielige toon zeggen "Oh, hij heeft zijn pinkie gebroken, zijn pinkie".quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
Ook zo schaamteloos dat ze niet eens nadenken over het feit dat er dus gewoon een vinger gebroken is vanavond.
Nee naar een dooie Mammoetquote:Op maandag 25 juni 2007 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Amanda`s kut stinkt niet naar een dode rat.
Geen uitzonderlijk gedrag toch voor iemand die na 9 maanden aan een spel gaat deelnemen en er ook met de hoofdprijs vandoor wil gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 02:35 schreef BarryK het volgende:
Dennis likt zich ook lekker in...
huub, lieke ging ook same met ban eric terroriseren, betekend dat dat huub bij ban hoorde?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef Donnie29 het volgende:
Dus is Dennis gecast, om gewoon te zorgen dat Ban nog meer macht krijgt, dit maakt het spel dus totaal oneerlijk.
Juist, net alsof zijn pik niet onder de stront zat nadat ie zich anaal vergreep aan Amanda. Verdomme en nu wil ik een teiltje...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
Brrr durft over poep te spreken??
Oei oei, iets met stenen gooien, en een glazen huisje![]()
Zegt diegene die Dennis na 3 dagen helemaal de man vindt.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huub, lieke ging ook same met ban eric terroriseren, betekend dat dat huub bij ban hoorde?
wat kortzichtig volk hiero
Ze moeten naar bedquote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Erg typisch als er terror tegen brian is moet iedereen stipt om 02.30 naar bed en wordt hij beschermd nu is het tegen Lieke en Huub en blijkt er opeens geen bedtijd meer te zijn?!!!
Rara.........
Inderdaad, zij sluit mensen in haar hartje, zo is zijquote:Op maandag 25 juni 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
En Natasja vindt het altijd zoooooooooo erg, mensen proberen kapot te maken en met zn allen tegen 1. Zo is zij gewoon niet, ze is een gevoelsmens.
Helemaal eensquote:Op maandag 25 juni 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
En Natasja vindt het altijd zoooooooooo erg, mensen proberen kapot te maken en met zn allen tegen 1. Zo is zij gewoon niet, ze is een gevoelsmens.
Het is gewoon een brandvlek van gister.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist, net alsof zijn pik niet onder de stront zat nadat ie zich anaal vergreep aan Amanda. Verdomme en nu wil ik een teiltje...![]()
Omdat wij morgen evt weer moeten werken..quote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
Waarom moet iedereen om 3 uur naar bed?
Half drie is normale bedtijdquote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
Waarom moet iedereen om 3 uur naar bed?
Ik begin hem ook al beter te vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zegt diegene die Dennis na 3 dagen helemaal de man vindt.![]()
Het is inderdaad knap dat die 5 losers ook mij weer naar Huub en Lieke toedrijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:48 schreef mazaru het volgende:
Ik kan hier niet meer tegen
Ik ben weer pro Huub!
En ik gooi dat gegil uit
![]()
Jaap is meer dan top. Hij weet precies wat hij doet in die slangenkuil en hij doet het goed. Jullie vergeten allemaal dat 99 van de 100 keer het Huub is die aggressie uitlokt en als eerste andere mensen aan begint te raken.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:44 schreef Donnie29 het volgende:
Ik hoop ook wel dat Cora straks de bruiloft af zegt, want Jaap vind ik op deze manier ook geen zak meer aan.
ikneemjoumaarnietserieusquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is meer dan top. Hij weet precies wat hij doet in die slangenkuil en hij doet het goed. Jullie vergeten allemaal dat 99 van de 100 keer het Huub is die aggressie uitlokt en als eerste andere mensen aan begint te raken.
Tegen haar zou hij het ook wel willen zeggen maar hij blijft eerst nog even gebruik van haar maken en wacht nog even tot het spel is afgelopenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Gek dat brian lieke de hele tijd kuthoer noemt terwijl die zelf de grootste hoer vd villa heeft
En dat is dus het SPEL! Aanraken is prima, als iemand daarvan uit zn plaat gaat, mooi meegenomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is meer dan top. Hij weet precies wat hij doet in die slangenkuil en hij doet het goed. Jullie vergeten allemaal dat 99 van de 100 keer het Huub is die aggressie uitlokt en als eerste andere mensen aan begint te raken.
Zeker ook omdat een geweldige avond weer wreed afgekapt wordt door de Feboquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik begin me te realiseren dat ik er niets meer aan vind.
echt die 2 zijn echt heel errug B en N....belachelijk en nietszeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef petraa het volgende:
B: Je lelijke kut kan je beneden nog even wassen en danoprotten naar kantoor.
N: Kanonne Slieko, ik heb nog nooit zo ranzig bed meegemaakt.
Jaap vindt het allemaal niet zo leuk volgens mij.
Agreequote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Lieke is nog normaal. De rest is weinig meer dan een hoopje kots.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een walgelijk volk ....... ik snap niet dat Lieke die Brainless niet eens even
in zijn gezicht spuugt. Wat een kneuzen en wat haat ik die losers.
Jammer dat ze nog steeds beschermnd worden door de Febo.
Te ordinair voor woorden....quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
echt die 2 zijn echt heel errug B en N....belachelijk en nietszeggen
Naar Lieke kunnen ze mij niet drijven, elke keer dat ontzettend moraliserende toontje. Huub mag een toontje lager zingen maar staat bij mij ver boven BAN. Jaap is gewoon leukquote:Op maandag 25 juni 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is inderdaad knap dat die 5 losers ook mij weer naar Huub en Lieke toedrijven.![]()
Tja, het is wel Lieke die Jaap tot twee keer toe op z'n hoofd sloeg, het begin van escalatie.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Lieke is nog normaal. De rest is weinig meer dan een hoopje kots.
Sloeg overdrijf je niet een beetjequote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het is wel Lieke die Jaap tot twee keer toe op z'n hoofd sloeg, het begin van escalatie.
Ze krijgt luizen van het bed.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een heerlijke haast surrealistische sfeer in de villa.
En wat een platvloersheid.
Iedere keer als je denkt dat het niet erger kan....
Nu begint Natasia weer.![]()
Nu praten over dat ze blijft zitten, als ze wegloopt is ze weer een loser.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Respect voor lieke....hoor brian nou..echt brian..hoop hoop soo....maar hou het netjes..
Weet je nog wat bart zei bij carlo en irene helemaal in het begin: we gaan bedrijven opstarten enzo...ze hebben NIKS behalve een slechte naam!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb 10 minuten streams gezien vandaag. De streams staan nu 5 minuten aan en ik ben het al weer heel erg zat. Maar weer uit dus. Jammer dat het zo ver weg zakt de laatste tijd. DGK begon veelbelovend....
Dennis doet ook gruwelijk kansloos meequote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef BarryK het volgende:
Jaap huichelt nu ook erop los...
Van BAN wist ik dat ze super kansloos waren, Dennis zit er nog maar net... en Jaap is echt een laffe huichelaar.
Jaap, grote man, durf nou eerst maar wat bij Brian die je Cora'tje wou laten lastigvallen... mietje.. en nu huichelachtig meelachen .. ffs
Dat kan wat mij betreft het programma nog redden, maar dat gaat helaas niet gebeuren denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Taurus het volgende:
Ik wil weer zo'n kaartenactieVoor Lieke dan.. Of voor Huub en Lieke
De rest in het huis wordt gek als Huub constant 1e blijft in die PoPo. En als Lieke er nu opeens die hard achteraan gaat en tweede wordt. Lijkt me 'n prachtig moment.
Inderdaad. Jaap en Huub vechten om de leiderspositie, en Dennis probeert een plek in de pikorde te krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De positie worden opnieuw bevochten tussen Jaap en Huub en Dennis. De rest loopt alleen maar mee en is niet interessant.
Maar hoelang kan een beetje beschaafd mens dit volhouden?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wat mij betreft het programma nog redden, maar dat gaat helaas niet gebeuren denk ik.
Walgelijkheid is troef de laatste tijd en vooral Lieke moet het ontgelden. Lieke kan het gelukkig makkelijk hebben, maar het blijft walgelijk om naar te kijken.
Ja het niveau is bedroefend laag aan t worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb 10 minuten streams gezien vandaag. De streams staan nu 5 minuten aan en ik ben het al weer heel erg zat. Maar weer uit dus. Jammer dat het zo ver weg zakt de laatste tijd. DGK begon veelbelovend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |