Wat een heerlijk wijfquote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg altijd wie het laatst lacht lacht het best go lieke...kill them all.
om dezelfde reden als bij eric: lieke exitquote:Op maandag 25 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had in elk geval nog een 'reden'. Jaap begon out of the blue met kuthoer te smijten.
Nope, dat was ook lafquote:
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had in elk geval nog een 'reden'. Jaap begon out of the blue met kuthoer te smijten.
Jij gebruikt ook alles tegen Huub en Lieke...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bah, wat een vies remspoor.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als woorden erg zijn daar dan ben ik ook de weg kwijt...![]()
agree !quote:Op maandag 25 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
Als dit Brian Of Hoertasia was overkomen, had achter allang gebeld, of een streamlock erop gegooit.. Walgelijk dit!
Het kan natuurlijk ook gewoon mascara zijn, dat vergeten ze even. De remspoor lag ter hoogte van haar kussen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
Een remspoor in Lieke's bed blijhkt nu een hot item te zijn... het wachten is op de febo tot die iedereen naar bed stuurt...
Brian is echt een held!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: Is het gelukt jongens.
Brian: Kuthoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |