Zolang Natasia en Brian in de villa zitten (en ik denk dat dit ook voor Dennis gaat gelden), betaal ik sowieso geen stuiver aan streams. Pas als deze mensen weg zijn, ga ik betalen voor streams. Maar voor dit soort asociale taferelen, ga ik werkelijk geen stuiver uitgeven.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom heb ik meteen voor een maand genomen? Heb er nu al spijt van
Wie zou die boete moeten krijgen volgens hem?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:09 schreef petraa het volgende:
Brian is woest dat er nu geen boete wordt uitgedeeld, want er zijn 2 vingers gebroken. Klojo die ene vinger was van de week al gebroken, door jou.
Amanda vindt het heel zwak en vraagt zich af hoe ze dit naar de kijkers kunnen verklaren.
Dat vrees ik dus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste nek. Die val van de trap scheelde niet veel. Er vallen nog es serieus gewonden daar..![]()
Lieke heeft helemaal geen stijl en klasse, ze is mediageil en blijft koste wat kost in die villa zitten, ze laat zich vernederen door Hupert en door de bewoners...alles om maar met haar lelijke harses op tv te kunnen blijvenquote:
En plukt weer es aan haar stroquote:Op maandag 25 juni 2007 03:09 schreef petraa het volgende:
Brian is woest dat er nu geen boete wordt uitgedeeld, want er zijn 2 vingers gebroken. Klojo die ene vinger was van de week al gebroken, door jou.
Amanda vindt het heel zwak en vraagt zich af hoe ze dit naar de kijkers kunnen verklaren.
En toch kan ze veel hebben.... ze laat zich niet gek maken...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke heeft helemaal geen stijl en klasse, ze is mediageil en blijft koste wat kost in die villa zitten, ze laat zich vernederen door Hupert en door de bewoners...alles om maar met haar lelijke harses op tv te kunnen blijven
welkom, uw eerste indruk is correct...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jezus wat erg dit! Ik heb een half uur geleden voor het eerst de streams te zien gekregen na betaling voor een maand en dan krijg je dit tenenkrommend eschouwspel te zien.
WAT EEN ASO'S
Ik zeik niet over die focking 4 euro en ik hou van sensatie, maar dit kleuterachtige gescheld tegen Lieke heb ik niet van genoten moet ik zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel je hoeft niet te kijken... en om nu te gaan zeiken over 4 euro?![]()
Lieke wil niet aan dit niveau meedoen, en dat doet ze dus ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Taurus het volgende:
Go Lieke.. En go huubDe enige twee normale mensen hoor ik nu praten, echt. En dat is geen roze bril op. Ik hoor nu een gesprek wat de anderen nooit in die bewoordingen kunnen voeren.
ze hebbe nu koekje van eigen deeg wat ze bij eric dede toenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Taurus het volgende:
Go Lieke.. En go huubDe enige twee normale mensen hoor ik nu praten, echt. En dat is geen roze bril op. Ik hoor nu een gesprek wat de anderen nooit in die bewoordingen kunnen voeren.
Ja dat zei ik, koste wat kost, zelfrespect nulquote:Op maandag 25 juni 2007 03:11 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch kan ze veel hebben.... ze laat zich niet gek maken...
Het zou ook best veel over je zeggen als je er wel van genoot.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zeik niet over die focking 4 euro en ik hou van sensatie, maar dit kleuterachtige gescheld tegen Lieke heb ik niet van genoten moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |