Zeker nu, zou ik meteen 10 kaarten opsturen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Taurus het volgende:
Ik wil weer zo'n kaartenactieVoor Lieke dan.. Of voor Huub en Lieke
De rest in het huis wordt gek als Huub constant 1e blijft in die PoPo. En als Lieke er nu opeens die hard achteraan gaat en tweede wordt. Lijkt me 'n prachtig moment.
Lachen he!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:55 schreef BrainView het volgende:
Geweldig hoe lieke finaal de grond ingeboord word
Dit verdient ze!!
Oow wat geniet ik
Scheinhelig nepwijf !! hehe
Ja, dat lijkt me een goeiequote:Op maandag 25 juni 2007 02:52 schreef Taurus het volgende:
Ik wil weer zo'n kaartenactieVoor Lieke dan.. Of voor Huub en Lieke
De rest in het huis wordt gek als Huub constant 1e blijft in die PoPo. En als Lieke er nu opeens die hard achteraan gaat en tweede wordt. Lijkt me 'n prachtig moment.
Brian en Del wassen zich nooit na anale sex, dat is pas smerig!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
Wat een niveau... Dat stomme gezeik over een laken. Met zijn allllllluh..........BAH
Just curious. Ben je eigenlijk voor of tegen Lieke?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kan niemand aan.
Zo hebben ze Eric ook weggekregen.
Alleen in dit geval voel ik geen medeleven.
Lieke is keihard.
Ja en Amanda gaat de geschiedenis in als integere vrouw met klassequote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat de geschiedenis in als de vrouw die zich liet neuken voor backup.
Net als dat Natasia de geschiedenis ingaat als de vrouw die haar kinderen in de steek liet.
En Amanda als de slet die in haar kont werd geneukt voor back-up maar het niet eens doorhad!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat de geschiedenis in als de vrouw die zich liet neuken voor backup.
Net als dat Natasia de geschiedenis ingaat als de vrouw die haar kinderen in de steek liet.
Tjeu zei ze datquote:Op maandag 25 juni 2007 02:54 schreef petraa het volgende:
N: Ik weet zeker dat die lul van Huub dood is en als hij niet dood was, dan is hij dood gegaan op het moment dat hij hem in Lieke d'r stinkende kut stak.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Amanda als de slet die in haar kont werd geneukt voor back-up maar het niet eens doorhad!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |