Of je probeert gewoon wat van je leven te makenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
:'(
Kan beter EvE weer instaleren, ben ik met een uur klaar.....
T'is zondag..... morgen weer werken, moet wat om ff tijd te doden.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon wat van je leven te maken![]()
WoW is bes wel leuk, beter dan SL, wat een bagger is dat zeg pffffquote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef Elixabete het volgende:
WoW
Omg hoe diep moet je gezakt zijn om in WoW te belanden.
Dat moet wel heel erg met je gesteld zijn.
Heb je ook nog argumenten ?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
WoW
mmorpgs![]()
klagen over mmorpgs op een internet forum![]()
![]()
SL is ook triestquote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
WoW is bes wel leuk, beter dan SL, wat een bagger is dat zeg pffff
dan zoek je eens naar patch mirrors ofzo..? op tweakers forum staat er een heel rijtje... die download je met 400+ kb/s.. tot zoquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
Ik denk, och, ik heb WoW al in geen tijden meer gespeeld, laat ik hem weer 'is instaleren.... daar ben ik nu al 15 uur mee bezig :'(
fokking updates, trage servers, 600mb, dat moet ik in 10 minuten binnen hebben, maar nee... daar doet ie 5 uur over :'(
En dan moet ikTBC ook nog instaleren :'(
En dan ga ik naar wow-europe, voor m'n account.... Service Temporarily Unavailable gvdgvdgvdgvd....
Ja, ga wat nutigs doen met je leven ipv achter een computer hangen.quote:
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ga wat nutigs doen met je leven ipv achter een computer hangen.
Ik heb m'n laatste EX online ontmoet, in EvE-Online, 3/4 jaar gespeeld, zij kwam binnen als noob, ik helpen, irc, icq, msn, neukenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashen![]()
2 uur die je nooit meer terug krijgt van je leven verdoen in een of ander computer spelletje... ik ben al gekquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashen![]()
De 1 verzuipt z'n tijd in de kroeg, de ander achter de PC, sowhat?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 uur die je nooit meer terug krijgt van je leven verdoen in een of ander computer spelletje... ik ben al gek
O en ter info, ik ben bezig met een verslag, dat moet meestal wel achter de computer. (Zegt dan wel niets over de efficientie van mijn werkmethode)
Ja als je buiten komt, kan dat ook wel eens gebeuren. Mensen enzo. T schijnt dat er toch een stuk of 6 miljard rondlopenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
De 1 verzuipt z'n tijd in de kroeg, de ander achter de PC, sowhat?
De 1 spendeert 100 uur per week aan zijn modeltreintjes, de ander aan schilderen, ieder z'n hobby..
Atleast mensen die mmorpgs spelen komen nog in contact met mensen van over de hele wereld.
Ja maar sommige wil je toch echt niet tegenkomen RL.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja als je buiten komt, kan dat ook wel eens gebeuren. Mensen enzo. T schijnt dat er toch een stuk of 6 miljard rondlopen
Ja ach, die hele hype is gewoon niet aan mij besteed. Noem me ouderwets maar ik word er niet warm van, dan ga ik liever de kroeg in om daar stom te lullen met mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja maar sommige wil je toch echt niet tegenkomen RL.
Ieder zo z'n hobby'squote:Op zondag 24 juni 2007 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, die hele hype is gewoon niet aan mij besteed. Noem me ouderwets maar ik word er niet warm van, dan ga ik liever de kroeg in om daar stom te lullen met mensen die ik niet ken.
Oei, ehhrrrmmm iets van quan'thalas oid dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
WoWWelke server ga je spelen? (ik zit met 5 andre fokkers in een guild)
BC trial of gewone trial?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:19 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb net de trial geinstalleerd en zit nu te wachten op die fucking kutupdate.
Warlock is ideaal voor pvpquote:Op zondag 24 juni 2007 17:19 schreef BasOne het volgende:
Oei, ehhrrrmmm iets van quan'thalas oid dacht ik.
daar is mijn lvl47 warlock iig.
Maar ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe char aan ga maken.
Undead warlock rulesquote:Op zondag 24 juni 2007 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warlock is ideaal voor pvpzijn behoorlijk sterk (geworden).
TBC, The Burning Crusade.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat BC is, dus het zal de gewone wel zijn...![]()
BC is burning crusade, de uitbreiding. Maar bij een gewone trial kan je die niet spelen. Bij een trial kan je overigens ook max. level 10 worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind die meid wel leukquote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef BasOne het volgende:
Undead warlock rules
me loves his little demonic pets![]()
met zweepjequote:Op zondag 24 juni 2007 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die meid wel leukNiet dat ik een warlock heb, maar mijn vriend heeft een warlock alt.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BC is burning crusade, de uitbreiding. Maar bij een gewone trial kan je die niet spelen. Bij een trial kan je overigens ook max. level 10 worden.
Er staat ook niet bij dat je geen mensen kan aanspreken met een whisperquote:
Prototype nerdquote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
WoW
mmorpgs![]()
klagen over mmorpgs op een internet forum![]()
![]()
Natuurlijkquote:
Hey, we zijn niet evil hoorquote:
Socialogicly challegendquote:Op zondag 24 juni 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, we zijn niet evil hoorwe zijn misunderstood.
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors#Full_Client_Downloadquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
Ik denk, och, ik heb WoW al in geen tijden meer gespeeld, laat ik hem weer 'is instaleren.... daar ben ik nu al 15 uur mee bezig :'(
fokking updates, trage servers, 600mb, dat moet ik in 10 minuten binnen hebben, maar nee... daar doet ie 5 uur over :'(
En dan moet ikTBC ook nog instaleren :'(
En dan ga ik naar wow-europe, voor m'n account.... Service Temporarily Unavailable gvdgvdgvdgvd....
Before Christquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Dank, dank heren en dames, hij is geinstaleerdquote:Op zondag 24 juni 2007 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors#Full_Client_Download
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroegerquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
stap 1 ;Pquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Staat er ook bijquote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dank, dank heren en dames, hij is geinstaleerd![]()
![]()
Eindelijk
Nu TBC nog.....
Haaa jij niet.. LOOOSERquote:
ROFLquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef ballieking het volgende:
aaaaaaaaargh world of warcraft
wat ik het ergste vind dat als die spelers ervan bij elkaar zitten, dan praten ze echt zo alsof ze echt wat hebben meegemaakt
jaaaaaaaa wij laatst beetje kutten daar en daar, komt er ineens zon gast naar ons toe enzo, wij hem in elkaar beuken enzo, komt ie later terug met fakking sterke vrienden, wij helemaal total loss geslagen
en dan vang ik zo iets op en dan denk ik WOWZERS MEN VERTEL VERTEL, en dan gaat het over world of warcraft![]()
JAAAAH OOOH JAAA KOM IN MEEEEEquote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wat zegt jou mamma altijd tegen jou?
Ik heb nog ergens een Scorp rondvliegenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:35 schreef f.r.e.a.k het volgende:
Met al dat gemekker... krijg ik toch weer zin om mijn EvE account(s) weer eens op te pakken.
... als ik tijd had
Zoek je problemen?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Danny_Ramone het volgende:
KK nerdjes
kkthxbb?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Danny_Ramone het volgende:
KK nerdjes
Zoek vrienden....quote:Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
T'is zondag..... morgen weer werken, moet wat om ff tijd te doden.
DoW & DoW: WA uitgespeeld, Settlers: HoK & addon uitgespeeld, Commando's & Commando's 2 uitgespeeld..
En dat allemaal in de laatste 2 weken
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deedquote:
Laat me raden.. je speelt WoW?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sukkels die meteen "ga vrienden zoeken" en "heb je geen leven ofzo?" moeten posten als ze WOW lezen![]()
So sad....
mooi zegquote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
als hij begon te vechten dan vocht ik met hem mee
en als ik in t water sprong dook hij erachteraan
een mooiere vriendschap kon er in mijn ogen niet bestaan
totdat hij verhuisde naar een andere stad
k heb als k t goed heb nog geen kaart van hem gehad
een keer trek je de conclusie
vriendschap is een illusie
vriendschap is een droom
een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Ja, blijkbaar en ik wist het niet eensquote:Op maandag 25 juni 2007 02:12 schreef BasOne het volgende:
Dus Isa is zwanger en rookt barclays
(Wasn't me)
(yet)
Ik zou eens oppassen als ik jouw was anders slacht ik je een goed af en geef je jruk aan me dochtertje!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:24 schreef Mauro het volgende:
Argh.. stelletje klotehorde.
Horde afmaken is veel leuker!
Kom dan naar mijn servert... Zullen we eens zie wie nou wie pew-pewtquote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zou eens oppassen als ik jouw was anders slacht ik je een goed af en geef je jruk aan me dochtertje!
Jij, want ik ram gewoon een dagger in je rugquote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom dan naar mijn servert... Zullen we eens zie wie nou wie pew-pewt
Zul je toch eerst sneaky bij me moeten zien te komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jij, want ik ram gewoon een dagger in je rug.
Ik neem mij tijd er voorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zul je toch eerst sneaky bij me moeten zien te komen.
Je weet wel, die human racial... Perception
Als je nou uo speler was geweest had ik je gerespecteerd, maar wtf is wow... het is een heel slap aftreksel van alle mmorpgs, het is vergeleken met al die andere mmorpgs gigantisch beperkt, zo kun je geen huizen bouwen en nieteens een pker worden zonder dat iemand instemt gepked te kunnen worden, laat staan dat pvp geen flikker aan is en het allemaal afhangt van je level/stats ipv je skill.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar en ik wist het niet eens
Wat de meeste wow-haters hier over het hoofd zien is dat het naast een gewoon computerspel (en hoeveel mensen spelen er geen computerspel) een erg sociaal iets is. Je komt niet ver in het spel als je alles alleen wilt doen, dus het stimuleert ook nog eens samenwerken. Daarbij woont een groot deel van mijn vrienden 2-3 uur reizen bij me vandaan en het is erg leuk om die vrijwel elke dag even op wow te spreken. Erg sociaal hoor![]()
Ach nou ja, dan zijn wij wow-spelers maar losers. Samen met 11 miljoen anderen![]()
Eh, sorry, maar je begrijpt me zo te lezen niet. Ik speel wow met rl vrienden (gemiddeld 25+) en we hebben dus leuke gesprekken in het guild, hebben goed georganiseerde instance-groups etc. En een pvp server heeft niets te maken met instemmen om te vechtenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
-zap-
dat zeiden ze vroeger ook over internetquote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
WoW is voor lelijke mensen. Dat er mensen verliefd worden op elkaar geloof ik wel want die lelijkerts trekken elkaar aan.
* speelt geen WoW gelukkig *
Ik vond dat een stuk beter te aanvaarden toen ik het zelf ook maar ging spelenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Herald het volgende:
dat zeiden ze vroeger ook over internet
Dat is ook niet goed, je moet de gulden middenweg bewandelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroeger
Meh je moet dat woordt 'sociaal' gewoon uit die context van WoW houden. Anders geef je die bashers hele tijd weer voer om er op in te haken.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar en ik wist het niet eens
Wat de meeste wow-haters hier over het hoofd zien is dat het naast een gewoon computerspel (en hoeveel mensen spelen er geen computerspel) een erg sociaal iets is. Je komt niet ver in het spel als je alles alleen wilt doen, dus het stimuleert ook nog eens samenwerken. Daarbij woont een groot deel van mijn vrienden 2-3 uur reizen bij me vandaan en het is erg leuk om die vrijwel elke dag even op wow te spreken. Erg sociaal hoor![]()
Ach nou ja, dan zijn wij wow-spelers maar losers. Samen met 11 miljoen anderen![]()
Aye me vriendin moest het eerst ook niet. Op een gegeven moment zat ze in eens achter me computer met wow voor der neus mij aan te kijken van help eens hoe moet dit. En ja dat is 2 jaar geleden en ze speelt nog steedsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dat een stuk beter te aanvaarden toen ik het zelf ook maar ging spelen
Uh, wacht, hoe bedoel je dat precies?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef IHVK het volgende:
Dat is ook niet goed, je moet de gulden middenweg bewandelen.
Het hielp wel toen er een startgebied kwam waar het altijd lente wasquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Aye me vriendin moest het eerst ook niet. Op een gegeven moment zat ze in eens achter me computer met wow voor der neus mij aan te kijken van help eens hoe moet dit. En ja dat is 2 jaar geleden en ze speelt nog steeds![]()
Maar IHVK zegt dat het niet goed is, dus helaas...je zult moeten stoppen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uh, wacht, hoe bedoel je dat precies?
Voor wow: vrienden die 2-3 uur reizen bij me vandaan wonen die je op verjaardagen ziet, soms tussendoor en waar je af en toe mee mailt of belt.
Met wow: vrienden die 2-3 uur reizen bij me vandaan wonen die je op verjaardagen ziet, soms tussendoor en waar je af en toe mee mailt of belt en die je een aantal keer per week op wow spreekt.
Ik niet snap wat er mis mee is![]()
Lijkt me evident.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Maar IHVK zegt dat het niet goed is, dus helaas...je zult moeten stoppen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef Shnees het volgende:
Ksta op het punt om wat vrienden te verliezen aan MMORPGS... Twee ervan zijn aan Cabal Online begonnen![]()
Save their souls
Moet eerlijk zeggen dat ik als horde ook liever tussen de bomen zit ipv in een zandbakquote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hielp wel toen er een startgebied kwam waar het altijd lente was(in tegenstelling tot de kale en dorre vlaktes waar mijn vriend steeds verbleef) (waar ik nu ook zit
)
Kan, maar al die lui die lopen te schreeuwen dat WoW je leven verneukt zodra je het voor de eerste keer opstart zijn zo triest en bekrompen in hun gedachtengang. Net zoals niet elke alcoholgebruiker een dronken asociale klootzak is, is niet elke WoW-speler een nerd die 16 uur per dag naar z'n char aan het turen is. Het kan voorkomen, maar het is bijna nooit zo.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me evident.
Maar goed, ok, ik zal minder met vooroordelen reagern op WOW'ers. Maar blijft niks voor mij.
Inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef DeX090 het volgende:
Kan, maar al die lui die lopen te schreeuwen dat WoW je leven verneukt zodra je het voor de eerste keer opstart zijn zo triest en bekrompen in hun gedachtengang. Net zoals niet elke alcoholgebruiker een dronken asociale klootzak is, is niet elke WoW-speler een nerd die 16 uur per dag naar z'n char aan het turen is. Het kan voorkomen, maar het is bijna nooit zo.
Waarschijnlijk hebben ze allemaal een 12 jarige koter alles weg zien gooien en denken daarom dat we allemaal zo zijn. Aan de andere kant als je al die talk shows in america moet geloven is wow het kwaadquote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadIk vraag me bij de mensen die zo schreeuwen dat wow je leven verneukt af of er soms een dosis eigen ervaring tussen zit.
Alleen als je Horde speelt hèquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze allemaal een 12 jarige koter alles weg zien gooien en denken daarom dat we allemaal zo zijn. Aan de andere kant als je al die talk shows in america moet geloven is wow het kwaad.
Geintje zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je Horde speelt hèMaar verdorie, ik heb nog geen wow gezien vandaag, hoe kan dat nou
Log-in server down?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je Horde speelt hèMaar verdorie, ik heb nog geen wow gezien vandaag, hoe kan dat nou
Nee, denk het niet, ik heb nog geen klachten gehoord over de server die down is. Maar ik besef dat ik mezelf wel lousy gedraag als verwachtte wow-verslaafdequote:
Yeh, weg van dit forum, WoW spelen tot 4 uur 's nachts moet je! Je verstoort het wereldbeeld van een paar lui eerder uit dit topic. Wie weet wat voor gevolgen dat heeft later.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, ik heb nog geen klachten gehoord over de server die down is. Maar ik besef dat ik mezelf wel lousy gedraag als verwachtte wow-verslaafde
Wat ik al zei; speel gewoon met vriendenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef ballieking het volgende:
wat ik ook niet snap van dat spel, wil je zon grot in... je denkt ga ik effe voor zitten, nou dan echt na een uur ofzo (als het meezit) sta je met zn allen voor zon grot, nou daar ga je hoor, half uur spelen, mensen spelen ECHT als mongolen, alles gaat mad klote en niemand snapt hoe ze moeten spelen maargoed, dan sta je dus halfuur later voor de ECHTE ingang van zon grot, dan kan je EINDELIJK naar binnen, alles lijkt redelijk te vlotten, HE GUYS I MUST GO... gaat er weer zon kktjap offline waardoor je weer helemaal in de chat ofiets moiet bietsen voor een invaller, nou weer halfuur verder, aaaaaargh ik zit wil eens bij een maat van me die het speelt, dan kom ik binnen, ga wat anders doen en dan 2 uur later ofzo heeft ie echt nog NIKS bereikt....
Je hebt wel gelijk, het spel op zich is niet zo heel boeiend. Het verslavende aan WoW is het streven voor constant betere zooi. Als je daar een beetje gevoelig voor bent (ie. als je zo triest bent dat je je spullen in WoW als maatstaf gebruikt voor hoe stoer je bent) dan raak je er verslaafd aan. Soort van natuurlijke selectie eigenlijk. Dit is helaas wel het type volk waar de WoW-community voor ~90% uit bestaat. Of ontzettend arrogant omdat "mijn main al in Serpentshrine Cavern is" (voor degenen voor wie het onbekend is, momenteel beetje het hoogste van het spel), of gewoon te dom om te weten wat ze moeten doen. Als je alleen maar dat soort lui tegenkomt is WoW zo'n onwijs kutspel. Wat Isabeau beschrijft hierboven is me echt niet één keer gebeurd, maar minstens 10x zo vaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef ballieking het volgende:
letters, en nog meer letters met spaties ertussen ook, en leestekens
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef DeX090 het volgende:
nu speel ik gewoon zoals het hoort, wanneer ik zin heb. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nog niet beter vermaakt heb met WoW dan nu.
Teveel Fok!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net doen alsof ik niet internetverslaafd benquote:
Bewijs!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net doen alsof ik niet internetverslaafd ben(nee wacht, ik ben naar de bioscoop geweest vanavond!)
quote:
Dat wow als horde spelen het kwaad is en dat er niks mis is met alliance spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo geintje?
haha ja ik weet dat je iedereen in 1 dag ofzo dat word maargoed al met al waren het behoorlijk veel uren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik al zei; speel gewoon met vriendenElk teamlid heeft een duidelijke taak en het werkt gewoon perfect. Met onbekenden spelen is trouwens idd 9 van de 10 keer één grote frustratie. Ik ben wel eens (als priest
) uit een party gestapt en weggelopen onder het mom van 'fuck it, hier ga ik mijn tijd niet aan verdoen'. Dus je hebt gelijk en ik neem aan dat je niet op mijn server speelt, dus het is overal zo triest
![]()
En met veel spelen level 25 worden? Je had ècht pech in de dungeons hè
Ssshht!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef ballieking het volgende:
Shrek is horde!
Hmmm... Voor deze ene keer dan....quote:
Sinds wanneer zijn Ogres Horde?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ssshht!(shit, weer geen wow-loze avond gehad)
Een spelletje hoef je niet perse 24/7 te spelenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
als je er voor zorgt dat je de full client download (WoW én TBC), je hebt de patch 2.1.0 enGB (oid) ook al op je pc/cd/dvd dan heb je het volledige spel binnen een uur weer geinstalleerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:11 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt iedereen die WoW speelt altijd uitgemaakt voor OF een nerd OF een verslaafde? Het is maar hoe je er mee omgaat. Ik speel het gewoon als hobby en ga echt niet tot 4 uur 's nachts achter mijn pc zitten. Het is gewoon een leuk spel, meer niet.
En meer OT: ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen en zie er inderdaad nu al tegenop om alles opnieuw te installeren.
...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
Fijn voor je.
Jongen verdoe je tijd niet hier en ga ergens anders posten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Jongen verdoe je tijd niet en ga WoWwen.
Want als je WoW speelt heb je per definitie geen sociaal leven omdat...?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Nou, dat opnieuw installeren heeft een verslaafde nerd er toch wel voor over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:11 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt iedereen die WoW speelt altijd uitgemaakt voor OF een nerd OF een verslaafde? Het is maar hoe je er mee omgaat. Ik speel het gewoon als hobby en ga echt niet tot 4 uur 's nachts achter mijn pc zitten. Het is gewoon een leuk spel, meer niet.
En meer OT: ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen en zie er inderdaad nu al tegenop om alles opnieuw te installeren.
wat ik niet snap, is dat je loopt te schelden met kk.. dat is voor kindertjes..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef ballieking het volgende:
wat ik ook niet snap van dat spel, wil je zon grot in... je denkt ga ik effe voor zitten, nou dan echt na een uur ofzo (als het meezit) sta je met zn allen voor zon grot, nou daar ga je hoor, half uur spelen, mensen spelen ECHT als mongolen, alles gaat mad klote en niemand snapt hoe ze moeten spelen maargoed, dan sta je dus halfuur later voor de ECHTE ingang van zon grot, dan kan je EINDELIJK naar binnen, alles lijkt redelijk te vlotten, HE GUYS I MUST GO... gaat er weer zon kktjap offline waardoor je weer helemaal in de chat ofiets moiet bietsen voor een invaller, nou weer halfuur verder, aaaaaargh ik zit wil eens bij een maat van me die het speelt, dan kom ik binnen, ga wat anders doen en dan 2 uur later ofzo heeft ie echt nog NIKS bereikt....
en het gaat allemaal zoooooooooo langzaam he, hoeveel tijd er wel niet in zit om level 30 te worden jonge, laat staan level 70 of iets, allejezus wat duurd dat lang, en het voelt ook echt als werk... je doet niet echt iets uitdagends of iets maar je staat op de automatische piloot monsters te mollen om 30 horentjes of zulks te verzamelen.... zon gast die ik half ken die was hoogste rank in dat PVP geworden (voor de uitbreiding) na maanden ziekelijk veel spelen, en dan heeft ie het gehaald, nou wat doet ie.... VERDERSPELEN. OM NIKS
wat die maat van me nou doet is gewoon laag blijven, ja zegtie ik kan wel level 70 worden maar das toch precies hetzelfde met andere cijfers... triest eik.... ik snap echt niet wat mensen toch zo in de ban houd van dit spel ECHT ECHT ECHHHHHHHT niet. en ik heb het nog best veel gespeeld (naja ik schopte het tot level 25 ofzo op iemand anders account)
je moedertjequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef ballieking het volgende:
kk
en het is nog goedkoper ook, want je hoeft niet naar 'the outside world'quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroeger
Wow je bent al bij de I ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zat laatst op cabal online zat er zon kleuter uit nederland ook die zei dat wow 100.000 keer uitgebreider was dan ultima online, wat moet dat fijn zijn dat ignorance is bliss.
Wow = de showbizpulp van de gamewereld.
Ik heb ook cabal gecheched, best leuk spelletje maar verveelde al weer snel. Ik ben nu gamemaster bij een MMO, is wel lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zat laatst op cabal online zat er zon kleuter uit nederland ook die zei dat wow 100.000 keer uitgebreider was dan ultima online, wat moet dat fijn zijn dat ignorance is bliss.
Wow = de showbizpulp van de gamewereld.
Ik ben admin in een team geweest bij ultima online (quest, content and event development)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook cabal gecheched, best leuk spelletje maar verveelde al weer snel. Ik ben nu gamemaster bij een MMO, is wel lachen. Maar werk 8 uur per dag en 5 dagen per week dus ben er niet zoveel mee bezig.
Dan weet jij geen hol van mmorpgs.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Sok41 het volgende:
No offense maar, wow beats that.. Ze gainen nog steeds spelers en claimen sinds release date veel mensen op. Het meest uitgebreidde zeg je, i highly doubt that !
Ik ben dan game master bij lineage II, alleen Ncsoft heeft dat spel behoorlijk verneukt. Ik ben dan op een private server maar op retail wordt één en al gebot. Alles wat je tegen komt zijn bots en dan is het niet leuk meer, zo dwing je eigenlijk je spelers om op een private server te gaan spelen. Ook omdat het gratis isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben admin in een team geweest bij ultima online (quest, content and event development)
Al is dat spel gigantisch ge-assraped door EAen is het volledig 2D blijft het naast de moeder der alle mmorpgs te zijn nogsteeds de koning der mmorpgs, de meest uitgebreide mmorpg, de beste gameplay hebbende mmorpgs, de beste community hebbende mmorpg en de langst levende mmorpg ter wereld.
Geen 3d graphic of fancy gfx kan dat beaten, en zolang spellen gemaakt worden als het gefaalde wow (waar cabal net zo goed onder valt qua graphics gameplay en gebrek aan creativiteit in quests) zal uo dat blijven.
Nou, vooruit:quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan weet jij geen hol van mmorpgs.
Tegenwoordig is botten big buisiness.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben dan game master bij lineage II, alleen Ncsoft heeft dat spel behoorlijk verneukt. Ik ben dan op een private server maar op retail wordt één en al gebot. Alles wat je tegen komt zijn bots en dan is het niet leuk meer, zo dwing je eigenlijk je spelers om op een private server te gaan spelen. Ook omdat het gratis is.
Ik vind het wle altijd mooi om te zien hoe mensen zichzelf slim vinden overkomen wanneer ze domme dingen zeggen, zoals jij nu bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Hahaha, of jij moet even onder die steen vandaan komen![]()
En omdat EA in principe bv Ubisoft wou kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tegenwoordig is botten big buisiness.
Het internet zit net zo vol als de echte wereld met geld en gelukszoekers.
Wij hadden dillema's met hoarders en powerplayers bijv.
Ik heb altijd zoiets gehad van "moderation is key" dingen zo simpel en klein houden als mogelijk zodat het meer ruimte overlaat voor creativiteit, uiteindelijk maakt goede gameplay en de community een shard of heel spel leuk, niet de graphics en niet de quota.
Dat is nu net waar EA de fout maakt, en vele falende bedrijven met hun.
Ze denken enkel aan omzet en de buitenkant, dat is een feit in de gamewereld, en dat vernietigd de gamewereld.
Plus dat het een suk makkelijker worden virtueel dan in het echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets gehad van "moderation is key" dingen zo simpel en klein houden als mogelijk zodat het meer ruimte overlaat voor creativiteit, uiteindelijk maakt goede gameplay en de community een shard of heel spel leuk, niet de graphics en niet de quota.
Ze denken enkel aan omzet en de buitenkant, dat is een feit in de gamewereld, en dat vernietigd de gamewereld.
Gast, ik sluit dit topic nu en kom niet meer terug. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het onwetende mensen die door blijven zagen dat ze gelijk hebben. JA UO > Alles, vroeger was dat. Niet in dit tijdperk, salu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind het wle altijd mooi om te zien hoe mensen zichzelf slim vinden overkomen wanneer ze domme dingen zeggen, zoals jij nu bijvoorbeeld.
Jij bent gewoon zon figuur dat zich laat inpakken door graphics, fijn hoor.. voor jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Gast, ik sluit dit topic nu en kom niet meer terug. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het onwetende mensen die door blijven zagen dat ze gelijk hebben. JA UO > Alles, vroeger was dat. Niet in dit tijdperk, salu.
Mischien dat je het niet doorhebt maar al die spellen teerden op uo spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Ik kom trouwens nog wel even terug.
http://www.mmogchart.com/Chart1.html
Nice try though !![]()
Neh.quote:
Botten is zeker big business en opzich makkelijk op te lossen door verschillende testjes te doen die mijn zijn aangeleerd. Maar blijkbaar boeit het NcSoft geen moer omdat ook botters betalen, wordt er betaald komt er geld binnen en daar draait het om. Maar het gaat ten koste van het spel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh ja en dan noem je Command & Conquer 3, de grootste zeepbel van dit jaarquote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef Noorseviking het volgende:
Koop Command & Conquer 3 k,
WoW is gewoon niet meer leuk genoeg om ervoor te betalen
starcraft 1 en warcraft 3 tft ownen c&c 3.quote:
pray to god!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Sok41 het volgende:
Alle games zijn prut omdat het concept ons allemaal te bekend is geworden. Kan me nog heel goed herinneren dat c&c 1 uitkwam, wat een dag !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |