Of je probeert gewoon wat van je leven te makenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
:'(
Kan beter EvE weer instaleren, ben ik met een uur klaar.....
T'is zondag..... morgen weer werken, moet wat om ff tijd te doden.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon wat van je leven te maken![]()
WoW is bes wel leuk, beter dan SL, wat een bagger is dat zeg pffffquote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef Elixabete het volgende:
WoW
Omg hoe diep moet je gezakt zijn om in WoW te belanden.
Dat moet wel heel erg met je gesteld zijn.
Heb je ook nog argumenten ?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
WoW
mmorpgs![]()
klagen over mmorpgs op een internet forum![]()
![]()
SL is ook triestquote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
WoW is bes wel leuk, beter dan SL, wat een bagger is dat zeg pffff
dan zoek je eens naar patch mirrors ofzo..? op tweakers forum staat er een heel rijtje... die download je met 400+ kb/s.. tot zoquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
Ik denk, och, ik heb WoW al in geen tijden meer gespeeld, laat ik hem weer 'is instaleren.... daar ben ik nu al 15 uur mee bezig :'(
fokking updates, trage servers, 600mb, dat moet ik in 10 minuten binnen hebben, maar nee... daar doet ie 5 uur over :'(
En dan moet ikTBC ook nog instaleren :'(
En dan ga ik naar wow-europe, voor m'n account.... Service Temporarily Unavailable gvdgvdgvdgvd....
Ja, ga wat nutigs doen met je leven ipv achter een computer hangen.quote:
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ga wat nutigs doen met je leven ipv achter een computer hangen.
Ik heb m'n laatste EX online ontmoet, in EvE-Online, 3/4 jaar gespeeld, zij kwam binnen als noob, ik helpen, irc, icq, msn, neukenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashen![]()
2 uur die je nooit meer terug krijgt van je leven verdoen in een of ander computer spelletje... ik ben al gekquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashen![]()
De 1 verzuipt z'n tijd in de kroeg, de ander achter de PC, sowhat?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 uur die je nooit meer terug krijgt van je leven verdoen in een of ander computer spelletje... ik ben al gek
O en ter info, ik ben bezig met een verslag, dat moet meestal wel achter de computer. (Zegt dan wel niets over de efficientie van mijn werkmethode)
Ja als je buiten komt, kan dat ook wel eens gebeuren. Mensen enzo. T schijnt dat er toch een stuk of 6 miljard rondlopenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
De 1 verzuipt z'n tijd in de kroeg, de ander achter de PC, sowhat?
De 1 spendeert 100 uur per week aan zijn modeltreintjes, de ander aan schilderen, ieder z'n hobby..
Atleast mensen die mmorpgs spelen komen nog in contact met mensen van over de hele wereld.
Ja maar sommige wil je toch echt niet tegenkomen RL.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja als je buiten komt, kan dat ook wel eens gebeuren. Mensen enzo. T schijnt dat er toch een stuk of 6 miljard rondlopen
Ja ach, die hele hype is gewoon niet aan mij besteed. Noem me ouderwets maar ik word er niet warm van, dan ga ik liever de kroeg in om daar stom te lullen met mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja maar sommige wil je toch echt niet tegenkomen RL.
Ieder zo z'n hobby'squote:Op zondag 24 juni 2007 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, die hele hype is gewoon niet aan mij besteed. Noem me ouderwets maar ik word er niet warm van, dan ga ik liever de kroeg in om daar stom te lullen met mensen die ik niet ken.
Oei, ehhrrrmmm iets van quan'thalas oid dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
WoWWelke server ga je spelen? (ik zit met 5 andre fokkers in een guild)
BC trial of gewone trial?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:19 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb net de trial geinstalleerd en zit nu te wachten op die fucking kutupdate.
Warlock is ideaal voor pvpquote:Op zondag 24 juni 2007 17:19 schreef BasOne het volgende:
Oei, ehhrrrmmm iets van quan'thalas oid dacht ik.
daar is mijn lvl47 warlock iig.
Maar ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe char aan ga maken.
Undead warlock rulesquote:Op zondag 24 juni 2007 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warlock is ideaal voor pvpzijn behoorlijk sterk (geworden).
TBC, The Burning Crusade.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat BC is, dus het zal de gewone wel zijn...![]()
BC is burning crusade, de uitbreiding. Maar bij een gewone trial kan je die niet spelen. Bij een trial kan je overigens ook max. level 10 worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind die meid wel leukquote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef BasOne het volgende:
Undead warlock rules
me loves his little demonic pets![]()
met zweepjequote:Op zondag 24 juni 2007 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die meid wel leukNiet dat ik een warlock heb, maar mijn vriend heeft een warlock alt.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BC is burning crusade, de uitbreiding. Maar bij een gewone trial kan je die niet spelen. Bij een trial kan je overigens ook max. level 10 worden.
Er staat ook niet bij dat je geen mensen kan aanspreken met een whisperquote:
Prototype nerdquote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
WoW
mmorpgs![]()
klagen over mmorpgs op een internet forum![]()
![]()
Natuurlijkquote:
Hey, we zijn niet evil hoorquote:
Socialogicly challegendquote:Op zondag 24 juni 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, we zijn niet evil hoorwe zijn misunderstood.
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors#Full_Client_Downloadquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
Ik denk, och, ik heb WoW al in geen tijden meer gespeeld, laat ik hem weer 'is instaleren.... daar ben ik nu al 15 uur mee bezig :'(
fokking updates, trage servers, 600mb, dat moet ik in 10 minuten binnen hebben, maar nee... daar doet ie 5 uur over :'(
En dan moet ikTBC ook nog instaleren :'(
En dan ga ik naar wow-europe, voor m'n account.... Service Temporarily Unavailable gvdgvdgvdgvd....
Before Christquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Dank, dank heren en dames, hij is geinstaleerdquote:Op zondag 24 juni 2007 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors#Full_Client_Download
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroegerquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
stap 1 ;Pquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
Staat er ook bijquote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dank, dank heren en dames, hij is geinstaleerd![]()
![]()
Eindelijk
Nu TBC nog.....
Haaa jij niet.. LOOOSERquote:
ROFLquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef ballieking het volgende:
aaaaaaaaargh world of warcraft
wat ik het ergste vind dat als die spelers ervan bij elkaar zitten, dan praten ze echt zo alsof ze echt wat hebben meegemaakt
jaaaaaaaa wij laatst beetje kutten daar en daar, komt er ineens zon gast naar ons toe enzo, wij hem in elkaar beuken enzo, komt ie later terug met fakking sterke vrienden, wij helemaal total loss geslagen
en dan vang ik zo iets op en dan denk ik WOWZERS MEN VERTEL VERTEL, en dan gaat het over world of warcraft![]()
JAAAAH OOOH JAAA KOM IN MEEEEEquote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wat zegt jou mamma altijd tegen jou?
Ik heb nog ergens een Scorp rondvliegenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:35 schreef f.r.e.a.k het volgende:
Met al dat gemekker... krijg ik toch weer zin om mijn EvE account(s) weer eens op te pakken.
... als ik tijd had
Zoek je problemen?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Danny_Ramone het volgende:
KK nerdjes
kkthxbb?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Danny_Ramone het volgende:
KK nerdjes
Zoek vrienden....quote:Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
T'is zondag..... morgen weer werken, moet wat om ff tijd te doden.
DoW & DoW: WA uitgespeeld, Settlers: HoK & addon uitgespeeld, Commando's & Commando's 2 uitgespeeld..
En dat allemaal in de laatste 2 weken
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deedquote:
Laat me raden.. je speelt WoW?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sukkels die meteen "ga vrienden zoeken" en "heb je geen leven ofzo?" moeten posten als ze WOW lezen![]()
So sad....
mooi zegquote:Op maandag 25 juni 2007 02:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
als hij begon te vechten dan vocht ik met hem mee
en als ik in t water sprong dook hij erachteraan
een mooiere vriendschap kon er in mijn ogen niet bestaan
totdat hij verhuisde naar een andere stad
k heb als k t goed heb nog geen kaart van hem gehad
een keer trek je de conclusie
vriendschap is een illusie
vriendschap is een droom
een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Ja, blijkbaar en ik wist het niet eensquote:Op maandag 25 juni 2007 02:12 schreef BasOne het volgende:
Dus Isa is zwanger en rookt barclays
(Wasn't me)
(yet)
Ik zou eens oppassen als ik jouw was anders slacht ik je een goed af en geef je jruk aan me dochtertje!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:24 schreef Mauro het volgende:
Argh.. stelletje klotehorde.
Horde afmaken is veel leuker!
Kom dan naar mijn servert... Zullen we eens zie wie nou wie pew-pewtquote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zou eens oppassen als ik jouw was anders slacht ik je een goed af en geef je jruk aan me dochtertje!
Jij, want ik ram gewoon een dagger in je rugquote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom dan naar mijn servert... Zullen we eens zie wie nou wie pew-pewt
Zul je toch eerst sneaky bij me moeten zien te komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jij, want ik ram gewoon een dagger in je rug.
Ik neem mij tijd er voorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zul je toch eerst sneaky bij me moeten zien te komen.
Je weet wel, die human racial... Perception
Als je nou uo speler was geweest had ik je gerespecteerd, maar wtf is wow... het is een heel slap aftreksel van alle mmorpgs, het is vergeleken met al die andere mmorpgs gigantisch beperkt, zo kun je geen huizen bouwen en nieteens een pker worden zonder dat iemand instemt gepked te kunnen worden, laat staan dat pvp geen flikker aan is en het allemaal afhangt van je level/stats ipv je skill.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar en ik wist het niet eens
Wat de meeste wow-haters hier over het hoofd zien is dat het naast een gewoon computerspel (en hoeveel mensen spelen er geen computerspel) een erg sociaal iets is. Je komt niet ver in het spel als je alles alleen wilt doen, dus het stimuleert ook nog eens samenwerken. Daarbij woont een groot deel van mijn vrienden 2-3 uur reizen bij me vandaan en het is erg leuk om die vrijwel elke dag even op wow te spreken. Erg sociaal hoor![]()
Ach nou ja, dan zijn wij wow-spelers maar losers. Samen met 11 miljoen anderen![]()
Eh, sorry, maar je begrijpt me zo te lezen niet. Ik speel wow met rl vrienden (gemiddeld 25+) en we hebben dus leuke gesprekken in het guild, hebben goed georganiseerde instance-groups etc. En een pvp server heeft niets te maken met instemmen om te vechtenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
-zap-
dat zeiden ze vroeger ook over internetquote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
WoW is voor lelijke mensen. Dat er mensen verliefd worden op elkaar geloof ik wel want die lelijkerts trekken elkaar aan.
* speelt geen WoW gelukkig *
Ik vond dat een stuk beter te aanvaarden toen ik het zelf ook maar ging spelenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Herald het volgende:
dat zeiden ze vroeger ook over internet
Dat is ook niet goed, je moet de gulden middenweg bewandelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroeger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |