Dat is ook niet goed, je moet de gulden middenweg bewandelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroeger
Meh je moet dat woordt 'sociaal' gewoon uit die context van WoW houden. Anders geef je die bashers hele tijd weer voer om er op in te haken.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar en ik wist het niet eens
Wat de meeste wow-haters hier over het hoofd zien is dat het naast een gewoon computerspel (en hoeveel mensen spelen er geen computerspel) een erg sociaal iets is. Je komt niet ver in het spel als je alles alleen wilt doen, dus het stimuleert ook nog eens samenwerken. Daarbij woont een groot deel van mijn vrienden 2-3 uur reizen bij me vandaan en het is erg leuk om die vrijwel elke dag even op wow te spreken. Erg sociaal hoor![]()
Ach nou ja, dan zijn wij wow-spelers maar losers. Samen met 11 miljoen anderen![]()
Aye me vriendin moest het eerst ook niet. Op een gegeven moment zat ze in eens achter me computer met wow voor der neus mij aan te kijken van help eens hoe moet dit. En ja dat is 2 jaar geleden en ze speelt nog steedsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dat een stuk beter te aanvaarden toen ik het zelf ook maar ging spelen
Uh, wacht, hoe bedoel je dat precies?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef IHVK het volgende:
Dat is ook niet goed, je moet de gulden middenweg bewandelen.
Het hielp wel toen er een startgebied kwam waar het altijd lente wasquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Aye me vriendin moest het eerst ook niet. Op een gegeven moment zat ze in eens achter me computer met wow voor der neus mij aan te kijken van help eens hoe moet dit. En ja dat is 2 jaar geleden en ze speelt nog steeds![]()
Maar IHVK zegt dat het niet goed is, dus helaas...je zult moeten stoppen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uh, wacht, hoe bedoel je dat precies?
Voor wow: vrienden die 2-3 uur reizen bij me vandaan wonen die je op verjaardagen ziet, soms tussendoor en waar je af en toe mee mailt of belt.
Met wow: vrienden die 2-3 uur reizen bij me vandaan wonen die je op verjaardagen ziet, soms tussendoor en waar je af en toe mee mailt of belt en die je een aantal keer per week op wow spreekt.
Ik niet snap wat er mis mee is![]()
Lijkt me evident.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Maar IHVK zegt dat het niet goed is, dus helaas...je zult moeten stoppen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef Shnees het volgende:
Ksta op het punt om wat vrienden te verliezen aan MMORPGS... Twee ervan zijn aan Cabal Online begonnen![]()
Save their souls
Moet eerlijk zeggen dat ik als horde ook liever tussen de bomen zit ipv in een zandbakquote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hielp wel toen er een startgebied kwam waar het altijd lente was(in tegenstelling tot de kale en dorre vlaktes waar mijn vriend steeds verbleef) (waar ik nu ook zit
)
Kan, maar al die lui die lopen te schreeuwen dat WoW je leven verneukt zodra je het voor de eerste keer opstart zijn zo triest en bekrompen in hun gedachtengang. Net zoals niet elke alcoholgebruiker een dronken asociale klootzak is, is niet elke WoW-speler een nerd die 16 uur per dag naar z'n char aan het turen is. Het kan voorkomen, maar het is bijna nooit zo.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me evident.
Maar goed, ok, ik zal minder met vooroordelen reagern op WOW'ers. Maar blijft niks voor mij.
Inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef DeX090 het volgende:
Kan, maar al die lui die lopen te schreeuwen dat WoW je leven verneukt zodra je het voor de eerste keer opstart zijn zo triest en bekrompen in hun gedachtengang. Net zoals niet elke alcoholgebruiker een dronken asociale klootzak is, is niet elke WoW-speler een nerd die 16 uur per dag naar z'n char aan het turen is. Het kan voorkomen, maar het is bijna nooit zo.
Waarschijnlijk hebben ze allemaal een 12 jarige koter alles weg zien gooien en denken daarom dat we allemaal zo zijn. Aan de andere kant als je al die talk shows in america moet geloven is wow het kwaadquote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadIk vraag me bij de mensen die zo schreeuwen dat wow je leven verneukt af of er soms een dosis eigen ervaring tussen zit.
Alleen als je Horde speelt hèquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze allemaal een 12 jarige koter alles weg zien gooien en denken daarom dat we allemaal zo zijn. Aan de andere kant als je al die talk shows in america moet geloven is wow het kwaad.
Geintje zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je Horde speelt hèMaar verdorie, ik heb nog geen wow gezien vandaag, hoe kan dat nou
Log-in server down?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je Horde speelt hèMaar verdorie, ik heb nog geen wow gezien vandaag, hoe kan dat nou
Nee, denk het niet, ik heb nog geen klachten gehoord over de server die down is. Maar ik besef dat ik mezelf wel lousy gedraag als verwachtte wow-verslaafdequote:
Yeh, weg van dit forum, WoW spelen tot 4 uur 's nachts moet je! Je verstoort het wereldbeeld van een paar lui eerder uit dit topic. Wie weet wat voor gevolgen dat heeft later.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, ik heb nog geen klachten gehoord over de server die down is. Maar ik besef dat ik mezelf wel lousy gedraag als verwachtte wow-verslaafde
Wat ik al zei; speel gewoon met vriendenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef ballieking het volgende:
wat ik ook niet snap van dat spel, wil je zon grot in... je denkt ga ik effe voor zitten, nou dan echt na een uur ofzo (als het meezit) sta je met zn allen voor zon grot, nou daar ga je hoor, half uur spelen, mensen spelen ECHT als mongolen, alles gaat mad klote en niemand snapt hoe ze moeten spelen maargoed, dan sta je dus halfuur later voor de ECHTE ingang van zon grot, dan kan je EINDELIJK naar binnen, alles lijkt redelijk te vlotten, HE GUYS I MUST GO... gaat er weer zon kktjap offline waardoor je weer helemaal in de chat ofiets moiet bietsen voor een invaller, nou weer halfuur verder, aaaaaargh ik zit wil eens bij een maat van me die het speelt, dan kom ik binnen, ga wat anders doen en dan 2 uur later ofzo heeft ie echt nog NIKS bereikt....
Je hebt wel gelijk, het spel op zich is niet zo heel boeiend. Het verslavende aan WoW is het streven voor constant betere zooi. Als je daar een beetje gevoelig voor bent (ie. als je zo triest bent dat je je spullen in WoW als maatstaf gebruikt voor hoe stoer je bent) dan raak je er verslaafd aan. Soort van natuurlijke selectie eigenlijk. Dit is helaas wel het type volk waar de WoW-community voor ~90% uit bestaat. Of ontzettend arrogant omdat "mijn main al in Serpentshrine Cavern is" (voor degenen voor wie het onbekend is, momenteel beetje het hoogste van het spel), of gewoon te dom om te weten wat ze moeten doen. Als je alleen maar dat soort lui tegenkomt is WoW zo'n onwijs kutspel. Wat Isabeau beschrijft hierboven is me echt niet één keer gebeurd, maar minstens 10x zo vaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef ballieking het volgende:
letters, en nog meer letters met spaties ertussen ook, en leestekens
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef DeX090 het volgende:
nu speel ik gewoon zoals het hoort, wanneer ik zin heb. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nog niet beter vermaakt heb met WoW dan nu.
Teveel Fok!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net doen alsof ik niet internetverslaafd benquote:
Bewijs!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net doen alsof ik niet internetverslaafd ben(nee wacht, ik ben naar de bioscoop geweest vanavond!)
quote:
Dat wow als horde spelen het kwaad is en dat er niks mis is met alliance spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo geintje?
haha ja ik weet dat je iedereen in 1 dag ofzo dat word maargoed al met al waren het behoorlijk veel uren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik al zei; speel gewoon met vriendenElk teamlid heeft een duidelijke taak en het werkt gewoon perfect. Met onbekenden spelen is trouwens idd 9 van de 10 keer één grote frustratie. Ik ben wel eens (als priest
) uit een party gestapt en weggelopen onder het mom van 'fuck it, hier ga ik mijn tijd niet aan verdoen'. Dus je hebt gelijk en ik neem aan dat je niet op mijn server speelt, dus het is overal zo triest
![]()
En met veel spelen level 25 worden? Je had ècht pech in de dungeons hè
Ssshht!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef ballieking het volgende:
Shrek is horde!
Hmmm... Voor deze ene keer dan....quote:
Sinds wanneer zijn Ogres Horde?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ssshht!(shit, weer geen wow-loze avond gehad)
Een spelletje hoef je niet perse 24/7 te spelenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
als je er voor zorgt dat je de full client download (WoW én TBC), je hebt de patch 2.1.0 enGB (oid) ook al op je pc/cd/dvd dan heb je het volledige spel binnen een uur weer geinstalleerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:11 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt iedereen die WoW speelt altijd uitgemaakt voor OF een nerd OF een verslaafde? Het is maar hoe je er mee omgaat. Ik speel het gewoon als hobby en ga echt niet tot 4 uur 's nachts achter mijn pc zitten. Het is gewoon een leuk spel, meer niet.
En meer OT: ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen en zie er inderdaad nu al tegenop om alles opnieuw te installeren.
...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
Fijn voor je.
Jongen verdoe je tijd niet hier en ga ergens anders posten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Jongen verdoe je tijd niet en ga WoWwen.
Want als je WoW speelt heb je per definitie geen sociaal leven omdat...?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |